Moppentrommel

De onzinhoek van dit forum.
Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Moppentrommel

Bericht door Kanchelskis »

www.hema.nl, rechtsboven zoekfunctie, zoeken op "tent"..

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door necnmgn »

Kanchelskis schreef:http://www.hema.nl, rechtsboven zoekfunctie, zoeken op "tent"..
Haha, had deze al eerder vanmiddag doorgekregen.. Wel enorm flauw :biggrin:

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Jeroentje »

necnmgn schreef:
Kanchelskis schreef:http://www.hema.nl, rechtsboven zoekfunctie, zoeken op "tent"..
Haha, had deze al eerder vanmiddag doorgekregen.. Wel enorm flauw :biggrin:
Voor de mensen waar Hema.nl niet door de firewall komt, of wie zich terecht kapotschaamt als Hema in je geschiedenis komt:
damesslip - grote maten - HEMA
Damesslip in de maten L t/m XXXL. Slip is gemaakt van real lasting cotton welke zorgt voor de ideale pasvorm en maximaal draagcomfort. Door de unieke behandeling van de stof blijft het artikel als nieuw.
Even a broken clock is right twice a day.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door kingetje »

de vrouw van een vent is overleden

zegt die vent tegen een vriend van 'm:

"weet je hoe ik wist dat mn vrouw dood was?"







"de sex was hetzelfde maar de afwas begon op te stapelen."

jbnmgn

Re: Moppentrommel

Bericht door jbnmgn »

Vraagt een man aan een Arnhemmer:

Weet jij hoe het komt dat wij Hollanders die Arnemmer hebben en de Arabieren alle kamelen?
Nee geen idee is het antwoord.
Zegt de man: dat komt omdat die Arabieren de eerste keuze hadden.

jbnmgn

Re: Moppentrommel

Bericht door jbnmgn »

OK, hij is misschien wat flauw en al in tig varianten voorbij gekomen maar ik vondt hem toch wel grappig.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Mark Ariaans »

Ik snap hem niet. Of ik snap hem wel en hij is gewoon niet grappig. Zou voorlopig in elk geval je dagbaan nog maar niet opzeggen.

Gebruikersavatar
Grootstal
Berichten: 386
Lid geworden op: do 03 mei 2012, 22:30
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Grootstal »

Mark Ariaans schreef:Ik snap hem niet. Of ik snap hem wel en hij is gewoon niet grappig. Zou voorlopig in elk geval je dagbaan nog maar niet opzeggen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Tim Janssen »

moet in iedergeval lachen omdat deze mop niet grappig is met de onderstaande opmerkingen

jbnmgn

Re: Moppentrommel

Bericht door jbnmgn »

Mark Ariaans schreef:Ik snap hem niet. Of ik snap hem wel en hij is gewoon niet grappig. Zou voorlopig in elk geval je dagbaan nog maar niet opzeggen.
Ach weet je, je kunt dan wel moderator zijn maar dat zegt klaarblijkelijk ook niet alles. :wink:

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Moppentrommel

Bericht door jasper491 »

Het is bijna weer de tijd van sinterklaas en twee hoertjes zitten bij te praten. Vraagt de ene aan de andere: "Wat ga jij dit jaar vragen aan sinterklaas?". Waarop de andere antwoordt: "Ik denk mijn normale prijs...''

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door NiMMA_024 »

Een olifant en een kameel komen elkaar tegen.
Vraagt de olifiant aan de kameel: "Waarom heb jij je borsten op je rug?"
"Wat een rare vraag", zegt de kameel, "voor iemand met een lul in zijn gezicht."
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door eniesee-elst »

Collins John heeft weer ergens een contract gekregen

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door NiMMA_024 »

eniesee-elst schreef:Collins John heeft weer ergens een contract gekregen
:schater:
echt waar? kunnen we deze naar sportweddenschappen verplaatsen?
kunnen we inzetten op Hoe lang hij actief zal zijn voor die club.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door vak Oost »

Toen een 18 jarige jongen met een Porsche sportwgen
thuiskwam stonden zijn ouders perplex.
"Hoe kom je aan die dure auto ?"
Op rustige toon antwoordde hij: "Ik heb hem vandaag gekocht."

"Voor hoeveel ?" wilden zijn ouders weten.
We weten best wat een Porsche kost"

"Zei de jongen: "Deze heeft 15 Euro gekost."

"Wie verkoopt nou zo'n auto voor 15 Euro," riepen zijn ouders
in koor.

"Een dame hier uit de straat, zij woont hier pas.
Zij zag me op de fiets langs rijden en vroeg me of
ik voor 15 Euro haar Porsche wilde kopen !

"Is dat wel zuivere koffie," stamelde de moeder "Wie weet wat ons nog meer te wachten staat en wat haar volgende zet is ?"
"John, ga direkt naar haar toe en zoek uit wat er aan de hand is."

De vader van de jongen ging naar het huis van de betreffende dame. Ze was op haar gemak petunias aan het planten in de tuin.
Hij stelde zichzelf voor als de vader van de jongen aan wie zij een Porsche voor 15 Euro had verkocht en vroeg waarom zij dat gedaan had ?
"Ach ," zei ze, "Vanmorgen belde mijn man mij op.
Ik dacht dat hij op zakenreis was, maar door een tip van een vriend vernam ik dat hij voorgoed met zijn secretaresse er vandoor was naar Hawai."
"Hij vertelde dat hij blut was en vroeg me om de Porsche te verkopen en het geld daarvan naar hem over te maken.
Dat heb ik dus gedaan."
Alles komt goed !!

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Moppentrommel

Bericht door jasper491 »

Een jongen van een jaar of twaalf loopt door de Rosse buurt. Hij sleept een platgereden kikker aan een touwtje achter zich aan. Hij stopt bij een van de bars en vraagt aan de bazin: 'Ik wil seks hebben met een van jouw meisjes. Ik weet dat ik te jong ben, maar ik heb wel veel geld op zak.' De vrouw laat de jongen binnen en vraagt: 'Welk meisje wil je?'

Waarop de jongen antwoordt: 'Ik wil er eentje met een vieze geslachtsziekte' De hoerenmadam geeft het niet graag toe maar die jongen heeft wel veel geld op zak: 'Dan moet je Nancy hebben.' De jongen haast zich naar! de kamer van Nancy, waar hij met haar seks heeft. Na een half uurtje gaat de jongen weg. Hij sleept nog steeds de platte kikker aan een touw achter zich aan. De hoerenmadam kan haar nieuwsgierigheid niet bedwingen en vraagt aan de jongen waarom hij precies dat meisje met die vieze ziekte wou. Waarop de jongen zegt: 'Kijk, als ik straks thuis kom, ben ik alleen met de babysitster. Ik weet dat ze van kleine jongens houdt, dus zal ze met mij seks willen. Zo krijgt ze van mij een enge ziekte. Als mijn vader vanavond de babysitster naar huis brengt, zal hij op de achterbank van de auto zeker een nummertje met haar maken. Ik ken hem. En als hij daarna thuis komt, zal hij ook nog eens mijn moeder willen pakken. En morgen zal moeder, ik ken haar, op de keukentafel seks hebben met de melkboer. En DIE moet ik hebben. Die lul heeft mijn kikker doodgereden!!!!!!

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door dolle dries »

jongentjes in de klas moesten boeken/films uitbeelden.
Jantje stak zijn vinger op en vroeg of hij even naar buiten mocht. Hij komt terug met een paar stenen, legt die op tafel en begint te blazen. Wat is dat nu vraagt de juf. "Winden waaien om de rotsen"zegt Jantje.
Pietje stak zijn vinger en moest ook even naar buiten. Hij komt terug met een polletje gras en legt dat bij de juf tussen de borsten. Wat krijgen we nu zegt de juf. "Hoe groen is mijn dal" zegt Pietje.
Keesje steekt zijn vinger op en roept Juf, Juf ik weet er ook een. Moet je ook naar buiten eerst vraagt de juf?. Nee dat hoeft niet zegt hij, steekt een hand in zijn broekzak en haalt een handvol condooms uit zijn zak. Die gooit hij door de klas en roept: "De mooiste jaren van mijn leven"

Gebruikersavatar
Nijmegen 1
Berichten: 844
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 22:13

Re: Moppentrommel

Bericht door Nijmegen 1 »

Eddie wilde dolgraag seks hebben met dat hartstikke leuke blondje op zijn kantoor, maar ze had al verkering met iemand anders.

Op 'n zekere dag was Eddie zo gefrustreerd, dat hij tegen haar zei: "Ik geef je 100 euro als ik 'n keer seks met je mag hebben."

Het meisje keek hem aan en zei: "Nee!!!"

Eddie zei: "Ik ben reuze snel hoor. Ik gooi het geld op de vloer en jij bukt je om het op te rapen.
Ik ben dan al klaar vóórdat jij het geld hebt opgeraapt."

Ze dacht er even over na en zei dat ze het met haar vriendje zou bespreken.....

Dus belde ze haar vriend op om de situatie uit te leggen.

Die zei: "Je moet hem niet om 100-, maar om 200 euro vragen. Je moet het geld dan wel zo snel mogelijk oprapen, zodat hij niet eens de tijd krijgt om z'n broek naar beneden te doen."

Ze ging met dat voorstel akkoord en ook Eddie accepteerde het voorstel.

Een half uur verloopt en de boyvriend wacht nog steeds op een telefoontje van haar.

Eindelijk na drie kwartier kan hij niet langer wachten en belt hij haar zelf op.

Krijgt hij een hevig hijgende vriendin aan de lijn, die bijna onverstaanbaar kan uitbrengen: "Die kloteklapper had alleen maar muntjes van 10, 20 en 50 eurocent !"
Niemand is belangrijker dan je zelf!
Zelfs de koning en de koningin niet!

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Sandertjuh85 »

Dagboek van de vrouw.

Woensdag 3 oktober...

Ik zag Roy, maar hij deed nogal raar. Ik was die middag gaan shoppen met de meiden, dus ik dacht dat het daaraan zou liggen.
In het café was het zo druk, dat ik bij hem aandrong om ergens anders heen te gaan waar we beter zouden kunnen praten. Hij lette niet erg op en was nogal afgeleid, dus daarom vroeg ik hem erna of we misschien ergens konden gaan eten.

Tijdens het etentje leek Roy zichzelf helemaal niet: hij lachte amper en hij leek helemaal geen aandacht aan me te schenken, wat ik ook zei.
Nu wist ik bij mezelf dat er iets mis was. Hij bracht me thuis en ik vroeg me af of hij wilde blijven. Hij leek even te aarzelen, maar kwam daarna toch.

Ik vroeg hem wat er aan de hand was, maar hij schudde even zijn hoofd en keek daarna weer naar de televisie.
Na 10 minuten stilte vertelde ik hem dat ik maar ging slapen. Ik sloeg een arm om hem heen en vertelde hem dat ik zielsveel van hem hield.
Hij zuchtte even en grinnikte maar een beetje. Hij kwam me niet achterna. Toch kwam hij een tijdje later wel.

Ik was verrast toen hij ook echt met me wilde vrijen.
Toch leek hij er niet helemaal bij. Op dat moment ging ik aan mezelf twijfelen en dacht ik dat hij me kwijt wilde en dat hij misschien een ander had.
Ik heb mezelf maar in slaap gehuild

Dagboek van de man.

Woensdag 3 oktober...

NEC verloren. Toch geneukt.

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door mad dog »

:jestera:
einde van deze poging.....

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door De Kletskop »

:jestera:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door jackkreta »

Sandertjuh85 schreef:Dagboek van de vrouw.

Woensdag 3 oktober...

Ik zag Roy, maar hij deed nogal raar. Ik was die middag gaan shoppen met de meiden, dus ik dacht dat het daaraan zou liggen.
In het café was het zo druk, dat ik bij hem aandrong om ergens anders heen te gaan waar we beter zouden kunnen praten. Hij lette niet erg op en was nogal afgeleid, dus daarom vroeg ik hem erna of we misschien ergens konden gaan eten.

Tijdens het etentje leek Roy zichzelf helemaal niet: hij lachte amper en hij leek helemaal geen aandacht aan me te schenken, wat ik ook zei.
Nu wist ik bij mezelf dat er iets mis was. Hij bracht me thuis en ik vroeg me af of hij wilde blijven. Hij leek even te aarzelen, maar kwam daarna toch.

Ik vroeg hem wat er aan de hand was, maar hij schudde even zijn hoofd en keek daarna weer naar de televisie.
Na 10 minuten stilte vertelde ik hem dat ik maar ging slapen. Ik sloeg een arm om hem heen en vertelde hem dat ik zielsveel van hem hield.
Hij zuchtte even en grinnikte maar een beetje. Hij kwam me niet achterna. Toch kwam hij een tijdje later wel.

Ik was verrast toen hij ook echt met me wilde vrijen.
Toch leek hij er niet helemaal bij. Op dat moment ging ik aan mezelf twijfelen en dacht ik dat hij me kwijt wilde en dat hij misschien een ander had.
Ik heb mezelf maar in slaap gehuild

Dagboek van de man.

Woensdag 3 oktober...

NEC verloren. Toch geneukt.
:biggrin:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Arjan van Hout »

:jestera:

DaveYBngN
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 12 dec 2010, 18:25
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door DaveYBngN »

weet niet of die al bestaat maar anders :_ enjoy

Gisteravond werd ik op weg van het café naar huis aangehouden door de politie.
"Alcohol-controle, papieren!" snauwde de agent.
Ik gaf hem de de papieren.
"Heeft u gedronken?" vroeg hij.
Ik zei:
"Ik heb geen druppel alcohol gedronken agent."
"Ok, een kleine test. Stel, u rijdt in het donker op straat en er komen u plotseling twee lichten tegenmoet, wat is dat?"
Ik:
"Een Auto."
Agent:

"Tuurlijk, maar welk merk? Een Mercedes, een Audi of een BMW?"
Ik:
"Weet ik veel!"
Agent:
"Dus toch gedronken?"
Ik:
"Ik garandeer u dat dat niet zo is!"
Agent:
"Ok, nog een test. Stel, u rijdt in het donker op straat en er komt u plotseling één licht tegemoet, wat is dat?"
Ik:
"Een Motor!"
Agent:
"Tuurlijk, dat klopt, maar welke merk? Een Honda, een Kawasaki of een Harley?"
Ik:
"Weet ik veel!"
Agent:
"Dus toch gedronken?"

Ik werd langzamerhand kwaad, dus ik vroeg:
"Zo, meneer de agent. Ook een vraagje. Er staat een vrouw langs de weg. Ze is schaars gekleed, draagt een mini-rok, netkousen en hoge naaldhakken. Wat is dat?"
Agent:
"Da´s duidelijk, dat is een prostituée, oftewel plat gezegd een hoer!"
Ik:
"Tuurlijk, klopt, maar welke? Uw dochter, uw vrouw of uw moeder?"

Ik mocht daarna te voet naar huis.

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1386
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Jeroenmgn »

Sandertjuh85 schreef:Dagboek van de vrouw.

Woensdag 3 oktober...

Ik zag Roy, maar hij deed nogal raar. Ik was die middag gaan shoppen met de meiden, dus ik dacht dat het daaraan zou liggen.
In het café was het zo druk, dat ik bij hem aandrong om ergens anders heen te gaan waar we beter zouden kunnen praten. Hij lette niet erg op en was nogal afgeleid, dus daarom vroeg ik hem erna of we misschien ergens konden gaan eten.

Tijdens het etentje leek Roy zichzelf helemaal niet: hij lachte amper en hij leek helemaal geen aandacht aan me te schenken, wat ik ook zei.
Nu wist ik bij mezelf dat er iets mis was. Hij bracht me thuis en ik vroeg me af of hij wilde blijven. Hij leek even te aarzelen, maar kwam daarna toch.

Ik vroeg hem wat er aan de hand was, maar hij schudde even zijn hoofd en keek daarna weer naar de televisie.
Na 10 minuten stilte vertelde ik hem dat ik maar ging slapen. Ik sloeg een arm om hem heen en vertelde hem dat ik zielsveel van hem hield.
Hij zuchtte even en grinnikte maar een beetje. Hij kwam me niet achterna. Toch kwam hij een tijdje later wel.

Ik was verrast toen hij ook echt met me wilde vrijen.
Toch leek hij er niet helemaal bij. Op dat moment ging ik aan mezelf twijfelen en dacht ik dat hij me kwijt wilde en dat hij misschien een ander had.
Ik heb mezelf maar in slaap gehuild

Dagboek van de man.

Woensdag 3 oktober...

NEC verloren. Toch geneukt.
:jestera: :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten