IJshockey

Discussies over alle andere sporten!
albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door albatros »

Jazeker. Je kunt ze beter con
centreren. Daar heb je gelijk in. Alleen cocentreren en daarbij oogluikend crimineel gedrag toelaten is onacceptabel. Concentreren en er iets positiefs mee doen. En waar ik onpasselijk van wordt zijn de krokodillentranen van bijvoorbeeld de eigenaresse van dat café heideroosje. Bah onder de ogen zien dat er van alles mis is en dan gaan janken en de burgemeester de schuld geven. Laten ze het bij zichzelf zoeken

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
ma 04 feb 2019, 11:04
albatros schreef:
ma 04 feb 2019, 10:59
Nee hoor Bruls was niet in Den Haag of de Korenmarkt. Zeker beleid helpt. Maar het waren mafkezen. En deze Neanderthalers hebben niet alleen onderling gevochten, maar ook nog eens een kantinemeisje aangerand. Walgelijk volk.
Ik zeg nergens dat het normaal is.Wat ik probeer aan te geven is dat je ze,door dit .beleid, uit het oog verliest.Je kan ze beter geconcentreerd op een plek houden dan ze door de hele stad jagen.En als Bruls en zijn politiechef zo tevreden zijn waarom is er gisteren dan niet voortijdig ingegrepen? Omdat ze op deze manier het zicht op ze kwijt raken.
Niet alleen het zicht is kwijt, maar ook een zekere corrigerende functie binnen de groep. Meestal werden de eencelligen nog door tweecelligen gestuurd, waardoor het enkel gecontroleerd uit de hand liep. Niet dat dat goed was.

Aan de andere kant is er nu inmiddels gekozen voor een harde lijn, dus een weg terug lijkt lastig. Dan ook maar doorzetten met de harde aanpak. Indien er inderdaad sprake is van aanranding, dan mag ik hopen dat er ook een celstraf volgt. Verder heeft de harde aanpak er tenminste voor gezorgd dat de HKN tegenwoordig op sterven na dood is. Geen slechte zaak lijkt me.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
ma 04 feb 2019, 12:10
zuurpruim schreef:
ma 04 feb 2019, 11:04
albatros schreef:
ma 04 feb 2019, 10:59
Nee hoor Bruls was niet in Den Haag of de Korenmarkt. Zeker beleid helpt. Maar het waren mafkezen. En deze Neanderthalers hebben niet alleen onderling gevochten, maar ook nog eens een kantinemeisje aangerand. Walgelijk volk.
Ik zeg nergens dat het normaal is.Wat ik probeer aan te geven is dat je ze,door dit .beleid, uit het oog verliest.Je kan ze beter geconcentreerd op een plek houden dan ze door de hele stad jagen.En als Bruls en zijn politiechef zo tevreden zijn waarom is er gisteren dan niet voortijdig ingegrepen? Omdat ze op deze manier het zicht op ze kwijt raken.
Niet alleen het zicht is kwijt, maar ook een zekere corrigerende functie binnen de groep. Meestal werden de eencelligen nog door tweecelligen gestuurd, waardoor het enkel gecontroleerd uit de hand liep. Niet dat dat goed was.

Aan de andere kant is er nu inmiddels gekozen voor een harde lijn, dus een weg terug lijkt lastig. Dan ook maar doorzetten met de harde aanpak. Indien er inderdaad sprake is van aanranding, dan mag ik hopen dat er ook een celstraf volgt. Verder heeft de harde aanpak er tenminste voor gezorgd dat de HKN tegenwoordig op sterven na dood is. Geen slechte zaak lijkt me.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen ,dat zie je wel aan de incidenten gisteren. En dan en passant nog even de Korenmarkt op .Dat zijn 2 zaken die zich al jaren niet hebben voorgedaan. Ja, de HKN is inmiddels vrij gedecimeerd maar de frustratie zit erg hoog. En zolang je ze geen eigen plek wil geven gaan dit soort achterlijke dingen gewoon door. Ik denk serieus dat het beleid van Bruls inzake de HKN contraproductief gaat werken.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
zo 03 feb 2019, 22:34
noviomagum schreef:
zo 03 feb 2019, 22:24
burp schreef:
zo 03 feb 2019, 22:16
Erg best is het natuurlijk niet.
https://www.gelderlander.nl/arnhem/poli ... ~ad790d1b/

Bezoekje Arnep is vrij kansloos, maar wat er tijdens de wedstrijd gebeurde was wel ernstig.
Was de hele tijd goed onrustig, dat was op de stream ook wel goed te zien.
Kan je verwachten een finale tel daarbij op voetbalsupporters , en je kan iets verwachten politie inzet bij ijshockey wedstrijden is minimaal, het eerste weekend van maart wordt de finale four in het Trivium gehouden , je kunt de klok erop gelijk zetten dat het fout gaat , er komen supporters uit Limburg, Friesland en Den Haag
Het vechten in de hal was volgens mij onderling. Geen Den Haag supporter aan de pas gekomen. Echt diep triest.
Klopt, het begon na de 2-1, toen Nijmegen supporters die na het doelpunt met bier gooiden. Daar waren er een stel die onderaan stonden niet blij mee. Ik kan dat wel begrijpen want dat is niet fijn, vandaar dat ik ook niet meer beneden sta bij uitwedstrijden, maar het hoort niet.
Toen daar wat van gezegd werd begon het trekken, duwen en meppen. Data werd in de kiem gesmoord door de stewards en het was weer rustig. Bij de gelijkmaker (2-2) het zelfde tafereel, en toen werd het nog grimmiger. Wie er schuld heeft?
Je weet nu eenmaal dat als je onderaan staat dat kan gebeuren, dus je kunt ook ergens anders gaan staan, zeker na die eerste keer. Maar moet er nu perse met bier gegooid worden, hebben die randdebielen dan geen greintje fatsoen in hun donder?
En dan het gedoe met die bussen waar naar verluidt HKN leden (en anderen) in zaten die behoorlijk gezopen hadden toen ze du bus in stapten en vervolgens in de bus ook nog eens trammelant maakten. Die zijn gelukkig terug naar huis gestuurd zodat er in de Uithof geen rotzooi meer kon komen. De burgemeester van den Haag en de directie van de Uithof hadden al meteen een stadionverbod doen uitgaan naar die 2 bussen.

De vraag is nu alleen: krijgen die gasten nu een stadionverbod van NEC/KNVB? Kunnen ze voetbalsupporters die bij een geheel andere sport rellen ook bij hun club dan wel bij het voetbal algemeen stadionverboden geven?

Hoe dan ook: de Ahoud Devils worden in een kwaad daglicht gezet door een stelletje leipkezen die niets, maar dan ook niets anders in zin hebben dan rotzooi trappen, anders neem je ook geen (redekijk zwaar) vuurwerk mee.

Zal nog wel een staartje krijgen
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door JBNMGN »

zuurpruim schreef:
ma 04 feb 2019, 13:51
Gijscoman schreef:
ma 04 feb 2019, 12:10
zuurpruim schreef:
ma 04 feb 2019, 11:04
albatros schreef:
ma 04 feb 2019, 10:59
Nee hoor Bruls was niet in Den Haag of de Korenmarkt. Zeker beleid helpt. Maar het waren mafkezen. En deze Neanderthalers hebben niet alleen onderling gevochten, maar ook nog eens een kantinemeisje aangerand. Walgelijk volk.
Ik zeg nergens dat het normaal is.Wat ik probeer aan te geven is dat je ze,door dit .beleid, uit het oog verliest.Je kan ze beter geconcentreerd op een plek houden dan ze door de hele stad jagen.En als Bruls en zijn politiechef zo tevreden zijn waarom is er gisteren dan niet voortijdig ingegrepen? Omdat ze op deze manier het zicht op ze kwijt raken.
Niet alleen het zicht is kwijt, maar ook een zekere corrigerende functie binnen de groep. Meestal werden de eencelligen nog door tweecelligen gestuurd, waardoor het enkel gecontroleerd uit de hand liep. Niet dat dat goed was.

Aan de andere kant is er nu inmiddels gekozen voor een harde lijn, dus een weg terug lijkt lastig. Dan ook maar doorzetten met de harde aanpak. Indien er inderdaad sprake is van aanranding, dan mag ik hopen dat er ook een celstraf volgt. Verder heeft de harde aanpak er tenminste voor gezorgd dat de HKN tegenwoordig op sterven na dood is. Geen slechte zaak lijkt me.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen ,dat zie je wel aan de incidenten gisteren. En dan en passant nog even de Korenmarkt op .Dat zijn 2 zaken die zich al jaren niet hebben voorgedaan. Ja, de HKN is inmiddels vrij gedecimeerd maar de frustratie zit erg hoog. En zolang je ze geen eigen plek wil geven gaan dit soort achterlijke dingen gewoon door. Ik denk serieus dat het beleid van Bruls inzake de HKN contraproductief gaat werken.
Tja of je pakt ze harder aan. Het gaat denk ik uiteindelijk maar om een paar man, maar die verneuken het wel voor de rest die in die bussen zaten.
En wat versta jij onder een "eigen plek" ?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door JBNMGN »

Maar voorlopig heb ik een hele spannende wedstrijd gezien waarbij heel eerlijk gezegd moet worden dat den Haag meer recht had op de winst, want zij waren echt beter.
Wat ons geholpen heeft is de goalie Mulder en het doorzettingsvermogen van de Devils die werkelijk tot de laatste seconde knokten.
Heerlijk middagje/avondje gehad.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door burp »

Final four in Nijmegen staat al op de tocht bij de bond.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Tiel »

JBNMGN schreef:
ma 04 feb 2019, 14:00
Maar voorlopig heb ik een hele spannende wedstrijd gezien waarbij heel eerlijk gezegd moet worden dat den Haag meer recht had op de winst, want zij waren echt beter.
Wat ons geholpen heeft is de goalie Mulder en het doorzettingsvermogen van de Devils die werkelijk tot de laatste seconde knokten.
Heerlijk middagje/avondje gehad.
Je bedoelt Mollen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Tiel »

burp schreef:
ma 04 feb 2019, 15:58
Final four in Nijmegen staat al op de tocht bij de bond.
Tja dat kost de Devils dus enorm veel geld.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
ma 04 feb 2019, 16:34
JBNMGN schreef:
ma 04 feb 2019, 14:00
Maar voorlopig heb ik een hele spannende wedstrijd gezien waarbij heel eerlijk gezegd moet worden dat den Haag meer recht had op de winst, want zij waren echt beter.
Wat ons geholpen heeft is de goalie Mulder en het doorzettingsvermogen van de Devils die werkelijk tot de laatste seconde knokten.
Heerlijk middagje/avondje gehad.
Je bedoelt Mollen?
Ja kan ook :biggrin: foutje, sorry
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
ma 04 feb 2019, 16:34
burp schreef:
ma 04 feb 2019, 15:58
Final four in Nijmegen staat al op de tocht bij de bond.
Tja dat kost de Devils dus enorm veel geld.
Laten betalen door die raddraaiers
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door albatros »

Als je zag wat de sneue volk in de bus meegenomen had: onder andere leren vechthandschoenen met metalen noppen. Wat een goor laag tyfus volk. Je schaamt je bijna NEC supporter te zijn. Want ook dit wangedrag straalt wel degelijk op de club af. Of het terecht is of niet. En: bedankt jongens dat de finale door onze neus geboord wordt.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door DJTEEF! »

Behoorlijk kansloos weer. Laat wel duidelijk zien dat voetbal het probleem niet is, aso’s zijn het probleem.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Brabander »

Dat heeft helemaal niks met NEC-supporters te maken! Het is een groep die altijd uit is op problemen en ruzie.
Of dat dan de Zwarte Pieten-discussie is, IJshockey of voetbal.
Op deze manier verkloten ze het wel voor heel veel goedwillende Nijmegenaren! En maken de naam van Nijmegen behoorlijk swert!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Gijscoman »

Brabander schreef:
di 05 feb 2019, 08:37
Dat heeft helemaal niks met NEC-supporters te maken! Het is een groep die altijd uit is op problemen en ruzie.
Of dat dan de Zwarte Pieten-discussie is, IJshockey of voetbal.
Op deze manier verkloten ze het wel voor heel veel goedwillende Nijmegenaren! En maken de naam van Nijmegen behoorlijk swert!
Maar laten we eerlijk zijn; deze groep voelt zich wel het sterkste verbonden met NEC, draagt die verbinding ook uit en is vermoedelijk ook bij NEC met elkaar in contact gekomen.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door JBNMGN »

Gijscoman schreef:
di 05 feb 2019, 10:53
Brabander schreef:
di 05 feb 2019, 08:37
Dat heeft helemaal niks met NEC-supporters te maken! Het is een groep die altijd uit is op problemen en ruzie.
Of dat dan de Zwarte Pieten-discussie is, IJshockey of voetbal.
Op deze manier verkloten ze het wel voor heel veel goedwillende Nijmegenaren! En maken de naam van Nijmegen behoorlijk swert!
Maar laten we eerlijk zijn; deze groep voelt zich wel het sterkste verbonden met NEC, draagt die verbinding ook uit en is vermoedelijk ook bij NEC met elkaar in contact gekomen.
Misschien moet er eens echt serieus hard opgetreden worden tegen die raddraaiers. Levenslang stadion verboden voor alle voetbalwedstrijden in elk stadion en desnoods schorsing voor alle sportaccommodaties. Dat groepje randdebielen verziekt al jaren de naam van de club, zorgt altijd voor problemen en heeft er schijt aan dat ze de club opzadelen met kosten voor vernielingen, boetes van de KNVB enz. Het ergste is dat NEC exact weet wie het zijn maar er niets tegen (durven) doen.
Dit breekt nog een keer zo op dat NEC b.v. punten in mindering krijgt of andere straffen opgelegd door de KNVB zoals uitsluiting van uit supporters naar alle wedstrijden
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Gijscoman »

JBNMGN schreef:
di 05 feb 2019, 11:00
Gijscoman schreef:
di 05 feb 2019, 10:53
Brabander schreef:
di 05 feb 2019, 08:37
Dat heeft helemaal niks met NEC-supporters te maken! Het is een groep die altijd uit is op problemen en ruzie.
Of dat dan de Zwarte Pieten-discussie is, IJshockey of voetbal.
Op deze manier verkloten ze het wel voor heel veel goedwillende Nijmegenaren! En maken de naam van Nijmegen behoorlijk swert!
Maar laten we eerlijk zijn; deze groep voelt zich wel het sterkste verbonden met NEC, draagt die verbinding ook uit en is vermoedelijk ook bij NEC met elkaar in contact gekomen.
Misschien moet er eens echt serieus hard opgetreden worden tegen die raddraaiers. Levenslang stadion verboden voor alle voetbalwedstrijden in elk stadion en desnoods schorsing voor alle sportaccommodaties. Dat groepje randdebielen verziekt al jaren de naam van de club, zorgt altijd voor problemen en heeft er schijt aan dat ze de club opzadelen met kosten voor vernielingen, boetes van de KNVB enz. Het ergste is dat NEC exact weet wie het zijn maar er niets tegen (durven) doen.
Dit breekt nog een keer zo op dat NEC b.v. punten in mindering krijgt of andere straffen opgelegd door de KNVB zoals uitsluiting van uit supporters naar alle wedstrijden
Ik snap de angst bij NEC ook wel. Het aantal doodsbedreigingen vanuit deze groep is ook niet niets. Dat Bruls lange tijd met politiebewaking moest leven en misschien nu nog steeds is daarmee ook verbonden. Ik zou het liefst ook hardere aanpak zien, maar wil je deze groepen echt uitroeien, dan moet je ze in de kern raken. Dus gedegen politieonderzoek, waarbij het hele criminele netwerk blootgelegd wordt. En dan gewoon een flinke groep incl. alle kopstukken de cel in. Bij voorkeur in Arnhem.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door albatros »

En ze besmetten anderen ook met dit gedrag. Het vervelende is, dat ze zelf niet eens ervaren dat ze a socialen zijn. Kansloze a socialen die alleen glorieren door geweldadig gedrag. Maatschappelijk zijn het losers die nergens aan de bak komen. Het is onkruid dat moeilijk uit te roeien is. Spreek je ze 1 op 1 dan zijn het grote lafbekken . Maar op mijn werk wordt ik er wel op aangesproken. Ze halen de naam van de club door het slijk.

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door NECRulez »

https://www.gelderlander.nl/nijmegen/ho ... ~ad6b3581/

Schijnbaar weten ze ook bij de Devils precies wie het zijn, maar óók daar grijpen ze niet in. Tuig van de richel. Geen groot fan van Bruls, maar de harde lijn die hij jegens de HKN hanteert is prima.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Gijscoman »

NECRulez schreef:
di 05 feb 2019, 12:57
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/ho ... ~ad6b3581/

Schijnbaar weten ze ook bij de Devils precies wie het zijn, maar óók daar grijpen ze niet in. Tuig van de richel. Geen groot fan van Bruls, maar de harde lijn die hij jegens de HKN hanteert is prima.
Dat zit wel enigszins anders in elkaar, gezien het artikel. Kaarten zijn vermoedelijk doorverkocht aan de HKN. Vervolgens is men met een bus aangesloten bij de overige bussen. Op het moment dat dat duidelijk wordt is men al een eind onderweg. Het moment dat men echt doorkreeg dat de echte onruststokers er waren, was het al te laat. Dan kan je die groep wel weigeren, maar dan krijg je geweld bij de ingang of bij de bussen. En bij het ijshockey heeft men niet de ervaring die NEC heeft in het omgaan met dit soort types.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Tiel »

Gijscoman schreef:
di 05 feb 2019, 13:05
NECRulez schreef:
di 05 feb 2019, 12:57
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/ho ... ~ad6b3581/

Schijnbaar weten ze ook bij de Devils precies wie het zijn, maar óók daar grijpen ze niet in. Tuig van de richel. Geen groot fan van Bruls, maar de harde lijn die hij jegens de HKN hanteert is prima.
Dat zit wel enigszins anders in elkaar, gezien het artikel. Kaarten zijn vermoedelijk doorverkocht aan de HKN. Vervolgens is men met een bus aangesloten bij de overige bussen. Op het moment dat dat duidelijk wordt is men al een eind onderweg. Het moment dat men echt doorkreeg dat de echte onruststokers er waren, was het al te laat. Dan kan je die groep wel weigeren, maar dan krijg je geweld bij de ingang of bij de bussen. En bij het ijshockey heeft men niet de ervaring die NEC heeft in het omgaan met dit soort types.
Er zijn natuurlijk afspraken gemaakt met Ado voor na de wedstrijd, anders neem je geen handschoenen mee bij het ijshockey wil niemand vechten.
Waarom spreken ze niet gewoon af, waarom bij het ijshockey en daarmee een vereniging benadelen. Triest.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door JBNMGN »

Des te meer il er over lees en hoor des te meer schaam ik mij kapot. Niet alleen als NEC supporter maar onderhand ook als Nijmegenaar.
Te triest voor woorden dat een kleine groep debielen er voor zorgt dat je jezelf zo voelt.
Het wordt echt de hoogste tijd voor een harde aanpak, en niet alleen door de KNVB
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: IJshockey

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
di 05 feb 2019, 15:10
Gijscoman schreef:
di 05 feb 2019, 13:05
NECRulez schreef:
di 05 feb 2019, 12:57
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/ho ... ~ad6b3581/

Schijnbaar weten ze ook bij de Devils precies wie het zijn, maar óók daar grijpen ze niet in. Tuig van de richel. Geen groot fan van Bruls, maar de harde lijn die hij jegens de HKN hanteert is prima.
Dat zit wel enigszins anders in elkaar, gezien het artikel. Kaarten zijn vermoedelijk doorverkocht aan de HKN. Vervolgens is men met een bus aangesloten bij de overige bussen. Op het moment dat dat duidelijk wordt is men al een eind onderweg. Het moment dat men echt doorkreeg dat de echte onruststokers er waren, was het al te laat. Dan kan je die groep wel weigeren, maar dan krijg je geweld bij de ingang of bij de bussen. En bij het ijshockey heeft men niet de ervaring die NEC heeft in het omgaan met dit soort types.
Er zijn natuurlijk afspraken gemaakt met Ado voor na de wedstrijd, anders neem je geen handschoenen mee bij het ijshockey wil niemand vechten.
Waarom spreken ze niet gewoon af, waarom bij het ijshockey en daarmee een vereniging benadelen. Triest.
Zo'n hal is anders aardig koud hoor :crazy:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door Tiel »

Kanchelskis schreef:
di 05 feb 2019, 16:42
Tiel schreef:
di 05 feb 2019, 15:10
Gijscoman schreef:
di 05 feb 2019, 13:05
NECRulez schreef:
di 05 feb 2019, 12:57
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/ho ... ~ad6b3581/

Schijnbaar weten ze ook bij de Devils precies wie het zijn, maar óók daar grijpen ze niet in. Tuig van de richel. Geen groot fan van Bruls, maar de harde lijn die hij jegens de HKN hanteert is prima.
Dat zit wel enigszins anders in elkaar, gezien het artikel. Kaarten zijn vermoedelijk doorverkocht aan de HKN. Vervolgens is men met een bus aangesloten bij de overige bussen. Op het moment dat dat duidelijk wordt is men al een eind onderweg. Het moment dat men echt doorkreeg dat de echte onruststokers er waren, was het al te laat. Dan kan je die groep wel weigeren, maar dan krijg je geweld bij de ingang of bij de bussen. En bij het ijshockey heeft men niet de ervaring die NEC heeft in het omgaan met dit soort types.
Er zijn natuurlijk afspraken gemaakt met Ado voor na de wedstrijd, anders neem je geen handschoenen mee bij het ijshockey wil niemand vechten.
Waarom spreken ze niet gewoon af, waarom bij het ijshockey en daarmee een vereniging benadelen. Triest.
Zo'n hal is anders aardig koud hoor :crazy:
:biggrin: Het woordje vecht was ik vergeten.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: IJshockey

Bericht door zuurpruim »

De mensen die het bij NEC verpesten, verpesten het ook bij het ijshockey. Daar zit een enorme overlap , al ruim 20 jaar. Vrijdagavond ijshockey, in het weekend naar NEC ,zo zag het er bij mij vaak uit, net als bij vele andere. Blijkbaar hebben de hoolies zich nu georganiseerd maar dat ze bij de Devils nu raar staan te kijken is vrij hypocriet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten