IJshockey

Discussies over alle andere sporten!
Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10298
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
di 05 feb 2019, 22:13
De mensen die het bij NEC verpesten, verpesten het ook bij het ijshockey. Daar zit een enorme overlap , al ruim 20 jaar. Vrijdagavond ijshockey, in het weekend naar NEC ,zo zag het er bij mij vaak uit, net als bij vele andere. Blijkbaar hebben de hoolies zich nu georganiseerd maar dat ze bij de Devils nu raar staan te kijken is vrij hypocriet.
Hypocriet lijkt het me niet. Eerder naïef.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door albatros »

Blijft staan dat dit soort figuren de club een hele slechte dienst bewijst. Want ik hoor nu al van mensen dat ze af gaan haken en niet meer naar de goffert gaan. Naast het slechte voetbal is dit voor hen de druppel die de emmer laat overlopen. Wat dreigt is dat de club niet meer als volksclub betiteld wordt, maar als gajus club waar je niet mee geassocieerd wilt worden. Bedankt tokkies!

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: IJshockey

Bericht door noviomagum »

albatros schreef:
wo 06 feb 2019, 10:15
Blijft staan dat dit soort figuren de club een hele slechte dienst bewijst. Want ik hoor nu al van mensen dat ze af gaan haken en niet meer naar de goffert gaan. Naast het slechte voetbal is dit voor hen de druppel die de emmer laat overlopen. Wat dreigt is dat de club niet meer als volksclub betiteld wordt, maar als gajus club waar je niet mee geassocieerd wilt worden. Bedankt tokkies!
Je kunt ook overdrijven hé er wordt nu net gedaan of er wekelijks wat gebeurt en wat kan de club eraan doen

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5204
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door eniesee12 »

noviomagum schreef:
wo 06 feb 2019, 11:02
albatros schreef:
wo 06 feb 2019, 10:15
Blijft staan dat dit soort figuren de club een hele slechte dienst bewijst. Want ik hoor nu al van mensen dat ze af gaan haken en niet meer naar de goffert gaan. Naast het slechte voetbal is dit voor hen de druppel die de emmer laat overlopen. Wat dreigt is dat de club niet meer als volksclub betiteld wordt, maar als gajus club waar je niet mee geassocieerd wilt worden. Bedankt tokkies!
Je kunt ook overdrijven hé er wordt nu net gedaan of er wekelijks wat gebeurt en wat kan de club eraan doen
Op dit moment niet Nee, maar nec supporters hebben een heel slecht verleden op geweldsgebied. Dat lees je ook op social media iedereen weet dat er veel tuig rondloopt bij nec.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Tiel »

Die handschoenen waren om scooter te rijden. Dat dacht ik al toen ik de foto zag.... Vuurwerk kwam uit de andere bus, dat moet dus de bus zijn waar mensen met een 080 shirtje en andere bekende zonder namen te noemen in de deuropening stonden.

Jammer, vuurwerk in een ijshal :crazy: .
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16390
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Legendario »

albatros schreef:
wo 06 feb 2019, 10:15
Blijft staan dat dit soort figuren de club een hele slechte dienst bewijst. Want ik hoor nu al van mensen dat ze af gaan haken en niet meer naar de goffert gaan. Naast het slechte voetbal is dit voor hen de druppel die de emmer laat overlopen. Wat dreigt is dat de club niet meer als volksclub betiteld wordt, maar als gajus club waar je niet mee geassocieerd wilt worden. Bedankt tokkies!
Ze gaan niet meer naar de Goffert omdat er wat tuig bij het ijshockey is gaan rellen?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8854
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door JBNMGN »

Gijscoman schreef:
di 05 feb 2019, 13:05
NECRulez schreef:
di 05 feb 2019, 12:57
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/ho ... ~ad6b3581/

Schijnbaar weten ze ook bij de Devils precies wie het zijn, maar óók daar grijpen ze niet in. Tuig van de richel. Geen groot fan van Bruls, maar de harde lijn die hij jegens de HKN hanteert is prima.
Dat zit wel enigszins anders in elkaar, gezien het artikel. Kaarten zijn vermoedelijk doorverkocht aan de HKN. Vervolgens is men met een bus aangesloten bij de overige bussen. Heb ik ook gehoord, ze hebben de kaarten gewoon via internet op de den Haag site gekocht en hebben vervolgens zelf een bus gehuurd.Op het moment dat dat duidelijk wordt is men al een eind onderweg. Het moment dat men echt doorkreeg dat de echte onruststokers er waren, was het al te laat. Dan kan je die groep wel weigeren, maar dan krijg je geweld bij de ingang of bij de bussen. En bij het ijshockey heeft men niet de ervaring die NEC heeft in het omgaan met dit soort types.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door zuurpruim »

eniesee12 schreef:
wo 06 feb 2019, 11:44
noviomagum schreef:
wo 06 feb 2019, 11:02
albatros schreef:
wo 06 feb 2019, 10:15
Blijft staan dat dit soort figuren de club een hele slechte dienst bewijst. Want ik hoor nu al van mensen dat ze af gaan haken en niet meer naar de goffert gaan. Naast het slechte voetbal is dit voor hen de druppel die de emmer laat overlopen. Wat dreigt is dat de club niet meer als volksclub betiteld wordt, maar als gajus club waar je niet mee geassocieerd wilt worden. Bedankt tokkies!
Je kunt ook overdrijven hé er wordt nu net gedaan of er wekelijks wat gebeurt en wat kan de club eraan doen
Op dit moment niet Nee, maar nec supporters hebben een heel slecht verleden op geweldsgebied. Dat lees je ook op social media iedereen weet dat er veel tuig rondloopt bij nec.
Als mensen wegblijven omdat er bij het ijshockey rellen plaatsvinden dan zeg ik houdoe en bedankt. En svp nooit meer terugkomen. En ik blijf herhalen,wanneer zijn hier voor het laatst ongeregeldheden geweest,dat dateert van al jaren geleden.Dat er nu 20 mafkezen de bus in gaan en willen matten is idioot maar volgens mij totaal niet geregisseerd. De harde kern stelt niks meer voor, daar doet deze actie niks aan af. Het wordt weer allemaal erg overtrokken.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door albatros »

Het is een optelling van zaken. Maar ik laat me er niet door verjagen. Voel me helemaal veilig in het stadion.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: IJshockey

Bericht door noviomagum »

zuurpruim schreef:
wo 06 feb 2019, 13:46
eniesee12 schreef:
wo 06 feb 2019, 11:44
noviomagum schreef:
wo 06 feb 2019, 11:02
albatros schreef:
wo 06 feb 2019, 10:15
Blijft staan dat dit soort figuren de club een hele slechte dienst bewijst. Want ik hoor nu al van mensen dat ze af gaan haken en niet meer naar de goffert gaan. Naast het slechte voetbal is dit voor hen de druppel die de emmer laat overlopen. Wat dreigt is dat de club niet meer als volksclub betiteld wordt, maar als gajus club waar je niet mee geassocieerd wilt worden. Bedankt tokkies!
Je kunt ook overdrijven hé er wordt nu net gedaan of er wekelijks wat gebeurt en wat kan de club eraan doen
Op dit moment niet Nee, maar nec supporters hebben een heel slecht verleden op geweldsgebied. Dat lees je ook op social media iedereen weet dat er veel tuig rondloopt bij nec.
Als mensen wegblijven omdat er bij het ijshockey rellen plaatsvinden dan zeg ik houdoe en bedankt. En svp nooit meer terugkomen. En ik blijf herhalen,wanneer zijn hier voor het laatst ongeregeldheden geweest,dat dateert van al jaren geleden.Dat er nu 20 mafkezen de bus in gaan en willen matten is idioot maar volgens mij totaal niet geregisseerd. De harde kern stelt niks meer voor, daar doet deze actie niks aan af. Het wordt weer allemaal erg overtrokken.
:withstupid:

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door albatros »

Bedankt helden! De finale komt definitief niet naar Nijmegen. Terechte beslissing

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Bleum »

JBNMGN schreef:
ma 04 feb 2019, 13:55
En dan het gedoe met die bussen waar naar verluidt HKN leden (en anderen) in zaten die behoorlijk gezopen hadden toen ze du bus in stapten en vervolgens in de bus ook nog eens trammelant maakten. Die zijn gelukkig terug naar huis gestuurd zodat er in de Uithof geen rotzooi meer kon komen. De burgemeester van den Haag en de directie van de Uithof hadden al meteen een stadionverbod doen uitgaan naar die 2 bussen.

De vraag is nu alleen: krijgen die gasten nu een stadionverbod van NEC/KNVB? Kunnen ze voetbalsupporters die bij een geheel andere sport rellen ook bij hun club dan wel bij het voetbal algemeen stadionverboden geven?

Hoe dan ook: de Ahoud Devils worden in een kwaad daglicht gezet door een stelletje leipkezen die niets, maar dan ook niets anders in zin hebben dan rotzooi trappen, anders neem je ook geen (redekijk zwaar) vuurwerk mee.

Zal nog wel een staartje krijgen
Je leest wat in de krant en je trekt meteen dergelijke conclusies?
Jij weet wat er is gebeurd? Jij was erbij? Jij hebt die hooligans gezien? Jij weet of het terugsturen ook echt gerechtvaardigd was?

Overigens was er geen Bleumbus. Die rijdt alleen bij NEC. Beetje lastig dan dat een bus die niet rijdt teruggestuurd wordt. Ik zat in een bus van Thoonen, officiële bus met officiële kaarten, waar 30 blikken bier in de koelkast van de chauffeur zaten, waar echte ijshockeyfans in zaten, waarvan sommigen met seizoenkaart en ook een aantal vrijwilligers van de club. Aangevuld met andere supporters die ook voor het ijshockey kwamen, maar ook naar NEC gaan. Waar het rustig en gemoedelijk was in de bus, absoluut geen agressieve sfeer of bezopen toestanden (kon ook niet met de hoeveelheid bier in de bus). Als je 3 uur in de bus moet zitten, zonder fatoenlijke sanitaire voorzieningen, zonder fatsoenlijke communicatie en mensen willen naar buiten om te pissen en dat mag dan vervolgens niet dan krijg je vanzelf dat mensen boos worden.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8854
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door JBNMGN »

Bleum schreef:
do 07 feb 2019, 11:02
JBNMGN schreef:
ma 04 feb 2019, 13:55
En dan het gedoe met die bussen waar naar verluidt HKN leden (en anderen) in zaten die behoorlijk gezopen hadden toen ze du bus in stapten en vervolgens in de bus ook nog eens trammelant maakten. Die zijn gelukkig terug naar huis gestuurd zodat er in de Uithof geen rotzooi meer kon komen. De burgemeester van den Haag en de directie van de Uithof hadden al meteen een stadionverbod doen uitgaan naar die 2 bussen.

De vraag is nu alleen: krijgen die gasten nu een stadionverbod van NEC/KNVB? Kunnen ze voetbalsupporters die bij een geheel andere sport rellen ook bij hun club dan wel bij het voetbal algemeen stadionverboden geven?

Hoe dan ook: de Ahoud Devils worden in een kwaad daglicht gezet door een stelletje leipkezen die niets, maar dan ook niets anders in zin hebben dan rotzooi trappen, anders neem je ook geen (redekijk zwaar) vuurwerk mee.

Zal nog wel een staartje krijgen
Je leest wat in de krant en je trekt meteen dergelijke conclusies? Nee hoor!
Jij weet wat er is gebeurd? Jij was erbij?Ja ik was er bij, niet in de bussen maar in de hal en weet echt wel wat daar gebeurd is. Heeft niets met HKN te maken maar gewoon met onderlinge "ruzie' over bier gooien bij de doelpunten. Jij hebt die hooligans gezien? Jij weet of het terugsturen ook echt gerechtvaardigd was? Nee ik weet alleen wat er gezegd en geschreven is. Zou er helemaal niets waar zijn van dat alles?

Overigens was er geen Bleumbus. Die rijdt alleen bij NEC. Heb ik het daarover gehad dan?Beetje lastig dan dat een bus die niet rijdt teruggestuurd wordt. Ik zat in een bus van Thoonen, officiële bus met officiële kaarten, waar 30 blikken bier in de koelkast van de chauffeur zaten, waar echte ijshockeyfans in zaten, waarvan sommigen met seizoenkaart en ook een aantal vrijwilligers van de club. Aangevuld met andere supporters die ook voor het ijshockey kwamen, maar ook naar NEC gaan. Waar het rustig en gemoedelijk was in de bus, absoluut geen agressieve sfeer of bezopen toestanden (kon ook niet met de hoeveelheid bier in de bus). Als je 3 uur in de bus moet zitten, zonder fatoenlijke sanitaire voorzieningen, zonder fatsoenlijke communicatie en mensen willen naar buiten om te pissen en dat mag dan vervolgens niet dan krijg je vanzelf dat mensen boos worden.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Bleum »

Je praat over de bussen, je trekt conclusies over de bussen, je hebt het over rellen bij die bussen, je rept over stadionverboden en je weet van niks. In de hal was je, net als het bestuur dat haar eigen supporters in de bussen aan haar lot over liet bij de snelweg en dezelfde conclusies trekt. Als je zelf de vraag stelt "zou er helemaal niets van waar zijn" dan is jouw verhaal met conclusies gebaseerd op vermoedens en aannames. Precies mijn punt.

Ik begin over Bleumbus omdat iemand anders daarover begon. Niet specifiek jij, maar had geen zin om hetzelfde verhaal onder 2 verschillende quotes te plaatsen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Tiel »

Bleum schreef:
do 07 feb 2019, 11:02
JBNMGN schreef:
ma 04 feb 2019, 13:55
En dan het gedoe met die bussen waar naar verluidt HKN leden (en anderen) in zaten die behoorlijk gezopen hadden toen ze du bus in stapten en vervolgens in de bus ook nog eens trammelant maakten. Die zijn gelukkig terug naar huis gestuurd zodat er in de Uithof geen rotzooi meer kon komen. De burgemeester van den Haag en de directie van de Uithof hadden al meteen een stadionverbod doen uitgaan naar die 2 bussen.

De vraag is nu alleen: krijgen die gasten nu een stadionverbod van NEC/KNVB? Kunnen ze voetbalsupporters die bij een geheel andere sport rellen ook bij hun club dan wel bij het voetbal algemeen stadionverboden geven?

Hoe dan ook: de Ahoud Devils worden in een kwaad daglicht gezet door een stelletje leipkezen die niets, maar dan ook niets anders in zin hebben dan rotzooi trappen, anders neem je ook geen (redekijk zwaar) vuurwerk mee.

Zal nog wel een staartje krijgen
Je leest wat in de krant en je trekt meteen dergelijke conclusies?
Jij weet wat er is gebeurd? Jij was erbij? Jij hebt die hooligans gezien? Jij weet of het terugsturen ook echt gerechtvaardigd was?

Overigens was er geen Bleumbus. Die rijdt alleen bij NEC. Beetje lastig dan dat een bus die niet rijdt teruggestuurd wordt. Ik zat in een bus van Thoonen, officiële bus met officiële kaarten, waar 30 blikken bier in de koelkast van de chauffeur zaten, waar echte ijshockeyfans in zaten, waarvan sommigen met seizoenkaart en ook een aantal vrijwilligers van de club. Aangevuld met andere supporters die ook voor het ijshockey kwamen, maar ook naar NEC gaan. Waar het rustig en gemoedelijk was in de bus, absoluut geen agressieve sfeer of bezopen toestanden (kon ook niet met de hoeveelheid bier in de bus). Als je 3 uur in de bus moet zitten, zonder fatoenlijke sanitaire voorzieningen, zonder fatsoenlijke communicatie en mensen willen naar buiten om te pissen en dat mag dan vervolgens niet dan krijg je vanzelf dat mensen boos worden.
Maar het vuurwerk zat dus wel in jullie bus? Aangezien het niet in de andere zoals ze zelf zeggen HKN bus zat. Was dat van de IJshockeyfans of van de andere supporters? Vuurwerk bij een ijshockey wedstrijd zorgt niet voor sfeer, het verpest de wedstrijd. In een hal kan de rook niet weg, de wedstrijd kan dan dus niet beginnen. Zondag ging ook het brandalarm af tijdens de huldiging. Of waren het enkel sterretjes?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door zuurpruim »

De normale ijshockeysupporter had hier niks mee van doen .Den Haag had de kaarten in de vrije verkoop gedaan en er waren enkele tientallen idioten die de kaarten hebben gekocht .Volledig doorgesnoven en uiteraard in het zwart gekleed zijn ze de bus ingestapt .Dan weet je hoe laat het is en ben je als club vrij machteloos. Wat mij wel verbaast, ook in de hal zelf was het vrij onrustig schijnt .Dus er zijn dus enkele van die idioten door het net geglipt bij de politiecontrole of hoe kan dit?

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8854
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door JBNMGN »

Bleum schreef:
do 07 feb 2019, 11:26
Je praat over de bussen, je trekt conclusies over de bussen, je hebt het over rellen bij die bussen, je rept over stadionverboden en je weet van niks. In de hal was je, net als het bestuur dat haar eigen supporters in de bussen aan haar lot over liet bij de snelweg en dezelfde conclusies trekt. Als je zelf de vraag stelt "zou er helemaal niets van waar zijn" dan is jouw verhaal met conclusies gebaseerd op vermoedens en aannames. Precies mijn punt.

Ik begin over Bleumbus omdat iemand anders daarover begon. Niet specifiek jij, maar had geen zin om hetzelfde verhaal onder 2 verschillende quotes te plaatsen.
Als ik het zo overal lees en hoor probeert iedereen zijn straatje schoon te houden, maar wat is dan het ECHTE verhaal?
Lult de politie uit zijn nek, heeft er helemaal niets plaats gevonden waardoor de bussen terug gestuurd zijn?
Maar de grote vraag blijft: wat heeft het voor zin om (als het dan waar is wat er gezegd en geschreven is) bezopen naar een wedstrijd te gaan, vuurwerk mee te nemen, enz enz.

Maar weet je wat het grootste probleem is? Dat ook dit weer wordt afgedaan als "niet waar" maar dat de echte waarheid nooit op tafel komt omdat alle partijen andere versies van het verhaal neer leggen en wie zou ik dan moeten geloven? Zeg jij het maar dan!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door zuurpruim »

JBNMGN schreef:
do 07 feb 2019, 14:17
Bleum schreef:
do 07 feb 2019, 11:26
Je praat over de bussen, je trekt conclusies over de bussen, je hebt het over rellen bij die bussen, je rept over stadionverboden en je weet van niks. In de hal was je, net als het bestuur dat haar eigen supporters in de bussen aan haar lot over liet bij de snelweg en dezelfde conclusies trekt. Als je zelf de vraag stelt "zou er helemaal niets van waar zijn" dan is jouw verhaal met conclusies gebaseerd op vermoedens en aannames. Precies mijn punt.

Ik begin over Bleumbus omdat iemand anders daarover begon. Niet specifiek jij, maar had geen zin om hetzelfde verhaal onder 2 verschillende quotes te plaatsen.
Als ik het zo overal lees en hoor probeert iedereen zijn straatje schoon te houden, maar wat is dan het ECHTE verhaal?
Lult de politie uit zijn nek, heeft er helemaal niets plaats gevonden waardoor de bussen terug gestuurd zijn?
Maar de grote vraag blijft: wat heeft het voor zin om (als het dan waar is wat er gezegd en geschreven is) bezopen naar een wedstrijd te gaan, vuurwerk mee te nemen, enz enz.

Maar weet je wat het grootste probleem is? Dat ook dit weer wordt afgedaan als "niet waar" maar dat de echte waarheid nooit op tafel komt omdat alle partijen andere versies van het verhaal neer leggen en wie zou ik dan moeten geloven? Zeg jij het maar dan!
Verhaal is toch duidelijk? Hoolies die nooit gaan kopen nu legaal kaartjes en zetten de boel op zijn kop. Politie grijpt in , desondanks ook tijdens de wedstrijd een grimmige sfeer. Gewoon een ongeorganiseerde bende van doorgesnoven gasten met zwarte capuchons .Krijgen bij NEC geen kans meer , waarschijnlijk vanwege stadionverbod en bekend bij politie. Dan zoeken ze andere podia om zich te manifesteren. Volgens mij is zaterdag de derby nec-vitesse bij de jeugd, zal ook wel veel politie zijn.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door bertje »

Bij een jeugdwedstrijd ja? Ik vraag me oprecht af waar het bij dat soort gasten mis is gegaan. Klap van een molen, als baby een paar keer op de kop gestuiterd, slechte opvoeding, geboren zonder enige vorm van hersens. Walgelijk dat soort gasten..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: IJshockey

Bericht door noviomagum »

Ik vind het intrekken om de finale te organiseren een belachelijk besluit , er wordt gesproken over doorgesnoven hooligans maar het valt toch allemaal reuze mee , weet je hoeveel incidenten er tijdens de vierdaagse feesten zijn , schaamen jullie je ook dan als Nijmegenaar? En moeten we dat evenement ook niet meer willen? Laten ze maar al die straat roven en woning overvallen aanpakken , dat is tegenwoordig dagelijks in ons Nijmegen

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door zuurpruim »

noviomagum schreef:
do 07 feb 2019, 15:44
Ik vind het intrekken om de finale te organiseren een belachelijk besluit , er wordt gesproken over doorgesnoven hooligans maar het valt toch allemaal reuze mee , weet je hoeveel incidenten er tijdens de vierdaagse feesten zijn , schaamen jullie je ook dan als Nijmegenaar? En moeten we dat evenement ook niet meer willen? Laten ze maar al die straat roven en woning overvallen aanpakken , dat is tegenwoordig dagelijks in ons Nijmegen
Nou,ik heb nu van verschillende mensen gehoord dat het een groep van een man of 25-30 betrof,geheel inn het zwart gekleed en echt volkomen onder de coke.En die handschoenen lagen er niet om sneeuwballen mee te gooien.Aan de andere kant niet groter maken dan het is,bij NEC is het al jaren rustig,hopelijk blijft dat zo.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5204
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door eniesee12 »

zuurpruim schreef:
do 07 feb 2019, 15:55
noviomagum schreef:
do 07 feb 2019, 15:44
Ik vind het intrekken om de finale te organiseren een belachelijk besluit , er wordt gesproken over doorgesnoven hooligans maar het valt toch allemaal reuze mee , weet je hoeveel incidenten er tijdens de vierdaagse feesten zijn , schaamen jullie je ook dan als Nijmegenaar? En moeten we dat evenement ook niet meer willen? Laten ze maar al die straat roven en woning overvallen aanpakken , dat is tegenwoordig dagelijks in ons Nijmegen
Nou,ik heb nu van verschillende mensen gehoord dat het een groep van een man of 25-30 betrof,geheel inn het zwart gekleed en echt volkomen onder de coke.En die handschoenen lagen er niet om sneeuwballen mee te gooien.Aan de andere kant niet groter maken dan het is,bij NEC is het al jaren rustig,hopelijk blijft dat zo.

Nee dat klopt, die handschoenen lagen er om scooter te rijden.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Tiel »

eniesee12 schreef:
do 07 feb 2019, 16:02
zuurpruim schreef:
do 07 feb 2019, 15:55
noviomagum schreef:
do 07 feb 2019, 15:44
Ik vind het intrekken om de finale te organiseren een belachelijk besluit , er wordt gesproken over doorgesnoven hooligans maar het valt toch allemaal reuze mee , weet je hoeveel incidenten er tijdens de vierdaagse feesten zijn , schaamen jullie je ook dan als Nijmegenaar? En moeten we dat evenement ook niet meer willen? Laten ze maar al die straat roven en woning overvallen aanpakken , dat is tegenwoordig dagelijks in ons Nijmegen
Nou,ik heb nu van verschillende mensen gehoord dat het een groep van een man of 25-30 betrof,geheel inn het zwart gekleed en echt volkomen onder de coke.En die handschoenen lagen er niet om sneeuwballen mee te gooien.Aan de andere kant niet groter maken dan het is,bij NEC is het al jaren rustig,hopelijk blijft dat zo.

Nee dat klopt, die handschoenen lagen er om scooter te rijden.
:jestera:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11624
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door DJTEEF! »

noviomagum schreef:
do 07 feb 2019, 15:44
Ik vind het intrekken om de finale te organiseren een belachelijk besluit , er wordt gesproken over doorgesnoven hooligans maar het valt toch allemaal reuze mee , weet je hoeveel incidenten er tijdens de vierdaagse feesten zijn , schaamen jullie je ook dan als Nijmegenaar? En moeten we dat evenement ook niet meer willen? Laten ze maar al die straat roven en woning overvallen aanpakken , dat is tegenwoordig dagelijks in ons Nijmegen
De Vierdaagsfeesten trekken 1.600.000 mensen. Hoeveel man pasten er in het uitvak in Den Haag? 500? Een beetje een rare vergelijking, vind je niet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8854
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door JBNMGN »

zuurpruim schreef:
do 07 feb 2019, 15:21
JBNMGN schreef:
do 07 feb 2019, 14:17
Bleum schreef:
do 07 feb 2019, 11:26
Je praat over de bussen, je trekt conclusies over de bussen, je hebt het over rellen bij die bussen, je rept over stadionverboden en je weet van niks. In de hal was je, net als het bestuur dat haar eigen supporters in de bussen aan haar lot over liet bij de snelweg en dezelfde conclusies trekt. Als je zelf de vraag stelt "zou er helemaal niets van waar zijn" dan is jouw verhaal met conclusies gebaseerd op vermoedens en aannames. Precies mijn punt.

Ik begin over Bleumbus omdat iemand anders daarover begon. Niet specifiek jij, maar had geen zin om hetzelfde verhaal onder 2 verschillende quotes te plaatsen.
Als ik het zo overal lees en hoor probeert iedereen zijn straatje schoon te houden, maar wat is dan het ECHTE verhaal?
Lult de politie uit zijn nek, heeft er helemaal niets plaats gevonden waardoor de bussen terug gestuurd zijn?
Maar de grote vraag blijft: wat heeft het voor zin om (als het dan waar is wat er gezegd en geschreven is) bezopen naar een wedstrijd te gaan, vuurwerk mee te nemen, enz enz.

Maar weet je wat het grootste probleem is? Dat ook dit weer wordt afgedaan als "niet waar" maar dat de echte waarheid nooit op tafel komt omdat alle partijen andere versies van het verhaal neer leggen en wie zou ik dan moeten geloven? Zeg jij het maar dan!
Verhaal is toch duidelijk? Hoolies die nooit gaan kopen nu legaal kaartjes en zetten de boel op zijn kop. Politie grijpt in , desondanks ook tijdens de wedstrijd een grimmige sfeer. Gewoon een ongeorganiseerde bende van doorgesnoven gasten met zwarte capuchons .Krijgen bij NEC geen kans meer , waarschijnlijk vanwege stadionverbod en bekend bij politie. Dan zoeken ze andere podia om zich te manifesteren. Volgens mij is zaterdag de derby nec-vitesse bij de jeugd, zal ook wel veel politie zijn.
Was jij bij de wedstrijd aanwezig? Je praat over doorgesnoven gasten met zwarte capuchons maar even ter verduidelijking die waren niet in de hal en al helemaal niet op dat stukje tribune waar de trammelant was.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast