%%^*^ UPC

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door vak Oost »

CHEF schreef:
vak Oost schreef:
Don Corleone schreef:draadloos is snelheid altijd minder. ook je pc en je netwerkaart instellingen moeten goed staan om flinke snelheden te behalen
uiteraard is wlan langzamer dan een lan verbinding maar ik zal zelf nog het een en ander thuis zelf moeten gaan uitsluiten: aop / coax kabel / utp kabel / windows-8
dus voordat ik het vingertje richting upc kan laten door verwijzen, mijn ping signaal is overigens wel in orde ... dit draadje wordt ongetwijfeld nog vervolgt ...
Het valt me nu pas op dat de server van mij Amersfoort is en van jou arnep, dat verklaart ook een hoop.
Afbeelding met pijn in mijn hart moet ik helaas melden dat het dat niet is http://www.speedtest.net/result/2857892542.png
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door vak Oost »

vak Oost schreef:
Don Corleone schreef:draadloos is snelheid altijd minder. ook je pc en je netwerkaart instellingen moeten goed staan om flinke snelheden te behalen
uiteraard is wlan langzamer dan een lan verbinding maar ik zal zelf nog het een en ander thuis zelf moeten gaan uitsluiten: aop / coax kabel / utp kabel / windows-8
dus voordat ik het vingertje richting upc kan laten door verwijzen, mijn ping signaal is overigens wel in orde ... dit draadje wordt ongetwijfeld nog vervolgt ...
ik heb contact gehad met upc en ze constateren dat het signaal ondermaats is, woensdag komt er een monteur om zowiezo de AOP te vervangen ...
Alles komt goed !!

semnec
Berichten: 684
Lid geworden op: di 15 jan 2013, 10:42
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door semnec »

ik heb contact gehad met upc en ze constateren dat het signaal ondermaats is, woensdag komt er een monteur om zowiezo de AOP te vervangen ...[/quote]

Grote kans dat hij daarvoor of daarna bij mij langskomt, ik heb een nieuw kastje (voor tv) omdat mijn abonnement is vernieuwd, maar die reageert niet of verschrikkelijk traag. Altijd tricky om iets te vervangen wat werkt, maar goed scheelde 15 euro in de maand dus dat is wel de moeite, hopen dat het woensdag verholpen is. Bij mij komt ie in de ochtend.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door vak Oost »

Afbeelding

een nieuwe coax kabel + nieuwe lan kaart + gefriemel aan de aop + monteur heeft geholpen
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Ron Delgado »

:2up: Zit ik klaar voor Harkema-NEC, heeft UPC mijn abonnement Fox Eredivisie abusievelijk afgesloten. 'U krijgt het signaal binnen 24 uur'. :2up:

Gisteren: teveel geld afgeschreven, daarna krijg ik de factuur. Kan ik gaan bellen om het te herstellen. Het teveel betaalde verrekenen ze met de factuur van oktober.
:???: :crazy2:
Nu is het € 70. De volgende keer schrijven ze automatisch € 5.000 af bij de Ron Delgado kredietbank.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door bertje »

UPC is een kutbedrijf, stelletje oplichters..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Tiel »

bertje schreef:UPC is een kutbedrijf, stelletje oplichters..
Leg eens uit. Toevallig net even Ziggo bekeken, die zijn pas duur.
Bij UPC: Internet, grootste HD pakket TV en telefoon gratis bellen binnen europa en ook 06 nrs.

64 euro, waar kan dat nog meer? AL jaren UPC nog nooit problemen gehad.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
bertje schreef:UPC is een kutbedrijf, stelletje oplichters..
Leg eens uit. Toevallig net even Ziggo bekeken, die zijn pas duur.
Bij UPC: Internet, grootste HD pakket TV en telefoon gratis bellen binnen europa en ook 06 nrs.

64 euro, waar kan dat nog meer? AL jaren UPC nog nooit problemen gehad.
De producten zijn vooral kut, vaak geen internet gehad of tv. Ben blij dat we nu glasvezel hebben..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Don Corleone »

bertje schreef:UPC is een kutbedrijf, stelletje oplichters..
ja...
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
Tiel schreef:
bertje schreef:UPC is een kutbedrijf, stelletje oplichters..
Leg eens uit. Toevallig net even Ziggo bekeken, die zijn pas duur.
Bij UPC: Internet, grootste HD pakket TV en telefoon gratis bellen binnen europa en ook 06 nrs.

64 euro, waar kan dat nog meer? AL jaren UPC nog nooit problemen gehad.
De producten zijn vooral kut, vaak geen internet gehad of tv. Ben blij dat we nu glasvezel hebben..
ZOals ik dus al zeg 0,0 slechte ervaring. Horizon hoor ik wel veel slechte dingen van, maar ja wie wil er nu 4 dingen tegelijk opnemen?
Ik neem nooit iets op, je kunt alles terugkijken.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door harold »

Tiel schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef:
bertje schreef:UPC is een kutbedrijf, stelletje oplichters..
Leg eens uit. Toevallig net even Ziggo bekeken, die zijn pas duur.
Bij UPC: Internet, grootste HD pakket TV en telefoon gratis bellen binnen europa en ook 06 nrs.

64 euro, waar kan dat nog meer? AL jaren UPC nog nooit problemen gehad.
De producten zijn vooral kut, vaak geen internet gehad of tv. Ben blij dat we nu glasvezel hebben..
ZOals ik dus al zeg 0,0 slechte ervaring. Horizon hoor ik wel veel slechte dingen van, maar ja wie wil er nu 4 dingen tegelijk opnemen?
Ik neem nooit iets op, je kunt alles terugkijken.
Heb ook nog nooit problemen met UPC gehad en lang leven uitzendinggemist.nl!

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Ron Delgado »

Ik had tot nu toe ook weinig problemen met UPC, maar om ten onrechte geld van mijn rekening te halen en het dan een maand te houden?
Get up! Stay on the scene.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Michael »

Bij mij is een tijdje geleden drietal maanden Film 1 afgehouden waar ik geen abonnement van had. Houden ze inderdaad maand vast om te verrekenen met de eerstvolgende factuur...

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Pol »

bertje schreef:UPC is een kutbedrijf, stelletje oplichters..
Nooit problemen gehad

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Michael »

Als alles loopt is het prima. Heb nu zelf Horizon en na de update en de nieuwe afstandsbediening kan ik alleen maar zeggen dat ik tevreden ben. Komt er een kink in de kabel, is het bij UPC een drama. Zowel bij de aanschaf als bij de omzetting naar Horizon was het mis. En het oplossen gaat zo moeizaam en vreselijk traag.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Danish Dynamite »

Michael schreef:Als alles loopt is het prima. Heb nu zelf Horizon en na de update en de nieuwe afstandsbediening kan ik alleen maar zeggen dat ik tevreden ben. Komt er een kink in de kabel, is het bij UPC een drama. Zowel bij de aanschaf als bij de omzetting naar Horizon was het mis. En het oplossen gaat zo moeizaam en vreselijk traag.
Ik heb nu glasvezel via XMS en dat bevalt me prima, maar ook hier is het ergernis en dramatisch als je een keer de servicedesk belt....
Je krijgt iemand aan de telefoon die gewoon het standaard lijstje afwerkt en totaal niet luistert naar wat je zegt en ook totaal geen idee heeft waar ze het over heeft. :td:

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Ron Delgado »

Wel fijn dat UPC mij als zakelijke klant direct een vragenlijst toestuurt, waarin ik mijn beklag kan doen.

Eens kijken wat ze nu doen.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1551
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door NEC4EVER »

Net wat Michael zegt, als het werkt dan werkt het. Als je problemen hebt, sta je overal in de wachtrij met non-skilled medewerkers. Of het nou UPC, XMSnet of Tele2 is....

ernie

Re: %%^*^ UPC

Bericht door ernie »

Zeggen dat je een klacht wilt indienen. Of je wordt doorverbonden of ze bellen je terug op een afgesproken tijd. Doe je beklag en zeg dat je hem nokt als ze niet met een compensatie voor de slechte service komen. Heb ik toendertijd ook gedaan. 3 maanden gratis eredivisie live en 3 maanden gratis sport 1. Veel mensen laten zich zo makkelijk afschepen. Die medewerkers, die net 1 stap hoger zitten in de hiërarchie dan die eerste lijn miepjes, matsen je altijd als je maar netjes bent aan de telefoon. Uiteindelijk heb ik zelf een andere kabel gekocht en bleek dat het al die tijd daar aan heeft gelegen :jestera: En zij maar monteurs sturen.

Hetzelfde gaat voor telefoonabonnementen. Laatst heb ik voor mijn zusje een abonnement met een Iphone afgesloten met 17 euro korting per maand afgesloten. Ik vertelde ze dat ik de aanbiedingen matig vonden en dat als ze geen beter voorstel konden doen met een Iphone wij gingen overstappen naar Telfort.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Danish Dynamite »

ernie schreef:Zeggen dat je een klacht wilt indienen. Of je wordt doorverbonden of ze bellen je terug op een afgesproken tijd. Doe je beklag en zeg dat je hem nokt als ze niet met een compensatie voor de slechte service komen. Heb ik toendertijd ook gedaan. 3 maanden gratis eredivisie live en 3 maanden gratis sport 1. Veel mensen laten zich zo makkelijk afschepen. Die medewerkers, die net 1 stap hoger zitten in de hiërarchie dan die eerste lijn miepjes, matsen je altijd als je maar netjes bent aan de telefoon. Uiteindelijk heb ik zelf een andere kabel gekocht en bleek dat het al die tijd daar aan heeft gelegen :jestera: En zij maar monteurs sturen.

Hetzelfde gaat voor telefoonabonnementen. Laatst heb ik voor mijn zusje een abonnement met een Iphone afgesloten met 17 euro korting per maand afgesloten. Ik vertelde ze dat ik de aanbiedingen matig vonden en dat als ze geen beter voorstel konden doen met een Iphone wij gingen overstappen naar Telfort.
Maar dat werkt tegenwoordig niet meer, je krijgt dan gewoon als antwoord: dan doet u dat toch......

ernie

Re: %%^*^ UPC

Bericht door ernie »

Danish Dynamite schreef:
ernie schreef:Zeggen dat je een klacht wilt indienen. Of je wordt doorverbonden of ze bellen je terug op een afgesproken tijd. Doe je beklag en zeg dat je hem nokt als ze niet met een compensatie voor de slechte service komen. Heb ik toendertijd ook gedaan. 3 maanden gratis eredivisie live en 3 maanden gratis sport 1. Veel mensen laten zich zo makkelijk afschepen. Die medewerkers, die net 1 stap hoger zitten in de hiërarchie dan die eerste lijn miepjes, matsen je altijd als je maar netjes bent aan de telefoon. Uiteindelijk heb ik zelf een andere kabel gekocht en bleek dat het al die tijd daar aan heeft gelegen :jestera: En zij maar monteurs sturen.

Hetzelfde gaat voor telefoonabonnementen. Laatst heb ik voor mijn zusje een abonnement met een Iphone afgesloten met 17 euro korting per maand afgesloten. Ik vertelde ze dat ik de aanbiedingen matig vonden en dat als ze geen beter voorstel konden doen met een Iphone wij gingen overstappen naar Telfort.
Maar dat werkt tegenwoordig niet meer, je krijgt dan gewoon als antwoord: dan doet u dat toch......
Nouja, ik niet. Dat telefoonabonnement was nog geen maand geleden en UPC was 3 maanden voor het einde van de eredivisie.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Ron Delgado »

Ron Delgado schreef:Eens kijken wat ze nu doen.
:crazy2: 'Gefeliciteerd met uw nieuwe woning'.

In rotterdam. Krijg ook gelijk een nieuw telefoonnummer. :crazy2:

Dat vond de zakelijk accountmedewerker toch ook wel vreemd. 'Nog nooit meegemaakt'. :td:
Get up! Stay on the scene.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Goffert »

Ik moet in januari kiezen voor een nieuwe internet/tv aanbieder. Ik kan helaas alleen kiezen uit KPN, Tele2 en Telfort.
Kan iemand een van deze 3 aanraden en waarom?

Ik wil snel internet, maar nu gaat het bij Telfort en Tele 2 tot 50 mb/s en bij UPC begint het pas vanaf 50 mb/s. Kan iemand mij hier uitleg over geven? Ik heb daar heel weinig verstand van. Is 50 mb/s genoeg? En hoe kan het dat UPC tot 200 mb/s gaat?

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Don Corleone »

upc gaat zelfs tot 500 mb/s :biggrin:

maar waar wil je het voor gebruiken?
veel downloaden?dan is je DS belangrijk
alleen beetje mailen / forummen? dan is de DS niet zo van invloed.
wat kan je PC aan? je kan wel veel downloaden en snel binnen willen hebben,maar je pc moet het ook aan kunnen.
game je veel? denk dan ook aan de upload.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Goffert »

Don Corleone schreef:upc gaat zelfs tot 500 mb/s :biggrin:

maar waar wil je het voor gebruiken? Het is voor downloaden, internetten en dergelijke.
veel downloaden?dan is je DS belangrijk Wat is de downloadsnelheid bij een 50 mb/s?
alleen beetje mailen / forummen? dan is de DS niet zo van invloed.
wat kan je PC aan? je kan wel veel downloaden en snel binnen willen hebben,maar je pc moet het ook aan kunnen. Geen idee, een macbook van 128 GB
game je veel? denk dan ook aan de upload.Ik game niet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten