Mededelingen forumbeheer

Mededelingen van het forum. Vragen m.b.t. het forum en de site kun je hier ook stellen.

Forum layout?

Houden zo
50
37%
Deze is goed, alleen nog wat kleine aanpassingen doorvoeren
42
31%
Oude (lichtgroene) terug
44
32%
 
Totaal aantal stemmen: 136

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9381
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Polleke »

Mark Ariaans schreef:Permaban voor badmuts vanwege suggestie van persoonlijke bedreiging richting medeforummer.
aaaaah.. ik voelde me zo slim als hij wat zei :biggrin: :wink:

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12648
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Curva »

Polleke schreef:
Mark Ariaans schreef:Permaban voor badmuts vanwege suggestie van persoonlijke bedreiging richting medeforummer.
aaaaah.. ik voelde me zo slim als hij wat zei :biggrin: :wink:
Kunnen dit soort gasten niet een eigen topic krijgen met alleen autorisatie om in dat topic te reageren? in dit geval het topic "badmuts". ( uiteraard niet te zien in de "recentlijst")
Dan heeft iemand die het niet opzoekt nergens last van.
(of je houdt je gewoon aan de huisregels..... :biggrin: )

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Mark Ariaans »

Permaban voor Cowboy voor persoonlijke bedreiging van medeforummers.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door burp »

ai, hoe komen we de komende week dan aan betrouwbare transfergeruchten? :wink:

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door SanderNEC »

burp schreef:ai, hoe komen we de komende week dan aan betrouwbare transfergeruchten? :wink:
Hoorde wel iets over een sponsordeal met Jack & Jones :wink:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door TT »

Mark Ariaans schreef:Permaban voor Cowboy voor persoonlijke bedreiging van medeforummers.
Persoonlijke bedreiging? Het moet niet gekker worden hier.....

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door pjottr »

Erg droevig idd.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door illestyl »

Ik vraag me af hoe vaak JK al verwijderd is van het forum. Accountje of 15? Of was dit 'm voor de verandering niet?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door vak Oost »

illestyl schreef:Ik vraag me af hoe vaak JK al verwijderd is van het forum. Accountje of 15? Of was dit 'm voor de verandering niet?
het is zijn maatje, old shitterhand, de eigenaar van die cowboy shop op de hezelstraat
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Mark Ariaans »

Na het een tijd lang aangekeken te hebben en na diverse tevergeefse pogingen om een verandering in postgedrag te stimuleren, is na diverse klachten van medeforummers besloten Ruud (Spits/Algarve) alsnog een permaban te verlenen.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4400
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Nummer 11 »

Mark Ariaans schreef:Na het een tijd lang aangekeken te hebben en na diverse tevergeefse pogingen om een verandering in postgedrag te stimuleren, is na diverse klachten van medeforummers besloten Ruud (Spits/Algarve) alsnog een permaban te verlenen.
:hail:

johan
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:03
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door johan »

Nummer 11 schreef:
Mark Ariaans schreef:Na het een tijd lang aangekeken te hebben en na diverse tevergeefse pogingen om een verandering in postgedrag te stimuleren, is na diverse klachten van medeforummers besloten Ruud (Spits/Algarve) alsnog een permaban te verlenen.
:hail:
Bedankt, ja klinkt misschien onaardig, maar hij heeft het toch echt aan zichzelf te danken, wat bezielt zo iemand toch?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door burp »

tsja en toch had ik net de indruk dat het de laatste tijd ietsje beter ging met hem. Lang niet alle reacties waren meer pure onzin en hij ging zowaar soms ergens op in op een plek waar dat de bedoeling was.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door TT »

Pff.....die jongen (man) gaat echt tijd overhouden nu.....

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2615
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door H-Zenkamp »

Had er geen last van. Maar goed..
★★

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9833
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Gerard Lopez »

Komt wel weer terug....maar is dan ook weer makkelijk op te sporen aan de hand van zijn postgedrag :jestera:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
McCormick
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 14 mei 2014, 17:39
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door McCormick »

Beetje jammer dit , :td: , ondanks dat hij door vele werd afgezeken bleef hij altijd netjes , kunnen andere een voorbeeld aan nemen .
Ik vond hem juist grappig door zijn enthousiasme en neem alles met een korreltje zout wat hij schrijft .
Volgens mij ben je ook niet verplicht te lezen wat ie te melden heeft en hoef je ook niet op zn linkjes te klikken.
:bye:

Goffert
Berichten: 4374
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Goffert »

Inderdaad flauw. Had er de laatste tijd geen last meer van. Een Tiel en een mschr blijven met eindeloos herhalen en provoceren immer onbestraft?!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Stefannec »

Ik vind het ook iet wat vreemd.
Vomd zijn post wel vermakelijk van tijd tot tijd.
In tegenstelling tot andere die hier alleen maar lopen te zuigen en irriteren, maar neem aan dat daar ook wat van gezegd wordt.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door vak Oost »

Goffert schreef:Inderdaad flauw. Had er de laatste tijd geen last meer van. Een Tiel en een mschr blijven met eindeloos herhalen en provoceren immer onbestraft?!
Elke forummer heeft zijn eigen ticks en die heb ik zelf zeker ook en bij bv Tiel en bij Mschr weet je na van loop hoe ze in elkaar steken en dat lach je keer en je leest er over heen,
echter bij Ruud en zijn alter ego's die in het verleden al een ban heeft gehad werd het in topics een rommeltje met zijn hak op de tak verhaaltjes over wielrennen en trainingsmethode's.
Alles komt goed !!

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Poort5 »

Stefannec schreef:Ik vind het ook iet wat vreemd.
Vomd zijn post wel vermakelijk van tijd tot tijd.
In tegenstelling tot andere die hier alleen maar lopen te zuigen en irriteren, maar neem aan dat daar ook wat van gezegd wordt.
Lijkt inderdaad sterk op willekeur.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12648
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Curva »

lijkt me ook lastig aangezien veel van onderstaande regels redelijk subjectief zijn....die dikgedrukte heeft ie in ieder geval geschonden dus daar hebben ze een punt

Het is niet toegestaan om:

-Kwetsende berichten te plaatsen, in de ruimste zin des woords
--Racistische of discriminerende uitlatingen of afbeeldingen te plaatsen
-Medegebruikers persoonlijk aan te vallen; houdt het ten allen tijde inhoudelijk
-Geen herhaaldelijk en buitensporig gebruik van linkjes te plaatsen en/of het kopieren van grote lappen tekst van een andere bron zonder duidelijke relevantie voor de lopende discussie
-Off-topic te reageren. Ingeval van een langdurige off-topic post-wisseling tussen twee of drie individuen, gebruik PB's in plaats van forum-posts
-Wees terughoudend met het aanmaken van polls. Bij het aanmaken van een poll, houdt de keuze-opties overzichtelijk en inhoudelijk relevant
-Gebruik geen avatars van aan NEC gerelateerde supportersorganen (SV, HKN, De Trouwe Honden, ForzaNEC, Legio Noviomagum, etc) tenzij de gebruiker zelf lid is van het betreffende orgaan

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Kanchelskis »

vak Oost schreef:
Goffert schreef:Inderdaad flauw. Had er de laatste tijd geen last meer van. Een Tiel en een mschr blijven met eindeloos herhalen en provoceren immer onbestraft?!
Elke forummer heeft zijn eigen ticks en die heb ik zelf zeker ook en bij bv Tiel en bij Mschr weet je na van loop hoe ze in elkaar steken en dat lach je keer en je leest er over heen,
echter bij Ruud en zijn alter ego's die in het verleden al een ban heeft gehad werd het in topics een rommeltje met zijn hak op de tak verhaaltjes over wielrennen en trainingsmethode's.
Kun je toch ook overheen lezen?

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Mark Ariaans »

Modereren blijft altijd een subjectieve activiteit en mensenwerk. In dit geval hebben we te maken met een gebruiker die al twee maal eerder onder andere namen gepermabanned (mooi galgje woord) is en dus eigenlijk sowieso al bij de gratie van de goden hier vertoeft. Maar omdat we bijv Neccie en enkele anderen ook weer een kans gegeven hebben, was besloten om het ook ditmaal eerst even aan te kijken.

Waar sommige eerder gebande forummers echter in elk geval proberen hun gedrag aan te passen, was daar helaas bij Ruud geen sprake van. Een forum is een plaats om in tekstuele vorm te discussiëren over allerhande zaken. De ene schrijft wat makkelijker dan de ander, de een heeft wat meer taalfouten dan de ander. Allemaal geen probleem. Het is echter voor iedereen een kleine moeite om in ieder geval te zorgen dat je een voor anderen leesbaar verhaal opstelt voordat je op de 'bevestig' knop drukt. Dus hier en daar een witregel als de tekst te groot wordt, een puntje of komma in de zin en zinnen die inhoudelijk kloppen en samen een begrijpelijke tekst vormen. Ruud wil daar blijkbaar niet de tijd voor nemen en springt met grote breien haast onontwarbare tekst van de hak op de tak. Dit maakt, ook al kan de inhoud nog zo goed zijn, de post bijna onleesbaar en de discussie onvolgbaar. Daarnaast trekt hij voortdurend een disccusie off-topic met niet ter zaken doende voorbeelden en zijsprongen, en gebruikt hij een overdadige hoeveelheid (vaak onnodige) linkjes. Dit zijn beide activiteiten die officieel niet gewaardeerd worden.

Waar een of sommige van deze punten ook door meerdere andere gebruikers worden gebezigd bij tijd en wijle (en niet/nauwelijks aangepakt zo lang ze de gebruikelijke tendens van het forum niet al te veel aantasten), daar is het de combinatie van al die factoren samen die in de ogen van vele gebruikers en het modbeheer een stoorzender vormt in de discussies. We snappen best dat niet iedereen die beslissing steunt of waardeert, maar het is wel een besluit dat we weloverwogen en pas na diverse waarschuwingen genomen hebben. Een forumban hier is uiterst zeldzaam en we gebruiken het liever helemaal niet als we het kunnen voorkomen.

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Sjaakie »

Thank god, ik betrapte mezelf erop dat ik gewoon topics oversloeg zodra Ruud daar zag spammen... het was echt niet te doen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten