Essevee on tour

Mededelingen van het forum. Vragen m.b.t. het forum en de site kun je hier ook stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Essevee
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 21:16
Contacteer:

Essevee on tour

Bericht door Essevee »

Hoi NEC'ers,

Ik stel me even voor: Ik heb reeds 6 jaar een relatie met iemand uit Wijchen dus ik kom als Belg best geregeld in Nijmegen.
Als abonnee van Zulte Waregem was het dan ook prettig om vandaag de loting voor de CL te zien (PSV).

Ik heb mijn vrienden al langer beloofd om eens een avond te gaan stappen in dé Gelderlandse stad.
Deze affiche leek mij de ideale gelegenheid om dit van eens van de grond te krijgen.

Misschien weten jullie of er voor kleine groepen een leuke, betaalbare slaapplaats te vinden valt, iets in de zin van een jeugdherberg of zo?

Ik veronderstel dat het jullie niet zal storen als we onze groen-rode clubkleuren dragen in de stad?

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Essevee on tour

Bericht door mschr »

De twee dichtstbijzijnde jeugdherbergen zijn in Doorwerth en Arnhem. Beide zijn mooi gelegen, maar wel erg in de buurt van Arnhem.

ernie

Re: Essevee on tour

Bericht door ernie »

Essevee schreef:Hoi NEC'ers,

Ik stel me even voor: Ik heb reeds 6 jaar een relatie met iemand uit Wijchen dus ik kom als Belg best geregeld in Nijmegen.
Als abonnee van Zulte Waregem was het dan ook prettig om vandaag de loting voor de CL te zien (PSV).

Ik heb mijn vrienden al langer beloofd om eens een avond te gaan stappen in dé Gelderlandse stad.
Deze affiche leek mij de ideale gelegenheid om dit van eens van de grond te krijgen.

Misschien weten jullie of er voor kleine groepen een leuke, betaalbare slaapplaats te vinden valt, iets in de zin van een jeugdherberg of zo?

Ik veronderstel dat het jullie niet zal storen als we onze groen-rode clubkleuren dragen in de stad?

Alvast bedankt!

Zeker niet. Komen dichtbij onze clubkleuren. Geel-zwart was iets anders geweest. Trouwens, alles wat kan winnen van PSV moedig ik aan.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Essevee on tour

Bericht door tweety »

Met alle respect deze wedstrijd ben ik toch eerder voor PSV als voor een Belgische club
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Essevee on tour

Bericht door rooie »

Er is een nieuw hostel! Barbarossa :tu:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Essevee on tour

Bericht door valkhof »

tweety schreef:Met alle respect deze wedstrijd ben ik toch eerder voor PSV als voor een Belgische club
:withstupid:

Gebruikersavatar
Essevee
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 21:16
Contacteer:

Re: Essevee on tour

Bericht door Essevee »

rooie schreef:Er is een nieuw hostel! Barbarossa :tu:
Dit lijkt inderdaad een interessante optie! Thx :tu:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten