in Memoriam
Re: in Memoriam
Prachtige man. RIP
Geweldig zijn tijd bij Ajax en in Spanje, RIP
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Jammer van die zwart-gele periode, maar zeer markante man.
Mooi figuur. RIP.
- Ron Delgado
- Contacteer:
In 1987-88 schakelde hij in de EC I met Real Madrid Napoli, Porto en Bayern München uit om in de halve finale te struikelen over PSV.
En vervolgens de 'Beker met de Grote Oren' , volgens mij een bedenksel van hem, ook nooit meer te winnen als trainer. Daarvan zou ik toch iedere nacht wakker liggen.

Get up! Stay on the scene.
dankzij Edward Linskens met het lelijkste doelpunt ooit gescoord in een EC1 halve finaleRon Delgado schreef: ↑vr 11 apr 2025, 14:39In 1987-88 schakelde hij in de EC I met Real Madrid Napoli, Porto en Bayern München uit om in de halve finale te struikelen over PSV.En vervolgens de 'Beker met de Grote Oren' , volgens mij een bedenksel van hem, ook nooit meer te winnen als trainer. Daarvan zou ik toch iedere nacht wakker liggen.

- Ron Delgado
- Contacteer:
ALs ze van die duels van PSV nog eens de xG uitrekenen, dan verwacht ik dat die onder 0 uitkomt. En van de tegenstander ook trouwens.
Get up! Stay on the scene.
Non habemus papam…
Zijn openbaring gisteren was ook heel dramatisch.
Kon eigenlijk echt niet, al zal hij het zelf wel gewild hebben.
Naast tweede paasdag ook nog tijden het jubeljaar.
Maar eigenlijk had die Duitser het beter voor elkaar door op een gegeven moment gewoon te stoppen.
Kon eigenlijk echt niet, al zal hij het zelf wel gewild hebben.
Naast tweede paasdag ook nog tijden het jubeljaar.
Maar eigenlijk had die Duitser het beter voor elkaar door op een gegeven moment gewoon te stoppen.
Alles komt goed !!
Alleen heeft hij dat nooit gezegd, dat was Paus Johannes Paulus de 2e
RIP Paus Franciscus
Iemand die voor een soberder kerk was, progressiever (ook tov abortus en lbtpq), aandacht voor armoede, vluchtelingen (tot ontevredenheid van Israel en Trump), rol van vrouwen in de kerk en het donkere verleden van de kerk.
Hoop dat zijn opvolger dit voortzet.
Iemand die voor een soberder kerk was, progressiever (ook tov abortus en lbtpq), aandacht voor armoede, vluchtelingen (tot ontevredenheid van Israel en Trump), rol van vrouwen in de kerk en het donkere verleden van de kerk.
Hoop dat zijn opvolger dit voortzet.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Weet iemand hoeveel portretplekken nog over zijn in het Vaticaan voordat het einde der tijden aanbreekt?
Het einde der tijden is al lang aangebroken, alleen is de snelheid waarmee het gebeurt veel trager dan dat iedereen voor ogen had.Mark Ariaans schreef: ↑ma 21 apr 2025, 11:40Weet iemand hoeveel portretplekken nog over zijn in het Vaticaan voordat het einde der tijden aanbreekt?
Hij had gisteren vice-president JD Vance op bezoek... dan verlies je de wil om te leven ook wel.
Heb dezelfde foto opgeslagen...... kwam van Tiktok.

Ik heb helemaal niks met het geloof, ik ben katholiek opgevoed maar tijdens mijn jeugd haakte mijn ouders en grootouders al een beetje af. Ik heb niks met de Paus, denk dat religie in het algemeen grote problemen veroorzaakt.
Neemt niet weg dat als een ex-Katholiek, ik respect had voor deze man. Die in zo'n conservatieve wereld deuren open zette voor vrouwen en mensen die op hetzelfde geslacht vallen. Ik denk dat hij meer wilde, maar niet kon doen. Ik denk dat hij in ieder geval gezien kan worden als een mens die wat positiefs in de wereld bracht
-
- Contacteer:
jonnie boer,60 jaar. bah bah.
Roy Thomas Baker rip
Dat was schrikken idd. Geen beste dag voor Zwolle.
- Tim Janssen
- Contacteer:
Kabouter lui overleden
2e studio100 medewerker in korte tijd.
- Tim Janssen
- Contacteer: