IJshockey

Discussies over alle andere sporten!
noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: IJshockey

Bericht door noviomagum »

DJTEEF! schreef:
do 07 feb 2019, 18:58
noviomagum schreef:
do 07 feb 2019, 15:44
Ik vind het intrekken om de finale te organiseren een belachelijk besluit , er wordt gesproken over doorgesnoven hooligans maar het valt toch allemaal reuze mee , weet je hoeveel incidenten er tijdens de vierdaagse feesten zijn , schaamen jullie je ook dan als Nijmegenaar? En moeten we dat evenement ook niet meer willen? Laten ze maar al die straat roven en woning overvallen aanpakken , dat is tegenwoordig dagelijks in ons Nijmegen
De Vierdaagsfeesten trekken 1.600.000 mensen. Hoeveel man pasten er in het uitvak in Den Haag? 500? Een beetje een rare vergelijking, vind je niet.
Het gaat om het principe , wat is 20 man op 700? Vind dat ze het allemaal overdrijven en zich schamen en weet ik het allemaal meer

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16390
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Legendario »

noviomagum schreef:
do 07 feb 2019, 19:58
DJTEEF! schreef:
do 07 feb 2019, 18:58
noviomagum schreef:
do 07 feb 2019, 15:44
Ik vind het intrekken om de finale te organiseren een belachelijk besluit , er wordt gesproken over doorgesnoven hooligans maar het valt toch allemaal reuze mee , weet je hoeveel incidenten er tijdens de vierdaagse feesten zijn , schaamen jullie je ook dan als Nijmegenaar? En moeten we dat evenement ook niet meer willen? Laten ze maar al die straat roven en woning overvallen aanpakken , dat is tegenwoordig dagelijks in ons Nijmegen
De Vierdaagsfeesten trekken 1.600.000 mensen. Hoeveel man pasten er in het uitvak in Den Haag? 500? Een beetje een rare vergelijking, vind je niet.
Het gaat om het principe , wat is 20 man op 700? Vind dat ze het allemaal overdrijven en zich schamen en weet ik het allemaal meer
Dat is 1 op de 35. Zou je dat dan naar de zomerfeesten vertalen zouden dat 45.714 mensen zijn. :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: IJshockey

Bericht door noviomagum »

Dus omdat er meer mensen komen maakt het niet uit rot toch op man schijnheilig volk :pukeface:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16390
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Legendario »

noviomagum schreef:
do 07 feb 2019, 21:24
Dus omdat er meer mensen komen maakt het niet uit rot toch op man schijnheilig volk :pukeface:
Huh? Ik wilde alleen aangeven dat de vergelijking met de Zomerfeesten niet opgaat.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11624
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door DJTEEF! »

Legendario schreef:
do 07 feb 2019, 22:12
noviomagum schreef:
do 07 feb 2019, 21:24
Dus omdat er meer mensen komen maakt het niet uit rot toch op man schijnheilig volk :pukeface:
Huh? Ik wilde alleen aangeven dat de vergelijking met de Zomerfeesten niet opgaat.
Musschien moet je het even verder toelichten.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Bleum »

JBNMGN schreef:
do 07 feb 2019, 19:32
zuurpruim schreef:
do 07 feb 2019, 15:21
JBNMGN schreef:
do 07 feb 2019, 14:17
Bleum schreef:
do 07 feb 2019, 11:26
Je praat over de bussen, je trekt conclusies over de bussen, je hebt het over rellen bij die bussen, je rept over stadionverboden en je weet van niks. In de hal was je, net als het bestuur dat haar eigen supporters in de bussen aan haar lot over liet bij de snelweg en dezelfde conclusies trekt. Als je zelf de vraag stelt "zou er helemaal niets van waar zijn" dan is jouw verhaal met conclusies gebaseerd op vermoedens en aannames. Precies mijn punt.

Ik begin over Bleumbus omdat iemand anders daarover begon. Niet specifiek jij, maar had geen zin om hetzelfde verhaal onder 2 verschillende quotes te plaatsen.
Als ik het zo overal lees en hoor probeert iedereen zijn straatje schoon te houden, maar wat is dan het ECHTE verhaal?
Lult de politie uit zijn nek, heeft er helemaal niets plaats gevonden waardoor de bussen terug gestuurd zijn?
Maar de grote vraag blijft: wat heeft het voor zin om (als het dan waar is wat er gezegd en geschreven is) bezopen naar een wedstrijd te gaan, vuurwerk mee te nemen, enz enz.

Maar weet je wat het grootste probleem is? Dat ook dit weer wordt afgedaan als "niet waar" maar dat de echte waarheid nooit op tafel komt omdat alle partijen andere versies van het verhaal neer leggen en wie zou ik dan moeten geloven? Zeg jij het maar dan!
Verhaal is toch duidelijk? Hoolies die nooit gaan kopen nu legaal kaartjes en zetten de boel op zijn kop. Politie grijpt in , desondanks ook tijdens de wedstrijd een grimmige sfeer. Gewoon een ongeorganiseerde bende van doorgesnoven gasten met zwarte capuchons .Krijgen bij NEC geen kans meer , waarschijnlijk vanwege stadionverbod en bekend bij politie. Dan zoeken ze andere podia om zich te manifesteren. Volgens mij is zaterdag de derby nec-vitesse bij de jeugd, zal ook wel veel politie zijn.
Was jij bij de wedstrijd aanwezig? Je praat over doorgesnoven gasten met zwarte capuchons maar even ter verduidelijking die waren niet in de hal en al helemaal niet op dat stukje tribune waar de trammelant was.
En ook niet bij de bussen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: IJshockey

Bericht door noviomagum »

Bleum schreef:
vr 08 feb 2019, 13:38
JBNMGN schreef:
do 07 feb 2019, 19:32
zuurpruim schreef:
do 07 feb 2019, 15:21
JBNMGN schreef:
do 07 feb 2019, 14:17
Bleum schreef:
do 07 feb 2019, 11:26
Je praat over de bussen, je trekt conclusies over de bussen, je hebt het over rellen bij die bussen, je rept over stadionverboden en je weet van niks. In de hal was je, net als het bestuur dat haar eigen supporters in de bussen aan haar lot over liet bij de snelweg en dezelfde conclusies trekt. Als je zelf de vraag stelt "zou er helemaal niets van waar zijn" dan is jouw verhaal met conclusies gebaseerd op vermoedens en aannames. Precies mijn punt.

Ik begin over Bleumbus omdat iemand anders daarover begon. Niet specifiek jij, maar had geen zin om hetzelfde verhaal onder 2 verschillende quotes te plaatsen.
Als ik het zo overal lees en hoor probeert iedereen zijn straatje schoon te houden, maar wat is dan het ECHTE verhaal?
Lult de politie uit zijn nek, heeft er helemaal niets plaats gevonden waardoor de bussen terug gestuurd zijn?
Maar de grote vraag blijft: wat heeft het voor zin om (als het dan waar is wat er gezegd en geschreven is) bezopen naar een wedstrijd te gaan, vuurwerk mee te nemen, enz enz.

Maar weet je wat het grootste probleem is? Dat ook dit weer wordt afgedaan als "niet waar" maar dat de echte waarheid nooit op tafel komt omdat alle partijen andere versies van het verhaal neer leggen en wie zou ik dan moeten geloven? Zeg jij het maar dan!
Verhaal is toch duidelijk? Hoolies die nooit gaan kopen nu legaal kaartjes en zetten de boel op zijn kop. Politie grijpt in , desondanks ook tijdens de wedstrijd een grimmige sfeer. Gewoon een ongeorganiseerde bende van doorgesnoven gasten met zwarte capuchons .Krijgen bij NEC geen kans meer , waarschijnlijk vanwege stadionverbod en bekend bij politie. Dan zoeken ze andere podia om zich te manifesteren. Volgens mij is zaterdag de derby nec-vitesse bij de jeugd, zal ook wel veel politie zijn.
Was jij bij de wedstrijd aanwezig? Je praat over doorgesnoven gasten met zwarte capuchons maar even ter verduidelijking die waren niet in de hal en al helemaal niet op dat stukje tribune waar de trammelant was.
En ook niet bij de bussen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8854
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door JBNMGN »

Bleum schreef:
vr 08 feb 2019, 13:38
JBNMGN schreef:
do 07 feb 2019, 19:32
zuurpruim schreef:
do 07 feb 2019, 15:21
JBNMGN schreef:
do 07 feb 2019, 14:17
Bleum schreef:
do 07 feb 2019, 11:26
Je praat over de bussen, je trekt conclusies over de bussen, je hebt het over rellen bij die bussen, je rept over stadionverboden en je weet van niks. In de hal was je, net als het bestuur dat haar eigen supporters in de bussen aan haar lot over liet bij de snelweg en dezelfde conclusies trekt. Als je zelf de vraag stelt "zou er helemaal niets van waar zijn" dan is jouw verhaal met conclusies gebaseerd op vermoedens en aannames. Precies mijn punt.

Ik begin over Bleumbus omdat iemand anders daarover begon. Niet specifiek jij, maar had geen zin om hetzelfde verhaal onder 2 verschillende quotes te plaatsen.
Als ik het zo overal lees en hoor probeert iedereen zijn straatje schoon te houden, maar wat is dan het ECHTE verhaal?
Lult de politie uit zijn nek, heeft er helemaal niets plaats gevonden waardoor de bussen terug gestuurd zijn?
Maar de grote vraag blijft: wat heeft het voor zin om (als het dan waar is wat er gezegd en geschreven is) bezopen naar een wedstrijd te gaan, vuurwerk mee te nemen, enz enz.

Maar weet je wat het grootste probleem is? Dat ook dit weer wordt afgedaan als "niet waar" maar dat de echte waarheid nooit op tafel komt omdat alle partijen andere versies van het verhaal neer leggen en wie zou ik dan moeten geloven? Zeg jij het maar dan!
Verhaal is toch duidelijk? Hoolies die nooit gaan kopen nu legaal kaartjes en zetten de boel op zijn kop. Politie grijpt in , desondanks ook tijdens de wedstrijd een grimmige sfeer. Gewoon een ongeorganiseerde bende van doorgesnoven gasten met zwarte capuchons .Krijgen bij NEC geen kans meer , waarschijnlijk vanwege stadionverbod en bekend bij politie. Dan zoeken ze andere podia om zich te manifesteren. Volgens mij is zaterdag de derby nec-vitesse bij de jeugd, zal ook wel veel politie zijn.
Was jij bij de wedstrijd aanwezig? Je praat over doorgesnoven gasten met zwarte capuchons maar even ter verduidelijking die waren niet in de hal en al helemaal niet op dat stukje tribune waar de trammelant was.
En ook niet bij de bussen.
Dat weet ik niet want daar was ik niet bij. En zoals ik al eerder aangaf, reageer ik op wat ik hoor en lees. Dus dan nogmaals: wat is er dan werkelijk gebeurd en wie zegt de waarheid en wie lult maar een eind raak?
Feit blijft dat het jammer is dat daardoor de final four in Nijmegen niet gehouden gaat worden, en dat was een mooie opsteker voor Nijmegen en het IJshockey hier geweest.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Bleum »

Inmiddels heeft het bestuur van de devils ingezien dat de conclusies te voorbarig waren, hebben ze excuses aangeboden en hebben ze de bus waar wij in zaten een ijshockeyclinic aangeboden.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Tiel »

Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12428
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Curva »

2-3....

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12428
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Curva »

2-4 :sjaal:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Tiel »

5-2 voor!


Blijft een vreemde competitie opzet. Op woensdag een finale winnen, feest gaat niet. ALs je vrijdag en zondag niet wint is het seizoen voorbij. EN Geleen hebben ze het heel zwaar mee. Zou wel heel zuur zijn na de 2 geweldige prijzen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12428
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Curva »

2-5 :party:

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12428
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Curva »

Tiel schreef:
wo 06 mar 2019, 21:49
5-2 voor!


Blijft een vreemde competitie opzet. Op woensdag een finale winnen, feest gaat niet. ALs je vrijdag en zondag niet wint is het seizoen voorbij. EN Geleen hebben ze het heel zwaar mee. Zou wel heel zuur zijn na de 2 geweldige prijzen.
Zondag 17 uur zu hause, komt allen

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16412
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door jackkreta »

7-4 gewonnen dus landskampioen. :party:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: IJshockey

Bericht door noviomagum »

jackkreta schreef:
wo 06 mar 2019, 22:43
7-4 gewonnen dus landskampioen. :party:
Lekker net terug uit Tilburg top avond gehad :party:

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12428
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Curva »

Helaas geen vervolg tegen Herental.

DR
Berichten: 4796
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door DR »

Je mag toch niet klagen. Er zijn weinig middenmoters die zowel landskampioen als bekerwinnaar worden in een seizoen. Steeds goed gepiekt. Herentals gaat de beneliga winnen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Tiel »

DR schreef:
wo 13 mar 2019, 09:21
Je mag toch niet klagen. Er zijn weinig middenmoters die zowel landskampioen als bekerwinnaar worden in een seizoen. Steeds goed gepiekt. Herentals gaat de beneliga winnen.
:withstupid: Maar die deden in de 2 gewonnen competities dan ook niet mee :wink: .


Al is het wel zuur natuurlijk na het weggeven van vrijdag, gisteren ook nog eens 90 seconden voor tijd gelijk en een paar seconden voor de shootout verloren.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door zuurpruim »

wallgirl schreef:
vr 16 aug 2019, 14:12
De mensen die het bij NEC verpesten, verpesten het ook bij het ijshockey.
Tja,het is maar een klein stukje lopen,van de Meyhorst naar het Triavium

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8854
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door JBNMGN »

Seizoenkaarthouders van NEC kunnen nu met 50% korting naar het ijshockey.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: IJshockey

Bericht door BennyT »

JBNMGN schreef:
do 31 okt 2019, 19:22
Seizoenkaarthouders van NEC kunnen nu met 50% korting naar het ijshockey.
waar?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Tiel »

JBNMGN schreef:
do 31 okt 2019, 19:22
Seizoenkaarthouders van NEC kunnen nu met 50% korting naar het ijshockey.
Naar 4 wedstrijden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: IJshockey

Bericht door BennyT »

Tiel schreef:
do 31 okt 2019, 20:58
JBNMGN schreef:
do 31 okt 2019, 19:22
Seizoenkaarthouders van NEC kunnen nu met 50% korting naar het ijshockey.
Naar 4 wedstrijden.
dat is inderdaad wel een aanrader. ben er nog nooit geweest. Is dat een leuke sport?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten