%%^*^ UPC

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Don Corleone »

jbnmgn schreef:Dat er een storing optreed kan gebeuren. Dat je telefonisch daardoor niet bereikbaar bent kan ook nog gebeuren.
Maar zet dan op Teletekst, of op je info kanaal op TV dat er een storing is en in welke omgeving en hoe lang die ongeveer zal gaan duren.
De communicatie naar de klanten toe is gewoon bar slecht.
stond op meerdere media.
Maar wat er op teletext komt bepaalt UPC niet natuurlijk hé.
Info kanaal kijkt geen kip na denk ik.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door jobo »

Abo opgezegd na 25 jaar UPC :bye:

Beuningen krijgt nu definitief glasvezel

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Frans »

gisteravond stond er op NOSTT 101 echt wel iets over UPC.
Ik ben al heel lang een tevreden klant van UPC, heb nooit storingen, op gisteren na met internet. Kan gebeuren,,,,
NECTheBest

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Frans »

jobo schreef:Abo opgezegd na 25 jaar UPC :bye:

Beuningen krijgt nu definitief glasvezel
heb je bij glasvezel ook alles wat UPC biedt? Alle kanalen op TV, onbeperkt gratis bellen vast nummers, opnemen, On demand?
NECTheBest

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Tiel »

Frans schreef:
jobo schreef:Abo opgezegd na 25 jaar UPC :bye:

Beuningen krijgt nu definitief glasvezel
heb je bij glasvezel ook alles wat UPC biedt? Alle kanalen op TV, onbeperkt gratis bellen vast nummers, opnemen, On demand?
In wijchen ging je er in iedergeval op achteruit en toch zijn er veel mensen ingestonken. Digitale receiver moest je ook nog kopen (ik dacht 75 euro), gisteren nog iemand gesproken die hem al kapot had, en weer een nieuwe. Nu natuurlijk rond de 200 euro.

Nee geef mij maar UPC, glasvezel wat moet je er mee. Bij UPC heb ik mijn filmpje ook binnen 5 minuten binnen.

Internet, Digitale (Royaal)en normale TV en onbeperkt bellen voor 50 euro.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
Frans schreef:
jobo schreef:Abo opgezegd na 25 jaar UPC :bye:

Beuningen krijgt nu definitief glasvezel
heb je bij glasvezel ook alles wat UPC biedt? Alle kanalen op TV, onbeperkt gratis bellen vast nummers, opnemen, On demand?
In wijchen ging je er in iedergeval op achteruit en toch zijn er veel mensen ingestonken. Digitale receiver moest je ook nog kopen (ik dacht 75 euro), gisteren nog iemand gesproken die hem al kapot had, en weer een nieuwe. Nu natuurlijk rond de 200 euro.

Nee geef mij maar UPC, glasvezel wat moet je er mee. Bij UPC heb ik mijn filmpje ook binnen 5 minuten binnen.

Internet, Digitale (Royaal)en normale TV en onbeperkt bellen voor 50 euro.
:withstupid: ..En nog Sport 1 :biggrin:

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door jobo »

Frans schreef:
jobo schreef:Abo opgezegd na 25 jaar UPC :bye:

Beuningen krijgt nu definitief glasvezel
heb je bij glasvezel ook alles wat UPC biedt? Alle kanalen op TV, onbeperkt gratis bellen vast nummers, opnemen, On demand?

Ja in mijn nieuwe abo alles wel. Kom op 5 euro per maand duurder uit dan UPC.

Maar gemiddeld 1x per maand bellen naar UPC ( met mobieltje omdat de vaste tel. van UPC dan ook niet werkt ) plus 40 cent per minuut, lopen ook de spuigaten ook . Gemiddelde gesprekken van 25 minuten (inclusief wachttijd).

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Tiel »

jobo schreef:
Frans schreef:
jobo schreef:Abo opgezegd na 25 jaar UPC :bye:

Beuningen krijgt nu definitief glasvezel
heb je bij glasvezel ook alles wat UPC biedt? Alle kanalen op TV, onbeperkt gratis bellen vast nummers, opnemen, On demand?

Ja in mijn nieuwe abo alles wel. Kom op 5 euro per maand duurder uit dan UPC.

Maar gemiddeld 1x per maand bellen naar UPC ( met mobieltje omdat de vaste tel. van UPC dan ook niet werkt ) plus 40 cent per minuut, lopen ook de spuigaten ook . Gemiddelde gesprekken van 25 minuten (inclusief wachttijd).
Ik heb nu al jaren UPC en heb nog nooit hoeven bellen, daarnaast hoorde ik laatst dat de storingslijn gratis is geworden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Frans »

ik gelukkig ook niet (afkloppen maar). ik zie op dit moment geen enkele reden om over te stappen.
Maar als je zoveel storingen hebt kan ik me voorstellen dat je overstapt.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Sjaakie »

Twitter helpdesk van UPC heb ik goede ervaringen mee, zij bellen jou na het contact op Twitter indien nodig dus dat scheelt ook weer telefoonkosten

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door tweety »

ik zit al twee weken zonder internet en telefoon vanUPC en kreeg te horen dat ze binnen vier weken contact opnemen
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7088
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Sandertjuh85 »

tweety schreef:ik zit al twee weken zonder internet en telefoon vanUPC en kreeg te horen dat ze binnen vier weken contact opnemen
ow

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door ronnyguitar »

tweety schreef:ik zit al twee weken zonder internet en telefoon vanUPC en kreeg te horen dat ze binnen vier weken contact opnemen
zo da's leuk :td: jij alleen of ook de hele buurt ?
zul je nodig hebben voor werk en studie :crazy: wie gaat dan de kosten betalen ?
ik zit er nl. aan te denken om voor mijn moeder ook internet te regelen, maar denk niet dat het UPC gaat worden, iemand een voorstel ?

groetjes
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door burp »

tsja het zal voor sommigen nog steeds best drama zijn, maar persoonlijk vind ik het al jaren behoorlijk goed gaan bij UPC. In de Chello tijd was het pas echt erg.

Bellen doe ik ook niet meer, ik twitter wel naar @UPC en dan vragen ze je wel in een DM om details.
Gaat behoorlijk vlot en kost verder niets.

Maar goed, Ziggo is ook niet alles hoor. Laatst daar nog een alles-in-1 voor m'n ouders geregeld met gratis installatiemonteur maar dat was een eerste klas prutser. Die kende alleen maar draadloos internet en wilde dat ze maar nieuwe dect toestellen aanschaften. Die kon dus gaan. Uiteindelijk zelf alles maar aangesloten, zo moeilijk is dat ook weer niet maar kost je alleen wel weer tijd.

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Mavage »

ronnyguitar schreef:
tweety schreef:ik zit al twee weken zonder internet en telefoon vanUPC en kreeg te horen dat ze binnen vier weken contact opnemen
zo da's leuk :td: jij alleen of ook de hele buurt ?
zul je nodig hebben voor werk en studie :crazy: wie gaat dan de kosten betalen ?
ik zit er nl. aan te denken om voor mijn moeder ook internet te regelen, maar denk niet dat het UPC gaat worden, iemand een voorstel ?

groetjes
Ik ben zelf groot voorstander van KPN om een zeer eenvoudige reden: het gros van de kabels is van KPN. Op het moment dat er een probleem ontstaat, weet je zeker dat KPN het op kan lossen. Heb je bijvoorbeeld Tele2, dan ontstaat direct een welles-nietes spelletje over bij wie nou het probleem ligt, om meestal te eindigen in een monteur van Tele2 die ontdekt het toch écht niet te kunnen oplossen.

Daarnaast heeft KPN een prima product, prima service en een eerlijke prijs.
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7088
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Sandertjuh85 »

Ik heb nou 2 jaar UPC thuis. En me tv of internet heeft er echt nog nooit uitgelegen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Tiel »

Sandertjuh85 schreef:Ik heb nou 2 jaar UPC thuis. En me tv of internet heeft er echt nog nooit uitgelegen.
:withstupid: Door alle berichten was ik in het begin ook huiverig, jammer want ik heb jaren te veel betaald en het werkt prima.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Don Corleone »

tweety schreef:ik zit al twee weken zonder internet en telefoon vanUPC en kreeg te horen dat ze binnen vier weken contact opnemen
vreemd, normaal bel je vandaag en dan kan er morgen/overmorgen een monteur komen.
maar is natuurlijk afhankelijk van je probleem.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door vak Oost »

Mavage schreef:Heb je bijvoorbeeld Tele2, dan ontstaat direct een welles-nietes spelletje over bij wie nou het probleem ligt,
om meestal te eindigen in een monteur van Tele2 die ontdekt het toch écht niet te kunnen oplossen.
die halve keer dat tele2 er uit ligt valt ook wel te overzien ... en tele2 levert een prima product, ben al jaren meer dan tevreden
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door tweety »

Don Corleone schreef:
tweety schreef:ik zit al twee weken zonder internet en telefoon vanUPC en kreeg te horen dat ze binnen vier weken contact opnemen
vreemd, normaal bel je vandaag en dan kan er morgen/overmorgen een monteur komen.
maar is natuurlijk afhankelijk van je probleem.
die monteur is na een week geweest maar die zegt dat het buiten zit en het bedrijf die zegt dat het vier weken duurt voor ze vergunning hebben om te mogen graven , en de gemeente Beuningen zegt dat een telefoontje genoeg is om toestemming te krijgen , nu probeert een contactpersoon van upc om er spoed achter te zetten , ben benieuwd
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Don Corleone »

tweety schreef:
Don Corleone schreef:
tweety schreef:ik zit al twee weken zonder internet en telefoon vanUPC en kreeg te horen dat ze binnen vier weken contact opnemen
vreemd, normaal bel je vandaag en dan kan er morgen/overmorgen een monteur komen.
maar is natuurlijk afhankelijk van je probleem.
die monteur is na een week geweest maar die zegt dat het buiten zit en het bedrijf die zegt dat het vier weken duurt voor ze vergunning hebben om te mogen graven , en de gemeente Beuningen zegt dat een telefoontje genoeg is om toestemming te krijgen , nu probeert een contactpersoon van upc om er spoed achter te zetten , ben benieuwd
aha, kabelschade, dat kan duren inderdaad.
gemeente kan dat wel zeggen, maar uit ervarinf weet ik dat 1 telefoontje het niet afhandeld bij de gemeente.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Mavage »

vak Oost schreef:
Mavage schreef:Heb je bijvoorbeeld Tele2, dan ontstaat direct een welles-nietes spelletje over bij wie nou het probleem ligt,
om meestal te eindigen in een monteur van Tele2 die ontdekt het toch écht niet te kunnen oplossen.
die halve keer dat tele2 er uit ligt valt ook wel te overzien ... en tele2 levert een prima product, ben al jaren meer dan tevreden
Nouja, de halve keer, laat ik stellen dat je uiterst gelukkig bent. En Tele2 staat nou niet bekend om haar goede klantenservice (Google maar eens). Just saying: gemakshalve is KPN de meest logische om te kiezen.
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12599
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Curva »

even geen upc maar kpn, ben ik de enige die de afstandbediening van de interactieve tv zwaar kut vind? en nee, het zijn niet de batterijen......

Afbeelding

ernie

Re: %%^*^ UPC

Bericht door ernie »

Na herhaardelijk gebel van mijn kant eindelijk een compensatie kunnen afdwingen. Gratis sport 1 en eredivisielive tot het einde van het seizoen.
Tip voor iedereen die gezeik heeft met UPC: Laat je doorverbinden naar de klachtenafdeling en blijf vooral vriendelijk.
Zeg dat je een klacht wil achterlaten alvorens je over gaat stappen (bij mij was dit niet eens nodig, ze kwamen er zelf mee).
Ik hoop natuurlijk wel dat de problemen eindelijk opgelost worden, maar er komt donderdag een andere monteur langs, geen servicemonteur gelukkig, want die hebben weinig kunnen betekenen. Ook als het probleem buiten zit blijft het kosteloos voor ons.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door burp »

Tsja UPC leek de boel aardig op de rit te hebben sinds dat debacle eind jaren '90. Maar met dat Horizon hebben ze zich weer helemaal in dat oude imago van waardeloos prutbedrijf teruggestort.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten