%%^*^ UPC
Re: %%^*^ UPC
Het is weer huilen met de pet op met mijn Horizon pakketje. Steeds de melding geen verbinding met de box die je wel weer snel weg krijgt, maar daarom niet minder vervelend is. Opnames die maar 13 seconden duren. Vastlopers. Ben wel snel teruggebeld laatst (nog wat andere problemen die wel (deels) opgelost zijn maar met de opnames krijg je een advies de in- en uitlooptijd op 15 minuten te zetten. Verder zeggen ze dat ze eventueel een nieuwe kabel vergoeden. Ik heb er de ballen verstand van, maar de mensen die er zitten niet veel meer. Je merkt gewoon dat ze een standaard lijstje af zitten te werken en dat wanneer het probleem buiten die kaders valt je niet geholpen kan worden...
Sinds de update op de horizonbox, die de boel zou moeten versnellen en verbeteren, is het gewoon drama
Sinds de update op de horizonbox, die de boel zou moeten versnellen en verbeteren, is het gewoon drama
Re: %%^*^ UPC
Heb je na de update van de horizon-box dat ding eens op de factory default waarde in gesteld ?Michael schreef:Het is weer huilen met de pet op met mijn Horizon pakketje.
Sinds de update op de horizonbox, die de boel zou moeten versnellen en verbeteren, is het gewoon drama
het zou niet moeten kunnen maar het zijn af en toe eens van die truukjes die kunnen helpen ...
Alles komt goed !!
Re: %%^*^ UPC
Vanavond eens proberen.
- Ron Delgado
- Berichten: 4446
- Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
- Contacteer:
Re: %%^*^ UPC
Ik ben laatst opgestapt van E-on, de NEC-stroom zeg maar, omdat die tot de vervuilendste energiebedrijven behoort, naar Eneco. Nu krijg ik een brief van E-on dat ze mij 100 euro in rekening gaan brengen voor het welkomstcadeau, dat ik misschien wel ooit gehad heb.
Get up! Stay on the scene.
Re: %%^*^ UPC
Dat mag vast niet. Zo'n cadeau hangt vast aan je contractperiode en het feit dat je overstapt zegt me dat die voorbij was...Ron Delgado schreef:Ik ben laatst opgestapt van E-on, de NEC-stroom zeg maar, omdat die tot de vervuilendste energiebedrijven behoort, naar Eneco. Nu krijg ik een brief van E-on dat ze mij 100 euro in rekening gaan brengen voor het welkomstcadeau, dat ik misschien wel ooit gehad heb.
- Ron Delgado
- Berichten: 4446
- Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
- Contacteer:
Re: %%^*^ UPC
Het schijnt in artikel van hun voorwaarden te staan. Volgens mij neemt Eneco alle boetes over, maar precies weet ik dat niet.
Wel een absurd boekhoudingscircus dat die maatschappijen onderling elkaar al die boetes betalen. Vanaf het moment dat NUON de overburen ging sponsoren, kon je al zien dat liberalisering van de stroom een wanstaltig idee was met de idiootste uitwassen.
Wel een absurd boekhoudingscircus dat die maatschappijen onderling elkaar al die boetes betalen. Vanaf het moment dat NUON de overburen ging sponsoren, kon je al zien dat liberalisering van de stroom een wanstaltig idee was met de idiootste uitwassen.
Get up! Stay on the scene.
Re: %%^*^ UPC
Ik vind het sowieso concurreren op de vierkante millimeter. Bij de een kost het 9 euro, bij de ander 10 euro en uiteindelijk betaal 60 na belastingen.
- Super-Simr
- Berichten: 3721
- Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
- Contacteer:
Re: %%^*^ UPC
Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!
Iemand anders de oplossing?
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!
Iemand anders de oplossing?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
Re: %%^*^ UPC
Nog een tv en mediabox kopen, programma opnemen en gelijk daarna weer kijken. Geluid op de ene tv, beeld op de andere.Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!
Iemand anders de oplossing?
Of vind je dat wat omslachtig?
Re: %%^*^ UPC
Omslachtig niet, maar wel duurPol schreef:Nog een tv en mediabox kopen, programma opnemen en gelijk daarna weer kijken. Geluid op de ene tv, beeld op de andere.Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!
Iemand anders de oplossing?
Of vind je dat wat omslachtig?
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Berichten: 20569
- Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
- Locatie: Sheffield
- Contacteer:
Re: %%^*^ UPC
Ach, betaalt zichzelf terug in kijkplezier.
Re: %%^*^ UPC
Haha, ja dat wel. Maar er is toch een optie om beeld en geluid te synchroniseren? Op de mediaboxMark Ariaans schreef:Ach, betaalt zichzelf terug in kijkplezier.
-
- Berichten: 7263
- Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
- Locatie: Gennep
- Contacteer:
Re: %%^*^ UPC
is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!
Iemand anders de oplossing?
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"
- Super-Simr
- Berichten: 3721
- Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
- Contacteer:
Re: %%^*^ UPC
Regulier kijken!Don Corleone schreef:is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!
Iemand anders de oplossing?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
- Super-Simr
- Berichten: 3721
- Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
- Contacteer:
Re: %%^*^ UPC
Zoals al aangegeven heb ik dat natuurlijk aks eerste gedaan.... Helaas kan het balkje niet verder naar links....jbnmgn schreef:Haha, ja dat wel. Maar er is toch een optie om beeld en geluid te synchroniseren? Op de mediaboxMark Ariaans schreef:Ach, betaalt zichzelf terug in kijkplezier.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
Re: %%^*^ UPC
lekker analoog nooit gezeik.
Re: %%^*^ UPC
upc heeft toch een aansluitgarantie of iets dergelijks ? ik zou naar de upc winkel gaan en een gratis monteur afdwingenSuper-Simr schreef:Iemand anders de oplossing?
Alles komt goed !!
-
- Berichten: 7263
- Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
- Locatie: Gennep
- Contacteer:
Re: %%^*^ UPC
ik heb je een PB gestuurd.Super-Simr schreef:Regulier kijken!Don Corleone schreef:is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!
Iemand anders de oplossing?
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"
- Super-Simr
- Berichten: 3721
- Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
- Contacteer:
Re: %%^*^ UPC
Thanks! Ik heb inmiddels ook geantwoord.Don Corleone schreef:ik heb je een PB gestuurd.Super-Simr schreef:Regulier kijken!Don Corleone schreef:is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!
Iemand anders de oplossing?
Er bestaan dus ook nog goede/eerlijke UPC-medewerkers?!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
-
- Berichten: 7263
- Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
- Locatie: Gennep
- Contacteer:
Re: %%^*^ UPC
jazeker, zijn er genoeg!Super-Simr schreef:Thanks! Ik heb inmiddels ook geantwoord.Don Corleone schreef:ik heb je een PB gestuurd.Super-Simr schreef:Regulier kijken!Don Corleone schreef:is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!
Iemand anders de oplossing?
Er bestaan dus ook nog goede/eerlijke UPC-medewerkers?!
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"
Re: %%^*^ UPC
FOX internationaal heeft een 3e kanaal erbij, alleen op internet en via apps, niet via UPC kabel grrrr....... waarom???
Ok, dan maar via internet kijken, blijkt dat je een GO toegang moet hebben.
Opnieuw grrrr...... GO - UPC wordt niet ondersteund, wel bijvoorbeeld Ziggo.
Heerlijk dit, wel elke maand veel geld betalen en dan niet alles kunnen kijken.
Straks mis ik engels voetbal op dat derde kanaal maar kan ik wel dat stomme tennis kijken wat ze nu ook hebben.
Lekker bezig UPC en FOX.
Ok, dan maar via internet kijken, blijkt dat je een GO toegang moet hebben.
Opnieuw grrrr...... GO - UPC wordt niet ondersteund, wel bijvoorbeeld Ziggo.
Heerlijk dit, wel elke maand veel geld betalen en dan niet alles kunnen kijken.
Straks mis ik engels voetbal op dat derde kanaal maar kan ik wel dat stomme tennis kijken wat ze nu ook hebben.
Lekker bezig UPC en FOX.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!
- Tim Janssen
- Berichten: 4930
- Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
Re: %%^*^ UPC
Vanaf vandaag ziggo sport.
ook de el-classico krijg je
meer mensen met ziggo?
ook de el-classico krijg je
meer mensen met ziggo?
- Nummer 11
- Berichten: 4400
- Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
- Locatie: Nijmegen-Noord
- Contacteer:
Re: %%^*^ UPC
Ja, maar hopelijk is beeld/geluid wel beter dan de afgelopen dagen. Veel last gehad van witte puntjes door het beeld en wegvallend geluid.
- Tim Janssen
- Berichten: 4930
- Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
Re: %%^*^ UPC
heb ik nog geen last van gehad
Re: %%^*^ UPC
Inderdaad, drama beeld bij mijNummer 11 schreef:Ja, maar hopelijk is beeld/geluid wel beter dan de afgelopen dagen. Veel last gehad van witte puntjes door het beeld en wegvallend geluid.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten