Gerard Lopez. Zijn vlog heet "De finale".
O Ja Jo
- jackkreta
- Contacteer:
Re: O Ja Jo
“De finale 1-1” toch?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- Legendario
- Contacteer:
Zijn de vlogs van Monica Geuze wél leuk?
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Ik weet het ook allemaal niet hoor, ik kreeg alleen een pushbericht dat ze "gemist gaat worden". Maar ze is blijkbaar geen NEC supporter?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Haar relatie is voorbij. Wie weet duikt ze een keer op in de Goffert met Boekhoorn.bertje schreef: ↑vr 06 jan 2023, 09:59Ik weet het ook allemaal niet hoor, ik kreeg alleen een pushbericht dat ze "gemist gaat worden". Maar ze is blijkbaar geen NEC supporter?Legendario schreef: ↑wo 04 jan 2023, 20:53Zijn de vlogs van Monica Geuze wél leuk?
- Bottendaal
- Contacteer:
Held!
Kiek, dat sien de echte!
Alles komt goed !!
Ik ben blij dat ik mijn geld niet verdiend heb met gokken of op de beurs…..vak Oost schreef: ↑vr 10 feb 2023, 21:00https://www.gelderlander.nl/nijmegen/jo ... ~ad99a8d2/
Het zou zo maar onze flip kunnen zijn![]()
Risus abundat in ore stultorum
En nu de fakkels niet richting het speelveld gooien..
https://www.instagram.com/reel/Cn9sIjbj ... JmNzVkMjY=

https://www.instagram.com/reel/Cn9sIjbj ... JmNzVkMjY=
Volgens deze taste atlas hebben 3 Europese landen aan de middellandse zee de beste keukens ter wereld.
En de UK keuken is blijkbaar nog beter dan de Nederlandse cuisine ?!? wtf

En de UK keuken is blijkbaar nog beter dan de Nederlandse cuisine ?!? wtf

Alles komt goed !!
- jackkreta
- Contacteer:
En uit eten in Griekenland kost ook nog eens geen drol, het loont haast niet de moeite zelf te koken.
- jackkreta
- Contacteer:
Maleis en Libanees heb ik toch wel verdomd lekker gegeten in Amsterdam.

- De Kletskop
- Contacteer:
Pff Mac Donalds hoger dan een Argentinian Steak of Hutspot.
Deze lijst is door nitwits samengesteld.
hier smaakt alle vlees hetzelfde bij de Griekse restaurants , gebruiken dezelfde kruiden voor vis en vlees lijkt het wel op, er is wel een goede bijgekomen op de van 't Sandtstraat trouwens ...
Risus abundat in ore stultorum
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Als je denkt dat McDonalds de USA contributie is, dan wel ja. Zelfde logica als mensen die nog steeds denken dat Engeland alleen fish and chips is.De Kletskop schreef: ↑do 02 mar 2023, 11:48Pff Mac Donalds hoger dan een Argentinian Steak of Hutspot.
Nou vooruit, ze hebben in Engeland ook Beef Wellington en Shepperds Pie.Mark Ariaans schreef: ↑do 02 mar 2023, 13:13Als je denkt dat McDonalds de USA contributie is, dan wel ja. Zelfde logica als mensen die nog steeds denken dat Engeland alleen fish and chips is.De Kletskop schreef: ↑do 02 mar 2023, 11:48Pff Mac Donalds hoger dan een Argentinian Steak of Hutspot.
- De Kletskop
- Contacteer:
O ja jo?Mark Ariaans schreef: ↑do 02 mar 2023, 13:13Als je denkt dat McDonalds de USA contributie is, dan wel ja. Zelfde logica als mensen die nog steeds denken dat Engeland alleen fish and chips is.De Kletskop schreef: ↑do 02 mar 2023, 11:48Pff Mac Donalds hoger dan een Argentinian Steak of Hutspot.
Maar even serieus..Wat heeft de keuken van Amerika te bieden? Voornamelijk bij elkaar geraapte recepten van andere landen in een andere of ongezondere variant.De Kletskop schreef: ↑do 02 mar 2023, 13:27O ja jo?Mark Ariaans schreef: ↑do 02 mar 2023, 13:13Als je denkt dat McDonalds de USA contributie is, dan wel ja. Zelfde logica als mensen die nog steeds denken dat Engeland alleen fish and chips is.De Kletskop schreef: ↑do 02 mar 2023, 11:48Pff Mac Donalds hoger dan een Argentinian Steak of Hutspot.
- De Kletskop
- Contacteer:
Starter Chicken Wings,Main Course XXL Burger, CocaCola XXL, afgetopt met een Donut en wat Chocolat Chips Cookies om vervolgens al boerend op de bank een film te kijken met een bak popcorn.E.B schreef: ↑do 02 mar 2023, 13:28Maar even serieus..Wat heeft de keuken van Amerika te bieden? Voornamelijk bij elkaar geraapte recepten van andere landen in een andere of ongezondere variant.De Kletskop schreef: ↑do 02 mar 2023, 13:27O ja jo?Mark Ariaans schreef: ↑do 02 mar 2023, 13:13Als je denkt dat McDonalds de USA contributie is, dan wel ja. Zelfde logica als mensen die nog steeds denken dat Engeland alleen fish and chips is.De Kletskop schreef: ↑do 02 mar 2023, 11:48Pff Mac Donalds hoger dan een Argentinian Steak of Hutspot.