O Ja Jo
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Re: O Ja Jo
Met een joetje kom je er dezer dagen niet meer, we denken inmidels echt oliedollar-niveau. We ontwikkelen mee met de club.
- jackkreta
- Contacteer:
Jaja, afgeven op Amsterdam maar wel stiekem naar de AFAS. 

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
En ik weet meteen weer waarom. Wat een vreselijke met toeristen overspoelde stad is het. In de Prael en de Wildeman was het best prima vertoeven hoor, maar zodra je de straat op gaat word je aan alle kanten van je sokken gelopen door een stel asociale (voornamelijk) toeristen die nergens voor uitkijken. Het viel me ook op dat er meer zwervers lijken rond te lopen, of dat komt omdat er tegenwoordig allemaal schaalhansen blikjes aan het speuren zijn in de vuilnisbakken..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- De Kletskop
- Contacteer:
Deze trend zie je overal. Overvolle opvangen, een hoop (arbeids)migranten die op straat belanden, maar wat zuipen de hele dag en dronken "kurva" roepen. Soms elkaar afmatten zonder te weten waarom. En lekker bijbeunen door blikjes te verzamelen. Kan je zo een halve liter premium lager bij de Appie opleveren.
- De Kletskop
- Contacteer:
E.B schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:53Deze trend zie je overal. Overvolle opvangen, een hoop (arbeids)migranten die op straat belanden, maar wat zuipen de hele dag en dronken "kurva" roepen. Soms elkaar afmatten zonder te weten waarom. En lekker bijbeunen door blikjes te verzamelen. Kan je zo een halve liter premium lager bij de Appie opleveren.

De Kletskop schreef: ↑ma 16 sep 2024, 13:05E.B schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:53Deze trend zie je overal. Overvolle opvangen, een hoop (arbeids)migranten die op straat belanden, maar wat zuipen de hele dag en dronken "kurva" roepen. Soms elkaar afmatten zonder te weten waarom. En lekker bijbeunen door blikjes te verzamelen. Kan je zo een halve liter premium lager bij de Appie opleveren.en ze gunnen je geen blik waardig
![]()

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- jackkreta
- Contacteer:
Ik zou daar wel eens een blik in willen werpen.bertje schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:07En ik weet meteen weer waarom. Wat een vreselijke met toeristen overspoelde stad is het. In de Prael en de Wildeman was het best prima vertoeven hoor, maar zodra je de straat op gaat word je aan alle kanten van je sokken gelopen door een stel asociale (voornamelijk) toeristen die nergens voor uitkijken. Het viel me ook op dat er meer zwervers lijken rond te lopen, of dat komt omdat er tegenwoordig allemaal schaalhansen blikjes aan het speuren zijn in de vuilnisbakken..
Geen blikjes in Kreta?jackkreta schreef: ↑ma 16 sep 2024, 15:05Ik zou daar wel eens een blik in willen werpen.bertje schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:07En ik weet meteen weer waarom. Wat een vreselijke met toeristen overspoelde stad is het. In de Prael en de Wildeman was het best prima vertoeven hoor, maar zodra je de straat op gaat word je aan alle kanten van je sokken gelopen door een stel asociale (voornamelijk) toeristen die nergens voor uitkijken. Het viel me ook op dat er meer zwervers lijken rond te lopen, of dat komt omdat er tegenwoordig allemaal schaalhansen blikjes aan het speuren zijn in de vuilnisbakken..
- jackkreta
- Contacteer:
OP Kreta doen we niet aan statiegeld, hup, de afvalbak in. (Enige wat wordt ingezameld zijn glas, kleding en batterijen)Polleke schreef: ↑ma 16 sep 2024, 23:49Geen blikjes in Kreta?jackkreta schreef: ↑ma 16 sep 2024, 15:05Ik zou daar wel eens een blik in willen werpen.bertje schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:07En ik weet meteen weer waarom. Wat een vreselijke met toeristen overspoelde stad is het. In de Prael en de Wildeman was het best prima vertoeven hoor, maar zodra je de straat op gaat word je aan alle kanten van je sokken gelopen door een stel asociale (voornamelijk) toeristen die nergens voor uitkijken. Het viel me ook op dat er meer zwervers lijken rond te lopen, of dat komt omdat er tegenwoordig allemaal schaalhansen blikjes aan het speuren zijn in de vuilnisbakken..
was "blikje" in het grieks niet iets van een vrouwelijk geslachtsdeel?jackkreta schreef: ↑ma 16 sep 2024, 15:05Ik zou daar wel eens een blik in willen werpen.bertje schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:07En ik weet meteen weer waarom. Wat een vreselijke met toeristen overspoelde stad is het. In de Prael en de Wildeman was het best prima vertoeven hoor, maar zodra je de straat op gaat word je aan alle kanten van je sokken gelopen door een stel asociale (voornamelijk) toeristen die nergens voor uitkijken. Het viel me ook op dat er meer zwervers lijken rond te lopen, of dat komt omdat er tegenwoordig allemaal schaalhansen blikjes aan het speuren zijn in de vuilnisbakken..
- jackkreta
- Contacteer:
Ku(o)t(i).Curva schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:02was "blikje" in het grieks niet iets van een vrouwelijk geslachtsdeel?jackkreta schreef: ↑ma 16 sep 2024, 15:05Ik zou daar wel eens een blik in willen werpen.bertje schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:07En ik weet meteen weer waarom. Wat een vreselijke met toeristen overspoelde stad is het. In de Prael en de Wildeman was het best prima vertoeven hoor, maar zodra je de straat op gaat word je aan alle kanten van je sokken gelopen door een stel asociale (voornamelijk) toeristen die nergens voor uitkijken. Het viel me ook op dat er meer zwervers lijken rond te lopen, of dat komt omdat er tegenwoordig allemaal schaalhansen blikjes aan het speuren zijn in de vuilnisbakken..
Doen ze dat in Amsterdam toch een stuk beter, ik zou verhuizen als ik jou was!jackkreta schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:00OP Kreta doen we niet aan statiegeld, hup, de afvalbak in. (Enige wat wordt ingezameld zijn glas, kleding en batterijen)Polleke schreef: ↑ma 16 sep 2024, 23:49Geen blikjes in Kreta?jackkreta schreef: ↑ma 16 sep 2024, 15:05Ik zou daar wel eens een blik in willen werpen.bertje schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:07En ik weet meteen weer waarom. Wat een vreselijke met toeristen overspoelde stad is het. In de Prael en de Wildeman was het best prima vertoeven hoor, maar zodra je de straat op gaat word je aan alle kanten van je sokken gelopen door een stel asociale (voornamelijk) toeristen die nergens voor uitkijken. Het viel me ook op dat er meer zwervers lijken rond te lopen, of dat komt omdat er tegenwoordig allemaal schaalhansen blikjes aan het speuren zijn in de vuilnisbakken..

- jackkreta
- Contacteer:
Hoeft niet, heb nog een huis in Amsterdam.bertje schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:32Doen ze dat in Amsterdam toch een stuk beter, ik zou verhuizen als ik jou was!jackkreta schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:00OP Kreta doen we niet aan statiegeld, hup, de afvalbak in. (Enige wat wordt ingezameld zijn glas, kleding en batterijen)Polleke schreef: ↑ma 16 sep 2024, 23:49Geen blikjes in Kreta?jackkreta schreef: ↑ma 16 sep 2024, 15:05Ik zou daar wel eens een blik in willen werpen.bertje schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:07En ik weet meteen weer waarom. Wat een vreselijke met toeristen overspoelde stad is het. In de Prael en de Wildeman was het best prima vertoeven hoor, maar zodra je de straat op gaat word je aan alle kanten van je sokken gelopen door een stel asociale (voornamelijk) toeristen die nergens voor uitkijken. Het viel me ook op dat er meer zwervers lijken rond te lopen, of dat komt omdat er tegenwoordig allemaal schaalhansen blikjes aan het speuren zijn in de vuilnisbakken..![]()
Rijke tatta, kan je niet een spelert voor NEC kopen?jackkreta schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:51Hoeft niet, heb nog een huis in Amsterdam.bertje schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:32Doen ze dat in Amsterdam toch een stuk beter, ik zou verhuizen als ik jou was!jackkreta schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:00OP Kreta doen we niet aan statiegeld, hup, de afvalbak in. (Enige wat wordt ingezameld zijn glas, kleding en batterijen)Polleke schreef: ↑ma 16 sep 2024, 23:49Geen blikjes in Kreta?jackkreta schreef: ↑ma 16 sep 2024, 15:05Ik zou daar wel eens een blik in willen werpen.bertje schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:07
En ik weet meteen weer waarom. Wat een vreselijke met toeristen overspoelde stad is het. In de Prael en de Wildeman was het best prima vertoeven hoor, maar zodra je de straat op gaat word je aan alle kanten van je sokken gelopen door een stel asociale (voornamelijk) toeristen die nergens voor uitkijken. Het viel me ook op dat er meer zwervers lijken rond te lopen, of dat komt omdat er tegenwoordig allemaal schaalhansen blikjes aan het speuren zijn in de vuilnisbakken..![]()
- jackkreta
- Contacteer:
Niks rijk, zowel Amsterdam als Kreta zijn huurhuizen.bertje schreef: ↑di 17 sep 2024, 09:05Rijke tatta, kan je niet een spelert voor NEC kopen?jackkreta schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:51Hoeft niet, heb nog een huis in Amsterdam.
Dat weet ik dat voor volgende weekjackkreta schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:00OP Kreta doen we niet aan statiegeld, hup, de afvalbak in. (Enige wat wordt ingezameld zijn glas, kleding en batterijen)Polleke schreef: ↑ma 16 sep 2024, 23:49Geen blikjes in Kreta?jackkreta schreef: ↑ma 16 sep 2024, 15:05Ik zou daar wel eens een blik in willen werpen.bertje schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:07En ik weet meteen weer waarom. Wat een vreselijke met toeristen overspoelde stad is het. In de Prael en de Wildeman was het best prima vertoeven hoor, maar zodra je de straat op gaat word je aan alle kanten van je sokken gelopen door een stel asociale (voornamelijk) toeristen die nergens voor uitkijken. Het viel me ook op dat er meer zwervers lijken rond te lopen, of dat komt omdat er tegenwoordig allemaal schaalhansen blikjes aan het speuren zijn in de vuilnisbakken..

- jackkreta
- Contacteer:
Polleke schreef: ↑di 17 sep 2024, 18:35Dat weet ik dat voor volgende weekjackkreta schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:00OP Kreta doen we niet aan statiegeld, hup, de afvalbak in. (Enige wat wordt ingezameld zijn glas, kleding en batterijen)Polleke schreef: ↑ma 16 sep 2024, 23:49Geen blikjes in Kreta?jackkreta schreef: ↑ma 16 sep 2024, 15:05Ik zou daar wel eens een blik in willen werpen.bertje schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:07En ik weet meteen weer waarom. Wat een vreselijke met toeristen overspoelde stad is het. In de Prael en de Wildeman was het best prima vertoeven hoor, maar zodra je de straat op gaat word je aan alle kanten van je sokken gelopen door een stel asociale (voornamelijk) toeristen die nergens voor uitkijken. Het viel me ook op dat er meer zwervers lijken rond te lopen, of dat komt omdat er tegenwoordig allemaal schaalhansen blikjes aan het speuren zijn in de vuilnisbakken..![]()

Je gaat toch wel bij Jack langs?Polleke schreef: ↑di 17 sep 2024, 18:35Dat weet ik dat voor volgende weekjackkreta schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:00OP Kreta doen we niet aan statiegeld, hup, de afvalbak in. (Enige wat wordt ingezameld zijn glas, kleding en batterijen)Polleke schreef: ↑ma 16 sep 2024, 23:49Geen blikjes in Kreta?jackkreta schreef: ↑ma 16 sep 2024, 15:05Ik zou daar wel eens een blik in willen werpen.bertje schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:07En ik weet meteen weer waarom. Wat een vreselijke met toeristen overspoelde stad is het. In de Prael en de Wildeman was het best prima vertoeven hoor, maar zodra je de straat op gaat word je aan alle kanten van je sokken gelopen door een stel asociale (voornamelijk) toeristen die nergens voor uitkijken. Het viel me ook op dat er meer zwervers lijken rond te lopen, of dat komt omdat er tegenwoordig allemaal schaalhansen blikjes aan het speuren zijn in de vuilnisbakken..![]()
- Bottendaal
- Contacteer:
Huisjesmelkert !?jackkreta schreef: ↑di 17 sep 2024, 11:20Niks rijk, zowel Amsterdam als Kreta zijn huurhuizen.
De Guus Franke van NEC. Lekker genieten van het fiscaal klimaat van Griekenland en in Amsterdam nog een pandje.Bottendaal schreef: ↑di 17 sep 2024, 20:00Huisjesmelkert !?
- jackkreta
- Contacteer:
E.B schreef: ↑di 17 sep 2024, 20:42De Guus Franke van NEC. Lekker genieten van het fiscaal klimaat van Griekenland en in Amsterdam nog een pandje.Bottendaal schreef: ↑di 17 sep 2024, 20:00Huisjesmelkert !?

Het is op kosten van Jack. Schijnbaar zat er wel een prijs aan de Tiel-titel die ik gewonnen heb.E.B schreef: ↑di 17 sep 2024, 19:21Je gaat toch wel bij Jack langs?Polleke schreef: ↑di 17 sep 2024, 18:35Dat weet ik dat voor volgende weekjackkreta schreef: ↑di 17 sep 2024, 08:00OP Kreta doen we niet aan statiegeld, hup, de afvalbak in. (Enige wat wordt ingezameld zijn glas, kleding en batterijen)Polleke schreef: ↑ma 16 sep 2024, 23:49Geen blikjes in Kreta?jackkreta schreef: ↑ma 16 sep 2024, 15:05Ik zou daar wel eens een blik in willen werpen.bertje schreef: ↑ma 16 sep 2024, 12:07
En ik weet meteen weer waarom. Wat een vreselijke met toeristen overspoelde stad is het. In de Prael en de Wildeman was het best prima vertoeven hoor, maar zodra je de straat op gaat word je aan alle kanten van je sokken gelopen door een stel asociale (voornamelijk) toeristen die nergens voor uitkijken. Het viel me ook op dat er meer zwervers lijken rond te lopen, of dat komt omdat er tegenwoordig allemaal schaalhansen blikjes aan het speuren zijn in de vuilnisbakken..![]()
- jackkreta
- Contacteer:
Je hebt de hoofdprijs eerlijk verdiend, geniet ervan.Polleke schreef: ↑wo 18 sep 2024, 09:51Het is op kosten van Jack. Schijnbaar zat er wel een prijs aan de Tiel-titel die ik gewonnen heb.E.B schreef: ↑di 17 sep 2024, 19:21Je gaat toch wel bij Jack langs?
- De Kletskop
- Contacteer:
jackkreta schreef: ↑wo 18 sep 2024, 10:06Je hebt de hoofdprijs eerlijk verdiend, geniet ervan.