School!

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1166
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

School!

Bericht door Veugel »

Beste mede forummers!

Ik ben met de opleiding Sportmarketing bezig en hiervoor ben ik met een onderzoek voor het blad Helden bezig van jawel Frits en Barbara Barend. Voor dit onderzoek heb ik een korte enquete opgesteld en het duurt echt maar 2 minuten het invullen ervan. Het zou me enorm helpen als jullie dit voor mij willen invullen.
Zodra ik het aantal reacties heb gehaald zou deze topic weer kunnen sluiten.
Alvast Bedankt!!!

hier de link waar je de enquete kan invullen: http://www.thesistools.com/web/?id=153337

groeten!

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: School!

Bericht door BiT »

Ik ben bij de tweede vraag al gestopt.
Bedankt zelf maar even waarom...
Ronnie, Bus 6!

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: School!

Bericht door Michael »

:biggrin:

ernie

Re: School!

Bericht door ernie »

Ik heb hem niet afgemaakt, er word mij gevraagd of ik 5,95 te duur vind, maar ik heb eerder aangegeven dat ik nog nooit van het blad heb gehoord. Kan ik dus geen antwood op geven.

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1166
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: School!

Bericht door Veugel »

Ja het is geen beste enquete i know, Vragen die je niet in kan vullen hoef je niet in te vullen. Het zou me gewoon enorm helpen als hij wel ingevuld wordt

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7107
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: School!

Bericht door Sandertjuh85 »

Veugel schreef:Ja het is geen beste enquete i know, Vragen die je niet in kan vullen hoef je niet in te vullen. Het zou me gewoon enorm helpen als hij wel ingevuld wordt
je mag hem voor mij invullen: ben 24, nooit van het blad gehoord, en vind het sowieso te duur!

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: School!

Bericht door NiMMA_024 »

BiT schreef:Ik ben bij de tweede vraag al gestopt.
Bedankt zelf maar even waarom...
:biggrin:

Valt mij nog mee dat deze topic in een goede map geplaatst is.


nu slotje er op? :slot:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1166
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: School!

Bericht door Veugel »

ok ok doe maar een slotje er op :slot:

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: School!

Bericht door BiT »

Er hoeft helemaal geen slotje op imho. Het is toch niet erg om even 2 minuten een mede-NEC'er te helpen met zijn enquete?!
En heb je daar geen zin in dan doe je het lekker niet.

Mijn enige probleem is dat ik het een slechte enquete vind, en geen enquetes invul waar ik niet het "juiste" (naar mijn mening) antwoord kan geven.
Als de enquete herzien is, wat voor een fatsoenlijke HBO-er toch eigenlijk niet moeilijk hoeft te zijn, wil ik hem graag voor je maken!
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1166
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: School!

Bericht door Veugel »

BiT schreef:Er hoeft helemaal geen slotje op imho. Het is toch niet erg om even 2 minuten een mede-NEC'er te helpen met zijn enquete?!
En heb je daar geen zin in dan doe je het lekker niet.

Mijn enige probleem is dat ik het een slechte enquete vind, en geen enquetes invul waar ik niet het "juiste" (naar mijn mening) antwoord kan geven.
Als de enquete herzien is, wat voor een fatsoenlijke HBO-er toch eigenlijk niet moeilijk hoeft te zijn, wil ik hem graag voor je maken!
ja bedankt, maar ik heb de enquete niet gemaakt. groepsgenoot van me en hij is al ingevuld door 280 mensen nu (moet er 400) dus hij kan niet meer veranderd worden want dan kloppen die andere antwoorden niet meer. Was zelf ook niet te spreken over de enquete maar toen was die al de lucht in.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: School!

Bericht door rooie »

Is dit serieus onderdeel van een HBO-opleiding? Dat kun je toch niet menen?
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1166
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: School!

Bericht door Veugel »

rooie schreef:Is dit serieus onderdeel van een HBO-opleiding? Dat kun je toch niet menen?
dit is een heel klein onderdeeltje van een veel groter onderzoek. Dit is echt niet het enige geloof me

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: School!

Bericht door rooie »

Veugel schreef:
rooie schreef:Is dit serieus onderdeel van een HBO-opleiding? Dat kun je toch niet menen?
dit is een heel klein onderdeeltje van een veel groter onderzoek. Dit is echt niet het enige geloof me
Het maakt mij niet uit wat voor'n onderdeel het is, het gaat om het niveau, dat vind ik bedroevend voor een HBO-opleiding. Op de middelbare school wordt er nog beter geënquêteerd :td:

Zal de volgende keer met een ander samenwerken als ik jou was :tu:
Trouwens, ondanks de kritiek, succes met je onderzoek verder :wink:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1166
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: School!

Bericht door Veugel »

rooie schreef:
Veugel schreef:
rooie schreef:Is dit serieus onderdeel van een HBO-opleiding? Dat kun je toch niet menen?
dit is een heel klein onderdeeltje van een veel groter onderzoek. Dit is echt niet het enige geloof me
Het maakt mij niet uit wat voor'n onderdeel het is, het gaat om het niveau, dat vind ik bedroevend voor een HBO-opleiding. Op de middelbare school wordt er nog beter geënquêteerd :td:

Zal de volgende keer met een ander samenwerken als ik jou was :tu:
Trouwens, ondanks de kritiek, succes met je onderzoek verder :wink:
ja daar kan ik je alleen maar gelijk in geven!

Bart
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: School!

Bericht door Bart »

Heeft Max zeker gemaakt Muurbloempje :tong:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: School!

Bericht door LT »

rooie schreef:Is dit serieus onderdeel van een HBO-opleiding? Dat kun je toch niet menen?
:withstupid:

meisje88
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 26 sep 2010, 22:00
Contacteer:

Re: School!

Bericht door meisje88 »

Ach ik ben zelf ook aan t afstuderen en aangezien er in een korte tijd heeeeeeeeeel veel gedaan moet worden (en een enquete vaak maar een middel is om bepaalde antwoorden te krijgen) heb ik hem met veel plezier voor je ingevuld :wink:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: School!

Bericht door LT »

Maar je moet toch wel een serieus onderzoeksontwerp hebben. Een enquête moet je presenteren in je onderzoek, als die er zo uit ziet dan zal die afgeschoten worden en kun je opnieuw beginnen. Anyway, succes!

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1166
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: School!

Bericht door Veugel »

Ik weet het mensen, de enquete is van een slechte kwaliteit. De 400 reacties hebben we nu gehaald. De mensen die toch de moeite hebben genomen om langs de slechte kwaliteit heen te kijken toch de enquete hebben ingevuld, bedankt hiervoor.

Nu kan deze discussie wat mij betreft op slot :slot: (wie doet dat? moet ik dat zelf doen of doet een moderator dat?)

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: School!

Bericht door LT »

Kan best open blijven, voor als iemand met een dergelijk verzoek komt. Of iets over zijn school wil vertellen... :crazy:

Succes ermee!

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: School!

Bericht door Biarmicus »

HBO stelt geen fuck voor, als je ziet wat sommige mensen voor sommige opleidingen moeten doen. Slechte onderwijzers en allemaal van die kut studenten die lopen te lamballen, pff.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: School!

Bericht door LT »

Biarmicus schreef:HBO stelt geen fuck voor, als je ziet wat sommige mensen voor sommige opleidingen moeten doen. Slechte onderwijzers en allemaal van die kut studenten die lopen te lamballen, pff.
Ik neem aan dat je uit ervaring spreekt of minimaal universiteit hebt afgerond?

Gebruikersavatar
AvdS
Berichten: 401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: School!

Bericht door AvdS »

Biarmicus schreef:HBO stelt geen fuck voor, als je ziet wat sommige mensen voor sommige opleidingen moeten doen. Slechte onderwijzers en allemaal van die kut studenten die lopen te lamballen, pff.
:withstupid: En ik ben een ervaringsdeskundige...

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: School!

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

Biarmicus schreef:HBO stelt geen fuck voor, als je ziet wat sommige mensen voor sommige opleidingen moeten doen. Slechte onderwijzers en allemaal van die kut studenten die lopen te lamballen, pff.
Een beetje jammer dat je iedereen over één kam scheert. Ik denk dat je er toch niet zoveel van af weet jongen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: School!

Bericht door LT »

AvdS schreef:
Biarmicus schreef:HBO stelt geen fuck voor, als je ziet wat sommige mensen voor sommige opleidingen moeten doen. Slechte onderwijzers en allemaal van die kut studenten die lopen te lamballen, pff.
:withstupid: En ik ben een ervaringsdeskundige...
Ik was het er ook niet mee oneens, maar veel mensen die de term 'kutstudenten' in de mond nemen hebben die ervaring niet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten