IJshockey

Discussies over alle andere sporten!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door burp »

zimmy schreef:Ik zou willen dat mijn leerlingen op het KG lyceum zo'n intelligentiepeil bezaten!
Chapeaux jongens welk een iq.
Ik heb die prutsers van Heyendaal al zien klooien toen jullie nog in de box scheten!
:lol:
lul niet zo stroef en verneuk niet elke discussie met je onzinnige bijdragen Spits :tong:

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door zimmy »

Wat ik wil Tweety is dat de gemeente NIjmegen haar geld aan NEC geeft en niet aan een kleutersport voor een handjevol fools!
:pukeface: :pukeface: :pukeface: :pukeface:

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door tweety »

zimmy schreef:Wat ik wil Tweety is dat de gemeente NIjmegen haar geld aan NEC geeft en niet aan een kleutersport voor een handjevol fools!
:pukeface: :pukeface: :pukeface: :pukeface:
jij bent zeker leraar Nederlands op een school voor moeilijk opvoedbare jongen , want je hebt toch wel het een en ander van ze meegekregen
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door zimmy »

da klopt tweet!

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door tweety »

zimmy schreef:da klopt tweet!
kon niet missen , misschien een tip : met een burn-out kun je ook de ziektewet in , zijn hele goede therapieen voor :tu:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door zimmy »

Hoef nie kel ik heb alweer vakantie tot 20 augustus :beer:

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door zimmy »

Trouwens een beetje stoken kan geen kwaad op dit slaapforum!
Trouwens in de goffert al helemaal nie! :sjaal:

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door tweety »

zimmy schreef:Hoef nie kel ik heb alweer vakantie tot 20 augustus :beer:
nou daar zijn wij lekker mee :nut:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4393
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door Nummer 11 »

zimmy schreef:Trouwens een beetje stoken kan geen kwaad op dit slaapforum!
Trouwens in de goffert al helemaal nie! :sjaal:
Tis niet verplicht om hier te komen hoor. :zzz:

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door zimmy »

Het feit dat jullie blijven reageren bewijst dat jullie oon geen flikker te doen hebben :beer:

vak O
Berichten: 182
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:34
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door vak O »

T ijshockey in Nijmegen maakt een doorstart met een nieuw bestuur en een ander ingeslagen weg .

T ijshockey moet weer een avondje uit worden waarin je niet alleen een mooie pot ijshockey ziet met veel beleving en ook bijna geheel uit jongens die de nijmeegse opleiding hebben gehad.

Er komt een nieuwe naam en een nieuw logo , ik vind wat er gaat komen helemaal in orde en echt bij nijmegen passen maar t word binnenkort allemaal gepresenteerd

De entree prijzen zullen ook flink omlaag gaan want wij hebben liever 1000 man binnen voor een lage prijs dan 400 voor een hoge prijs.

Ik hoop op steun van ook nec supporters die in t verleden veel bij t ijshockey kwamen maar die zijn afgehaakt , we moeten weer achter de ploeg gaan staan en dat de tegenstanders weer met poep in de broek naar ons toekomen
En vergeet niet bij ons wel je biertje op de tribune hahaha :beer:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door Harold Bastiaans »

Verander de stoelkleur, dan kom ik wel weer effe kijken.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

vak O
Berichten: 182
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:34
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door vak O »

dAAROM MOET T WEER VOL WORDEN IN TRIAVIUM ZIE JE TENMINSTE DIE LEGE STOELTJES NIET.

vak O
Berichten: 182
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:34
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door vak O »

Nijmegen gaat volgend seizoen verder als de Nijmegen Devils , t logo is nog niet naar buiten gebracht maar ik heb m gezien en het is schitterend

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door burp »

Devils :lol:

als ze nou "dikke vette sponsornaam met een mooi contract" Nijmegen hadden geheten, dan wist je iig dat er geld binnenkwam.
En zsm weg uit dat Triavium wat het ijshockey alleen maar ellende gerbacht heeft.

vak O
Berichten: 182
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:34
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door vak O »

burp schreef:Devils :lol:

als ze nou "dikke vette sponsornaam met een mooi contract" Nijmegen hadden geheten, dan wist je iig dat er geld binnenkwam.
En zsm weg uit dat Triavium wat het ijshockey alleen maar ellende gerbacht heeft.

Dat zeg je wel maar is niet geheel ondenkbaar meer!!!
In heerenveen hebben ze een baan neergelegd van kunstof waar je gewoon op kunt schaatsen dus kun je vaker trainen ben je niet afhankelijk van een ijsbaan , du s hier liggen mogelijkheden als we de oude ijsbaan kunnen herleven zou fantastisch zijn

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door tweety »

vak O schreef:
burp schreef:Devils :lol:

als ze nou "dikke vette sponsornaam met een mooi contract" Nijmegen hadden geheten, dan wist je iig dat er geld binnenkwam.
En zsm weg uit dat Triavium wat het ijshockey alleen maar ellende gerbacht heeft.

Dat zeg je wel maar is niet geheel ondenkbaar meer!!!
In heerenveen hebben ze een baan neergelegd van kunstof waar je gewoon op kunt schaatsen dus kun je vaker trainen ben je niet afhankelijk van een ijsbaan , du s hier liggen mogelijkheden als we de oude ijsbaan kunnen herleven zou fantastisch zijn
dat geloof je toch niet echt he ? ten eerste is dat kunstof alleen om op te trainen ( kan goed zijn dat dat alleen op rollerskates is , maar dat weet ik niet zeker ) te tweede geloof ik niet dat Gemeente Nijmegen een tweede hal zou toestaan . dus ik denk toch dat we het nog jaren met het Triavium moeten doen
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

vak O
Berichten: 182
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:34
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door vak O »

tweety schreef:
vak O schreef:
burp schreef:Devils :lol:

als ze nou "dikke vette sponsornaam met een mooi contract" Nijmegen hadden geheten, dan wist je iig dat er geld binnenkwam.
En zsm weg uit dat Triavium wat het ijshockey alleen maar ellende gerbacht heeft.

Dat zeg je wel maar is niet geheel ondenkbaar meer!!!
In heerenveen hebben ze een baan neergelegd van kunstof waar je gewoon op kunt schaatsen dus kun je vaker trainen ben je niet afhankelijk van een ijsbaan , du s hier liggen mogelijkheden als we de oude ijsbaan kunnen herleven zou fantastisch zijn
dat geloof je toch niet echt he ? ten eerste is dat kunstof alleen om op te trainen ( kan goed zijn dat dat alleen op rollerskates is , maar dat weet ik niet zeker ) te tweede geloof ik niet dat Gemeente Nijmegen een tweede hal zou toestaan . dus ik denk toch dat we het nog jaren met het Triavium moeten doen

Nederland telt slechts een beperkt aantal ijsbanen, wat de ontwikkeling van ijshockey in ons land behoorlijk hindert. Het kunststof ‘nep'-ijs kan daarvoor een oplossing zijn. Het is een eenmalige investering, waarna jaren getraind en geoefend kan worden zonder de hoge kosten van ijshuur zoals die in Nederland gevraagd worden, mits er überhaupt al ijstijd te huur is trouwens. Flyers heeft er daarbij nog last van dat de ijshhockeyhal in het populaire Thialf in de winter regelmatig niet beschikbaar is door grote (schaats) evenementen.
Flyers lijkt de eerste club te worden die er daadwerkelijk mee gaat beginnen. De eredivisionist gaat daarvoor in zee met het Groningse bedrijf Betech, dat het product Art-Ice heeft ontwikkeld. In eerste instantie als schaatsmogelijkheid binnen een kinderspeelparadijs, maar intussen is het bedrijf ervan overtuigd dat ook in de ijshockeywereld een markt voor het product te vinden is.

Verschillende Flyers-spelers hebben de vloer intussen getest, waaronder Casey Bartzen (foto). De schaatskwaliteit is weliswaar niet helemaal gelijk aan die van een goede ijsbaan, maar benadert deze steeds beter. Wellicht voor wedstrijden nog niet geschikt, maar wel voor de vele uren aan training die vooral jonge spelers nodig hebben om beter te worden. Het aantal trainingsuren is een belangrijk verschil in de ontwikkeling van jonge talenten tussen Nederland en grotere ijshockeylanden. Zo is er in Nederland slechts zeer beperkt ijs beschikbaar tijdens de zomermaanden.

De hal in Heerenveen moet al over enkele weken zijn aangelegd en moet het begin vormen van een écht schaatscentrum in de fabriekshal. Zo moeten er ook enkele oefenbaantjes komen voor specifieke trainingen en wordt er gedroomd van een fitnesscentrum voor de ijshockeyers. De baan in zelf wordt 20 bij 30 meter groot. Het nieuwe centrum moet vooral een middel worden om het jeugdijshockey en daarmee de aanwas van jeugdig talent in Friesland te versterken, terwijl het de mogelijkheden voor de profs verbreed.

De kunststofplaten om op te schaatsen bestaan al meer dan dertig jaar, maar dringen nu voor het eerst door in Nederland. De sterke verbetering van de techniek maakt het materiaal steeds geschikter als substituut voor ijs. Betech is overigens niet de enige aanbieder van zo'n product in Nederland. Sinnema-Beheer BV in het Friese Aldtsjerk heeft de Nederlandse licentie verworven voor het in Amerika ontwikkelde Glice, dat ongeveer op dezelfde manier werkt als Art-Ice.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door tweety »

Afbeelding het nieuwe logo
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

vak O
Berichten: 182
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:34
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door vak O »

tweety schreef:Afbeelding het nieuwe logo

mooi he ik vind t echt schitterend!!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door burp »

tjsa, ....

:peace:

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door Jack_Sparrow »

Ziet er spectaculair uit
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door burp »

Domeinnaam nijmegendevils.nl
Status actief
Houder STI054703-ISINS
Stichting IJshockey Moenen anno 2007
Dommelstraat 42
5347JL Oss
Oss, juist.
En ik d8 dat binding met Nijmegen nou juist 1 van de criteria was :roll:

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door Don Corleone »

burp schreef:
Domeinnaam nijmegendevils.nl
Status actief
Houder STI054703-ISINS
Stichting IJshockey Moenen anno 2007
Dommelstraat 42
5347JL Oss
Oss, juist.
En ik d8 dat binding met Nijmegen nou juist 1 van de criteria was :roll:
dus iemand uit Oss heeft bij voorbaat geen binding met Nijmegen?? :???:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: IJshockey in Nijmegen

Bericht door tweety »

:withstupid: ik weet dat er in de tijd op de oude baan zelfs een groep Arnhemmers wekelijks voor Nijmegen op de tribune zat (Arnhem heeft geen ijsbaan )
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten