Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
Steev
Berichten: 1309
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 11:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Steev »

W.V.W.3 schreef:
henkie1234 schreef:qua voetbalnieuws. Verhoek gaat niet naar Engeland, ivm Heimwee. :crazy:
Heimwee ok, maar op de dag dat er een persconferentie zou zijn etc etc. Wat een sukkel
De ex-bondscoach is totaal kapot van de afzegging. Voor vandaag stond een persconferentie met 70 media gepland voor het middaguur. Verhoek is in Engeland met zijn hele familie die dat allemaal zouden bijwonen.
Let maar op , nu Ruiz weggaat heeft Twente zich gemeld , en heeft Verhoek zich gewoon bedacht.
Zelf niet aan gedacht, maar zou er nu je t zegt niet van staan te kijken..
Zal wel een Twente streek zijn.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ApophisEire »

Twente zou toch beter Assaidi kunnen halen
Vind hem beter dan Verhoek.
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door De Kletskop »

ApophisEire schreef:Twente zou toch beter Assaidi kunnen halen
Vind hem beter dan Verhoek.
Ja ,maar ook een héél stuk duurder vrees ik.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Michael »

ApophisEire schreef:Twente zou toch beter Assaidi kunnen halen
Vind hem beter dan Verhoek.
Je moet die van de Gijp niet zo letterlijk nemen :wink:

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Michael »

Hmm, hoor net op de radio dat er iemand is doodgeschoten tijdens de rellen in Londen. Dit zal de onrusten geen goed doen...

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ApophisEire »

W.V.W.3 schreef:
ApophisEire schreef:Twente zou toch beter Assaidi kunnen halen
Vind hem beter dan Verhoek.
Ja ,maar ook een héél stuk duurder vrees ik.
Misschien wel, maar met oog op de toekomst denk ik wel financieel de moeite.
Stel ze betalen 5 mil voor die jongen en hij speelt 3 jaar bij twente.
Ze verkopen hem door voor 8mil bijvoorbeeld.
Dat lijkt me toch interesanter dan een speler die nu al om heimwee een buitenlands avontuur NEE zegt en die waarschijnlijk niet meer doorverkocht zal worden.
Dus naja, die afweging zal je moeten berekenen denk ik en dan kijken wie meer waar voor zijn geld is.
Ik blijf bij Assaidi

@michael
Ik vind assaidi een leuke vleugelspeler, jong, snel en talentvol
vind verhoek goeie voorzetten hebben, maar door heimwee een butienlands avontuur afzeggen, betekent dat je hem waarschijnlijk nooit meer doorverkocht krijgt
Dus dan kom ik op assaidi terug (narsingh vind ik nog niet klaar voor twente, en ik zie verder geen andere vleugelspelers die ruiz kunnen vervangen in nederland op dit moment)
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Tiel »

Michael schreef:Hmm, hoor net op de radio dat er iemand is doodgeschoten tijdens de rellen in Londen. Dit zal de onrusten geen goed doen...
Nee zeker niet, als ze er nu eens gewoon 250 of zo afschieten is het zo voorbij.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Michael »

Als het eens zo eenvoudig was. Deze 2 dames zijn wel het toppunt:
LONDEN - Twee meisjes van 17 en 18 jaar hebben een ontluisterend inkijkje gegeven in de motivatie van de plunderaars in Londen.

Tegenover een radioverslaggeefster van de BBC vertellen de twee dinsdagochtend opgetogen over de rellen waar ze de hele nacht aan hebben meegedaan in het Zuid-Londende Croydon.

Met een halflege fles rosé in de hand, buitgemaakt tijdens de plunderingen, zegt het duo enorm genoten te hebben van de vernielingen en diefstallen. “Het was een gekkenhuis. Er werden dingen vernield en er werd overval ingebroken. Het was ontzettend leuk. We zijn het nu aan het vieren en we hopen dat het vanavond doorgaat.”

Op de vraag van de verslaggeefster waarom de plunderaars zich richten tegen lokale winkeliers, antwoorden de meisjes: “Omdat ze rijk zijn. En we willen de rijken laten zien dat we doen waar we zin in hebben.”

Inmiddels lijkt het erop dat de onlusten in Croydon een eerste leven hebben geëist. Een 26-jarige man werd in zijn auto door zijn hoofd geschoten. De politie onderzoekt de precieze toedracht nog.

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Biarmicus »

Ik heb medelijden met die meisjes.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door SamSam »

Ik heb medelijden met normale Engelse mensen.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

SamSam schreef:Ik heb medelijden met normale Engelse mensen.
Ik ook. Vanochtend bij BBC breakfast hadden ze een vader en zoon voor de camera van een meubelbedrijf in Croydon dat de nacht daarvoor volledig was afgefikt. Een familiebedrijf van zo'n 150 jaar oud, dat de 1e wereldoorlog, de depressie, en de 2e wereldoorlog (met alle bombardementen op Londen) had overleefd, om nu door lokale jeugd volledig in de as gelegd te worden. 15 werknemers van de ene op de andere dag (hopelijk tijdelijk) zonder baan. Het is gewoon om te janken zo triest wat er daar gebeurd is. En waarom? Pure baldadigheid, hebzucht en gebrek aan enig moreel besef.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door SanderNEC »

Leger inzetten en gericht schieten dan kappen ze wel...
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ApophisEire »

SanderNEC schreef:Leger inzetten en gericht schieten dan kappen ze wel...
Werkt niet, de rellen zijn begonnen door politiegeweld en uitgegroeid tot een zwaar crimineel rellencircuit.
Als men weer politiegeweld gaat gebruiken dan barst de bom helemaal.
Enige manier is ontruiming van het gebied door middel van traangas en uitdrijving.
Enige vorm van fysiek geweld zal het alleen maar nog verder doen escaleren
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Biarmicus »

Dat je met elkaar potje gaat matten is nog daar aan toe, maar dingen van andere mensen jatten en vernielen...

Ik weet verder niet hoe het met de achterstandswijken in Engeland zit. In Frankrijk is het bekend dat de regering de jongeren uit de banlieue altijd links heeft laten liggen en er nooit naar om heeft gekeken waardoor deze zich in steek voelde gelaten en kansarm zijn. Weet niet hoe het in Engeland zit, maar ben bang voor het bekende immigratie probleem.

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Biarmicus »

Hoewel deze rellen gewoon voortbestaan door kansloze jongeren die niks anders willen dan zinloos oproer zaaien. Laat ze maar lekker alles ook weer opruimen en opdraaien voor deze miljoenen schade.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

Denk dat het een aardig stukje gecompliceerder ligt dan 'immigratieproblematiek', eerlijk gezegd. De probleemschoppers zijn namelijk van zeer uiteenlopende achtergrond, heeft immigratie weinig mee te maken. Dus waarom je dat erbij haalt snap ik niet helemaal. Denk dat ongeschooldheid in het algemeen (daar vallen laaggeschoolde migranten onder, maar net zo goed laaggeschoolde Engelsen in achterstandwijken) en desinteresse van ouders voor de opvoeding van hun kinderen een veel grotere kern is. Maar ik vrees dat we het wel nooit helemaal zullen weten.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

Kunnen we persoonlijke waarde-oordelen over politieke voorkeuren graag voor ons houden aub? Gisteren DB ook al een waarschuwing over moeten geven. In het vervolg gaat dit gewoon, net als nu, weggemodereerd worden, want het geeft alleen maar gezeik. Afgeven op een partij, prima, maar niet persoonlijk en generaliserend worden op aanhangers ed. Houdt het inhoudelijk.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Jackiegoal »

Mark Ariaans schreef:Kunnen we persoonlijke waarde-oordelen over politieke voorkeuren graag voor ons houden aub? Gisteren DB ook al een waarschuwing over moeten geven. In het vervolg gaat dit gewoon, net als nu, weggemodereerd worden, want het geeft alleen maar gezeik. Afgeven op een partij, prima, maar niet persoonlijk en generaliserend worden op aanhangers ed. Houdt het inhoudelijk.
Pfff... De PVV is kut en Rens is cool.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Biarmicus »

Jackiegoal schreef:
Mark Ariaans schreef:Kunnen we persoonlijke waarde-oordelen over politieke voorkeuren graag voor ons houden aub? Gisteren DB ook al een waarschuwing over moeten geven. In het vervolg gaat dit gewoon, net als nu, weggemodereerd worden, want het geeft alleen maar gezeik. Afgeven op een partij, prima, maar niet persoonlijk en generaliserend worden op aanhangers ed. Houdt het inhoudelijk.
Pfff... De PVV is kut en Rens is cool.
Daar denkt Piggy Hofs anders over. Hij noemt Rens gewoon een pannenkoek :td:

http://www.youtube.com/watch?v=cobhpwdhARE

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door SanderNEC »

Volgende derby een elleboog tegen z'n bek dan lult ie wel anders...
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

Jackiegoal schreef: Pfff... De PVV is kut en Rens is cool.
Prima, dat mag je vinden. Maar zeg het dan in het vervolg op die manier, scheelt veel gezeik. Cameron is overigens ook een totale pipo.

Iefjuh
Berichten: 55
Lid geworden op: di 05 aug 2008, 10:07
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Iefjuh »

SanderNEC schreef:Volgende derby een elleboog tegen z'n bek dan lult ie wel anders...
Elleboogjes worden zwaar bestraft tegenwoordig, dat zag je de eerste competitieronde toch wel met die van de heer Dost :jestera:

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Biarmicus »

Iefjuh schreef:
SanderNEC schreef:Volgende derby een elleboog tegen z'n bek dan lult ie wel anders...
Elleboogjes worden zwaar bestraft tegenwoordig, dat zag je de eerste competitieronde toch wel met die van de heer Dost :jestera:
Ja was gewoon een elleboog. Maar Bram vond het blijkbaar allemaal grappig.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door pjottr »

Mark Ariaans schreef:
Jackiegoal schreef: Pfff... De PVV is kut en Rens is cool.
Prima, dat mag je vinden. Maar zeg het dan in het vervolg op die manier, scheelt veel gezeik. Cameron is overigens ook een totale pipo.
Is ie burgemeester inmiddels bovenwater ? Hoorde dat ie er ok niet zoveel in zag om terug te komen van vakantie :td:

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Jackiegoal »

Mark Ariaans schreef:
Jackiegoal schreef:Pfff... De PVV is kut en Rens is cool.
Prima, dat mag je vinden. Maar zeg het dan in het vervolg op die manier, scheelt veel gezeik. Cameron is overigens ook een totale pipo.
Cameron is conservatief, die mogen helemaal niet sporen, want dan staat de wereld op zijn kop. Wilders daarentegen heeft sterke Joodse sympathieën en blijkbaar niets geleerd van het verleden. Maar als je dan die mensen ziet die blijkbaar de ruggengraat van zijn partij vormen, dan is mijn opmerking van eerder toch niet zo uit de lucht gegrepen? Excuses voor mijn woordkeuze van zojuist, maar dan moet je je toch heel sterk afvragen hoe het in godsnaam mogelijk is dat daar mensen op stemmen? Het is niet voor niets dat de kamerbrede facepalm geïntroduceerd is toen de PVV plaatsnam in de Tweede Kamer.

Onderstaande voorbeelden zijn toch stuitend?

http://www.youtube.com/watch?v=R9cNsK0s9WQ
http://www.youtube.com/watch?v=XjvIlVUOI7w
http://www.youtube.com/watch?v=cYJUYH_xCXY
http://www.youtube.com/watch?v=EhjchLyXiFE
http://www.youtube.com/watch?v=od7NKB5NDoU
"I am Brian, and so is my wife!"

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten