Vragen en verzoeken aan het forumbeheer

Mededelingen van het forum. Vragen m.b.t. het forum en de site kun je hier ook stellen.
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door Arjan van Hout »

Topneccer schreef:Hoezo ben ik irritant dan burp? Onderbouw het dan eens alsjeblieft.
daar kan ik wel even antwoord op geven:

http://www.supportersforum.nl/forum/sea ... 0&sr=posts

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door waalkade »

Topneccer schreef:
waalkade schreef:Het is niet meer leuk hier op het forum, iedere topic die ik open kom ik die sukkel tegen met zijn nickname topneccer. Je moet alleen die naam eens hardop uitspreken :pukeface: Er moet hier snel worden ingegrepen door het beheer.
Hoezo dat nou weer???? Je bent totaal niet inhoudelijk, wat is er mis dan? Concreet! Dan kan ik er aan werken... om meteen weer voor sukkel te worden uitgemaakt zegt meer over jou dan mij en Harold moet jij niet aan die hobbysite van je werken? Genoeg werk te verrichten als ik zo eens rondneus daar.

Als je een beetje kunt aanpassen op dit forum en idd inhoudelijk reageert op topics heb ik helemaal geen moeite met je maar om onzinnige en nutteloze topics te (her)openen gaat wel wat ver. Ik verdenk je ervan dat je nu middagdienst hebt en je baas niets afweet van je surfgedrag op internet. Opzouten dus en voor iedere topic die weer gaat openen :slot:
De Goffert, het hart van Nijmegen

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door Justian »

waalkade schreef:
Topneccer schreef:
waalkade schreef:Het is niet meer leuk hier op het forum, iedere topic die ik open kom ik die sukkel tegen met zijn nickname topneccer. Je moet alleen die naam eens hardop uitspreken :pukeface: Er moet hier snel worden ingegrepen door het beheer.
Hoezo dat nou weer???? Je bent totaal niet inhoudelijk, wat is er mis dan? Concreet! Dan kan ik er aan werken... om meteen weer voor sukkel te worden uitgemaakt zegt meer over jou dan mij en Harold moet jij niet aan die hobbysite van je werken? Genoeg werk te verrichten als ik zo eens rondneus daar.

Als je een beetje kunt aanpassen op dit forum en idd inhoudelijk reageert op topics heb ik helemaal geen moeite met je maar om onzinnige en nutteloze topics te (her)openen gaat wel wat ver. Ik verdenk je ervan dat je nu middagdienst hebt en je baas niets afweet van je surfgedrag op internet. Opzouten dus en voor iedere topic die weer gaat openen :slot:

:withstupid:

Maar dit mocht duidelijk zijn ;)
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22811
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door burp »

Eniesee schreef:
Topneccer schreef:Hoezo ben ik irritant dan burp? Onderbouw het dan eens alsjeblieft.
daar kan ik wel even antwoord op geven:

http://www.supportersforum.nl/forum/sea ... 0&sr=posts
:lol:

maar ik had het inderdaad niet beter kunnen verwoorden

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door Bleum »

En nu ligt meneer in een deuk achter de pc omdat hij weer wat reacties heeft uitgelokt. Hij zit gewoon een spelletje te spelen. Gewoon einde discussie :banplease:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door Socio »

Topneccer schreef:Hoezo ben ik irritant dan burp? Onderbouw het dan eens alsjeblieft.
Vooruit dan, krijg je nog je zin ook:

Je bent vrij recent op dit forum geregistreerd, al dan niet als reïncarnatie van een vorige forummer. Sinds je komst heb je massaal allerlei topics omhoog gehaald en nieuwe geopend. Als voorbeeld zou ik je reactie in "clublied, instrumentaal" kunnen geven, die was overduidelijk totaal zinloos en allang een gepasseerd station. Ook de door jouw geopende topics wekken irritatie op bij mede-forummers, zoals duidelijk blijkt uit je "ik haat" topic. Of dat al dan niet terecht is boeit helemaal niet, we zijn niet op dit forum om elkaar te irriteren, dus als je merkt dat je anderen irriteert, dan zou het netjes zijn je gedrag aan te passen, en het tegendeel doe jij.

Wat is nu je doel hier op het forum?
1. Leuk met mede-supporters informatie uitwisselen over onze club? Maar dan houd je rekening met die mede-supporters en probeer je je aan te passen en anderen niet te ergeren. Daar doe jij allesbehalve je best voor.
2. Je eigen verveling opheffen en wat anderen vinden boeit niet. Door andere te irriteren krijg je aandacht en negatieve aandacht is ook aandacht.
3. Je bent gewoon voor Arnhep en probeert de sfeer hier te verzieken. In dat geval doe je goed je best en krijg je punten voor het proberen.

Topneccer
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 26 jan 2009, 02:04

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door Topneccer »

Socio,

Bedankt voor je onderbouwing, daar heb ik wat aan. Ik zal mijn forumgedrag proberen te temperen, ik hoef niet uit te leggen dat van je 3 opties alleen optie 1 een optie is :mrgreen:

De overspannen reacties hier op dit forum op een gebruiker vind ik ook buiten alle proporties gaan, lijkt hier wel een kleuterklas erdoor. Dat Ik haat topic komt op wel meer fora voor, niet alleen hier. Op andere fora is het een prima lopend topic en hier wordt je met de grond gelijk gemaakt, omdat ik het post, ik Topneccer de newbie. Nee welkom voel je je hier niet snel al moet ik niet iedereen over 1 kam scheren.
Volwassen kerels die andere volwassen kerels zou gaan toespreken zoals ik toegesproken wordt... en wie smijt er hier dan met de term forumtokkie?? Ik blijf beleefd volgens mij, maar krijg wel alles naar mijn hoofd en uitleggen wat er gaande is? Ho maar! Ja jij nu waarvoor dank. Zo kan het ook.

Nou ja ok, ik zal er op letten, meer feedback is altijd welkom hier of per PB :tu:

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1645
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door LvB »

Déja vu.
Ik meen zo'n zelfde knieval ook van Beuningse NEC fan te hebben gelezen.... met onder hand dezelfde bewoording.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door Justian »

Na het een tijdje aangekeken te hebben heb ik Topneccer een ban gegeven.
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1645
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door LvB »

Dank je :tu:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16586
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door jackkreta »

LvB schreef:Dank je :tu:
:withstupid:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door Socio »

LvB schreef:Déja vu.
Ik meen zo'n zelfde knieval ook van Beuningse NEC fan te hebben gelezen.... met onder hand dezelfde bewoording.
Zelfde woordkeus en zinsbouw, viel me ook al op.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door Jomano »

Justian schreef:Na het een tijdje aangekeken te hebben heb ik Topneccer een ban gegeven.
:thumbsup: Werd tijd.
Zal mij benieuwen hoe snel hij hier weer te vinden is.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door Justian »

Socio schreef:
LvB schreef:Déja vu.
Ik meen zo'n zelfde knieval ook van Beuningse NEC fan te hebben gelezen.... met onder hand dezelfde bewoording.
Zelfde woordkeus en zinsbouw, viel me ook al op.
Dat gevoel had ik ook alleen het ip adres was niet het zelfde.....dus twijfel.
Maar na zijn reacties gelezen te hebben toch een ban verstrekt.
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door Jomano »

Justian schreef:
Socio schreef:
LvB schreef:Déja vu.
Ik meen zo'n zelfde knieval ook van Beuningse NEC fan te hebben gelezen.... met onder hand dezelfde bewoording.
Zelfde woordkeus en zinsbouw, viel me ook al op.
Dat gevoel had ik ook alleen het ip adres was niet het zelfde.....dus twijfel.
Maar na zijn reacties gelezen te hebben toch een ban verstrekt.
Maar zo'n IP-adres is toch heel makkelijk te wijzigen, of niet?

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3171
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door denniesee »

wat een rust hier.... kun je ook gelijk ff een paar topics sluiten???
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door vak Oost »

Jomano schreef:
Justian schreef:
Socio schreef:
LvB schreef:Déja vu.
Ik meen zo'n zelfde knieval ook van Beuningse NEC fan te hebben gelezen.... met onder hand dezelfde bewoording.
Zelfde woordkeus en zinsbouw, viel me ook al op.
Dat gevoel had ik ook alleen het ip adres was niet het zelfde.....dus twijfel.
Maar na zijn reacties gelezen te hebben toch een ban verstrekt.
Maar zo'n IP-adres is toch heel makkelijk te wijzigen, of niet?
met een gewillige meewerkende proxy is het idd peanuts
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1645
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door LvB »

Jomano schreef:
Justian schreef:
Socio schreef:
LvB schreef:Déja vu.
Ik meen zo'n zelfde knieval ook van Beuningse NEC fan te hebben gelezen.... met onder hand dezelfde bewoording.
Zelfde woordkeus en zinsbouw, viel me ook al op.
Dat gevoel had ik ook alleen het ip adres was niet het zelfde.....dus twijfel.
Maar na zijn reacties gelezen te hebben toch een ban verstrekt.
Maar zo'n IP-adres is toch heel makkelijk te wijzigen, of niet?
Daar moest ik ook al aan denken... dynamisch IP-adres heet dat toch? Wel balen dat je daar dus niet op kan bannen. Maar we houden het in de gaten :mrgreen:

Gebruikersavatar
Vincent
Berichten: 651
Lid geworden op: di 01 apr 2008, 14:51
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door Vincent »

Justian schreef:Na het een tijdje aangekeken te hebben heb ik Topneccer een ban gegeven.
:cheer: :cheer2: :cheer3:

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door BiT »

Topneccer schreef:De overspannen reacties hier op dit forum op een gebruiker vind ik ook buiten alle proporties gaan, lijkt hier wel een kleuterklas erdoor. Dat Ik haat topic komt op wel meer fora voor, niet alleen hier. Op andere fora is het een prima lopend topic en hier wordt je met de grond gelijk gemaakt, omdat ik het post, ik Topneccer de newbie. Nee welkom voel je je hier niet snel al moet ik niet iedereen over 1 kam scheren.
Volwassen kerels die andere volwassen kerels zou gaan toespreken zoals ik toegesproken wordt... en wie smijt er hier dan met de term forumtokkie?? Ik blijf beleefd volgens mij, maar krijg wel alles naar mijn hoofd en uitleggen wat er gaande is? Ho maar! Ja jij nu waarvoor dank. Zo kan het ook.

Nou ja ok, ik zal er op letten, meer feedback is altijd welkom hier of per PB :tu:
1. Ik heb (voorlopig? :nut: ) nergens last van... Het zal toch echt voor een groot deel aan jezelf liggen.

2. Klopt. Zou van mij ook wat minder mogen. Maar in veel gevallen is het toch overduidelijk wat er aan de hand is. Met dat Ik Haat topic heb ik zelf geen problemen. Ik zou het zelf niet bezoeken, kan me geen reet schelen, maar als 5 mensen het leuk vinden vind ik het ok. Al denk ik niet dat zelfs 5 mensen het hier leuk vinden.

EDIT: Kudt. Zie net dat ik te laat ben :onhead:
Ronnie, Bus 6!

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door SamSam »

Geef die GV asteblieft ook een ban zeg. Ik lees 2 reacties van hem, en ben hem al spuugzat :pukeface:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

ernie

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door ernie »

Moderators,

Ligt het aan mij of loopt de tijd op het forum een uurtje voor :yes:
IK hoor het wel,


groete!
:sjaal:

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door tweety »

is er niemand onder ons die rechten heeft gestudeerd ? ik zit met een juridisch probleem en een advocaat van onvermogen krijg ik niet omdat ik over 2007 teveel verdiende , nu is dat niet meer maar een advocaat van 200 euro per uur kan ik niet betalen :bigcry: zo ja PM me maar
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

ernie

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door ernie »

tweety schreef:is er niemand onder ons die rechten heeft gestudeerd ? ik zit met een juridisch probleem en een advocaat van onvermogen krijg ik niet omdat ik over 2007 teveel verdiende , nu is dat niet meer maar een advocaat van 200 euro per uur kan ik niet betalen :bigcry: zo ja PM me maar
VMBO-T diploma
Jaartje middelbare hotelschool
nu 4 havo

Moet geen probleem worden dacht ik zo.

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Algemene vragen en verzoeken

Bericht door Mavage »

tweety schreef:is er niemand onder ons die rechten heeft gestudeerd ? ik zit met een juridisch probleem en een advocaat van onvermogen krijg ik niet omdat ik over 2007 teveel verdiende , nu is dat niet meer maar een advocaat van 200 euro per uur kan ik niet betalen :bigcry: zo ja PM me maar
Je komt een paar jaar te vroeg..
Energy and persistence conquer all things.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten