UFC

Discussies over alle andere sporten!
Plaats reactie
P.
Berichten: 1646
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

UFC

Bericht door P. »

Khabib the GOAT retires.....

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: UFC

Bericht door noviomagum »

P. schreef:
zo 25 okt 2020, 01:50
Khabib the GOAT retires.....
De reden is triest natuurlijk maar om zijn stijl ben ik er niet rauwig om verschrikkelijk altijd weer dat worstelen daar kijk ik geen ufc voor , maar knap wat ie heeft bereikt 29-0

P.
Berichten: 1646
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: UFC

Bericht door P. »

noviomagum schreef:
zo 25 okt 2020, 08:50
P. schreef:
zo 25 okt 2020, 01:50
Khabib the GOAT retires.....
De reden is triest natuurlijk maar om zijn stijl ben ik er niet rauwig om verschrikkelijk altijd weer dat worstelen daar kijk ik geen ufc voor , maar knap wat ie heeft bereikt 29-0
Het is toch wel echt ongelooflijk knap hoeveel druk hij elke tegenstander oplegt. Snap dat het worsteldeel niet het meest spectaculaire onderdeel is, maar het is echt enorm hoog niveau. :tu:

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5204
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: UFC

Bericht door eniesee12 »

Sowieso toch dat hele MMA is toch geen sport te noemen, ring helemaal vol bloed ,bebloede lichamen,koppen open geslagen, vechters die half dood op de grond liggen. De Romeinen waren er niks bij. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen...

P.
Berichten: 1646
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 16:53
Contacteer:

Re: UFC

Bericht door P. »

eniesee12 schreef:
zo 25 okt 2020, 14:39
Sowieso toch dat hele MMA is toch geen sport te noemen, ring helemaal vol bloed ,bebloede lichamen,koppen open geslagen, vechters die half dood op de grond liggen. De Romeinen waren er niks bij. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen...
Valt reuze mee. Beginjaren was nogal 'Wild West', maar is nu goed gereguleerd. De vechters zijn echt allround en zware blessures zijn er gelukkig, mede door regulering, vrij weinig. Gemiddelde voetbalwedstrijd levert meer schade op.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten