Vragen en verzoeken aan het forumbeheer

Mededelingen van het forum. Vragen m.b.t. het forum en de site kun je hier ook stellen.
jackkreta
Contacteer:

Re: Vragen en verzoeken aan het forumbeheer

Bericht door jackkreta »

Mark Ariaans schreef:
wo 22 apr 2020, 16:33
jackkreta schreef:
di 21 apr 2020, 22:56
Het moet toch mogelijk zijn dat als iemand op je vijandenlijst staat je hem niet meer hoeft te lezen als hij gequote wordt?
Ik wordt zo schijtziek van die drammer van een Tiel.
Hoe dan? Die post is dan niet meer direct van de persoon op je vijandenlijst, dus hoe wil je dat stoppen precies? Het enige alternatief dat ik zie is de optie om andermans posts te quoten eruit te halen, maar dat geeft weer problemen met de leesbaarheid van een discussie.
Wat ik bedoel Is dat ik als enige Tiel zijn betweterigheid niet kan lezen als hij gequote wordt omdat hij op mijn vijandenlijst staat. De rest kan zijn gezeur dus wel lezen, mocht je daar al zin in hebben.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Curva
Contacteer:

Bericht door Curva »

jackkreta schreef:
wo 22 apr 2020, 23:06
Mark Ariaans schreef:
jackkreta schreef:
Het moet toch mogelijk zijn dat als iemand op je vijandenlijst staat je hem niet meer hoeft te lezen als hij gequote wordt?
Hoe dan? Die post is dan niet meer direct van de persoon op je vijandenlijst, dus hoe wil je dat stoppen precies? Het enige alternatief dat ik zie is de optie om andermans posts te quoten eruit te halen, maar dat geeft weer problemen met de leesbaarheid van een discussie.
Wat ik bedoel Is dat ik als enige Tiel zijn betweterigheid niet kan lezen als hij gequote wordt omdat hij op mijn vijandenlijst staat. De rest kan zijn gezeur dus wel lezen, mocht je daar al zin in hebben.
Ik denk dat bij een quote de tekst min of meer gekipt en geplakt wordt naar een bericht van de postende persoon en er dan geen link meer is naar de oorspronkelijke poster....maar goed ik weet weinig tot niks van de techniek achter dit soort zaken.

Bottendaal
Contacteer:

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
wo 22 apr 2020, 18:05
DJTEEF! schreef:
wo 22 apr 2020, 17:57
Legendario schreef:
wo 22 apr 2020, 17:10
Mark Ariaans schreef:
jackkreta schreef:
Ja, er wordt wel eens geopperd om iemand niet meer te quoten. Maar dan krijg je van die discussies waarbij je niet meer weet wie op wie reageert.
Werkt ook niet. We moeten wachten tot Tiel zichzelf een keer achter de oren krabt, maar aangezien dat nog niet gebeurd is, heb ik er weinig vertrouwen in dat het nog gaat gebeuren.
Ik vind jou bv vervelend. Maar waarom daarover zeiken? Grow up. Klagen bij de meester....Praat met mij en niet over mij een kwestie van fatsoen is dat. Maar goed iemand zal mijn waarheid wel weer (en daar komt dat smerige woord weer) zuigen vinden.
Nou vooruit, speciaal voor Jack, anders kan hij jou niet lezen...
:biggrin:

jackkreta
Contacteer:

Bericht door jackkreta »

Bottendaal schreef:
do 23 apr 2020, 20:27
Tiel schreef:
wo 22 apr 2020, 18:05
DJTEEF! schreef:
wo 22 apr 2020, 17:57
Legendario schreef:
wo 22 apr 2020, 17:10
Mark Ariaans schreef:
jackkreta schreef:
Ja, er wordt wel eens geopperd om iemand niet meer te quoten. Maar dan krijg je van die discussies waarbij je niet meer weet wie op wie reageert.
Werkt ook niet. We moeten wachten tot Tiel zichzelf een keer achter de oren krabt, maar aangezien dat nog niet gebeurd is, heb ik er weinig vertrouwen in dat het nog gaat gebeuren.
Ik vind jou bv vervelend. Maar waarom daarover zeiken? Grow up. Klagen bij de meester....Praat met mij en niet over mij een kwestie van fatsoen is dat. Maar goed iemand zal mijn waarheid wel weer (en daar komt dat smerige woord weer) zuigen vinden.
Nou vooruit, speciaal voor Jack, anders kan hij jou niet lezen...
:biggrin:
:tu: Veel dank. :biggrin:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Mark Ariaans
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mark Ariaans »

Curva schreef:
do 23 apr 2020, 08:25
Ik denk dat bij een quote de tekst min of meer gekipt en geplakt wordt naar een bericht van de postende persoon en er dan geen link meer is naar de oorspronkelijke poster....maar goed ik weet weinig tot niks van de techniek achter dit soort zaken.

Technisch gezien zal het wellicht mogelijk zijn met een specifieke MOD, want de user ID wordt meegenomen in een quote. Maar geen idee of zo'n MOD al bestaat en, zo niet, hoe veel tijd het zou kosten om zoiets te coderen. Bovendien lijkt me dat er dan een kans is dat het de boel enorm vertraagt of veel extra opslag vergt. Maar goed, ook ik weet hier bitter weinig van. Enige dat ik met redelijke zekerheid durf te zeggen is dat zo'n aanpassing niet even in vijf minuten geregeld is. Dus dan is de vraag of het uberhaupt de moeite waard is.

Plaats reactie