Mededelingen forumbeheer
Re: Mededelingen forumbeheer
Ik vraag me af of er echt iemand zo debiel is om op die links te klikken, dan heb je wel echt een klap van een molen gehad hoor..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Legendario
- Contacteer:
Er zat een bericht bij dat toch 12 keer bekeken was.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Oh maar dat is nog tot daaraan toe, maar ik bedoel de links in die topics. Helemaal als er alleen maar Russisch gebral in staat..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ik las iets met gratis geld. En aangezien we hier op het forum geen tips meer krijgen over gratis geld ben ik op zoek naar andere bronnen.bertje schreef: ↑wo 21 aug 2024, 16:29Oh maar dat is nog tot daaraan toe, maar ik bedoel de links in die topics. Helemaal als er alleen maar Russisch gebral in staat..
Mijn dank, ik heb mijn afbeelding klaarstaan in Postimage, maar dan? Graag nader uitleg.
Al 66 NEC’er in hart en nieren
Dank, hoe krijg ik een plaatje groter?E.B schreef: ↑do 22 aug 2024, 10:42Je krijgt vervolgens je upload te zien.
Als je naar beneden scrollt kies je voor hotlink voor Fora.
Je kan kiezen om de link te kopiëren en hier te plakken. Of je kiest voor het vakje achter de link, dan kopieert die hem meteen. Wanneer je op verstuur drukt heb je de afbeelding hier.
Al 66 NEC’er in hart en nieren
Klopt het dat de linkjes weer weg zijn op DTH?
Opgelost!
-
- Contacteer:
Ik heb niks tegen een stel goede borsten maar om nou in 10 topics te vragen om je tieten een cijfer te geven vind ik best overdreven
Cupfighter schreef: ↑wo 25 sep 2024, 16:01Ik heb niks tegen een stel goede borsten maar om nou in 10 topics te vragen om je tieten een cijfer te geven vind ik best overdreven
Alles komt goed !!
- jackkreta
- Contacteer:
Van mij mag het.Cupfighter schreef: ↑wo 25 sep 2024, 16:01Ik heb niks tegen een stel goede borsten maar om nou in 10 topics te vragen om je tieten een cijfer te geven vind ik best overdreven
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Als het maar over tetten gaatjackkreta schreef: ↑wo 25 sep 2024, 16:23Van mij mag het.Cupfighter schreef: ↑wo 25 sep 2024, 16:01Ik heb niks tegen een stel goede borsten maar om nou in 10 topics te vragen om je tieten een cijfer te geven vind ik best overdreven
Alles komt goed !!
- Bottendaal
- Contacteer:
Gefixtvak Oost schreef: ↑do 26 sep 2024, 12:01Als het maar over tetten gaatjackkreta schreef: ↑wo 25 sep 2024, 16:23Van mij mag tet.Cupfighter schreef: ↑wo 25 sep 2024, 16:01Ik heb niks tegen een stel goede borsten maar om nou in 10 topics te vragen om je tieten een cijfer te geven vind ik best overdreven