Footballdeal

De onzinhoek van dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Footballdeal

Bericht door Vak-O-Side »

Bertje memoreerde er al aan in het Gamestopic. Ik zou het graag hier verder willen oppakken. Wie isn er hier bekend met footballdeal.nl?

Een verslavend spel waarbij de spelers je aandelen zijn en het zaak is oog te hebben en aan te voelen wanneer een relatief goedkope speler snel in waarde zal stijgen door bijvoorbeeld een transferbod wat op hem voorbereid wordt. Is de waarde van een speler 2 ton en het gerucht gaat dat een club een miljoen wil betalen dan koop je hem en zodra het bod wordt gedaan zal zijn waarde snel stijgen. In theorie kun je dan 8 ton (* 20 verdubbelaar) = 16 miljoen winnen. Nu is mijn toptransfer Toornstra geweest (let op, een speler hoeft dus niet daadwerkelijk verkocht te worden, zijn waarde moet stijgen zoals laatst bij de interesse van PSV en hem dan op het juiste moment verkopen als de interesse afneemt) van 4,8 miljoen. Het is een listig, maar mooi en verslavend spel.

Mijn vraag: zal ik een NEC supportersforum poule opzetten? Is helemaal gratis :tu:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 682
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door Necnmegen »

Klinkt mij heel leuk! Kan er misschien keer uitgevochten worden wie nu echt de kenner is? :biggrin:
Zonder NEC geen Nijmegen!

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door Vak-O-Side »

:tu:

Maak ik er straks eentje aan. Heb het nu ff druk. De kleintjes van mijn zus zijn hier.
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door T.I.G.O. »

Necnmegen schreef:Klinkt mij heel leuk! Kan er misschien keer uitgevochten worden wie nu echt de kenner is? :biggrin:
:withstupid:

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door Vak-O-Side »

De "SV NEC Supp.forum Poule" leeft!!! :hail:

Ga naar Footballdeal, registreer je even (duurt 2-3 minuten) en vraag toestemming.

Wachtwoord: Goffert :tu:

Volgens mij is het zo dat als je uitgenodigd wordt de uitgenodigde en uitnodiger bonuscoins krijgen (hier kun je scouts en spionnen mee aan stellen). Dus als iemand me zijn of haar mailadres PM't dan nodig ik je uit en splitten we coins. Uiteraard kun je dat later bij iedere vriend of bekende ook doen :tu:

Ik ga gelijk inkopen doen. Ik geloof dat er een bepaald Ajaciedje op linksback een transfer naar twente gaat maken :wink:

Groetjes,

Vic
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 682
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door Necnmegen »

Nog meer mensen die dit spelen en ook verslavend vinden? :biggrin:
Zonder NEC geen Nijmegen!

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door Vak-O-Side »

Wel lachen. Heb bij FD aangeboden een stuk promo voor mijn rekening te nemen en ze zijn er heel blij mee :tu:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door Vak-O-Side »

20 miljoen verdiend vannacht :biggrin:

Luke Moore gekocht op daling en joker er op gezet. Meer footballdealers die deze truc hebben uitgehaald?
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door Vak-O-Side »

Tip: Toivonen nemen en inzetten op dalen :tu:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Footballdeal

Bericht door jasper491 »

Heb me maar eens aangemeld :biggrin: Iemand die een beetje het spel kan uitleggen?

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door Vak-O-Side »

Kom-tie-dan-he
Kom-tie
Kom-tie-dan-he

:biggrin:

Zal er eens ff voor gaan zitten :tu:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door Vak-O-Side »

Spelers moet je zien als aandelen.

Momenteel zijn er 4 competities in het geintegreerd. De Nederlandse, Belgische, Engelse en Duitse.

Je krijgt een startkapitaal van 150 miljoen en daarmee kun je spelers aankopen. De waarde van de spelers wordt in eerste instantie bepaald aan de hand van transfermarkt.de. Stel je voor een speler heeft een transferwaarde van 100.000 euro. Er gaan geruchten dat grotere clubs hem willen kopen en je besluit hem aan te schaffen voor een ton. Vervolgens komt in de pers dat 3 clubs hem willen, maar dat hij zeker een miljoen moet kosten. Vervolgens stijgt de waarde van jouw speler. Er wordt onderhandeld. Er vallen clubs af en de hoogste bieder blijkt hooguit en half miljoen te willen bieden terwijl de waarde al gestegen is tot 7,5 ton. Dan is dat het moment die speler te verkopen, want het is aannemelijk dat zijn waarde weer tot (onder) het half miljoen gaat zakken. Je verkoopt de speler dan met een winst van 6,5 ton. Maar spelers met een waarde tussen de ton en de -ik geloof- 10 miljoen kun je ook nog aanschaffen met een joker (waarde maal 5, 10 of 20, afhankelijk van de waarde van de speler). Hiermee vermenigvuldigt je winst of je verlies. De joker kun je er niet afhalen en ben je pas kwijt als je de speler verkocht hebt. Je kunt tegenwoordig ook spelers kopen en inzetten op daling. Bijvoorbeeld, Kompany is lang geblesseerd en dus zakt zijn marktwaarde. Ik heb hem gekocht en ingezet op daling. Nu al een half miljoen winst :tu:
Je begint in de zesde divisie met 39 andere spelers. Je moet in de top 10 komen iedere maand om te promoveren. Ik promoveer over 3 dagen naar de vierde divisie :tu:
Er zitten nog zoveel mooie elementen aan dit spel. Ongelooflijk. Lees de uitgebreide spelregels op www.footballdeal.nl. Vragen kunnen altijd gesteld worden. Daar heb ik dit topic voor aangemaakt. Veel spelplezier :tu:

Groetjes,

Vic
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door Vak-O-Side »

Ik doe sinds kort wat promo voor footballdeal. Motiverend om eens een uitgebreide speluitleg te schrijven :tu:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door Vak-O-Side »

Aan alle Footballdealers: wees vandaag en morgen alert. Er gebeurt veel op de transfermarkt :tu:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door bertje »

Ik moet eerlijk zijn, ik speel niet meer actief mee. Mijn vader en ik zijn wel de beste NEC'ers (Scratchie60 en Bartelona), hij is wel nog fanatiek hier mee bezig, we schommelen beiden rond de eerste en tweede divisie. :wink:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door Vak-O-Side »

bertje schreef:Ik moet eerlijk zijn, ik speel niet meer actief mee. Mijn vader en ik zijn wel de beste NEC'ers (Scratchie60 en Bartelona), hij is wel nog fanatiek hier mee bezig, we schommelen beiden rond de eerste en tweede divisie. :wink:
Jammer bertje. Waarom dan niet meer actief? Tof dat jullie zo hoog zijn gekomen :tu:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Footballdeal

Bericht door Vak-O-Side »

Bertje, alweer aan het spelen?
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten