Motorsport

Discussies over alle andere sporten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Motorsport

Bericht door LT »

Nog liefhebbers die naar Assen gaan zaterdag? Ik ga voor het eerst.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door BIESKE »

LT schreef:Nog liefhebbers die naar Assen gaan zaterdag? Ik ga voor het eerst.
Ben er 1 keer geweest...............voor mij toch liever de autosport. Vooral het geluid van de motoren viel me erg tegen. Voor de rest wel een mooie dag gehad hoor.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door LT »

Ik vind de autosport veel minder spectaculair dan wat er bij bijvoorbeeld de GP gebeurt. De laatste drie rondes twee weken terug in Catalunya waren bijvoorbeeld echt geniaal. Bij een F1 of A1GP nooit zo op het puntje van mijn stoel gezeten.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door Bleum »

LT schreef:Nog liefhebbers die naar Assen gaan zaterdag? Ik ga voor het eerst.
Ben er ook geweest, vond het geluid van de 500 cc juist super. Ben ook een keer op vrijdagtraining geweest op het talud. Was ook erg leuk, kun je door de paddock lopen en en shops in van de teams voor merchandise. Heel leuk om die sfeer te zien. Race kijken was ook mooi. Ben ook een keer naar Franchorchamps geweest, maar als ik moet kiezen ga ik voor moto gp in plaats van f1, veel spectaculairder.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door harold »

Yep, wij gaan ieder op de vrijdag naar de TT camping (een mega zotte bende daar) gruwelijk feesten en zaterdags weer naar huis voordat de races beginnen. Dit jaar doen we het andersom, wel naar de races en niet naar de camping. Ben benieuwd.

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door jallah »

zie jullie zaterdag :mrgreen: :nut:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door harold »

Even een vraagje van huishoudelijke aard. Hoe laat zul je moeten vertrekken om niet al te vast te komen staan in de files?

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door LT »

harold schreef:Even een vraagje van huishoudelijke aard. Hoe laat zul je moeten vertrekken om niet al te vast te komen staan in de files?
Ik vertrek rond half 6 uit Duiven, uit ervaring (vriendin en schoonvader) zeggen zij dat je er dan om en nabij de twee uur later er bent. Incl. files die er dan al staan. Zonder files rijden is vrijwel onmogelijk hoorde ik.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door harold »

Was erg heftig! Wat een geluid zeg, die brullende en grommende motoren... :hail:

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door jallah »

rossi was hard!! maar die file's jonge pfff... mja de voordelen waren der ook wel weer met al die mooie vrouwen :D

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door LT »

Echt heel erg gaaf. Zat op de Stekkenwal, dus Rossi's feestje incl. spandoek gebeurde precies voor ons. Was er om 9:00, tot uurtje of 5 gebleven en eigenlijk geen tijd gehad om me te vervelen!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door harold »

Trouwens nog flitsers op de terugweg gezien? Volgens een kameraad van mij zijn er vele op de bon geslingerd, heb zelf geen flitser gezien maar wel aardig door getuft.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door tweety »

LT schreef:Nog liefhebbers die naar Assen gaan zaterdag? Ik ga voor het eerst.
ben vroeger 2 keer geweest maar wel een goed jaar , 1977 winnaar Wil Hartog . was zowiezo een mooie tijd met Wil Hartog , Boet van Dulmen en wijlen Jack Middelburg
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door LT »

harold schreef:Trouwens nog flitsers op de terugweg gezien? Volgens een kameraad van mij zijn er vele op de bon geslingerd, heb zelf geen flitser gezien maar wel aardig door getuft.
Geen mobiele in ieder geval. Wij reden (via een omweg, familiebezoek) tegen een uur of 9 bij Zwolle. Heel stuk binnendoor gereden en kwamen dus net "voor" de file uit. Schijnt wel dat de politie daar en richting zuiden bezig waren met operatie "blind date". http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... 179900.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoe beviel het om wel de race te zien?

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door harold »

LT schreef:
harold schreef:Trouwens nog flitsers op de terugweg gezien? Volgens een kameraad van mij zijn er vele op de bon geslingerd, heb zelf geen flitser gezien maar wel aardig door getuft.
Geen mobiele in ieder geval. Wij reden (via een omweg, familiebezoek) tegen een uur of 9 bij Zwolle. Heel stuk binnendoor gereden en kwamen dus net "voor" de file uit. Schijnt wel dat de politie daar en richting zuiden bezig waren met operatie "blind date". http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... 179900.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoe beviel het om wel de race te zien?
Die races waren fantastisch, en dan met name de MotoGP natuurlijk. Kippenvel op mijn benen van het geluid en om die monsters zo voorbij te zien schieten. Wij stonden bij ''de bult''. We konden de motoren al van ver al zien aankomen en bij ons schoten ze de bocht in, daarna zagen we ze weer aan de overkant op het lange rechte stuk. Alleen was het natuurlijk wel jammer dat het geen spannende race was, had wat meer strijd verwacht en gehoopt tussen Rossi, Lorenzo en Stoner, maar Rossi was dus oppermachtig. Volgend jaar weer van de partij maar dan ook weer een dag eerder op de TT camping, want dat brute feest heb ik dit jaar wel gemist...

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door LT »

Ja, en dan hoor je over races met motoren die geen geluid meer maken. Dat zou ontzettend zonde zijn! Dat geluid van de GP was echt geweldig, ook een heel apart sfeertje hing er toen. Je voelde de spanning in het publiek.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door LT »

Morgen is het weer zover, Simoncelli op pole! Hoop op zijn eerste GP-winst (maar dat doe ik al meer dan een seizoen... :biggrin: )

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door harold »

Simoncelli heeft maar kort kunnen genieten van zijn pole position... :wink:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door LT »

harold schreef:Simoncelli heeft maar kort kunnen genieten van zijn pole position... :wink:
:biggrin:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door vak Oost »

ik heb er helaas te weinig van gezien http://media01.biertijd.com/galleries/b ... sen/14.jpg
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door LT »

Ik weet niet wat voor een vunzigheid jij plaatst, maar ik krijg heel groot 'Forbidden' in mijn scherm....

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door vak Oost »

LT schreef:Ik weet niet wat voor een vunzigheid jij plaatst, maar ik krijg heel groot 'Forbidden' in mijn scherm....
daar heb ik gelukkig geen last van :tong:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Motorsport

Bericht door Sjaakie »

Rillingen liepen me over het lijf, wat een akelige crash
R.I.P. Marco Simoncelli

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Motorsport

Bericht door LT »

Riposi in pace Marco!

Ciao Supersic.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten