Olympische zomerspelen 2024
Re: Olympische zomerspelen 2024
Zit wel een beetje in een post olympisch zwart gat. Vergelijkbaar met die ellendige eerste dagen na de tour. Moet ik nou echt B&B vol liefde kijken?
Je bedoelt boven in de pyramide. Onderaan in de basis staan de belangrijkste basisbehoeften.Curva schreef: ↑ma 12 aug 2024, 10:36Ayub schreef: ↑ma 12 aug 2024, 10:19Ik vind dit wel een interessante kwestie eigenlijk, want wat is de 'waarde' van topsport voor een land? In hoeverre wil je daar belasting voor betalen?
Het land laten genieten van medailles op OS staat ergens onderaan in de Maslov-pyramide. Er zijn dus heel veel andere prioriteiten waar aan gewerkt moet worden in dit land (zorg, onderwijs etc.). Je kan de centen maar 1 keer uitgeven....hadden we bijvoorbeeld Oekraïne links laten liggen en had het vorige (en waarschijnlijk huidige) kabinet niet voor miljarden wapentuig geleverd, dan hadden we die bijvoorbeeld aan de topsport kunnen besteden.
Je kan een kwartje zoals gezegd maar een keer uitgeven.
Klopt ....maar ik durfde de naam Maslow niet meer te gebruiken om het te corrigeren na een post van de anti-maslow-beweging (in de hoop dat er overheen werd gelezen maar helaas...)DR schreef: ↑ma 12 aug 2024, 20:51Je bedoelt boven in de pyramide. Onderaan in de basis staan de belangrijkste basisbehoeften.Curva schreef: ↑ma 12 aug 2024, 10:36Ayub schreef: ↑ma 12 aug 2024, 10:19Ik vind dit wel een interessante kwestie eigenlijk, want wat is de 'waarde' van topsport voor een land? In hoeverre wil je daar belasting voor betalen?
Het land laten genieten van medailles op OS staat ergens onderaan in de Maslov-pyramide. Er zijn dus heel veel andere prioriteiten waar aan gewerkt moet worden in dit land (zorg, onderwijs etc.). Je kan de centen maar 1 keer uitgeven....hadden we bijvoorbeeld Oekraïne links laten liggen en had het vorige (en waarschijnlijk huidige) kabinet niet voor miljarden wapentuig geleverd, dan hadden we die bijvoorbeeld aan de topsport kunnen besteden.
Je kan een kwartje zoals gezegd maar een keer uitgeven.
- Stefannec
- Contacteer:
Masters of the Air op Apple tv.
Kun je een week gratis afsluiten.
Jippiekajee motherfucker!!!
Valt tegen vind ik.
ik niet, topserie.
Het zijn alleen wat veel karakters die in het begin wat lastig te volgen zijn.
Eigenlijk moet je het een tweede keer kijken om die verbanden buiten de twee hoofdfiguren goed te zien net als om welke missies het ging en de impact en verbanden daartussen.
Maar vooruit Band of Brothers haalt het inderdaad niet, maar van het zelfde niveau als opvolger The Pacific is het zeker wel.
Ook de bijbehorende documentaire is een must.
Het zijn alleen wat veel karakters die in het begin wat lastig te volgen zijn.
Eigenlijk moet je het een tweede keer kijken om die verbanden buiten de twee hoofdfiguren goed te zien net als om welke missies het ging en de impact en verbanden daartussen.
Maar vooruit Band of Brothers haalt het inderdaad niet, maar van het zelfde niveau als opvolger The Pacific is het zeker wel.
Ook de bijbehorende documentaire is een must.
De paralympische sporters doen het goed in Parijs, netjes hoor.
Alles komt goed !!
Klopt. Ik vind het wel bijzonder bij sommige sporten wat voor voordelen sporters op de tegenstander hebben. Een tafeltenniser van normale lengte tegen iemand die net boven de tafel uit komt en dan zo serveert dat de bal net achter het netje komt. Dan is die ene kansloos
E.B schreef: ↑zo 08 sep 2024, 16:29Klopt. Ik vind het wel bijzonder bij sommige sporten wat voor voordelen sporters op de tegenstander hebben. Een tafeltenniser van normale lengte tegen iemand die net boven de tafel uit komt en dan zo serveert dat de bal net achter het netje komt. Dan is die ene kansloos
Ik denk dat ik de verdeling in tegenstand bij de paralympics nooit zal begrijpen.
Geloof dat ik laatst de 200 meter vrouwen aan het kijken was en daar kwam er een binnen met 20 seconden achterstand.
De commentator zei toen ook al dat ze meer gehandicapt was dan de anderen.
Dus hoe eerlijk is het?
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Heeft een goede promotiecampagne gehad waardoor ik hem echt héél graag wilde zien.
Nadat de stof van alle heisa rondom de serie was gedaald en ik hem uitgekeken had was mijn conclusie dat ik de serie veel slechter en minder intens vind dan Band of Brothers.
- jackkreta
- Contacteer:
Volgende week beginnen de opnames voor Amsterdamned deel 2.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Heb wel een zwak voor Holly Mae Brood.jackkreta schreef: ↑ma 09 sep 2024, 14:27Volgende week beginnen de opnames voor Amsterdamned deel 2.
- Bottendaal
- Contacteer:
Is daar wat te beleven?jackkreta schreef: ↑ma 09 sep 2024, 14:27Volgende week beginnen de opnames voor Amsterdamned deel 2.
- jackkreta
- Contacteer:
Prima cafe’s en restaurants en alleen maar authentieke Amsterdammers.Bottendaal schreef: ↑ma 09 sep 2024, 19:52Is daar wat te beleven?jackkreta schreef: ↑ma 09 sep 2024, 14:27Volgende week beginnen de opnames voor Amsterdamned deel 2.
- Bottendaal
- Contacteer:
Hallo Olympische zomerspelen 2024 graag!jackkreta schreef: ↑ma 09 sep 2024, 23:00Prima cafe’s en restaurants en alleen maar authentieke Amsterdammers.Bottendaal schreef: ↑ma 09 sep 2024, 19:52Is daar wat te beleven?jackkreta schreef: ↑ma 09 sep 2024, 14:27Volgende week beginnen de opnames voor Amsterdamned deel 2.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Die zijn afgelopen.
De zomer ook zo te zien...
- jackkreta
- Contacteer:
Dit vind ik zó autistisch.Bottendaal schreef: ↑di 10 sep 2024, 00:11Hallo Olympische zomerspelen 2024 graag!jackkreta schreef: ↑ma 09 sep 2024, 23:00Prima cafe’s en restaurants en alleen maar authentieke Amsterdammers.Bottendaal schreef: ↑ma 09 sep 2024, 19:52Is daar wat te beleven?jackkreta schreef: ↑ma 09 sep 2024, 14:27Volgende week beginnen de opnames voor Amsterdamned deel 2.
https://www.youtube.com/watch?v=0ego8IJnvS4
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Bottendaal
- Contacteer:
jackkreta schreef: ↑di 10 sep 2024, 09:18Dit vind ik zó autistisch.Bottendaal schreef: ↑di 10 sep 2024, 00:11Hallo Olympische zomerspelen 2024 graag!
-
- Contacteer:
Over 3maanden kerstmis
Over 3 weken begint de kerstshow in Duiven.