#Kutstudent
O Ja Jo
- Bottendaal
- Contacteer:
Re: O Ja Jo
Hoho, ik was vet hard aan het gaan in Biddinghuizen. Zit nog steeds in een half delirium
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Laat ik voorop stellen dat de sfeer/vibe daar altijd top is en dat ik dat het belangrijkste vind, al sta ik naar een of andere blèrende band te luisteren of dit jaar de JvT (mijn hemel wat was dat slecht, ook al was dat het drukst bezochte optreden waar ik ben geweest). Qua optredens vond ik dit echt by far het slechtste jaar waar ik ben geweest, en dan viel ook nog eens Florence and the Machine weg, daar keek ik echt wel naar uit onder invloed van het een en ander..
Ik vond Underworld (Born Slippy! ), BICEP en Charlotte de Wit wel hard, Nothing But Thieves wel oké. Bakar had ik door mijn broertje leren kennen, lekkere laiddown hiphop maar die kapte na 3 kwartier er al mee. L'Imperatrice vond ik heerlijk chill maar was kneitersdruk bij de Bravo Evenals M83 bij de Heineken, daar zijn we na 1 nummer weg gelopen zo druk was het daar. Zondag was echt helemaal niks, al heb ik Billie Eilish gemist. Volgend jaar gaan we weer als een groep halve tammen over dat terein heen struinen
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- De Kletskop
- Contacteer:
bertje schreef: ↑wo 23 aug 2023, 11:50Laat ik voorop stellen dat de sfeer/vibe daar altijd top is en dat ik dat het belangrijkste vind, al sta ik naar een of andere blèrende band te luisteren of dit jaar de JvT (mijn hemel wat was dat slecht, ook al was dat het drukst bezochte optreden waar ik ben geweest). Qua optredens vond ik dit echt by far het slechtste jaar waar ik ben geweest, en dan viel ook nog eens Florence and the Machine weg, daar keek ik echt wel naar uit onder invloed van het een en ander..
Ik vond Underworld (Born Slippy! ), BICEP en Charlotte de Wit wel hard, Nothing But Thieves wel oké. Bakar had ik door mijn broertje leren kennen, lekkere laiddown hiphop maar die kapte na 3 kwartier er al mee. L'Imperatrice vond ik heerlijk chill maar was kneitersdruk bij de Bravo Evenals M83 bij de Heineken, daar zijn we na 1 nummer weg gelopen zo druk was het daar. Zondag was echt helemaal niks, al heb ik Billie Eilish gemist. Volgend jaar gaan we weer als een groep halve tammen over dat terein heen struinen
Nog blote tieten gezien?
- Bottendaal
- Contacteer:
O Ja Jo?De Kletskop schreef: ↑wo 23 aug 2023, 13:19bertje schreef: ↑wo 23 aug 2023, 11:50Laat ik voorop stellen dat de sfeer/vibe daar altijd top is en dat ik dat het belangrijkste vind, al sta ik naar een of andere blèrende band te luisteren of dit jaar de JvT (mijn hemel wat was dat slecht, ook al was dat het drukst bezochte optreden waar ik ben geweest). Qua optredens vond ik dit echt by far het slechtste jaar waar ik ben geweest, en dan viel ook nog eens Florence and the Machine weg, daar keek ik echt wel naar uit onder invloed van het een en ander..
Als je de verkeerde kant op loopt bij de douches is dat heel goed mogelijk. Ik ben benieuwd of Bertje zo scherp was in de ochtenden.De Kletskop schreef: ↑wo 23 aug 2023, 13:19bertje schreef: ↑wo 23 aug 2023, 11:50Laat ik voorop stellen dat de sfeer/vibe daar altijd top is en dat ik dat het belangrijkste vind, al sta ik naar een of andere blèrende band te luisteren of dit jaar de JvT (mijn hemel wat was dat slecht, ook al was dat het drukst bezochte optreden waar ik ben geweest). Qua optredens vond ik dit echt by far het slechtste jaar waar ik ben geweest, en dan viel ook nog eens Florence and the Machine weg, daar keek ik echt wel naar uit onder invloed van het een en ander..
Nog blote tieten gezien?
Maar het programma was niet best nee. Niet des Lowlands.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Lijkt enorm de RnB/grime kant opgeslagen te zijn. Kijkend naar het programma lijkt het echt in niks meer op de Lowlands die ik me herinner van eind jaren '90-begin 2000. Toen was het toch vooral indie, rock en metal dat de boventoon voerde. Zo'n editie van dit jaar zie ik echt helemaal niks in de lijst dat me zou verleiden om erheen te gaan.
DTRH hetzelfde, veranderen van stijl. Steeds meer hiphop/RnB en techno. Zal wel meer markt voor zijn..?Mark Ariaans schreef: ↑do 24 aug 2023, 13:36Lijkt enorm de RnB/grime kant opgeslagen te zijn. Kijkend naar het programma lijkt het echt in niks meer op de Lowlands die ik me herinner van eind jaren '90-begin 2000. Toen was het toch vooral indie, rock en metal dat de boventoon voerde. Zo'n editie van dit jaar zie ik echt helemaal niks in de lijst dat me zou verleiden om erheen te gaan.
Dit jaar met Underworld, Charlotte de Witte en Billie Eilish 3 techno/elektro afsluiters. Het wil nogal variërend, maar zoals eerder gezegd wij gaan niet voor de artiesten maar voor de rabitholeMark Ariaans schreef: ↑do 24 aug 2023, 13:36Lijkt enorm de RnB/grime kant opgeslagen te zijn. Kijkend naar het programma lijkt het echt in niks meer op de Lowlands die ik me herinner van eind jaren '90-begin 2000. Toen was het toch vooral indie, rock en metal dat de boventoon voerde. Zo'n editie van dit jaar zie ik echt helemaal niks in de lijst dat me zou verleiden om erheen te gaan.
Er liep wel een blik lekkere wijven rond ja, in zeldzaam blote outfitjes. Maar moet eerlijk bekennen dat in de ochtend ik alles behalve scherp was en de tijd dat ik nuchter was vrijwel nihil was 4 dagen lang.E.B schreef: ↑do 24 aug 2023, 13:29Als je de verkeerde kant op loopt bij de douches is dat heel goed mogelijk. Ik ben benieuwd of Bertje zo scherp was in de ochtenden.De Kletskop schreef: ↑wo 23 aug 2023, 13:19bertje schreef: ↑wo 23 aug 2023, 11:50Laat ik voorop stellen dat de sfeer/vibe daar altijd top is en dat ik dat het belangrijkste vind, al sta ik naar een of andere blèrende band te luisteren of dit jaar de JvT (mijn hemel wat was dat slecht, ook al was dat het drukst bezochte optreden waar ik ben geweest). Qua optredens vond ik dit echt by far het slechtste jaar waar ik ben geweest, en dan viel ook nog eens Florence and the Machine weg, daar keek ik echt wel naar uit onder invloed van het een en ander..
Nog blote tieten gezien?
Maar het programma was niet best nee. Niet des Lowlands.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Oh zeker, de atmosfeer was altijd prima. al neem ik aan dat met veranderende muziekfocus ook het publiek verandert. Dan zou ik persoonlijk mijn interesse verleggen naar Graspop of zoiets. Maar goed, mijn (meerdaagse) festivaldagen liggen wel achter me
- De Kletskop
- Contacteer:
on topic graag.
Nog verdwaalde telomeren gezien op t festival?
Nog verdwaalde telomeren gezien op t festival?
- jackkreta
- Contacteer:
Polleke is hard op weg een kopstuk te worden.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- De Kletskop
- Contacteer:
- Legendario
- Contacteer:
En zonder 12 keer 'ik'?
Maar dat mag je hier niet zeggen.
En 'haat'?Legendario schreef: ↑di 19 sep 2023, 11:33En zonder 12 keer 'ik'?
Jullie kunnen me gewoon blokken he, ben je van me af.bertje schreef: ↑di 19 sep 2023, 12:00En 'haat'?Legendario schreef: ↑di 19 sep 2023, 11:33En zonder 12 keer 'ik'?
Is blokken een codewoord voor "van kant maken"? Want misschien heeft Polletje dat destijds ook gezegd maar liep het dus verkeerd af.Polleke schreef: ↑di 19 sep 2023, 12:14Jullie kunnen me gewoon blokken he, ben je van me af.bertje schreef: ↑di 19 sep 2023, 12:00En 'haat'?Legendario schreef: ↑di 19 sep 2023, 11:33En zonder 12 keer 'ik'?
Je bent wel een complex man om te studeren..Polleke schreef: ↑di 19 sep 2023, 12:14Jullie kunnen me gewoon blokken he, ben je van me af.bertje schreef: ↑di 19 sep 2023, 12:00En 'haat'?Legendario schreef: ↑di 19 sep 2023, 11:33En zonder 12 keer 'ik'?