jbnmgn schreef:Dat er een storing optreed kan gebeuren. Dat je telefonisch daardoor niet bereikbaar bent kan ook nog gebeuren.
Maar zet dan op Teletekst, of op je info kanaal op TV dat er een storing is en in welke omgeving en hoe lang die ongeveer zal gaan duren.
De communicatie naar de klanten toe is gewoon bar slecht.
stond op meerdere media.
Maar wat er op teletext komt bepaalt UPC niet natuurlijk hé.
Info kanaal kijkt geen kip na denk ik.
gisteravond stond er op NOSTT 101 echt wel iets over UPC.
Ik ben al heel lang een tevreden klant van UPC, heb nooit storingen, op gisteren na met internet. Kan gebeuren,,,,
heb je bij glasvezel ook alles wat UPC biedt? Alle kanalen op TV, onbeperkt gratis bellen vast nummers, opnemen, On demand?
In wijchen ging je er in iedergeval op achteruit en toch zijn er veel mensen ingestonken. Digitale receiver moest je ook nog kopen (ik dacht 75 euro), gisteren nog iemand gesproken die hem al kapot had, en weer een nieuwe. Nu natuurlijk rond de 200 euro.
Nee geef mij maar UPC, glasvezel wat moet je er mee. Bij UPC heb ik mijn filmpje ook binnen 5 minuten binnen.
Internet, Digitale (Royaal)en normale TV en onbeperkt bellen voor 50 euro.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.
heb je bij glasvezel ook alles wat UPC biedt? Alle kanalen op TV, onbeperkt gratis bellen vast nummers, opnemen, On demand?
In wijchen ging je er in iedergeval op achteruit en toch zijn er veel mensen ingestonken. Digitale receiver moest je ook nog kopen (ik dacht 75 euro), gisteren nog iemand gesproken die hem al kapot had, en weer een nieuwe. Nu natuurlijk rond de 200 euro.
Nee geef mij maar UPC, glasvezel wat moet je er mee. Bij UPC heb ik mijn filmpje ook binnen 5 minuten binnen.
Internet, Digitale (Royaal)en normale TV en onbeperkt bellen voor 50 euro.
heb je bij glasvezel ook alles wat UPC biedt? Alle kanalen op TV, onbeperkt gratis bellen vast nummers, opnemen, On demand?
Ja in mijn nieuwe abo alles wel. Kom op 5 euro per maand duurder uit dan UPC.
Maar gemiddeld 1x per maand bellen naar UPC ( met mobieltje omdat de vaste tel. van UPC dan ook niet werkt ) plus 40 cent per minuut, lopen ook de spuigaten ook . Gemiddelde gesprekken van 25 minuten (inclusief wachttijd).
heb je bij glasvezel ook alles wat UPC biedt? Alle kanalen op TV, onbeperkt gratis bellen vast nummers, opnemen, On demand?
Ja in mijn nieuwe abo alles wel. Kom op 5 euro per maand duurder uit dan UPC.
Maar gemiddeld 1x per maand bellen naar UPC ( met mobieltje omdat de vaste tel. van UPC dan ook niet werkt ) plus 40 cent per minuut, lopen ook de spuigaten ook . Gemiddelde gesprekken van 25 minuten (inclusief wachttijd).
Ik heb nu al jaren UPC en heb nog nooit hoeven bellen, daarnaast hoorde ik laatst dat de storingslijn gratis is geworden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.
ik gelukkig ook niet (afkloppen maar). ik zie op dit moment geen enkele reden om over te stappen.
Maar als je zoveel storingen hebt kan ik me voorstellen dat je overstapt.
tweety schreef:ik zit al twee weken zonder internet en telefoon vanUPC en kreeg te horen dat ze binnen vier weken contact opnemen
zo da's leuk jij alleen of ook de hele buurt ?
zul je nodig hebben voor werk en studie wie gaat dan de kosten betalen ?
ik zit er nl. aan te denken om voor mijn moeder ook internet te regelen, maar denk niet dat het UPC gaat worden, iemand een voorstel ?
groetjes
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.
tsja het zal voor sommigen nog steeds best drama zijn, maar persoonlijk vind ik het al jaren behoorlijk goed gaan bij UPC. In de Chello tijd was het pas echt erg.
Bellen doe ik ook niet meer, ik twitter wel naar @UPC en dan vragen ze je wel in een DM om details.
Gaat behoorlijk vlot en kost verder niets.
Maar goed, Ziggo is ook niet alles hoor. Laatst daar nog een alles-in-1 voor m'n ouders geregeld met gratis installatiemonteur maar dat was een eerste klas prutser. Die kende alleen maar draadloos internet en wilde dat ze maar nieuwe dect toestellen aanschaften. Die kon dus gaan. Uiteindelijk zelf alles maar aangesloten, zo moeilijk is dat ook weer niet maar kost je alleen wel weer tijd.
tweety schreef:ik zit al twee weken zonder internet en telefoon vanUPC en kreeg te horen dat ze binnen vier weken contact opnemen
zo da's leuk jij alleen of ook de hele buurt ?
zul je nodig hebben voor werk en studie wie gaat dan de kosten betalen ?
ik zit er nl. aan te denken om voor mijn moeder ook internet te regelen, maar denk niet dat het UPC gaat worden, iemand een voorstel ?
groetjes
Ik ben zelf groot voorstander van KPN om een zeer eenvoudige reden: het gros van de kabels is van KPN. Op het moment dat er een probleem ontstaat, weet je zeker dat KPN het op kan lossen. Heb je bijvoorbeeld Tele2, dan ontstaat direct een welles-nietes spelletje over bij wie nou het probleem ligt, om meestal te eindigen in een monteur van Tele2 die ontdekt het toch écht niet te kunnen oplossen.
Daarnaast heeft KPN een prima product, prima service en een eerlijke prijs.
Mavage schreef:Heb je bijvoorbeeld Tele2, dan ontstaat direct een welles-nietes spelletje over bij wie nou het probleem ligt,
om meestal te eindigen in een monteur van Tele2 die ontdekt het toch écht niet te kunnen oplossen.
die halve keer dat tele2 er uit ligt valt ook wel te overzien ... en tele2 levert een prima product, ben al jaren meer dan tevreden
tweety schreef:ik zit al twee weken zonder internet en telefoon vanUPC en kreeg te horen dat ze binnen vier weken contact opnemen
vreemd, normaal bel je vandaag en dan kan er morgen/overmorgen een monteur komen.
maar is natuurlijk afhankelijk van je probleem.
die monteur is na een week geweest maar die zegt dat het buiten zit en het bedrijf die zegt dat het vier weken duurt voor ze vergunning hebben om te mogen graven , en de gemeente Beuningen zegt dat een telefoontje genoeg is om toestemming te krijgen , nu probeert een contactpersoon van upc om er spoed achter te zetten , ben benieuwd
tweety schreef:ik zit al twee weken zonder internet en telefoon vanUPC en kreeg te horen dat ze binnen vier weken contact opnemen
vreemd, normaal bel je vandaag en dan kan er morgen/overmorgen een monteur komen.
maar is natuurlijk afhankelijk van je probleem.
die monteur is na een week geweest maar die zegt dat het buiten zit en het bedrijf die zegt dat het vier weken duurt voor ze vergunning hebben om te mogen graven , en de gemeente Beuningen zegt dat een telefoontje genoeg is om toestemming te krijgen , nu probeert een contactpersoon van upc om er spoed achter te zetten , ben benieuwd
aha, kabelschade, dat kan duren inderdaad.
gemeente kan dat wel zeggen, maar uit ervarinf weet ik dat 1 telefoontje het niet afhandeld bij de gemeente.
Mavage schreef:Heb je bijvoorbeeld Tele2, dan ontstaat direct een welles-nietes spelletje over bij wie nou het probleem ligt,
om meestal te eindigen in een monteur van Tele2 die ontdekt het toch écht niet te kunnen oplossen.
die halve keer dat tele2 er uit ligt valt ook wel te overzien ... en tele2 levert een prima product, ben al jaren meer dan tevreden
Nouja, de halve keer, laat ik stellen dat je uiterst gelukkig bent. En Tele2 staat nou niet bekend om haar goede klantenservice (Google maar eens). Just saying: gemakshalve is KPN de meest logische om te kiezen.
Na herhaardelijk gebel van mijn kant eindelijk een compensatie kunnen afdwingen. Gratis sport 1 en eredivisielive tot het einde van het seizoen.
Tip voor iedereen die gezeik heeft met UPC: Laat je doorverbinden naar de klachtenafdeling en blijf vooral vriendelijk.
Zeg dat je een klacht wil achterlaten alvorens je over gaat stappen (bij mij was dit niet eens nodig, ze kwamen er zelf mee).
Ik hoop natuurlijk wel dat de problemen eindelijk opgelost worden, maar er komt donderdag een andere monteur langs, geen servicemonteur gelukkig, want die hebben weinig kunnen betekenen. Ook als het probleem buiten zit blijft het kosteloos voor ons.
Tsja UPC leek de boel aardig op de rit te hebben sinds dat debacle eind jaren '90. Maar met dat Horizon hebben ze zich weer helemaal in dat oude imago van waardeloos prutbedrijf teruggestort.