Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12644
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Curva »

deze bedoel je?

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1119239
vanaf een minuut of 15
...met de legendarische uitspraak: "een echte vrouw stinkt en is vies, dat heb nu eenmaal omdat het een echt mens is"

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door OAFFERE »

Curva schreef:
deze bedoel je?

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1119239
vanaf een minuut of 15
...met de legendarische uitspraak: "een echte vrouw stinkt en is vies, dat heb nu eenmaal omdat het een echt mens is"
:lol:

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Bernd »

Gemeld wordt dat Kapitein Iglo is overleden. 't Is wat...

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door tweety »

Bernd schreef:Gemeld wordt dat Kapitein Iglo is overleden. 't Is wat...
dan hoort dit in het memoriam topic
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door NiMMA_024 »

tweety schreef:
Bernd schreef:Gemeld wordt dat Kapitein Iglo is overleden. 't Is wat...
dan hoort dit in het memoriam topic
ik vind het anders wel opmerkelijk hoor, dacht namelijk al dat hij overleden was. :redface:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Stefannec »

Wegen rond Schiphol mogen breder
Laatste update: 4 januari 2012 12:02 info
DEN HAAG - De snelwegen tussen Schiphol, Amsterdam en Almere mogen worden uitgebreid, zoals minister Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur, VVD) wilde.
Foto: ANP

Met dit vonnis heeft de Raad van State woensdag bezwaren van 41 particulieren, bedrijven en organisaties van tafel geveegd.

De minister wil onder meer delen van de A1, A2, A6, A9 en A10 verbreden om de files te bestrijden. Ook gaan vijf grote verkeersknooppunten op de schop en worden 100 bruggen en viaducten aangepast.

Minister Schultz van Haegen is verheugd dat haar plannen om de snelwegen tussen Schiphol, Amsterdam en Almere uit te breiden, kunnen doorgaan. De Raad van State oordeelde dat woensdag.

''Dit is goed nieuws. We kunnen nu direct aan de slag met het grootste wegenproject in 10 jaar'', aldus de minister.

Randstad

De verkeersproblemen zijn volgens de minister slecht voor de economische ontwikkeling van de Randstad. Onder anderen volgens omwonenden gaat de minister echter voorbij aan de leefbaarheid en gezondheid van de mensen die er wonen.

Rijkswaterstaat start begin dit jaar met voorbereidingen van de werkzaamheden op de A10-Oost en een gedeelte van de A1. Het werk moet in 2020 klaar zijn. De uitbreiding van het wegennet kost 4,4 miljard euro.

Inwoners

Een groep inwoners van Amsterdam-Oost, Duivendrecht en Diemen liet weten de uitspraak te betreuren. ''Wij voelen ons aan alle kanten niet begrepen. Het besluit is wel degelijk genomen op basis van verouderde gegevens over de files en de luchtkwaliteit'', aldus een woordvoerster van de Stichting A1 A10-Oost.

Het is niet mogelijk om in hoger beroep te gaan tegen de uitspraak van de Raad van State. Enkele omwonenden willen nu volgens de zegsvrouw naar een Europese rechter stappen, die zich over de vermeende overtredingen van de eisen voor luchtkwaliteit moet buigen

Wordt dat ook een tolweg dan??

Vind dit soort dingen zo vreemd, als er in het westen een millimeter asfalt nodig is ligt het er met een poep en een zucht.
Maar als hier bijv de a15 moet worden door getrokken of de a/n18 iets mee moet gebeuren is er geen geld voor enz.
Bizar.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Jomano »

Weer een triest bericht:
Mishandelde voetbalsupporter overleden AMSTERDAM -

De 77-jarige voetbalsupporter die in december ernstig gewond raakte toen hij werd mishandeld door een amateurvoetballer, is woensdag overleden. Het Openbaar Ministerie heeft dat donderdag bevestigd. De club van het slachtoffer, OSV uit Amsterdam, reageerde verslagen.

Als trouwe supporter stond de 77-jarige meneer Retz te kijken naar een wedstrijd tussen OSV en een andere Amsterdamse club, Sporting Noord. Het stond 2-1 voor thuisclub OSV toen de 32-jarige voetballer Sylvester M. van de tegenpartij een gele kaart kreeg. Hierop volgde een enorme scheldpartij waarbij de agressieve speler door zijn teamgenoten moest worden tegengehouden om de scheidsrechter niet aan te vallen. Deze besloot hier nog eens geel voor te geven.

Toen Retz opmerkte dat hij die kaart terecht vond, rende Sylvester M. als een woeste op hem af sprong over de reclameborden en deelde met beide benen een karatetrap uit op zijn borstkast.

Retz’ milt raakte gescheurd en was daarom verwijderd. Uit zijn maag moest 5 liter bloed worden gepompt. De man werd ook enige tijd kunstmatig in coma gehouden, maar daaruit was hij ontwaakt.

„Wij zijn diep verslagen”, zei voorzitter Ilona Rozendaal van OSV donderdag. „Het komt als een donderslag bij heldere hemel.”

Sylvester M. zit nog vast. Het OM onderzoekt nog of het slachtoffer is overleden aan de gevolgen van de mishandeling in december. Vooralsnog verzwaart het de verdenking tegen de verdachte niet. Die wordt nu nog steeds verdacht van poging tot doodslag dan wel zware mishandeling. Sporting Noord heeft hem geroyeerd.
Afbeelding
De 32-jarige Sylvester M. is een goed getrainde kickbokser.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ApophisEire »

Jomano schreef:Weer een triest bericht:
Mishandelde voetbalsupporter overleden AMSTERDAM -

De 77-jarige voetbalsupporter die in december ernstig gewond raakte toen hij werd mishandeld door een amateurvoetballer, is woensdag overleden. Het Openbaar Ministerie heeft dat donderdag bevestigd. De club van het slachtoffer, OSV uit Amsterdam, reageerde verslagen.

Als trouwe supporter stond de 77-jarige meneer Retz te kijken naar een wedstrijd tussen OSV en een andere Amsterdamse club, Sporting Noord. Het stond 2-1 voor thuisclub OSV toen de 32-jarige voetballer Sylvester M. van de tegenpartij een gele kaart kreeg. Hierop volgde een enorme scheldpartij waarbij de agressieve speler door zijn teamgenoten moest worden tegengehouden om de scheidsrechter niet aan te vallen. Deze besloot hier nog eens geel voor te geven.

Toen Retz opmerkte dat hij die kaart terecht vond, rende Sylvester M. als een woeste op hem af sprong over de reclameborden en deelde met beide benen een karatetrap uit op zijn borstkast.

Retz’ milt raakte gescheurd en was daarom verwijderd. Uit zijn maag moest 5 liter bloed worden gepompt. De man werd ook enige tijd kunstmatig in coma gehouden, maar daaruit was hij ontwaakt.

„Wij zijn diep verslagen”, zei voorzitter Ilona Rozendaal van OSV donderdag. „Het komt als een donderslag bij heldere hemel.”

Sylvester M. zit nog vast. Het OM onderzoekt nog of het slachtoffer is overleden aan de gevolgen van de mishandeling in december. Vooralsnog verzwaart het de verdenking tegen de verdachte niet. Die wordt nu nog steeds verdacht van poging tot doodslag dan wel zware mishandeling. Sporting Noord heeft hem geroyeerd.
Afbeelding
De 32-jarige Sylvester M. is een goed getrainde kickbokser.
Doodslag is dat volgens mij in elk ander land
Gelijk de bak in met zo een mafkees!!!
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door SanderNEC »

Levenslang zonder enige verpleging, zo'n man moet je niet eens meer gaan helpen, wat een gek.
ForzaNEC.nl

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Poort5 »

SanderNEC schreef:Levenslang zonder enige verpleging, zo'n man moet je niet eens meer gaan helpen, wat een gek.
Sander, ik ben het met je eens! Dat ik dat nog mag meemaken :wink:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

[flauw]Arms don't kill people, legs do.[flauw uit]

Maar triest bericht inderdaad, je vraagt je toch af wat zo iemand in hemelsnaam bezielt om zo'n idiote en gruwelijke actie uit te halen. Erg triest.

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Chuckie »

Dordrecht-trainer Bos legt taken neer door tumor

FC Dordrecht-trainer Theo Bos legt zijn werkzaamheden voor onbepaalde tijd neer. Bij de oefenmeester is een tumor in de alvleesklier aangetroffen.
"Ik ben uiteraard erg geschrokken van dit onverwacht heftige bericht, maar zal keihard knokken om te herstellen van mijn ziekte. Ik hoop dat de mensen begrijpen dat ik daar de komende periode al mijn energie voor ga gebruiken", vertelt Bos op de website van FC Dordrecht.

Bos, ex-speler en trainer van Vitesse, kreeg het slechte nieuws twee weken geleden. Vorige week onderging hij een kijkoperatie. De technische staf van Dordrecht zal de taken van Bos overnemen.

Best heftig.......en dan te bedenken dat er heul veel mensen geweest zijn in de Goffert die hem zoiets gewenst hebben...... :crazy2:

Ik zeg...... sterkte meneer Bos.
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Necco
Berichten: 1664
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Necco »

Chuckie schreef:Dordrecht-trainer Bos legt taken neer door tumor

FC Dordrecht-trainer Theo Bos legt zijn werkzaamheden voor onbepaalde tijd neer. Bij de oefenmeester is een tumor in de alvleesklier aangetroffen.
"Ik ben uiteraard erg geschrokken van dit onverwacht heftige bericht, maar zal keihard knokken om te herstellen van mijn ziekte. Ik hoop dat de mensen begrijpen dat ik daar de komende periode al mijn energie voor ga gebruiken", vertelt Bos op de website van FC Dordrecht.

Bos, ex-speler en trainer van Vitesse, kreeg het slechte nieuws twee weken geleden. Vorige week onderging hij een kijkoperatie. De technische staf van Dordrecht zal de taken van Bos overnemen.

Best heftig.......en dan te bedenken dat er heul veel mensen geweest zijn in de Goffert die hem zoiets gewenst hebben...... :crazy2:

Ik zeg...... sterkte meneer Bos.
:withstupid:
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door NiMMA_024 »

Necco schreef:
Chuckie schreef:Dordrecht-trainer Bos legt taken neer door tumor

FC Dordrecht-trainer Theo Bos legt zijn werkzaamheden voor onbepaalde tijd neer. Bij de oefenmeester is een tumor in de alvleesklier aangetroffen.
"Ik ben uiteraard erg geschrokken van dit onverwacht heftige bericht, maar zal keihard knokken om te herstellen van mijn ziekte. Ik hoop dat de mensen begrijpen dat ik daar de komende periode al mijn energie voor ga gebruiken", vertelt Bos op de website van FC Dordrecht.

Bos, ex-speler en trainer van Vitesse, kreeg het slechte nieuws twee weken geleden. Vorige week onderging hij een kijkoperatie. De technische staf van Dordrecht zal de taken van Bos overnemen.

Best heftig.......en dan te bedenken dat er heul veel mensen geweest zijn in de Goffert die hem zoiets gewenst hebben...... :crazy2:

Ik zeg...... sterkte meneer Bos.
:withstupid:
:withstupid:
Klote Theo, sterkte
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Tiel »

NiMMA_024 schreef:
Necco schreef:
Chuckie schreef:Dordrecht-trainer Bos legt taken neer door tumor

FC Dordrecht-trainer Theo Bos legt zijn werkzaamheden voor onbepaalde tijd neer. Bij de oefenmeester is een tumor in de alvleesklier aangetroffen.
"Ik ben uiteraard erg geschrokken van dit onverwacht heftige bericht, maar zal keihard knokken om te herstellen van mijn ziekte. Ik hoop dat de mensen begrijpen dat ik daar de komende periode al mijn energie voor ga gebruiken", vertelt Bos op de website van FC Dordrecht.

Bos, ex-speler en trainer van Vitesse, kreeg het slechte nieuws twee weken geleden. Vorige week onderging hij een kijkoperatie. De technische staf van Dordrecht zal de taken van Bos overnemen.

Best heftig.......en dan te bedenken dat er heul veel mensen geweest zijn in de Goffert die hem zoiets gewenst hebben...... :crazy2:

Ik zeg...... sterkte meneer Bos.
:withstupid:
:withstupid:
Klote Theo, sterkte
Ja en ieder ander in Nederland net zo veel, overtrokken boel hier omdat hij een Arnhems verleden heeft.
Die speler van VVV bv heb ik hier niet zo veel berichten van gezien. Genoeg voorbeelden in de voetballerij en voor Arnhemse Theo zou er een spandoek moeten komen.
Verschrikkelijk hoor maar voor hem toch niet erger dan voor ieder ander.

Daarnaast toewensen in de Goffert? Komop he of denk je dat de feyenoordaanhang ook alle Joden aan het gas willen. Tuurlijk niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Chuckie »

Tiel schreef:Komop he of denk je dat de feyenoordaanhang ook alle Joden aan het gas willen. Tuurlijk niet.
Nou daar ben ik niet zo zeker van......... ze noemen zich niet voor niks lunatics... :crazy2: :schater:
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Sjaakie »

Bah, verschrikkelijke ziekte is het toch... Sterkte Theo

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Frans »

Sjaakie schreef:Bah, verschrikkelijke ziekte is het toch... Sterkte Theo
vreselijk, :withstupid: :withstupid:
NECTheBest

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door valkhof »

er zijn ook meerder nec supporters met deze ziekte, zie ik ook nergens steun betuigingen aan

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door SamSam »

Zet ze erop en ik zal ze mijn steun geven via dit forum!
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Chuckie »

SamSam schreef:Zet ze erop en ik zal ze mijn steun geven via dit forum!
:withstupid:
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door valkhof »

SamSam schreef:Zet ze erop en ik zal ze mijn steun geven via dit forum!
dus alleen als je ze kent geef je ze hun steun???
misplaatst gedoe met theo bos afgezet tegen je eigen supporters, dit is gewoon goedkoop scoren.
maar wil je namen,
willie zwarthoed
theo saat
dat zijn er vast 2

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door NiMMA_024 »

valkhof schreef:
SamSam schreef:Zet ze erop en ik zal ze mijn steun geven via dit forum!
dus alleen als je ze kent geef je ze hun steun???
misplaatst gedoe met theo bos afgezet tegen je eigen supporters, dit is gewoon goedkoop scoren.
maar wil je namen,
willie zwarthoed
theo saat
dat zijn er vast 2
sterkte mannen!
oa. voor jullie loop ik volgend jaar voor de 2e keer de ' Samenloop voor Hoop' !
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door NiMMA_024 »

valkhof.

er is helemaal niets misplaatst met steun betuigen aan Theo Bos vs een supporter die men niet kent en geen aandacht.
Simpelweg omdat een supporter niet in de spotlights staat.

Voor beide loop ik de samenloop mee, ook voor de mensen die ik niet ken, om een goed bedrag voor het KWF op te halen.
De mensen met deze ziekte in het zonnetje te zetten en de overledenen te eren op bijzondere wijze.

Niemand begon hier over namen van eigen supporters totdat jij kwam praten over de eigen supporters met deze vreselijke ziekte.
En die 2 namen die jij noemt, ken ik niet. Als ik ze niet ken kan ik ze ook niet steun toewensen, toch?

Neemt niet weg dat eenieder die getroffen is met deze ziekte de steun verdient, ongeacht welke club je supportert of trainer bent of whatever!


Heeft helemaal niets met misplaatst te maken!

Maar goed, beide heren wens ik sterkte, en alle andere die getroffen zijn met deze ziekte.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

MichielNEC
Berichten: 637
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 22:58
Locatie: Ewijk
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door MichielNEC »

Ik ga hier geen steunbetuigingen neerzetten, puur omdat ik het niet meen. Ik gun het niemand maar 1: ik ken m niet persoonlijk en 2: gezien er zoveel mensen aan de ziekte lijden. Dan vind ik dat zij, de mensen die ook aan de ziekte lijden, net zoveel of misschien nog wel meer steun verdienen dan Theo Bos.

Een spandoek maken is natuurlijk volkomen waanzin.
Neccie for president!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten