in Memoriam

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door De Kletskop »

vak Oost schreef:
tweety schreef:ik vond het altijd een sympathieke , rustige nette man . RIP Bobby Robson
:withstupid: rust in vrede Sir Bobby
:withstupid:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door Danish Dynamite »

Don Corleone schreef:
Afgelopen zondag verscheen Bobby Robson voor het laatst in het openbaar. Voor zijn stichting was een wedstrijd georganiseerd tussen Duitsland en Engeland, de halve finalisten van het WK 1990. Voorafgaand aan de wedstrijd in St. James Park ontving de sympathieke coach voor het laatst een staande ovatie.
wel mooi dat hij dit nog heeft kunnen meemaken, toch een beetje gestorven in het harnas.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9381
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door Polleke »

Ik schrok wel een beetje toen ik het hoorde...... ik zag de man altijd graag op TV........ zeker als hij wat Nederlandse woorden probeerde te zeggen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door vak Oost »

UTRECHT - Oud-voetballer Henny van Schoonhoven is vrijdag overleden. Dat meldt FC Utrecht op de clubsite.
Van Schoonhoven, die 39 jaar is geworden, was ongeneeslijk ziek. Hij had kanker.
http://www.nusport.nl/eredivisie/208024 ... leden.html
Een grote wens van Van Schoonhoven was dat het woord kanker nooit meer gebruikt zal worden in De Galgenwaard.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4930
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door Tim Janssen »

wens de familie van van schoonhoven veel sterkte
jeetje 39 zeg

Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door Kira »

vak Oost schreef:Een grote wens van Van Schoonhoven was dat het woord k*nker nooit meer gebruikt zal worden in De Galgenwaard.
Dat zou in ieder stadion in NL zo moeten zijn..... helaas gebeurd dat niet vanzelfsprekend.

Gebruikersavatar
Wesley18
Berichten: 62
Lid geworden op: do 25 jun 2009, 23:18
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door Wesley18 »

Kira schreef:
vak Oost schreef:Een grote wens van Van Schoonhoven was dat het woord k*nker nooit meer gebruikt zal worden in De Galgenwaard.
Dat zou in ieder stadion in NL zo moeten zijn..... helaas gebeurd dat niet vanzelfsprekend.
inderdaad, mijn vader is er ook op 48 jarige leeftijd aan overleden. Ik snap alleen niet waarom het gebruikt word? gister bij vitesse uit hoorde ik het alleen maar.. diep en diep triest. Het is zelfs zo erg dat k*nker vaker gezegd wordt dan 'uhm of oké'. Geen goede ontwikkeling.

Veel sterkte aan de familie, ik weet wat jullie doormaken.
Kakelen is niks, maar een ei leggen is een kunst.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 1087
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 20:39
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door Bert »

Inderdaad erg triest om op zo'n jonge leeftijd te overlijden.

En dat woord; tja mensen zijn soms echt zielige wezens.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door BiT »

Bert schreef:Inderdaad erg triest om op zo'n jonge leeftijd te overlijden.

En dat woord; tja mensen zijn soms echt zielige wezens.
En in Arnep zijn de "mensen" altijd zielige wezens!
KOTSVOLK
Ronnie, Bus 6!

Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door Kira »

Jeps ik heb ook de hele middag aan kunnen horen, echt triest..... en ongeloofelijk zoveel mensen hebben er mee te maken... verzin wat anders zo moelijk kan dat niet zijn denk ik dan!

neccie
Berichten: 505
Lid geworden op: do 06 aug 2009, 09:21
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door neccie »

Het is een walgelijke ziekte die ik niemand toewens, ik snap dan ook niet waarom dit massaal door anderen wel wordt gedaan. Wacht maar tot je er zelf ooit eens mee te maken krijg. Ik vind het vrij harteloos al zullen sommigen die het roepen echt net bedoelen dat je het krijgt maar toch denk een beetje na. Zielig volk.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door ronnyguitar »

over kanker gesproken...........

r.i.p. dear Patrick Swayze............
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12644
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door Curva »

ff gejat vd trouwehonden:

In Memoriam: Ziege zagge Johnny
din. 29 september 2009

Vandaag bereikte ons het droevige bericht dat als gevolg van een hersenbloeding Johnny Alfrink is overleden. Hij werd slechts 49 jaar. Johnny was beter bekend als ziege zagge Johnny, aangezien hij (nog voordat Eus er zijn kraker van maakte) deze yell door het stadion liet schallen. Als één van de weinige bleef Johnny op de East Side staan toen veel oudere jongens van de East Side naar de Hazenkamp-tribune vertrokken in het begin van de jaren 90. Met zijn karakteristieke verschijning werd hij vanaf die tijd het gezicht van de East Side in de laatste jaren van het bestaan van dit roemruchte stadionvak.

In zijn woonplaats Cuyk werkte Johnny bij een speeltuin, waar hij regelmatig als scheidsrechter alles in goede banen probeerde te leiden. Onlangs werd Johnny nog opa, iets wat hem dolgelukkig maakte. Door omstandigheden werd zijn stadionbezoek wat minder, maar bleef hij de club op afstand volgen. De laatste wedstrijd die Johnny live heeft gezien was wel een hele mooie: De overwinning op Vitesse met die mooie 90+3=El Akchaoui. Ook toen kon hij het niet laten om fanatiek tegen het uitvak tekeer te gaan. Sommige dingen zullen nooit verdwijnen. Datzelfde zal gelden voor de herinneringen aan ziege zagge Johnny bij vele supporters die hem nog goed kennen.

John het ga je goed in de rood groen zwart gekleurde hemel en jouw yell zullen we zeker blijven horen in de Goffert! Aanstaande vrijdag kun je afscheid nemen van John tussen 13.00 uur en 14.00 uur in Mill. Na dit afscheid volgt de mis en daarna zal John worden begraven in "zijn" Cuyk. Wij wensen alle familieleden, vrienden en kennissen veel sterkte toe in de komende tijd.

De Trouwe Honden



Ik ben opgegroeid op de east-side met Johnny als NEC-leraar...had m eigenlijk al jaren niet meer gezien bij NEC.

ernie

Re: in Memoriam

Bericht door ernie »

RIP

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door Jomano »

Lees het berichtje nu pas.

RIP Johnny.

Kan me hem ook nog goed herinneren met z'n zwarte leren jaske en z'n kretek sigaretten. Mooie vent. :tu:

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door ronnyguitar »

ik weet het wel, dit staat ook in een ander draadje, maar ik dacht dat hier hier is beter tot zijn recht komt :

Duitsland werd gisteren geschokt door het nieuws dat Robert Enke, de doelman van het nationale elftal, zelfmoord pleegde. De keeper kende een leven vol hoogte- en dieptepunten.
24 augustus 1977 Robert Enke wordt geboren in Jena, in het toenmalige Oost-Duitsland. Hij wordt keeper van het bescheiden Carl Zeiss Jena.

In 1996 maakt Enke de overstap naar Borussia Mönchengladbach in de Bundesliga. Duitsland leert hem kennen als een serieuze prof, die hard werkt en niet zoals veel andere doelmannen opvalt met rare fratsen.

Vanaf 1999 begint Enke aan zijn rondreis door Europa. Hij is succesvol in Portugal bij Benfica, wat hem in 2002 een transfer naar het FC Barcelona van Louis van Gaal oplevert. In Catalonië is hij voornamelijk reserve. Hij debuteert in een wedstrijd voor de Copa del Rey tegen tweededivisieclub Novelda. Enke wordt drie keer gepasseerd en het grote Barcelona lijdt een pijnlijke 3-2 nederlaag.

Daarna gaat het bergafwaarts met Enke's carrière. Na twee jaar in Barcelona verkast hij naar Fenerbahçe. In de openingswedstrijd van het seizoen is Enke schuldig aan de nederlaag. De doelman wordt door zijn eigen fans bekogeld met voorwerpen. Het zal Enke's eerste en laatste optreden zijn in Turkije. In de winterstop van dat seizoen vertrekt hij naar Tenerife in de tweede divisie van Spanje. Maar ook op het vakantie-eiland is hij tweede keus.

Voor Enke aanleiding om in het seizoen 2004-2005 terug te keren naar Duitsland. Bij Hannover96 groeit hij eindelijk weer uit tot vaste waarde. Hij trouwt in 2006 met Teresa, met wie hij dan al dertien jaar verkering heeft. Ze wonen in een klein dorp in een boerderij. Het stel heeft acht honden die ze uit medelijden meenamen van de straten van Spanje en Portugal.

Als Enke zijn sportieve carrière weer op de rit heeft, wordt hij getroffen door een persoonlijk drama. Op 17 september 2006 sterft Lara, het dochtertje van de doelman en zijn vrouw Teresa op tweejarige leeftijd na een operatie. Het kind had een aangeboren hartafwijking. Zes dagen na het drama staat Enke gewoon in het doel van Hannover. Hij speelt om de pijn van zijn verdriet te verzachten.

Een half jaar later, op 28 maart 2007, volgt het sportieve hoogtepunt in Enke's loopbaan. Hij debuteert voor het nationale elftal van Duitsland, in een met 0-1 verloren oefenduel met Denemarken. De keeper behoort in de zomer van 2008 tot de selectie voor het EK in Oostenrijk en Zwitserland. Duitsland verliest in de finale van Spanje. Enke is het hele toernooi reserve achter Jens Lehmann.

Enke wordt zelfs aanvoerder van Hannover en zou in totaal acht interlands spelen voor die Mannschaft. Nadat Lehmann gestopt is bij het nationale team, geldt Enke als eerste keeper. Een darminfectie schakelt hem dit seizoen enige tijd uit, maar de verwachting is dat Enke op het WK in Zuid-Afrika het Duitse doel gaat verdedigen. In mei 2009 adopteren hij een zijn vrouw een kind. Het meisje heet Leila en is pas acht maanden oud als Enke zich op dinsdag 11 november in Neustadt am Rübenberge, vlakbij Hannover, door een trein laat overrijden.

elf voettbal.nl

Afbeelding

r.i.p.
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door Pol »

Bizar verhaal. Eerste keeper nationale elftal en nieuw gezinnetje gesticht. Dan zou je toch verwachten dat ie de zaak weer enigszins op de rails heeft. Vreselijk ook voor zijn vrouw, de ellende begint opnieuw.

-edit- excuses voor de ongelukkige woordkeuze, niet bedoeld om grappig te zijn

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door TT »

Ramses Shaffy - R.I.P.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door ronnyguitar »

sprekkjemoerstaal.nl :

Quote : Soms, laat me nou maar soms bedroefd zijn
(Ramses Shaffy 1933-2009)

Amsterdam, dinsdag 1 december 2009 - Hedenochtend om half acht is chansonnier en acteur Ramses Shaffy in zijn geliefde woonplaats Amsterdam overleden.


In het voorjaar werd er slokdarmkanker geconstateerd, maar dat weerhield hem er nog steeds niet van om zo af en toe in de openbaarheid op te treden.

Eind vorige week verslechterde zijn gezondheid aanzienlijk. Gisteravond nog bracht Liesbeth List een bezoek aan hem waar hij, zoals altijd, blij mee was. Hij was ook nog aanspreekbaar.

Vanochtend is hij rustig ingeslapen.


Menno Timmerman (manager) Quote...

ik heb altijd van zijn liedjes genoten....

http://www.youtube.com/watch?v=TEPsP2dor0w

overigens is dit nummer ook gecovered voor kv mechelen....

R.I.P.
Laatst gewijzigd door ronnyguitar op di 01 dec 2009, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: in Memoriam

Bericht door waalkade »

Net nu zijn vriendin Liesbeth List zo'n mooie cd heeft uitgebracht
De Goffert, het hart van Nijmegen

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door SamSam »

R.I.P Ramses Shaffy
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door vak Oost »

TT schreef:Ramses Shaffy - R.I.P.
rip ramses http://www.youtube.com/watch?v=cmIdsg1D ... r_embedded
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door Ramona »

Mooi gevoelsmens, rust zacht...

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door Ravanelli de 2e »

R.I.P Ramses.

"Laat me laat me laat me m'n eigen gang maar gaan" een werkelijk fantastisch nummer.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: in Memoriam

Bericht door tweety »

RIP ramses
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten