IJshockey
Re: IJshockey
Pff heftig. Lastig om in te schatten wat daar precies gebeurt.
Het gaat op internet van "opzet" naar "uit balans worden gebracht bij een poging tot hipcheck". Maar dat been lijkt wel heel onnatuurlijk de lucht in te gaan.
Speler die het deed stond overigens niet best te boek. Dus die heeft de schijn sowieso al wel tegen.
Het gaat op internet van "opzet" naar "uit balans worden gebracht bij een poging tot hipcheck". Maar dat been lijkt wel heel onnatuurlijk de lucht in te gaan.
Speler die het deed stond overigens niet best te boek. Dus die heeft de schijn sowieso al wel tegen.
Vanavond weer een prima overwinning gezien van de Devils
Welk niveau spelen ze nu?
- jackkreta
- Contacteer:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Goede prestatie van de Devils die weten in de 3e periode een 3-1 achterstand om te zetten in een 4-6 overwinning en plaatsten zich daarmee voor de finale van de play-offs
Gisteren bij het Ijshockey geweest daar hebben NEC supporters zich weer van hun slechte kant laten zien met vechtpartijen!
Dit krijgt nog een staartje vanuit de ijshockey bond en Bruls terwijl ze lekker bezig waren met 10 gespeeld 30 punten!
Dit krijgt nog een staartje vanuit de ijshockey bond en Bruls terwijl ze lekker bezig waren met 10 gespeeld 30 punten!
- jackkreta
- Contacteer:
Kan niet, dat doen alleen Feyenoordsupporters.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Waarom zijn het NEC supporters als het bij het ijshockey is?
Grote onzin wat je zegt het is een bekende groep(tientallen) nec supporters die de confrontatie met de Den Bosch supporters zocht puur en alleen daarom waren ze daar!
Ik ga al jaren na het Ijshockey je ziet die groep daar nooit alleen als ze uit zijn op een confrontatie zoals een tijdje terug ook het geval was tegen Amsterdam, daarom hadden die geen uitsupporters mogen meenemen laatst!
Buiten dat het waanzin is wat er is gebeurt; waarom ga je naar het ijshockey in een feijenoordshirt ?
-
- Contacteer:
Piet Knots is toch allang met pensioen mag ik hopen?
Die gaat ook nog steeds elke thuiswedstrijd zit ie achter het doel Piet
Laatst gewijzigd door Tyson op za 30 nov 2024, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Als het zo duidelijk is wie het zijn wordt het tijd voor meldplicht voor die snijbonen. Het is wel een keer genoeg die gekkigheid..Tyson schreef: ↑za 30 nov 2024, 11:40Grote onzin wat je zegt het is een bekende groep(tientallen) nec supporters die de confrontatie met de Den Bosch supporters zocht puur en alleen daarom waren ze daar!
Ik ga al jaren na het Ijshockey je ziet die groep daar nooit alleen als ze uit zijn op een confrontatie zoals een tijdje terug ook het geval was tegen Amsterdam, daarom hadden die geen uitsupporters mogen meenemen laatst!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
nos.nl,telegraaf,mooie reclame dit.Ik was er eigenlijk van overtuigd dat we geen hoolies meer hadden.Die hele east side groep is 50 plus,wie zijn dit dan?
- De Pacifist
- Contacteer:
Waarschijnlijk een stel voormalige wannabe hooligans die al jaren niet meer bij NEC (mogen) komen. Trieste figurenzoete aardbei schreef: ↑za 30 nov 2024, 13:23nos.nl,telegraaf,mooie reclame dit.Ik was er eigenlijk van overtuigd dat we geen hoolies meer hadden.Die hele east side groep is 50 plus,wie zijn dit dan?