Telefoon/Mobiel

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
Priester
Berichten: 521
Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 11:02
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Telefoon/Mobiel

Bericht door Priester »

Ik heb de onderwerpen even snel bekeken maar kon hierover niets vinden.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
Sinds 1 jaar heb ik een 2 jarig abonnement lopen bij Hi, een Hi Online 20 met Eindeloos online. Hierbij heb ik een Samsung Ultra Touch s8300 gekregen. Nu wil ik een Simlockvrije iPhone kopen in Belgie, en daar dan mijn simkaart in doen waar mijn abonnement aan vast zit.

Hierover heb ik een paar vraagjes;
- Kan ik mijn Samsung Ultra Touch s8300 zonder simkaart verkopen? Krijg ik daar door geen problemen met Hi?
- Werkt mijn Hi simkaart in de simlockvrije iPhone? En dan dus ook met internet?
- Als ik m'n abonnement verleng, mag ik dan een nieuwe toestel uitzoeken? En kan ik deze dan meteen weer doorverkopen?
- Zou ik, als m'n 2 jarig abonnement bij Hi is afgelopen (over 1 jaar dus), deze kunnen verlengen maar dan met korting (maar niet dat m'n aantal smsjes bijvoorbeeld daalt) zonder een nieuw toestel uit te kiezen?

Sorry hoor, maar ik heb hier echt bar weinig verstand van :crazy:
Ik hoop jullie wel!
024 is binnen en willen Bier!

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door NEC4EVER »

- Samsung verkopen, uiteraard geen probleem!
- iPhone met Hi werkt ook, geen probleem! Zorg wel dat je iets van een internet toevoeging op je Hi-abonnement hebt!
- Verlengen en mobiel verkopen...ja dat kan, maar zie het eerst maar een jaartje te overleven met je iPhone. Is mij niet gelukt ;)
En kijk rond of verlengen wel de beste optie is, meestal is er met een nieuw abonnement meer uit te slepen!
- Met korting verlengen, zal je tegen die tijd met Hi moeten bellen... maar zoals ik al zei, kijk eerst goed rond voor aanbiedingen
op bijv. Typhone, GSM.nl, GSMweb, GSM plaza etc etc...

Gebruikersavatar
Priester
Berichten: 521
Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 11:02
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door Priester »

Ooh oke, maar als ik dan een nieuw abonnement neem moet ik wel een appart internet abonnement erbij nemen of niet? want nu heb ik een hi abonnement met nog een 2 jarig internet abonnement ernaast. Het eerste jaar 2,50 per maand en het 2e jaar 10 euro dacht ik.
Zou ik dan het best een nieuw abonnement ergens anders kunnen kopen,
en dan wel het internet abonnement bij Hi. Of verschilt dit ook heel veel in prijs? En wat ik me ook al eerder af vroeg, zit hier ook verschil in snelheid in? Wat zou dan de beste kwaliteit/prijs verhouding zijn voor de iPhone?
024 is binnen en willen Bier!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door Strooper »

Bij T-mobile heb je de iPhone geloof ik voor 30 euro p/m inclusief 150 belminuten, 150 smsjes en onbeperkt internet.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Priester
Berichten: 521
Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 11:02
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door Priester »

Strooper schreef:Bij T-mobile heb je de iPhone geloof ik voor 30 euro p/m inclusief 150 belminuten, 150 smsjes en onbeperkt internet.
Weet ik, dat is voor mij te weinig.
Maar ik wil juist een simlockvrije iPhone met een appart abonnement. (die ik nu nog voor 1 jaar heb)
024 is binnen en willen Bier!

Gebruikersavatar
gjerutten
Moderator
Berichten: 233
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 21:33
Locatie: Lent
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door gjerutten »

Priester schreef:
Strooper schreef:Bij T-mobile heb je de iPhone geloof ik voor 30 euro p/m inclusief 150 belminuten, 150 smsjes en onbeperkt internet.
Weet ik, dat is voor mij te weinig.
Maar ik wil juist een simlockvrije iPhone met een appart abonnement. (die ik nu nog voor 1 jaar heb)
Misschien is dit was? http://www.tringg.nl/ Volgens hun eigen site Sim-Only en onbeperkt bellen, sms-en en internetten voor EUR 30 p.m. Ik zou wel even hun voorwaarden doorlezen.

Gebruikersavatar
Priester
Berichten: 521
Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 11:02
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door Priester »

gjerutten schreef:
Priester schreef:
Strooper schreef:Bij T-mobile heb je de iPhone geloof ik voor 30 euro p/m inclusief 150 belminuten, 150 smsjes en onbeperkt internet.
Weet ik, dat is voor mij te weinig.
Maar ik wil juist een simlockvrije iPhone met een appart abonnement. (die ik nu nog voor 1 jaar heb)
Misschien is dit was? http://www.tringg.nl/ Volgens hun eigen site Sim-Only en onbeperkt bellen, sms-en en internetten voor EUR 30 p.m. Ik zou wel even hun voorwaarden doorlezen.
Klinkt leuk, maar hoe weet ik nou of het betrouwbaar is? :S
Misschien een optie voor over een jaar :wink:
Dank
024 is binnen en willen Bier!

NiMMA_024
Berichten: 6731
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door NiMMA_024 »

je hebt dus al onbeperkt internet?

heb zelf een hele goede en goedkope provider voor bellen.



http://www.belvoornop.nl/
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

rubinho
Berichten: 303
Lid geworden op: di 12 aug 2008, 22:22
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door rubinho »

Ik raad je aan om via eBay ,dus amerika, een iPhone te kopen in plaats vanuit belgië.
Heb ik ook gedaan en ik was voor mijn 16 gb 3gs inclusief invoerkosten( ongeveer 70 euro) 300 euro kwijt, in België betaal je volgens mij 650 dus dat scheelt een hoop.

MichielNEC
Berichten: 637
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 22:58
Locatie: Ewijk
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door MichielNEC »

Als je die ultra touch wil verkopen stuur maar een PM, ik heb evt. wel intresse zeg maar wat je er voor wil.
Neccie for president!

Gebruikersavatar
Priester
Berichten: 521
Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 11:02
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door Priester »

rubinho schreef:Ik raad je aan om via eBay ,dus amerika, een iPhone te kopen in plaats vanuit belgië.
Heb ik ook gedaan en ik was voor mijn 16 gb 3gs inclusief invoerkosten( ongeveer 70 euro) 300 euro kwijt, in België betaal je volgens mij 650 dus dat scheelt een hoop.
Wow, dat scheelt idd veel!
Maar dan is het wel een klein nadeel dat ie dan 2e hands is, maar als hij er nog goed uitziet en alles doet het nog vind ik het geen probleem.
Zal wel eens eventjes rondneuzen daar, bedankt voor de tip :tu:
024 is binnen en willen Bier!

Gebruikersavatar
Priester
Berichten: 521
Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 11:02
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door Priester »

MichielNEC schreef:Als je die ultra touch wil verkopen stuur maar een PM, ik heb evt. wel intresse zeg maar wat je er voor wil.
Als je in het topic "in de aanbieding/te koop" had gekeken had je het al geweten :biggrin:
Maar ik zal wel even een PM sturen :tu:
024 is binnen en willen Bier!

Gebruikersavatar
griekje024
Berichten: 214
Lid geworden op: ma 05 jan 2009, 14:23
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door griekje024 »

is die ultra touch wel simlock vrij dan? want ik had eerst een d600 via hi, maar daar kon ik geen andere simkaart indoen, omdat die telefoon met mijn abbo gekoppeld was ofzo.. moest ik eerst naar een telefoon winkel om hem simlock vrij te maken...

Ik heb zelf ook een vraag over mobiele telefoon:
Ik heb zelf een samsung touchwiz, maar mijn bluetooth doet al bijna een jaar raar. Ik heb op internet gezocht maar kon nergens een oplossing voor mijn probleem vinden. Het probleem is namelijk dat als ik iets probeer te versturen via bluetooth dat staat er verwijder gekoppeld aparaat en vervolgens stuurt ie niks. Ontvangen kan wel. Weet iemand misschien hoe je dit (onbekende) aparaat kan loskoppelen zodat ik weer met bluetooth dingen kan sturen?
Nijmegen, The City I live in, The City of Angels.

Gebruikersavatar
Priester
Berichten: 521
Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 11:02
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door Priester »

griekje024 schreef:is die ultra touch wel simlock vrij dan? want ik had eerst een d600 via hi, maar daar kon ik geen andere simkaart indoen, omdat die telefoon met mijn abbo gekoppeld was ofzo.. moest ik eerst naar een telefoon winkel om hem simlock vrij te maken...
Telefoon is niet simlock vrij, maar dit kan je uiteraard gewoon in de stad doen ja, ik zou niet weten wat daar de kosten van zijn, maar die zullen niet hoog zijn verwacht ik.
Dus voor iedereen die geinteresseerd is in een Samsung Ultra Touch, stuur maar een PM.
Voor informatie over de telefoon, hier de officiele site; http://ultratouch.samsungmobile.com/
024 is binnen en willen Bier!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door Strooper »

Sinds zaterdag in het bezit van een HTC Desire. Tof ding :hail:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

ernie

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door ernie »

Strooper schreef:Sinds zaterdag in het bezit van een HTC Desire. Tof ding :hail:
Ik loop zelf al een tijdje met een HTC rond, en hoewel ik het prettige en vooral betrouwbare telefoons vind... vind ik dat Windows mobile wel langzaam.
Mijn broer heeft enkele dagen geleden de samsung xpera gehaald, wat een telefoon :crazy:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door Kanchelskis »

Heb vorige week de SonyEricsson Vivaz Pro besteld (bij verlenging abb). Komt over een maand uit. Nog getwijfeld tussen een HTC en de Nokia N97 mini. Benieuwd hoe dit toestel zal bevallen.
ernie schreef: Mijn broer heeft enkele dagen geleden de samsung xpera gehaald, wat een telefoon :crazy:
Bedoel je niet de SonyEricsson Experia X10?

ernie

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door ernie »

Kanchelskis schreef:Heb vorige week de SonyEricsson Vivaz Pro besteld (bij verlenging abb). Komt over een maand uit. Nog getwijfeld tussen een HTC en de Nokia N97 mini. Benieuwd hoe dit toestel zal bevallen.
ernie schreef: Mijn broer heeft enkele dagen geleden de samsung xpera gehaald, wat een telefoon :crazy:
Bedoel je niet de SonyEricsson Experia X10?
Je hebt gelijk :wink:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door Kanchelskis »

ernie schreef:
Kanchelskis schreef:Heb vorige week de SonyEricsson Vivaz Pro besteld (bij verlenging abb). Komt over een maand uit. Nog getwijfeld tussen een HTC en de Nokia N97 mini. Benieuwd hoe dit toestel zal bevallen.
ernie schreef: Mijn broer heeft enkele dagen geleden de samsung xpera gehaald, wat een telefoon :crazy:
Bedoel je niet de SonyEricsson Experia X10?
Je hebt gelijk :wink:
Heb ik ook nog naar gekeken, maar is geen qwerty. Verder wel gaaf toestel!
Hij is/komt binnenkort ook in de mini vorm (extreem klein) en komt er ook op wat langere termijn in de mini pro (extreem klein + qwerty)..Wat ze tegenwoordig wel niet aan toestellen maken :crazy2: ..Vroeger was je al de bom met een Nokia 3310 met het spelletje "Snake" :crazy: ..

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door LT »

Maar dan had je wel Snake II!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door Strooper »

ernie schreef:
Strooper schreef:Sinds zaterdag in het bezit van een HTC Desire. Tof ding :hail:
Ik loop zelf al een tijdje met een HTC rond, en hoewel ik het prettige en vooral betrouwbare telefoons vind... vind ik dat Windows mobile wel langzaam.
Mijn broer heeft enkele dagen geleden de samsung xpera gehaald, wat een telefoon :crazy:
De Desire draait net als de X10 op Android :wink:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door Strooper »

Kanchelskis schreef:Heb ik ook nog naar gekeken, maar is geen qwerty. Verder wel gaaf toestel!
Alhoewel ik in het begin ook wat argwanend was over het ontbreken van een fysiek (qwerty-)toetsenbord moet ik zeggen dat typen prima werkt op de Desire :tu:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1642
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door LvB »

Ik heb nu tijdelijk (testexemplaar via het werk) een X10. Ik vind het een geweldig toestel.
Het enige nadeel waar ik tot nu toe tegenaan ben gelopen, is het feit dat de schermblokkering niet altijd even soepel werkt. Oftewel, soms gebeuren er dingen die niet helemaal moeten gebeuren zeg maar.

Helaas moet ie deze week alweer terug naar Sony Ericsson en moet ik m'n HTC Magic weer gebruiken, wat overigens ook een fijn toestel is hoor.

Gebruikersavatar
VZH
Berichten: 554
Lid geworden op: vr 16 mei 2008, 16:45
Locatie: Ven-Zelderheide
Contacteer:

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door VZH »

ik heb sinds een maand nokia n97 mini... die is ook erg fijn!!!

ernie

Re: Telefoon/Mobiel

Bericht door ernie »

Strooper schreef:
ernie schreef:
Strooper schreef:Sinds zaterdag in het bezit van een HTC Desire. Tof ding :hail:
Ik loop zelf al een tijdje met een HTC rond, en hoewel ik het prettige en vooral betrouwbare telefoons vind... vind ik dat Windows mobile wel langzaam.
Mijn broer heeft enkele dagen geleden de samsung xpera gehaald, wat een telefoon :crazy:
De Desire draait net als de X10 op Android :wink:
Ah, wederom my bad. Raar, vrienden van mij die HTC toestellen hebben, hebben eigenlijk ook altijd windows mobile. Ik was er een beetje vanuit gegaan. :brancard:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten