Vragen en verzoeken aan het forumbeheer
Re: Vragen en verzoeken aan het forumbeheer
Het giert wel volledig uit de klauwen met die kut accounts, jezus wat een irritante lui..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Pols inmiddels weer bruikbaar voor andere zaken? 

Help! Mijn mooie avatar van Wimke Meijers is niet meer zichtbaar op het forum...
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Sinds de laatste update zijn de avatar formaat criteria veranderd. Je avatar mag nu nog maar maximaal 90 x 90 pixels groot zijn. Dus even je Wimke verkleinen (koud water?) en dan opnieuw uploaden.
- jackkreta
- Contacteer:
Het zal hier ongetwijfeld eerder gevraagd zijn maar kunnen “de laatste 20 berichten” niet terugkeren?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
kan de troll account wallgirl verwijderd worden?
Engelstalig promo geval + nutteloos reageren op meerdere oude topics die zo omhoog komen
Engelstalig promo geval + nutteloos reageren op meerdere oude topics die zo omhoog komen
- jackkreta
- Contacteer:
Jeuuuuu, Neccie is terug.

- jackkreta
- Contacteer:
Hoezo is de forumkleur nu blauw-wit in plaats van groenwit? Beetje overdreven om het voor mij te veranderen in de kleuren van de Griekse vlag.
- Legendario
- Contacteer:
En vanmorgen kon ik een tijdlang het forum niet openen. Dat kan natuurlijk gebeuren, MAAR NIET TIJDENS EEN LOCKDOWN!

Maar dat mag je hier niet zeggen.
Je vrouw zal het wel zwaar hebben gehad! Ga anders even met een hond lopen...doe ik ook elke dag. Net weer ff rondje Goffertpark gedaanLegendario schreef: ↑ma 23 mar 2020, 12:55En vanmorgen kon ik een tijdlang het forum niet openen. Dat kan natuurlijk gebeuren, MAAR NIET TIJDENS EEN LOCKDOWN!![]()

de goffert is toch afgesloten..BennyT schreef: ↑ma 23 mar 2020, 14:30Je vrouw zal het wel zwaar hebben gehad! Ga anders even met een hond lopen...doe ik ook elke dag. Net weer ff rondje Goffertpark gedaanLegendario schreef: ↑ma 23 mar 2020, 12:55En vanmorgen kon ik een tijdlang het forum niet openen. Dat kan natuurlijk gebeuren, MAAR NIET TIJDENS EEN LOCKDOWN!![]()
![]()
Risus abundat in ore stultorum
Imaginary Goffert niet, daar kan hij makkelijk met zijn honden Imagination en Fantasy rondlopenflipsen schreef: ↑ma 23 mar 2020, 14:38de goffert is toch afgesloten..BennyT schreef: ↑ma 23 mar 2020, 14:30Je vrouw zal het wel zwaar hebben gehad! Ga anders even met een hond lopen...doe ik ook elke dag. Net weer ff rondje Goffertpark gedaanLegendario schreef: ↑ma 23 mar 2020, 12:55En vanmorgen kon ik een tijdlang het forum niet openen. Dat kan natuurlijk gebeuren, MAAR NIET TIJDENS EEN LOCKDOWN!![]()
![]()

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Legendario
- Contacteer:
Auw. Loopt hij weer tegen de lamp.flipsen schreef: ↑ma 23 mar 2020, 14:38de goffert is toch afgesloten..BennyT schreef: ↑ma 23 mar 2020, 14:30Je vrouw zal het wel zwaar hebben gehad! Ga anders even met een hond lopen...doe ik ook elke dag. Net weer ff rondje Goffertpark gedaanLegendario schreef: ↑ma 23 mar 2020, 12:55En vanmorgen kon ik een tijdlang het forum niet openen. Dat kan natuurlijk gebeuren, MAAR NIET TIJDENS EEN LOCKDOWN!![]()
![]()
Klopt een deel is afgesloten, het andere stuk ik gewoon nog open hoor...flipsen schreef: ↑ma 23 mar 2020, 14:38de goffert is toch afgesloten..BennyT schreef: ↑ma 23 mar 2020, 14:30Je vrouw zal het wel zwaar hebben gehad! Ga anders even met een hond lopen...doe ik ook elke dag. Net weer ff rondje Goffertpark gedaanLegendario schreef: ↑ma 23 mar 2020, 12:55En vanmorgen kon ik een tijdlang het forum niet openen. Dat kan natuurlijk gebeuren, MAAR NIET TIJDENS EEN LOCKDOWN!![]()
![]()
oooh oke , wist ik niet..BennyT schreef: ↑ma 23 mar 2020, 15:33Klopt een deel is afgesloten, het andere stuk ik gewoon nog open hoor...flipsen schreef: ↑ma 23 mar 2020, 14:38de goffert is toch afgesloten..BennyT schreef: ↑ma 23 mar 2020, 14:30Je vrouw zal het wel zwaar hebben gehad! Ga anders even met een hond lopen...doe ik ook elke dag. Net weer ff rondje Goffertpark gedaanLegendario schreef: ↑ma 23 mar 2020, 12:55En vanmorgen kon ik een tijdlang het forum niet openen. Dat kan natuurlijk gebeuren, MAAR NIET TIJDENS EEN LOCKDOWN!![]()
![]()
- jackkreta
- Contacteer:
Het moet toch mogelijk zijn dat als iemand op je vijandenlijst staat je hem niet meer hoeft te lezen als hij gequote wordt?
Ik wordt zo schijtziek van die drammer van een Tiel.
Ik wordt zo schijtziek van die drammer van een Tiel.
je zit zelf ook te drammen, dan lees je toch niks van Tiel, niemand die je verplicht..
- jackkreta
- Contacteer:
Dank je, maar je begrijpt niet dat als iemand gequote wordt je het ongemerkt toch leest en dan denkt, ja hoor, Tiel.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Hoe dan? Die post is dan niet meer direct van de persoon op je vijandenlijst, dus hoe wil je dat stoppen precies? Het enige alternatief dat ik zie is de optie om andermans posts te quoten eruit te halen, maar dat geeft weer problemen met de leesbaarheid van een discussie.
- Legendario
- Contacteer:
Ja, er wordt wel eens geopperd om iemand niet meer te quoten. Maar dan krijg je van die discussies waarbij je niet meer weet wie op wie reageert.Mark Ariaans schreef: ↑wo 22 apr 2020, 16:33Hoe dan? Die post is dan niet meer direct van de persoon op je vijandenlijst, dus hoe wil je dat stoppen precies? Het enige alternatief dat ik zie is de optie om andermans posts te quoten eruit te halen, maar dat geeft weer problemen met de leesbaarheid van een discussie.
Werkt ook niet. We moeten wachten tot Tiel zichzelf een keer achter de oren krabt, maar aangezien dat nog niet gebeurd is, heb ik er weinig vertrouwen in dat het nog gaat gebeuren.Legendario schreef: ↑wo 22 apr 2020, 17:10Ja, er wordt wel eens geopperd om iemand niet meer te quoten. Maar dan krijg je van die discussies waarbij je niet meer weet wie op wie reageert.Mark Ariaans schreef: ↑wo 22 apr 2020, 16:33Hoe dan? Die post is dan niet meer direct van de persoon op je vijandenlijst, dus hoe wil je dat stoppen precies? Het enige alternatief dat ik zie is de optie om andermans posts te quoten eruit te halen, maar dat geeft weer problemen met de leesbaarheid van een discussie.
Ik vind jou bv vervelend. Maar waarom daarover zeiken? Grow up. Klagen bij de meester....Praat met mij en niet over mij een kwestie van fatsoen is dat. Maar goed iemand zal mijn waarheid wel weer (en daar komt dat smerige woord weer) zuigen vinden.DJTEEF! schreef: ↑wo 22 apr 2020, 17:57Werkt ook niet. We moeten wachten tot Tiel zichzelf een keer achter de oren krabt, maar aangezien dat nog niet gebeurd is, heb ik er weinig vertrouwen in dat het nog gaat gebeuren.Legendario schreef: ↑wo 22 apr 2020, 17:10Ja, er wordt wel eens geopperd om iemand niet meer te quoten. Maar dan krijg je van die discussies waarbij je niet meer weet wie op wie reageert.Mark Ariaans schreef: ↑wo 22 apr 2020, 16:33Hoe dan? Die post is dan niet meer direct van de persoon op je vijandenlijst, dus hoe wil je dat stoppen precies? Het enige alternatief dat ik zie is de optie om andermans posts te quoten eruit te halen, maar dat geeft weer problemen met de leesbaarheid van een discussie.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.
- jackkreta
- Contacteer:
Wat ik bedoel Is dat ik als enige Tiel zijn betweterigheid niet kan lezen als hij gequote wordt omdat hij op mijn vijandenlijst staat. De rest kan zijn gezeur dus wel lezen, mocht je daar al zin in hebben.Mark Ariaans schreef: ↑wo 22 apr 2020, 16:33Hoe dan? Die post is dan niet meer direct van de persoon op je vijandenlijst, dus hoe wil je dat stoppen precies? Het enige alternatief dat ik zie is de optie om andermans posts te quoten eruit te halen, maar dat geeft weer problemen met de leesbaarheid van een discussie.