%%^*^ UPC

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Michael »

Het is weer huilen met de pet op met mijn Horizon pakketje. Steeds de melding geen verbinding met de box die je wel weer snel weg krijgt, maar daarom niet minder vervelend is. Opnames die maar 13 seconden duren. Vastlopers. Ben wel snel teruggebeld laatst (nog wat andere problemen die wel (deels) opgelost zijn maar met de opnames krijg je een advies de in- en uitlooptijd op 15 minuten te zetten. Verder zeggen ze dat ze eventueel een nieuwe kabel vergoeden. Ik heb er de ballen verstand van, maar de mensen die er zitten niet veel meer. Je merkt gewoon dat ze een standaard lijstje af zitten te werken en dat wanneer het probleem buiten die kaders valt je niet geholpen kan worden...

Sinds de update op de horizonbox, die de boel zou moeten versnellen en verbeteren, is het gewoon drama :td:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door vak Oost »

Michael schreef:Het is weer huilen met de pet op met mijn Horizon pakketje.
Sinds de update op de horizonbox, die de boel zou moeten versnellen en verbeteren, is het gewoon drama :td:
Heb je na de update van de horizon-box dat ding eens op de factory default waarde in gesteld ?
het zou niet moeten kunnen maar het zijn af en toe eens van die truukjes die kunnen helpen ...
Alles komt goed !!

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Michael »

Vanavond eens proberen. :tu:

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Ron Delgado »

Ik ben laatst opgestapt van E-on, de NEC-stroom zeg maar, omdat die tot de vervuilendste energiebedrijven behoort, naar Eneco. Nu krijg ik een brief van E-on dat ze mij 100 euro in rekening gaan brengen voor het welkomstcadeau, dat ik misschien wel ooit gehad heb. :???:
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Pol »

Ron Delgado schreef:Ik ben laatst opgestapt van E-on, de NEC-stroom zeg maar, omdat die tot de vervuilendste energiebedrijven behoort, naar Eneco. Nu krijg ik een brief van E-on dat ze mij 100 euro in rekening gaan brengen voor het welkomstcadeau, dat ik misschien wel ooit gehad heb. :???:
Dat mag vast niet. Zo'n cadeau hangt vast aan je contractperiode en het feit dat je overstapt zegt me dat die voorbij was...

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Ron Delgado »

Het schijnt in artikel van hun voorwaarden te staan. Volgens mij neemt Eneco alle boetes over, maar precies weet ik dat niet.

Wel een absurd boekhoudingscircus dat die maatschappijen onderling elkaar al die boetes betalen. Vanaf het moment dat NUON de overburen ging sponsoren, kon je al zien dat liberalisering van de stroom een wanstaltig idee was met de idiootste uitwassen.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Pol »

Ik vind het sowieso concurreren op de vierkante millimeter. Bij de een kost het 9 euro, bij de ander 10 euro en uiteindelijk betaal 60 na belastingen.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Super-Simr »

Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Pol »

Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
Nog een tv en mediabox kopen, programma opnemen en gelijk daarna weer kijken. Geluid op de ene tv, beeld op de andere.
Of vind je dat wat omslachtig? :wink:

jbnmgn

Re: %%^*^ UPC

Bericht door jbnmgn »

Pol schreef:
Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
Nog een tv en mediabox kopen, programma opnemen en gelijk daarna weer kijken. Geluid op de ene tv, beeld op de andere.
Of vind je dat wat omslachtig? :wink:
Omslachtig niet, maar wel duur :biggrin:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Mark Ariaans »

Ach, betaalt zichzelf terug in kijkplezier.

jbnmgn

Re: %%^*^ UPC

Bericht door jbnmgn »

Mark Ariaans schreef:Ach, betaalt zichzelf terug in kijkplezier.
Haha, ja dat wel. Maar er is toch een optie om beeld en geluid te synchroniseren? Op de mediabox

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Don Corleone »

Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Super-Simr »

Don Corleone schreef:
Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?
Regulier kijken!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Super-Simr »

jbnmgn schreef:
Mark Ariaans schreef:Ach, betaalt zichzelf terug in kijkplezier.
Haha, ja dat wel. Maar er is toch een optie om beeld en geluid te synchroniseren? Op de mediabox
Zoals al aangegeven heb ik dat natuurlijk aks eerste gedaan.... Helaas kan het balkje niet verder naar links....
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door pjottr »

lekker analoog nooit gezeik.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door vak Oost »

Super-Simr schreef:Iemand anders de oplossing?
upc heeft toch een aansluitgarantie of iets dergelijks ? ik zou naar de upc winkel gaan en een gratis monteur afdwingen
Alles komt goed !!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Don Corleone »

Super-Simr schreef:
Don Corleone schreef:
Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?
Regulier kijken!
ik heb je een PB gestuurd.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Super-Simr »

Don Corleone schreef:
Super-Simr schreef:
Don Corleone schreef:
Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?
Regulier kijken!
ik heb je een PB gestuurd.
Thanks! Ik heb inmiddels ook geantwoord.
Er bestaan dus ook nog goede/eerlijke UPC-medewerkers?!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Don Corleone »

Super-Simr schreef:
Don Corleone schreef:
Super-Simr schreef:
Don Corleone schreef:
Super-Simr schreef:Hier Horizon enkele maanden geleden de deur uit gedaan en weer terug gegaan naar 'normaal' digitale TV van UPC.
Nu sinds enkele weken is het geluid en beeld niet synchroon. Alles al geprobeerd; handmatige (geforceerde) update, instellingen synchronisatie. Helaas niet gelijk te krijgen.... Hoe irritant!!!!!!
Bij UPC komen ze elke keer weer met schijnoplossingen. Wordt er gek van!!!!

Iemand anders de oplossing?
is dat bij opnames? on demand bestellingen? of bij regulier kijk?
Regulier kijken!
ik heb je een PB gestuurd.
Thanks! Ik heb inmiddels ook geantwoord.
Er bestaan dus ook nog goede/eerlijke UPC-medewerkers?!
jazeker, zijn er genoeg! :tu:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: %%^*^ UPC

Bericht door jsentani »

FOX internationaal heeft een 3e kanaal erbij, alleen op internet en via apps, niet via UPC kabel grrrr....... waarom???

Ok, dan maar via internet kijken, blijkt dat je een GO toegang moet hebben.
Opnieuw grrrr...... GO - UPC wordt niet ondersteund, wel bijvoorbeeld Ziggo.

Heerlijk dit, wel elke maand veel geld betalen en dan niet alles kunnen kijken.
Straks mis ik engels voetbal op dat derde kanaal maar kan ik wel dat stomme tennis kijken wat ze nu ook hebben.

Lekker bezig UPC en FOX. :2up:
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Tim Janssen »

Vanaf vandaag ziggo sport.
ook de el-classico krijg je
meer mensen met ziggo?

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Nummer 11 »

Ja, maar hopelijk is beeld/geluid wel beter dan de afgelopen dagen. Veel last gehad van witte puntjes door het beeld en wegvallend geluid.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Tim Janssen »

heb ik nog geen last van gehad

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: %%^*^ UPC

Bericht door jsentani »

Nummer 11 schreef:Ja, maar hopelijk is beeld/geluid wel beter dan de afgelopen dagen. Veel last gehad van witte puntjes door het beeld en wegvallend geluid.
Inderdaad, drama beeld bij mij
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten