Moppentrommel

De onzinhoek van dit forum.
MichielNEC
Berichten: 637
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 22:58
Locatie: Ewijk
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door MichielNEC »

Ga naar google translate, vul in: buurvrouw wat een mooie koolmezen, maar wat doet mijn haan op uw ezel. En vertaal dit van Nederlands naar Engels :biggrin:
Neccie for president!

FootieMark
Berichten: 373
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 13:31
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door FootieMark »

MichielNEC schreef:Ga naar google translate, vul in: buurvrouw wat een mooie koolmezen, maar wat doet mijn haan op uw ezel. En vertaal dit van Nederlands naar Engels :biggrin:
Klassiekertje :biggrin:

NiMMA_024
Berichten: 6731
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door NiMMA_024 »

:lol:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20548
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Mark Ariaans »

BiT schreef: Daar heb ik andere ervaringen mee eerlijk gezegd...
Sorry om te horen, PM maar als er iets scheelt.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door BiT »

Mark Ariaans schreef:
BiT schreef: Daar heb ik andere ervaringen mee eerlijk gezegd...
Sorry om te horen, PM maar als er iets scheelt.
:tu:
Ronnie, Bus 6!

NiMMA_024
Berichten: 6731
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door NiMMA_024 »

laura dekker is gestopt met haar zeiltocht over de atlantische oceaan omdat ze is ingehaald door een klein japans jongetje op een dienblad
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door ThomNec »

rij ik met mijn ferrari door japan word ik ineens ingehaald door een golfje....

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door LT »

NiMMA_024 schreef:laura dekker is gestopt met haar zeiltocht over de atlantische oceaan omdat ze is ingehaald door een klein japans jongetje op een dienblad
:jestera:

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

zegt de ene kikker tegen de andere kikker, je veter zit los. dus de ene kikker bukt voorover om naar zijn veters te kijken. stopt de andere kikker zijn plasser na binnen.. Een april kikker in je bil!!!!!

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

MichielNEC schreef:Ga naar google translate, vul in: buurvrouw wat een mooie koolmezen, maar wat doet mijn haan op uw ezel. En vertaal dit van Nederlands naar Engels :biggrin:


http://translate.google.nl/#nl|en|buurv ... 0uw%20ezel

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16537
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door jackkreta »

(Y)Sfeervak(Y) schreef:zegt de ene kikker tegen de andere kikker, je veter zit los. dus de ene kikker bukt voorover om naar zijn veters te kijken. stopt de andere kikker zijn plasser na binnen.. Een april kikker in je bil!!!!!
:jestera:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

NiMMA_024
Berichten: 6731
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door NiMMA_024 »

om het in stijl te doen, (all zullen jullie deze wel kennen.)


Een lerares lager onderwijs start op een nieuwe basisschool in Arnhem. En op de eerste dag probeert ze een goede indruk na te laten op de kinderen, dus begint ze over voetbal,vertellende dat ze een Vite$$e-fan is. Ze vraagt de leerlingen hun hand op te steken als ze ook Vitesse-supporter zijn. En ja hoor, alle handjes massaal de lucht in, ..., behalve eentje... Dus de lerares vraagt :
waarom steek jij je hand niet op?
Jantje antwoordt :
omdat ik geen Vite$$e-supporter ben
De lerares helemaal verbouwereerd, bijna in shock, vraagt dan op gemene toon:
en van wie mag jij dan wel supporter zijn?
Jantje :ik ben een NEC-fan en ben er TROTS op!
De lerares kon haar oren niet geloven en vroeg hoe het kwam dat hij NEC-fan was. De kleine :
omdat mijn moeder en vader NEC-supporters zijn, dus ben ik dat automatisch ook
De lerares, die duidelijk geïrriteerd is, zegt:
maar dat is toch geen REDEN om NEC-fan te zijn? Je hoeft toch niet altijd zoals je moeder of je vader te zijn. Want stel dat je moeder een hoer is en je vader een verdwaalde homofiele drugsverslaafde, wat zou jij dan opeens zijn ?! De kleine droog met een fijn lachje: ja, dan zou ik Vite$$e-supporter zijn.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door CHEF »

Een oud echtpaar wandelt over de Utrechtse heuvelrug op zoek naar een goed restaurant. Uiteindelijk vinden ze deze en gaan naar binnen. Eenmaal binnen begint de man vol bewondering rond te kijken in het restaurant. De baas van het restaurant vraagt verbaasd aan de vrouw: "Waarom kijkt uw man zo verwonderd rond? Heeft hij nog nooit een restaurant gezien?"
De vrouw antwoord: "Oh nee, dat is het niet. Mijn man is oorlogsveteraan, hij heeft hier vroeger gevochten en is verbaasd hoe het nu is geworden."
"O, echt waar?" antwoord de baas. "Dat verandert de zaak. We hebben veel respect voor oorlogsveteranen en daarom bied ik u al het eten wat u besteld gratis aan."
Dus het oude echtpaar bestelt de heerlijkste maaltijden en geniet volop. Al die tijd zegt de man niets. Uiteindelijk besluiten ze dan toch af te rekenen. Maar de baas van het restaurant antwoordt opnieuw:
"Nee mevrouw, u hoeft echt niets te betalen. Wij zijn echt verheugd dat uw man hier is komen eten."
En dan, vlak nadat het stel de deur uitloopt loopt de man terug naar de baas en zegt: "Danke schön."

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door tweety »

een collega vraagt laatst aan zijn vrouw wat ze voor haar verjaardag wilt , zegt ze ik will iets roods dat binnen 3 sekonden van 0 naar 130 kan ............... heeft hij een weegschaal voor haar gekocht
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Arjan van Hout »

Ik werd vannacht wakker, ging wat te drinken halen. Hoor ik allemaal muziek uit de koelkast. Ik doe m open, en wat denk je? De Blue Band!

endy
Berichten: 347
Lid geworden op: ma 09 jul 2007, 18:38
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door endy »

Werd ik vannacht wakker van muziek op de zolder, dus ik ging kijken.. wat denk je? Dakkapel!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7104
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door jetipo »

Werd ik vannacht wakker van monotoon geroffel. Ga ik naar de bijkeuken, wat denk je? Droogtrommel....
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7104
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door jetipo »

FootieMark schreef:
MichielNEC schreef:Ga naar google translate, vul in: buurvrouw wat een mooie koolmezen, maar wat doet mijn haan op uw ezel. En vertaal dit van Nederlands naar Engels :biggrin:
Klassiekertje :biggrin:
Vertalen naar het Duits... :biggrin: :hail:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

NiMMA_024
Berichten: 6731
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door NiMMA_024 »

jetipo schreef:
FootieMark schreef:
MichielNEC schreef:Ga naar google translate, vul in: buurvrouw wat een mooie koolmezen, maar wat doet mijn haan op uw ezel. En vertaal dit van Nederlands naar Engels :biggrin:
Klassiekertje :biggrin:
Vertalen naar het Duits... :biggrin: :hail:
Vond m al leuk in het Engels, maar in het Duits is het nog leuker :lol:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door henkie1234 »

endy schreef:Werd ik vannacht wakker van muziek op de zolder, dus ik ging kijken.. wat denk je? Dakkapel!
:biggrin: :jestera:

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door henkie1234 »

jetipo schreef:Werd ik vannacht wakker van monotoon geroffel. Ga ik naar de bijkeuken, wat denk je? Droogtrommel....

:party: :hail:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door CHEF »

NiMMA_024 schreef:
jetipo schreef:
FootieMark schreef:
MichielNEC schreef:Ga naar google translate, vul in: buurvrouw wat een mooie koolmezen, maar wat doet mijn haan op uw ezel. En vertaal dit van Nederlands naar Engels :biggrin:
Klassiekertje :biggrin:
Vertalen naar het Duits... :biggrin: :hail:
Vond m al leuk in het Engels, maar in het Duits is het nog leuker :lol:
Ik ook,maar hoe verzin je het om zulke teksten in google translate te laten vertalen.

NiMMA_024
Berichten: 6731
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door NiMMA_024 »

In een groot winkelbedrijf waar zo ongeveer letterlijk alles te koop is, van paperclip tot privevliegtuig, is een nieuwe verkoper in dienst. Aan het eind van de eerste werkdag komt de chef bij hem langs en vraagt hoe het op die eerste dag is vergaan:

En, hoeveel klanten heb je vandaag geholpen?

Eentje, meneer.

Wat? Eentje maar? De hele dag? En hoeveel omzet heb je gedraaid?

Twee vijfentachtig, meneer.

Dus je hebt hier de hele dag niks anders gedaan dan een enkele klant helpen voor het onbenullige bedrag van twee euro vijfentachtig?

Nee, u begrijpt me verkeerd, ik bedoel tweehonderd vijfentachtigduizend euro, meneer.

Wat? Hoeveel?

Tweehonderd vijfentachtigduizend euro, meneer.

Zo! Wat heb je dan verkocht?

Nou, ik heb hem die grote super de luxe jeep verkocht die vooraan in de showroom stond, meneer.

Ja, maar die kost toch geen tweehonderd vijfentachtigduizend euro?

Dat klopt meneer, maar hij had die jeep ook pas nodig nadat ik hem die grote boottrailer had verkocht en die kon hij met zijn golfje niet trekken.

Boottrailer? Dus die man kwam een boottrailer kopen en jij verkoopt er meteen een grote jeep bij? Geweldig!

Nou nee, eigenlijk kwam hij niet voor die boottrailer, maar ja, toen hij dat fraaie luxueuze zeiljacht had gekocht moest-ie dat natuurlijk wel kunnen vervoeren, dus toen heb ik hem die boottrailer erbij verkocht.

Fantastisch! Die man komt voor een zeilboot en jij verkoopt er meteen een trailer en een jeep bij, ik ben trots op je!

Dank u wel meneer, maar eigenlijk kwam die man niet om dat zeiljacht te kopen.

Oh nee?

Nee, toen ik hem duidelijk had gemaakt dat je slecht kunt overnachten in die opblaasbare roeiboot die hij had gekocht heb ik hem dat luxueuze zeiljacht kunnen verkopen.

Wat een prestatie zeg! Die man koopt een opblaasboot en jij verkoopt er meteen een zeiljacht bij en een boottrailer en een jeep!

Nee, hij had namelijk eerst een complete visuitrusting gekocht en toen heb ik hem duidelijk kunnen maken dat vissen óp het water veel mooier is dan langs de kant, en zo heb ik hem die opblaasboot kunnen verkopen.

Ik sta perplex! Die man komt voor een visuitrusting en jij verkoopt er meteen een opblaasboot en een zeiljacht bij en ook een boottrailer en een jeep!

Nou nee, hij kwam eigenlijk niet voor die complete visuitrusting, maar toen hij een werphengel had gekocht heb ik hem ervan kunnen overtuigen dat je met een complete uitrusting veel prettiger kunt vissen dan met alleen maar een hengel.

Ik sla er steil van achterover! Die man komt dus een hengel kopen en dan verkoop jij hem meteen ook een complete visuitrusting, een opblaasboot, een zeiljacht, een boottrailer en een jeep?

Nee, hij kwam eigenlijk niet voor die hengel, maar nadat ik hem een rol vissnoer had verkocht zag hij zelf ook al vrij snel in dat je zo'n vislijn niet met je blote handen kunt hanteren, dus toen heb ik hem er die werphengel bij verkocht.

Mijn ontzag stijgt boven de wolken! Die man komt een vislijntje kopen en jij verkoopt er meteen een hengel bij, een complete visuitrusting, een opblaasboot, een zeiljacht, een boottrailer en een jeep?

Nee meneer, dat vissnoer had hij pas nodig nadat ik hem een enkel vishaakje had verkocht, want zeg nou zelf, met alleen maar een haakje vang je niet veel, dus daarom heb ik er het vissnoer bij verkocht.

Knijp me, ik droom! Die man komt voor alleen maar een vishaakje en dan verkoop jij er een rol vissnoer bij en een hengel, een complete visuitrusting, een opblaasboot, een zeiljacht, een boottrailer en een jeep??!!??

Nou, nee, eigenlijk kwam die man niet voor een vishaakje.

Waarvoor dan?

Hij kwam een doosje aspirine kopen omdat zijn vrouw hoofdpijn had en toen zei ik: Nou, dan kun je dit weekend maar beter gaan vissen...
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Moppentrommel

Bericht door Kanchelskis »

:lol:

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door EK »

Komt een Marokkaan bij een uitzendbureau.

Dus de man van het uitzendbureau vraagt of hij de Marokkaan kan helpen.
"Ja" , zegt de Marokkaan, "ik kom werk zoeken"
Uitzendbureau: 'En wat voor werk bent u naar op zoek?
Marokkaan: maakt niet uit wat, als ik maar lekker kan werken!
De man van het uitzendbureau hoort dat, en kijkt vervolgens in zijn computer: "Ah, meneer, ik heb hier een hele mooi baan voor u!"
Marokkaan: o ja, wat is het dan?
Uitzendbureau: nou, je kunt er in ieder geval miljoenen mee gaan verdienen!
Marokkaan: echt waar? echt waar?
Uitzendbureau: nee het is een grapje
Marokkaan: ah, waarom houdt u me voor de gek?
Uitzendbureau: ja, jij begon....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten