Vragen en verzoeken aan het forumbeheer
- Demtsjenko
- Contacteer:
Vragen en verzoeken aan het forumbeheer
volgens mj kan de topic Lens weer open. volgens de Vi is zijn komst zeker...
Re: Algemene vragen en verzoeken
Doen ze pas als het op de officiële site staat...
- Arjan van Hout
- Contacteer:
dit staat bij gebruikers:
wat betekent die yahoo[bot] ???
Code: Selecteer alles
Geregistreerde gebruikers: BIESKE, Bleum, derk, Eniesee, Fritske NEC, Jeroen, Steven, Topdude, Yahoo [Bot], zimmy
- Jeroen
- Beheerder
- Contacteer:
Die vergaren de informatie voor zoekmachines.
- Arjan van Hout
- Contacteer:
:roll: nou snap ik het nog niet........ is dat nou een gebruiker of hebben we al spam of iets ?Jeroen schreef:Die vergaren de informatie voor zoekmachines.
- Jeroen
- Beheerder
- Contacteer:
Nee dat is geen spam. De zogenaamde zoekmachine-robots stropen alle sites af om tot die zoekresultaten te komen. Net was dus Yahoo op bezoek. Normaal merk/zie je dat niet, maar dit forum herkent deze bots.Eniesee schreef::roll: nou snap ik het nog niet........ is dat nou een gebruiker of hebben we al spam of iets ?Jeroen schreef:Die vergaren de informatie voor zoekmachines.
- Arjan van Hout
- Contacteer:
ok, weer iets geleerdJeroen schreef:Nee dat is geen spam. De zogenaamde zoekmachine-robots stropen alle sites af om tot die zoekresultaten te komen. Net was dus Yahoo op bezoek. Normaal merk/zie je dat niet, maar dit forum herkent deze bots.Eniesee schreef::roll: nou snap ik het nog niet........ is dat nou een gebruiker of hebben we al spam of iets ?Jeroen schreef:Die vergaren de informatie voor zoekmachines.

- Hilversum FC
- Contacteer:
Ik merk heel vaak dat als ik een reactie heb geplaats en op bevestigen druk dat blijkt dat mijn bericht helemaal niet in de discussie komt te staan. Zelfs na de tekst met "u bericht is succesvol geplaatst" zie ik mijn berichten er niet meer staan. Soms gaat het wel goed maar ook heel vaak niet.
Hoe kan dit? Dit is namelijk heel erg frustrerend omdat je soms hele lappen tekst hebt getypt en blijkbaar dus voor niets.
Hoe kan dit? Dit is namelijk heel erg frustrerend omdat je soms hele lappen tekst hebt getypt en blijkbaar dus voor niets.
NEC is al lang geen volksclub meer.
Sinds kort zit er een nuil-censuur op :nut:Hilversum FC schreef:Ik merk heel vaak dat als ik een reactie heb geplaats en op bevestigen druk dat blijkt dat mijn bericht helemaal niet in de discussie komt te staan. Zelfs na de tekst met "u bericht is succesvol geplaatst" zie ik mijn berichten er niet meer staan. Soms gaat het wel goed maar ook heel vaak niet.
- Hilversum FC
- Contacteer:
:mrgreen:LT schreef:Sinds kort zit er een nuil-censuur op :nut:Hilversum FC schreef:Ik merk heel vaak dat als ik een reactie heb geplaats en op bevestigen druk dat blijkt dat mijn bericht helemaal niet in de discussie komt te staan. Zelfs na de tekst met "u bericht is succesvol geplaatst" zie ik mijn berichten er niet meer staan. Soms gaat het wel goed maar ook heel vaak niet.
NEC is al lang geen volksclub meer.
LT schreef:Sinds kort zit er een nuil-censuur op :nut:Hilversum FC schreef:Ik merk heel vaak dat als ik een reactie heb geplaats en op bevestigen druk dat blijkt dat mijn bericht helemaal niet in de discussie komt te staan. Zelfs na de tekst met "u bericht is succesvol geplaatst" zie ik mijn berichten er niet meer staan. Soms gaat het wel goed maar ook heel vaak niet.

Even a broken clock is right twice a day.
-
- Contacteer:
Ik heb daar ook last van gehad, je bent dus niet de enigste.Hilversum FC schreef:Ik merk heel vaak dat als ik een reactie heb geplaats en op bevestigen druk dat blijkt dat mijn bericht helemaal niet in de discussie komt te staan. Zelfs na de tekst met "u bericht is succesvol geplaatst" zie ik mijn berichten er niet meer staan. Soms gaat het wel goed maar ook heel vaak niet.
Savvy?
Mark van den Boogaart the new Doeluh

Jeroentje schreef:LT schreef:Sinds kort zit er een nuil-censuur op :nut:Hilversum FC schreef:Ik merk heel vaak dat als ik een reactie heb geplaats en op bevestigen druk dat blijkt dat mijn bericht helemaal niet in de discussie komt te staan. Zelfs na de tekst met "u bericht is succesvol geplaatst" zie ik mijn berichten er niet meer staan. Soms gaat het wel goed maar ook heel vaak niet.

-
- Contacteer:
Wat voor een type bestanden kan je tussen de [flash=][/flash] zetten?
Komt er nog een aanduiding van wat voor een soort forummer je bent zoals bij t oude met de voetballen?
Is t mogelijk om filmpjes erop te zetten meet een koppeling bijvoorbeeld [youtube][/youtube]?
Komt er nog een aanduiding van wat voor een soort forummer je bent zoals bij t oude met de voetballen?
Is t mogelijk om filmpjes erop te zetten meet een koppeling bijvoorbeeld [youtube][/youtube]?
Savvy?

- Jeroen
- Beheerder
- Contacteer:
.swf flashbestandenJack_Sparrow schreef:Wat voor een type bestanden kan je tussen de [flash=][/flash] zetten?
Nope.Jack_Sparrow schreef:Komt er nog een aanduiding van wat voor een soort forummer je bent zoals bij t oude met de voetballen?
In eerste instantie niet.Jack_Sparrow schreef:Is t mogelijk om filmpjes erop te zetten meet een koppeling bijvoorbeeld [youtube][/youtube]?
-
- Contacteer:
OKé bedanktJeroen schreef:.swf flashbestandenJack_Sparrow schreef:Wat voor een type bestanden kan je tussen de [flash=][/flash] zetten?
Nope.Jack_Sparrow schreef:Komt er nog een aanduiding van wat voor een soort forummer je bent zoals bij t oude met de voetballen?
In eerste instantie niet.Jack_Sparrow schreef:Is t mogelijk om filmpjes erop te zetten meet een koppeling bijvoorbeeld [youtube][/youtube]?
Savvy?

Als je iemand aan je vijanden toevoegt (ik heb er 1 die hoog op de lijst staat :mrgreen: ), zie je zijn tekst dan wel als er op hem gequote wordt???
- Arjan van Hout
- Contacteer:
waar is dit [*] voor bij de berichten ?
- Frans
- Beheerder
- Contacteer:
Betekent dat dit een discussie is waar jij aan deelneemt, waar een reactie van jou in staat.Eniesee schreef:waar is dit [*] voor bij de berichten ?
NECTheBest
- Arjan van Hout
- Contacteer:
Ik bedoel als je een bericht plaatst dan staat het tussenFrans schreef:Betekent dat dit een discussie is waar jij aan deelneemt, waar een reactie van jou in staat.Eniesee schreef:waar is dit [*] voor bij de berichten ?
[/u][/i][/b]
Code: Selecteer alles
[*][list=][img][url][flash=][/flash][/url][/img][/list]
Is dat niet een bullet?
- a
- b
- c
- Danish Dynamite
- Contacteer:
schoolvakanties en het forum......... :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Blauw Wit 7 schreef:schoolvakanties en het forum......... :bigcry: :bigcry: :bigcry:

Wat zijn die bots eigenlijk precies die ik wel eens bij de geregistreerde gebruikers die online zijn zie staan?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
Dat zijn "robots" die sites afstruinen om deze te indexeren. Google en yahoo doen dit onder andere. Dat betekend dus dat de paginas worden "doorgelezen", zodat ze vindbaar zijn in de zoekmachine van de betreffende partij.Strooper schreef:Wat zijn die bots eigenlijk precies die ik wel eens bij de geregistreerde gebruikers die online zijn zie staan?