Wat mis je en wat kan beter of anders :)
- De Kletskop
- Contacteer:
Re: Wat mis je en wat kan beter of anders :)
Echt antwoorden worden hier ook niet gegeven 

- Frans
- Beheerder
- Contacteer:
Het is behoorlijk traag geworden, vind ik ook.
Qua layout is er nu het een en ander aangepast zag ik, wel goed zo denk ik?
NECTheBest
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Dat was een incidentWestHamersUnited schreef:http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php?t=1541Mark Ariaans schreef:Is nu (hopelijk) verholpen!

als ik bv een reactie wil plaatsen duurt het soms wel 15 seconden voordat het scherm komt, erg frustrerend....
D'r is geen bal meer aan zo. Veel te traag en de layout doet pijn aan mijn ogen, veel te WIT !Frans schreef:Het is behoorlijk traag geworden, vind ik ook.

In bezit van TC3 en VT2. 

supertraag als je een reactie wilt geven. Of ligt dat aan Opera?Frans schreef:Het is behoorlijk traag geworden, vind ik ook.
En die kleur groen is echt verschrikkelijk zeker in combinatie met dat wit.
- ronnyguitar
- Contacteer:
Jomano schreef:D'r is geen bal meer aan zo. Veel te traag en de layout doet pijn aan mijn ogen, veel te WIT !Frans schreef:Het is behoorlijk traag geworden, vind ik ook.

kan de layout niet zoals het oude forum was, of krijgen jullie dan troubles met forza ?
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Nee, heb hetzelfde probleem met Firefox. Laten we hopen dat het tijdelijk is.burp schreef: supertraag als je een reactie wilt geven. Of ligt dat aan Opera?
laten we idd hopen,
- Harold Bastiaans
- Contacteer:
Elke vernieuwing zal samen gaan met leer momenten. Whatever, ik heb gewoon een laptop met wellicht een vuurfoxie of een concert ( opera) , en baal dat het zolang duurt, maar alles kum goe, dat vertelde Mario ons ooit.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!
Jomano schreef:D'r is geen bal meer aan zo. Veel te traag en de layout doet pijn aan mijn ogen, veel te WIT !Frans schreef:Het is behoorlijk traag geworden, vind ik ook.

En ik had verwacht en gehoopt dat de lay out allang aangepast zou zijn. Jammer, we hadden zo'n mooi forum.

- Arjan van Hout
- Contacteer:
de lay out is aangepast........
maar nog steeds als bv op plaats reactie drukt, kun je makkelijk ff de hond gaan uitlaten, behoorlijk irritant
Maar ik vind hem onrustig. Ik dacht dat dit tijdelijk was.Eniesee schreef:de lay out is aangepast........
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Effe wachten tot we op een eigen server gaan, komt (hopelijk) goed.valkhof schreef:maar nog steeds als bv op plaats reactie drukt, kun je makkelijk ff de hond gaan uitlaten, behoorlijk irritant
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Kwestie van wennen, ik vind het wel wat hebben zo eigenlijk.harold schreef:Maar ik vind hem onrustig. Ik dacht dat dit tijdelijk was.Eniesee schreef:de lay out is aangepast........
Ligt misschien aan mij, maar ik vind het behoorlijk vervelend dat bij het klikken op 'recente onderwerpen' opent hij hem altijd in een nieuw venster. Kan dat niet anders?
En dat de links die iemand plaatst in z'n bericht worden geopend in een nieuw venster. Echt irritant dat je daarna meestal het forum topic kwijt bent.
Ayub schreef:Ligt misschien aan mij, maar ik vind het behoorlijk vervelend dat bij het klikken op 'recente onderwerpen' opent hij hem altijd in een nieuw venster. Kan dat niet anders?
Is een bekend probleem... :)
Wat echter vreemd is dat er soms geen en soms wel een nieuw tabblad geopend wordt?

Verder is de kleurzetting toch al heel wat beter en vind ik de snelheid van schermwisselingen soms vooruit gaan.
- ronnyguitar
- Contacteer:
harold schreef:Jomano schreef:D'r is geen bal meer aan zo. Veel te traag en de layout doet pijn aan mijn ogen, veel te WIT !Frans schreef:Het is behoorlijk traag geworden, vind ik ook.
Qua layout is er nu het een en ander aangepast zag ik, wel goed zo denk ik?Ik forum steeds minder omdat deze site een aanslag op mijn geduld is geworden. Wat een trage zooi zeg...
![]()
En ik had verwacht en gehoopt dat de lay out allang aangepast zou zijn. Jammer, we hadden zo'n mooi forum.

waarom moest de layout veranderd worden ?? het vroegere forum was toch ok ?? dit is een onherkenbaar, niet NEC waardig "forum" geworden.......

NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.
Misschien prettig om een youtube insluitknop te maken voor filmpjes.
Zo is het. Wat was er mis met het vorige forum? Ik ga niet eens de andere topics lezen, telkens zo lang wachten... Waardeloos!!!ronnyguitar schreef:harold schreef:Jomano schreef:D'r is geen bal meer aan zo. Veel te traag en de layout doet pijn aan mijn ogen, veel te WIT !Frans schreef:Het is behoorlijk traag geworden, vind ik ook.
Qua layout is er nu het een en ander aangepast zag ik, wel goed zo denk ik?Ik forum steeds minder omdat deze site een aanslag op mijn geduld is geworden. Wat een trage zooi zeg...
![]()
En ik had verwacht en gehoopt dat de lay out allang aangepast zou zijn. Jammer, we hadden zo'n mooi forum.![]()
waarom moest de layout veranderd worden ?? het vroegere forum was toch ok ?? dit is een onherkenbaar, niet NEC waardig "forum" geworden.......
En waarom moet het allemaal wit? Wat is er mis met rood, zwart en groen? Heb haast een zonnenbril nodig om dit te lezen.

idd,
vorige lay-out was goed, die daarvoor nog beter.
en er zijn nog steeds spammers actief. gelukkig laatste dagen minder.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!
Ik hoop ook nog steeds dat het forum van kleur gaat veranderen. Het oude forum was super, daarna kwam die mintgroene variant. Iets minder, maar tenminste nog een NEC forum. Dit forum kan net zo goed het forum van heracles zijn. Jammer. Kan dan wel een kwestie van wennen zijn, maar niemand heeft gevraagd om wit, toch is het er. Blijkbaar is iemand helemaal weg van wit omdat het waarschijnlijk zo goed leesbaar is. Hoop echt op wat meer rood zwart en groen, dan neem ik die traagheid wel voor lief.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!
- jackkreta
- Contacteer:
NiMMA_024 schreef:idd,

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.