Vind dit niet het moment van grapjes. Je moet, denk ik, mijn leeftijd hebben om te realisren wat voor een impact Rob de Nijs heeft gehad op de Nederlandse muziek. En je moet iemand hebben die nu vecht met mensen met dementie om te snappen hoe triest dit einde verhaal is.
in Memoriam
Re: in Memoriam
Fair enough. Het is voor mij niet respectloos bedoeld, maar had vooral niet gedacht dat iemand er aanstoot aan zou nemen. Mijn excuusPolleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:17Vind dit niet het moment van grapjes. Je moet, denk ik, mijn leeftijd hebben om te realisren wat voor een impact Rob de Nijs heeft gehad op de Nederlandse muziek. En je moet iemand hebben die nu vecht met mensen met dementie om te snappen hoe triest dit einde verhaal is.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ik denk dat het altijd tijd is voor grapjes, zolang maar met respect.Polleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:17Vind dit niet het moment van grapjes. Je moet, denk ik, mijn leeftijd hebben om te realisren wat voor een impact Rob de Nijs heeft gehad op de Nederlandse muziek. En je moet iemand hebben die nu vecht met mensen met dementie om te snappen hoe triest dit einde verhaal is.
Zie niet dat respect... maar goed.Bottendaal schreef: ↑di 18 mar 2025, 20:38Ik denk dat het altijd tijd is voor grapjes, zolang maar met respect.Polleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:17Vind dit niet het moment van grapjes. Je moet, denk ik, mijn leeftijd hebben om te realisren wat voor een impact Rob de Nijs heeft gehad op de Nederlandse muziek. En je moet iemand hebben die nu vecht met mensen met dementie om te snappen hoe triest dit einde verhaal is.
- De Kletskop
- Contacteer:
Een woordgrapje, 't is allemaal wat.Polleke schreef: ↑wo 19 mar 2025, 02:06Zie niet dat respect... maar goed.Bottendaal schreef: ↑di 18 mar 2025, 20:38Ik denk dat het altijd tijd is voor grapjes, zolang maar met respect.Polleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:17Vind dit niet het moment van grapjes. Je moet, denk ik, mijn leeftijd hebben om te realisren wat voor een impact Rob de Nijs heeft gehad op de Nederlandse muziek. En je moet iemand hebben die nu vecht met mensen met dementie om te snappen hoe triest dit einde verhaal is.
-
- Contacteer:
Inderdaad zeg, bahbahDe Kletskop schreef: ↑wo 19 mar 2025, 08:15Een woordgrapje, 't is allemaal wat.Polleke schreef: ↑wo 19 mar 2025, 02:06Zie niet dat respect... maar goed.Bottendaal schreef: ↑di 18 mar 2025, 20:38Ik denk dat het altijd tijd is voor grapjes, zolang maar met respect.Polleke schreef: ↑ma 17 mar 2025, 23:17Vind dit niet het moment van grapjes. Je moet, denk ik, mijn leeftijd hebben om te realisren wat voor een impact Rob de Nijs heeft gehad op de Nederlandse muziek. En je moet iemand hebben die nu vecht met mensen met dementie om te snappen hoe triest dit einde verhaal is.
RIP Eddie Jordan, die vreugde en humor bracht in de F1.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- jackkreta
- Contacteer:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
-
- Contacteer:
Wel twee vullingen 

- Tim Janssen
- Contacteer:
Bokslegende big George foreman overleden
Rumble in the jungle
Rumble in the jungle
Diep in de nacht kijken met je vader, heerlijk
- jackkreta
- Contacteer:
Weer een jeugdheld overleden.
RIP Pommetje Horlepiep alias Bram Biesterveld
RIP Pommetje Horlepiep alias Bram Biesterveld
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
- Tim Janssen
- Contacteer:
Der alte met 100 jaar heen gegaan
Niet de originele, maar wel het langste
- jackkreta
- Contacteer:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- Bottendaal
- Contacteer:
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Te kort?
- Tim Janssen
- Contacteer:
Lorreta schrijver overleden
Die lach van haar…leuk mens
Het rijtje wordt wel heel lang dit jaar.
Leo Beenhakker is niet meer.
RIP. Kleurrijke coach .
Leo Beenhakker is niet meer.
RIP. Kleurrijke coach .
-
- Contacteer:
de man met de mooiste zucht van het betaalde voetbal.