Pagina 14 van 16

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: vr 08 nov 2013, 09:30
door Michael
Het is weer huilen met de pet op met mijn Horizon pakketje. Steeds de melding geen verbinding met de box die je wel weer snel weg krijgt, maar daarom niet minder vervelend is. Opnames die maar 13 seconden duren. Vastlopers. Ben wel snel teruggebeld laatst (nog wat andere problemen die wel (deels) opgelost zijn maar met de opnames krijg je een advies de in- en uitlooptijd op 15 minuten te zetten. Verder zeggen ze dat ze eventueel een nieuwe kabel vergoeden. Ik heb er de ballen verstand van, maar de mensen die er zitten niet veel meer. Je merkt gewoon dat ze een standaard lijstje af zitten te werken en dat wanneer het probleem buiten die kaders valt je niet geholpen kan worden...

Sinds de update op de horizonbox, die de boel zou moeten versnellen en verbeteren, is het gewoon drama :td:

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: vr 08 nov 2013, 10:05
door vak Oost
Michael schreef:Het is weer huilen met de pet op met mijn Horizon pakketje.
Sinds de update op de horizonbox, die de boel zou moeten versnellen en verbeteren, is het gewoon drama :td:
Heb je na de update van de horizon-box dat ding eens op de factory default waarde in gesteld ?
het zou niet moeten kunnen maar het zijn af en toe eens van die truukjes die kunnen helpen ...

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: vr 08 nov 2013, 11:46
door Michael
Vanavond eens proberen. :tu:

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 16:37
door Ron Delgado
Ik ben laatst opgestapt van E-on, de NEC-stroom zeg maar, omdat die tot de vervuilendste energiebedrijven behoort, naar Eneco. Nu krijg ik een brief van E-on dat ze mij 100 euro in rekening gaan brengen voor het welkomstcadeau, dat ik misschien wel ooit gehad heb. :???:

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 16:40
door Pol
Ron Delgado schreef:Ik ben laatst opgestapt van E-on, de NEC-stroom zeg maar, omdat die tot de vervuilendste energiebedrijven behoort, naar Eneco. Nu krijg ik een brief van E-on dat ze mij 100 euro in rekening gaan brengen voor het welkomstcadeau, dat ik misschien wel ooit gehad heb. :???:
Dat mag vast niet. Zo'n cadeau hangt vast aan je contractperiode en het feit dat je overstapt zegt me dat die voorbij was...

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 16:44
door Ron Delgado
Het schijnt in artikel van hun voorwaarden te staan. Volgens mij neemt Eneco alle boetes over, maar precies weet ik dat niet.

Wel een absurd boekhoudingscircus dat die maatschappijen onderling elkaar al die boetes betalen. Vanaf het moment dat NUON de overburen ging sponsoren, kon je al zien dat liberalisering van de stroom een wanstaltig idee was met de idiootste uitwassen.

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 16:48
door Pol
Ik vind het sowieso concurreren op de vierkante millimeter. Bij de een kost het 9 euro, bij de ander 10 euro en uiteindelijk betaal 60 na belastingen.

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 16:51
door Super-Simr
Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 16:53
door Pol
Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
Nog een tv en mediabox kopen, programma opnemen en gelijk daarna weer kijken. Geluid op de ene tv, beeld op de andere.
Of vind je dat wat omslachtig? :wink:

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 17:01
door jbnmgn
Pol schreef:
Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
Nog een tv en mediabox kopen, programma opnemen en gelijk daarna weer kijken. Geluid op de ene tv, beeld op de andere.
Of vind je dat wat omslachtig? :wink:
Omslachtig niet, maar wel duur :biggrin:

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 17:03
door Mark Ariaans
Ach, betaalt zichzelf terug in kijkplezier.

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 17:04
door jbnmgn
Mark Ariaans schreef:Ach, betaalt zichzelf terug in kijkplezier.
Haha, ja dat wel. Maar er is toch een optie om beeld en geluid te synchroniseren? Op de mediabox

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 17:29
door Don Corleone
Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 20:15
door Super-Simr
Don Corleone schreef:
Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?
Regulier kijken!

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 20:16
door Super-Simr
jbnmgn schreef:
Mark Ariaans schreef:Ach, betaalt zichzelf terug in kijkplezier.
Haha, ja dat wel. Maar er is toch een optie om beeld en geluid te synchroniseren? Op de mediabox
Zoals al aangegeven heb ik dat natuurlijk aks eerste gedaan.... Helaas kan het balkje niet verder naar links....

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 20:17
door pjottr
lekker analoog nooit gezeik.

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 20:20
door vak Oost
Super-Simr schreef:Iemand anders de oplossing?
upc heeft toch een aansluitgarantie of iets dergelijks ? ik zou naar de upc winkel gaan en een gratis monteur afdwingen

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 20:23
door Don Corleone
Super-Simr schreef:
Don Corleone schreef:
Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?
Regulier kijken!
ik heb je een PB gestuurd.

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 20:31
door Super-Simr
Don Corleone schreef:
Super-Simr schreef:
Don Corleone schreef:
Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?
Regulier kijken!
ik heb je een PB gestuurd.
Thanks! Ik heb inmiddels ook geantwoord.
Er bestaan dus ook nog goede/eerlijke UPC-medewerkers?!

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: di 21 jan 2014, 20:38
door Don Corleone
Super-Simr schreef:
Don Corleone schreef:
Super-Simr schreef:
Don Corleone schreef:
Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?
Regulier kijken!
ik heb je een PB gestuurd.
Thanks! Ik heb inmiddels ook geantwoord.
Er bestaan dus ook nog goede/eerlijke UPC-medewerkers?!
jazeker, zijn er genoeg! :tu:

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: wo 26 feb 2014, 18:29
door jsentani
FOX internationaal heeft een 3e kanaal erbij, alleen op internet en via apps, niet via UPC kabel grrrr....... waarom???

Ok, dan maar via internet kijken, blijkt dat je een GO toegang moet hebben.
Opnieuw grrrr...... GO - UPC wordt niet ondersteund, wel bijvoorbeeld Ziggo.

Heerlijk dit, wel elke maand veel geld betalen en dan niet alles kunnen kijken.
Straks mis ik engels voetbal op dat derde kanaal maar kan ik wel dat stomme tennis kijken wat ze nu ook hebben.

Lekker bezig UPC en FOX. :2up:

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: do 12 nov 2015, 15:15
door Tim Janssen
Vanaf vandaag ziggo sport.
ook de el-classico krijg je
meer mensen met ziggo?

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: do 12 nov 2015, 15:28
door Nummer 11
Ja, maar hopelijk is beeld/geluid wel beter dan de afgelopen dagen. Veel last gehad van witte puntjes door het beeld en wegvallend geluid.

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: do 12 nov 2015, 15:54
door Tim Janssen
heb ik nog geen last van gehad

Re: %%^*^ UPC

Geplaatst: do 12 nov 2015, 22:06
door jsentani
Nummer 11 schreef:Ja, maar hopelijk is beeld/geluid wel beter dan de afgelopen dagen. Veel last gehad van witte puntjes door het beeld en wegvallend geluid.
Inderdaad, drama beeld bij mij