ik ookoekoeboekoe schreef:Ik houd het nog even geheim wie ik op het oude forum was :mrgreen:

ik ookoekoeboekoe schreef:Ik houd het nog even geheim wie ik op het oude forum was :mrgreen:
Ik was in iedergeval geen NIedzielan-fan, nog steeds nietEniesee schreef:ik ookoekoeboekoe schreef:Ik houd het nog even geheim wie ik op het oude forum was :mrgreen:
tsja als je op het oude forum geen verstand van voetbal had zou het mij verbazen dat je dat nu opeens wel hebt !oekoeboekoe schreef:Ik was in iedergeval geen NIedzielan-fan, nog steeds nietEniesee schreef:ik ookoekoeboekoe schreef:Ik houd het nog even geheim wie ik op het oude forum was :mrgreen:
Nu zou ik toch gaan denken dat jij gewoon je oude nick gebruikt.Eniesee schreef: tsja als je op het oude forum geen verstand van voetbal had zou het mij verbazen dat je dat nu opeens wel hebt !
ok hier val ik door de mand, inderdaad op het oude forum had ik ook al heel veel verstand van voetbal en nu nog steeds..........BIESKE schreef:Nu zou ik toch gaan denken dat jij gewoon je oude nick gebruikt.Eniesee schreef: tsja als je op het oude forum geen verstand van voetbal had zou het mij verbazen dat je dat nu opeens wel hebt !
aan jou praten te horen denk ik dat je v.Gaal bent want dat is de enige die verstand van voetbal heeft ;)Eniesee schreef:ok hier val ik door de mand, inderdaad op het oude forum had ik ook al heel veel verstand van voetbal en nu nog steeds..........BIESKE schreef:Nu zou ik toch gaan denken dat jij gewoon je oude nick gebruikt.Eniesee schreef: tsja als je op het oude forum geen verstand van voetbal had zou het mij verbazen dat je dat nu opeens wel hebt !
Eniesee schreef:ok hier val ik door de mand, inderdaad op het oude forum had ik ook al heel veel verstand van voetbal en nu nog steeds..........BIESKE schreef:Nu zou ik toch gaan denken dat jij gewoon je oude nick gebruikt.Eniesee schreef: tsja als je op het oude forum geen verstand van voetbal had zou het mij verbazen dat je dat nu opeens wel hebt !
harold schreef:Waarom Bush?? Da's de grootste schurk die er op deze aarde rondloopt. Ik hoop nog steeds dat terroristen 'n keer dat kut witte huis van hem opblazen terwijl die mafkees net op z'n plee zit te schijten.
Beetje te makkelijk.harold schreef:Waarom Bush?? Da's de grootste schurk die er op deze aarde rondloopt. Ik hoop nog steeds dat terroristen 'n keer dat kut witte huis van hem opblazen terwijl die mafkees net op z'n plee zit te schijten.
Hmm, Machine Head als avatar, dat was trouwens de enige domper van FoR. Kon het haast niet geloven toen het nieuws doorkwam dat ze niet kwamen... :bigcry: :bigcry: :bigcry:LvB schreef:En ik ben nieuw
Ik hoorde het ja. Zal mooi balen zijn geweest. Die nieuwe plaat is echtharold schreef:Hmm, Machine Head als avatar, dat was trouwens de enige domper van FoR. Kon het haast niet geloven toen het nieuws doorkwam dat ze niet kwamen... :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Ja idd, en dan zeggen daze reserve stonden voor zondag... (No way, zaten allang en breed in Italië)... :bigcry:harold schreef:Hmm, Machine Head als avatar, dat was trouwens de enige domper van FoR. Kon het haast niet geloven toen het nieuws doorkwam dat ze niet kwamen... :bigcry: :bigcry: :bigcry:LvB schreef:En ik ben nieuw
Even off topic hoor, maar ze waren zondag gewoon in Biddinghuizen. Meneer Flynn is zelfs gespot op het podium tijdens Korn en Hatebreed.chica schreef:Ja idd, en dan zeggen daze reserve stonden voor zondag... (No way, zaten allang en breed in Italië)... :bigcry:harold schreef:Hmm, Machine Head als avatar, dat was trouwens de enige domper van FoR. Kon het haast niet geloven toen het nieuws doorkwam dat ze niet kwamen... :bigcry: :bigcry: :bigcry:LvB schreef:En ik ben nieuw
Crap, Korn hek gemist (keuzes maken he) en bij Hatebreed zat k meer op t opgezweepte publiek te letten hahaharold schreef:Even off topic hoor, maar ze waren zondag gewoon in Biddinghuizen. Meneer Flynn is zelfs gespot op het podium tijdens Korn en Hatebreed.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast