Waar zijn ze gebleven?

De onzinhoek van dit forum.
Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door harold »

T.I.G.O. schreef:
harold schreef:
W.V.W.3 schreef:
Eniesee schreef:Topdude !
Inderdaad!
Topdude is al heel lang weg. Sinds NEC na de winterstop van 2007-2008 die ongelovelijke opmars inzette heb ik hem hier niet meer gezien met zijn negatieve gelul. Er viel simpelweg niks meer te nuilen.

Nou het was destijds wel heel erg kut op het forum,ik ben nml ook een maand of 5 genokt(zelfde periode),geheel los van topdude.
Dus ik kan me heel goed indenken wat hem bewoog.
:???: Ik dus niet. Wanneer het slecht gaat met NEC is zo'n forum juist belangrijk zou je zeggen, maar dat ieder voor zich. En je mag/moet hier gewoon nuilen, maar nogmaals wel redelijk blijven. En dat verloor Topdude meestal oog.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door Bleum »

Wat is redelijk blijven? Dat je geen negatieve reacties mag geven als het goed gaat? Als je een andere mening hebt verdien je het om uitgescholden te worden??? Als je z'n argumenten niet redelijk vind, dan probeer je die te weerleggen lijkt mij in plaats van mensen beledigen en wegjagen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door harold »

Ik weet het niet Bleum. Ik beledig hier zelden iemand (op marconmgn na dan). En aan topdude heb ik me altijd lopen ergeren en ik zal hem, ik ken mezelf, hem vast weleens verbaal aangevallen hebben en hem gevraagd redelijk te blijven. Maar als iemand ongegrond blijft doorzagen op mijn club en vervolgens weg is wanneer het goed gaat met mijn club vind ik dat triest. Het komt zo over als: ''ik kan niet meer zeiken dus ik blijf maar weg''.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door vak Oost »

wat dat betreft hulde aan mschr
is zwartgallig maar duld kritiek.
Alles komt goed !!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door Bleum »

harold schreef:Ik weet het niet Bleum. Ik beledig hier zelden iemand (op marconmgn na dan). En aan topdude heb ik me altijd lopen ergeren en ik zal hem, ik ken mezelf, hem vast weleens verbaal aangevallen hebben en hem gevraagd redelijk te blijven. Maar als iemand ongegrond blijft doorzagen op mijn club en vervolgens weg is wanneer het goed gaat met mijn club vind ik dat triest. Het komt zo over als: ''ik kan niet meer zeiken dus ik blijf maar weg''.
Nogmaals, hij is niet vertrokken omdat het goed ging met de club, hij is vertrokken omdat hij beledigd werd. Een groot verschil. Hij mocht van anderen niet kritisch/negatief zijn en werd beledigd en is daarom vertrokken. Hij is niet vertrokken omdat hij niks meer te nuilen had, want dat doet hij nog steeds, alleen niet hier. En ongegrond doorzagen deed hij niet. Hij gaf met argumenten aan waarom hij vond dat we gingen verliezen. Volgens mij was het Blauw wit 7 (waar is die eigenlijk?) die hem beledigde, waardoor voor Topdude de maat vol was. Ik vind dat nog steeds jammer, dat mensen persoonlijk worden en gaan beledigen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door ronnyguitar »

vak Oost schreef:wat dat betreft hulde aan mschr
is zwartgallig maar duld kritiek.
klopt , en hij heeft ondanks zijn vitesse "avontuur" altijd zijn nijmegse roots nooit vergeten, en is ons enniessee altied trouw gebleven.....
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door LT »

Bleum schreef: Ik vind dat nog steeds jammer, dat mensen persoonlijk worden en gaan beledigen.
:withstupid: Dat bovenal. Blauw Wit 7 = Danish Dynamite

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door Arjan van Hout »

T.I.G.O. schreef:
harold schreef:
W.V.W.3 schreef:
Eniesee schreef:Topdude !
Inderdaad!
Topdude is al heel lang weg. Sinds NEC na de winterstop van 2007-2008 die ongelovelijke opmars inzette heb ik hem hier niet meer gezien met zijn negatieve gelul. Er viel simpelweg niks meer te nuilen.

Nou het was destijds wel heel erg kut op het forum,ik ben nml ook een maand of 5 genokt(zelfde periode),geheel los van topdude.
Dus ik kan me heel goed indenken wat hem bewoog.
ow ik dacht dat die patatzaak eindelijk begon te lopen :schater:

sjabbah
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door sjabbah »

Eniesee schreef:
T.I.G.O. schreef:
harold schreef:
W.V.W.3 schreef:
Eniesee schreef:Topdude !
Inderdaad!
Topdude is al heel lang weg. Sinds NEC na de winterstop van 2007-2008 die ongelovelijke opmars inzette heb ik hem hier niet meer gezien met zijn negatieve gelul. Er viel simpelweg niks meer te nuilen.

Nou het was destijds wel heel erg kut op het forum,ik ben nml ook een maand of 5 genokt(zelfde periode),geheel los van topdude.
Dus ik kan me heel goed indenken wat hem bewoog.
ow ik dacht dat die patatzaak eindelijk begon te lopen :schater:
Ben het helemaal eens met Tigo. Ik ben ondertussen wel doorgewinterd op forums en ben ook een tijdje weggebleven en dat heeft niets te maken met bepaalde forummers. Gewoon wat Tigo zegt... Het was gewoon niet meer leuk.
videofragment gemist ? PM sjabbah.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door Ramona »

LT schreef:
Bleum schreef:Ik vind dat nog steeds jammer, dat mensen persoonlijk worden en gaan beledigen.
:withstupid: Dat bovenal. Blauw Wit 7 = Danish Dynamite

:withstupid:


Mensen kennen elkaar en worden te persoonlijk; zie al die opmerking van Eniesee over zijn zaak...tja...dat zijn opmerkingen die niet gemaakt moeten worden, vind ik... Voegt niks toe en kan onnodig kwetsend zijn...

Aan de andere kant...als je niks binnen laat komen, kan iets ook niet kwetsen...

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door De Kletskop »

sjabbah schreef: Ben het helemaal eens met Tigo. Ik ben ondertussen wel doorgewinterd op forums en ben ook een tijdje weggebleven en dat heeft niets te maken met bepaalde forummers. Gewoon wat Tigo zegt... Het was gewoon niet meer leuk.
Hier idem. Heb ook diverse keren op het punt te gestaan om weg te blijven , maar dat lag wel aan bepaalde forummers.
Ik noem een Knipping,Mariodonna en zo hebben we er nog wel een paar gehad.
Die verpesten de forum-sfeer en dus ook het plezier.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door Ramona »

Dan nog laat je het zelf binnenkomen...laten glijden kan al een hele slok schelen en niet overal hoeft op gereageerd te worden.
Het forum wordt gemaakt door de forumleden en iedereen draagt bij...
Forum moet zelfregulerend werken en beheer/modteam moet ingrijpen als het fout gaat...

Ik moet zeggen dat ik hier, ondanks al 't gedoe soms, nog steeds graag kom.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door De Kletskop »

Ramona schreef:Dan nog laat je het zelf binnenkomen...laten glijden kan al een hele slok schelen en niet overal hoeft op gereageerd te worden. .
Ik heb het niet eens over het erop reageren.
Alleen lezen deed het plezier al weleens wegnemen.
Ik herrinner met Mariodonna die écht in ELKE discussie met iemand overhoop lag ,dat was gewoon niet leuk meer. Daar was ook niet meer overheen te lezen op den duur.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door harold »

Zoveel gedoe hebben we hier niet. Er zit af en toe wel eens een sneu figuur tussen, maar over het algemeen wordt hier met respect voor elkaar gediscuseerd. Zie ook wat die belgen over ons forum schrijven en heb het ook weleens gelezen van een Fries die hier op het forum was, dat ze ons forum zo goed en mooi vonden.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door Ramona »

W.V.W.3 schreef:
Ramona schreef:Dan nog laat je het zelf binnenkomen...laten glijden kan al een hele slok schelen en niet overal hoeft op gereageerd te worden. .
Ik heb het niet eens over het erop reageren.
Alleen lezen deed het plezier al weleens wegnemen.
Ik herrinner met Mariodonna die écht in ELKE discussie met iemand overhoop lag ,dat was gewoon niet leuk meer. Daar was ook niet meer overheen te lezen op den duur.
Mee eens...dan komt het modteam om de hoek kijken, die dan toch ook ingegrepen heeft?
Laatst gewijzigd door Ramona op za 01 aug 2009, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door Ramona »

harold schreef:Zoveel gedoe hebben we hier niet. Er zit af en toe wel eens een sneu figuur tussen, maar over het algemeen wordt hier met respect voor elkaar gediscuseerd. Zie ook wat die belgen over ons forum schrijven en heb het ook weleens gelezen van een Fries die hier op het forum was, dat ze ons forum zo goed en mooi vonden.
:withstupid:

...al vraag ik me af of er ook met respect gereageerd kan worden op 't moment dat een 'geelswerte' zijn zegje doet... :nut: ;)

Indien ja heb je in mijn ogen een goed forum, rekening houdende dat dit een NECforum is...

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door Polleke »

Bleum schreef:
harold schreef:Ik weet het niet Bleum. Ik beledig hier zelden iemand (op marconmgn na dan). En aan topdude heb ik me altijd lopen ergeren en ik zal hem, ik ken mezelf, hem vast weleens verbaal aangevallen hebben en hem gevraagd redelijk te blijven. Maar als iemand ongegrond blijft doorzagen op mijn club en vervolgens weg is wanneer het goed gaat met mijn club vind ik dat triest. Het komt zo over als: ''ik kan niet meer zeiken dus ik blijf maar weg''.
Nogmaals, hij is niet vertrokken omdat het goed ging met de club, hij is vertrokken omdat hij beledigd werd. Een groot verschil. Hij mocht van anderen niet kritisch/negatief zijn en werd beledigd en is daarom vertrokken. Hij is niet vertrokken omdat hij niks meer te nuilen had, want dat doet hij nog steeds, alleen niet hier. En ongegrond doorzagen deed hij niet. Hij gaf met argumenten aan waarom hij vond dat we gingen verliezen. Volgens mij was het Blauw wit 7 (waar is die eigenlijk?) die hem beledigde, waardoor voor Topdude de maat vol was. Ik vind dat nog steeds jammer, dat mensen persoonlijk worden en gaan beledigen.
Als je hier alleen maar loopt te nuilen maak je jezelf gewoon niet geloofwaardig Bleum...... ja, dan krijg je kritiek ja.

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door Mavage »

Ramona schreef:
harold schreef:Zoveel gedoe hebben we hier niet. Er zit af en toe wel eens een sneu figuur tussen, maar over het algemeen wordt hier met respect voor elkaar gediscuseerd. Zie ook wat die belgen over ons forum schrijven en heb het ook weleens gelezen van een Fries die hier op het forum was, dat ze ons forum zo goed en mooi vonden.
:withstupid:

...al vraag ik me af of er ook met respect gereageerd kan worden op 't moment dat een 'geelswerte' zijn zegje doet... :nut: ;)

Indien ja heb je in mijn ogen een goed forum, rekening houdende dat dit een NECforum is...
Sinds wanneer hoort bij een N.E.C. forum het respect voor Arnhem? Is het niet juist het idee achter rivaliteit dat je de ander zo min mogelijk gunt? Dat we proberen constant beter te zijn? Dat is op zich zelf al weinig respect vol. ;)
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door Ramona »

Mavage schreef:
Ramona schreef:
harold schreef:Zoveel gedoe hebben we hier niet. Er zit af en toe wel eens een sneu figuur tussen, maar over het algemeen wordt hier met respect voor elkaar gediscuseerd. Zie ook wat die belgen over ons forum schrijven en heb het ook weleens gelezen van een Fries die hier op het forum was, dat ze ons forum zo goed en mooi vonden.
:withstupid:

...al vraag ik me af of er ook met respect gereageerd kan worden op 't moment dat een 'geelswerte' zijn zegje doet... :nut: ;)

Indien ja heb je in mijn ogen een goed forum, rekening houdende dat dit een NECforum is...
Sinds wanneer hoort bij een N.E.C. forum het respect voor Arnhem? Is het niet juist het idee achter rivaliteit dat je de ander zo min mogelijk gunt? Dat we proberen constant beter te zijn? Dat is op zich zelf al weinig respect vol. ;)
uh... :oops:


Ondanks dat ik een schijtgodsgloeiende hekel heb aan dat geelswert, kan ik wel een pintje met ze vatten als er respect is, zeg maar... en als zodanig kan er ook gediscussieerd worden... zoiets... :mrgreen:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16587
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door jackkreta »

harold schreef:Zoveel gedoe hebben we hier niet. Er zit af en toe wel eens een sneu figuur tussen, maar over het algemeen wordt hier met respect voor elkaar gediscuseerd. Zie ook wat die belgen over ons forum schrijven en heb het ook weleens gelezen van een Fries die hier op het forum was, dat ze ons forum zo goed en mooi vonden.
Ik ben er nog steeds hoor. :mrgreen:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door Bleum »

Polleke schreef:
Bleum schreef:
harold schreef:Ik weet het niet Bleum. Ik beledig hier zelden iemand (op marconmgn na dan). En aan topdude heb ik me altijd lopen ergeren en ik zal hem, ik ken mezelf, hem vast weleens verbaal aangevallen hebben en hem gevraagd redelijk te blijven. Maar als iemand ongegrond blijft doorzagen op mijn club en vervolgens weg is wanneer het goed gaat met mijn club vind ik dat triest. Het komt zo over als: ''ik kan niet meer zeiken dus ik blijf maar weg''.
Nogmaals, hij is niet vertrokken omdat het goed ging met de club, hij is vertrokken omdat hij beledigd werd. Een groot verschil. Hij mocht van anderen niet kritisch/negatief zijn en werd beledigd en is daarom vertrokken. Hij is niet vertrokken omdat hij niks meer te nuilen had, want dat doet hij nog steeds, alleen niet hier. En ongegrond doorzagen deed hij niet. Hij gaf met argumenten aan waarom hij vond dat we gingen verliezen. Volgens mij was het Blauw wit 7 (waar is die eigenlijk?) die hem beledigde, waardoor voor Topdude de maat vol was. Ik vind dat nog steeds jammer, dat mensen persoonlijk worden en gaan beledigen.
Als je hier alleen maar loopt te nuilen maak je jezelf gewoon niet geloofwaardig Bleum...... ja, dan krijg je kritiek ja.
Kritiek geven is logisch als iemand in jouw ogen onzin uitkraamt, maar dan wel met respect voor elkaar! Persoonlijk beledigen is echt gebeurd en dat is natuurlijk wel triest. Kritiek krijgen moet kunnen, zeker als iemand negatief is, terwijl het goed gaat. Maar er zijn wel grenzen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door Bleum »

harold schreef:Zoveel gedoe hebben we hier niet. Er zit af en toe wel eens een sneu figuur tussen, maar over het algemeen wordt hier met respect voor elkaar gediscuseerd. Zie ook wat die belgen over ons forum schrijven en heb het ook weleens gelezen van een Fries die hier op het forum was, dat ze ons forum zo goed en mooi vonden.
Moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens beledigd ben en dat mijn beroep erbij wordt gehaald en allerlei persoonlijke verwijten. Dat maakt het er niet leuker op. Als iemand het inhoudelijk niet met mijn tekst eens is, prima, moet kunnen en daar is een forum ook voor. Een goed forum betekent wel dat iedereen z'n mening moet kunnen geven op een fatsoenlijke manier.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door SamSam »

Waar is Beuningse NEC fan gebleven :huh: :mrgreen: ?
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door Mavage »

SamSam schreef:Waar is Beuningse NEC fan gebleven :huh: :mrgreen: ?
Die sluipt hier vast ergens Undercover rond.. :tong:
Energy and persistence conquer all things.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Waar zijn ze gebleven?

Bericht door SamSam »

Mavage schreef:
SamSam schreef:Waar is Beuningse NEC fan gebleven :huh: :mrgreen: ?
Die sluipt hier vast ergens Undercover rond.. :tong:
Inderdaad :nut:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten