Overige sporten & bijzonderheden

Discussies over alle andere sporten!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door vak Oost »

wie volgt hier ook de wk snooker ?
eergisteren al een 147 clearance en gisteren een perfect brake van 147
het is een slow sport het snooker maar ik mag er graag naar kijken ...
en een 147 score levert toch maar even meer dan 100.000 ballen op !!
Alles komt goed !!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door BIESKE »

Die meer dan 100.000 euro zal O'Sullivan al moeten delen. Gister weer een 147 clearance van Carter. Ik kan niet te lang naar snooker kijken, maar vind het wel mooi. Heb het zelf ook wel eens gedaan op een officiele tafel.......dan krijg je wel respect voor die mannen.

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door jacojans »

Ook ik heb het passieve snookervirus al jaren te pakken, al moet ik zeggen dat ik de WK dit niet zo trouw volg als andere jaren. De 147 van Rocket Ronnie heb ik toevallig wel live gezien, die van Carter niet. Van mij mag o'Sullivan de titel wel weer pakken.

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door jacojans »

Een mooie halve finale tussen Stephen Hendry en Ronnie o'Sullivan.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door vak Oost »

spaanse hockey dames betrapt op doping

http://www.nu.nl/news/1576859/40/Doping ... sters.html
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door burp »

vak Oost schreef:spaanse hockey dames betrapt op doping

http://www.nu.nl/news/1576859/40/Doping ... sters.html
klinkt als een vies verhaal, maar goed scheelt wel een concurrent voor nederland

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door jsentani »

Voor wie het gemist heeft, de nederlandse honkbal ploeg is groot nieuws in de US:

Afbeelding

video: http://mlb.mlb.com/media/video.jsp?mid=200903103971723" onclick="window.open(this.href);return false;

SAN JUAN - Het Nederlands honkbalteam heeft dinsdag verrassend de tweede ronde van de World Baseball Classic in Puerto Rico bereikt. De Nederlanders wonnen in San Juan opnieuw van de Dominicaanse Republiek (2-1).
Zaterdag had Nederland ook al voor een sensatie gezorgd door de Dominicaanse Republiek, een van de grootmachten in het honkbal, te verslaan.

"De jongens hebben het als team gedaan en we hebben gewonnen. Het is een wonder", zei coach Delmonico. "Dit is een ongelooflijk stel jongens. Ze hangen enorm aan elkaar en zijn stuk voor stuk bereid voor het team door het vuur te gaan. Ik ben heel erg trots op ze."

Tot aan de tiende inning waren slechts drie Oranjemannen - Randall Simon, Eugene Kingsale en Sharlon Schoop - op de honken gekomen, Kingsale zelfs drie keer. Geen van de drie kwam echter verder dan het tweede honk. Het leek slechts een kwestie van tegenhouden.

Diezelfde Kingsale leek in de elfde slagbeurt van de Dominicanen de schlemiel van de wedstrijd te worden. Met twee man uit en het eerste honk bezet door openingsslagman José Reyes, dook de Neptuniaan in het rechtsveld over de bal heen na een uithaal van pinchhitter José Bautista. Reyes kon daardoor op weg naar de thuisplaat, 1-0.

De Nederlandse spelers wilden ondanks de achterstand van geen opgeven weten. Ze pepten elkaar op. Delmonico bracht voor het eerst in het toernooi Sidney de Jong, dat bleek de sleutel tot het succes.
De Jong sloeg de bal meteen voor twee honken het midveld in. Een andere pinchhitter, debutant Curt Smith, hielp de inwoner van Almere een kussen verder. Kingsale sloeg De Jong daarna over de thuisplaat, 1-1.
Een fout van eerste honkman Willy Aybar leidde de zege voor Nederland in. De ervaren speler greep mis op een bal van Yurendell DeCaster, waardoor Kingsale het winnende punt voor Oranje kon maken.

http://mlb.mlb.com/news/article.jsp?ymd ... p&c_id=mlb" onclick="window.open(this.href);return false;
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door burp »

vast ook groot nieuws op de antillen waar 95% van de nl spelers vandaan komen. Hier uit de categorie: honkbal? Gaap, boeiend, next!

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Michael »

Geweldige prestatie :hail:
burp schreef:vast ook groot nieuws op de antillen waar 95% van de nl spelers vandaan komen. Hier uit de categorie: honkbal? Gaap, boeiend, next!
Goh, zeg je dat ook als suriname in oranje shirts presteert op een ek of wk? :tong:

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door mad dog »

Michael schreef:Geweldige prestatie :hail:
burp schreef:vast ook groot nieuws op de antillen waar 95% van de nl spelers vandaan komen. Hier uit de categorie: honkbal? Gaap, boeiend, next!
Goh, zeg je dat ook als suriname in oranje shirts presteert op een ek of wk? :tong:
:withstupid: Ontzettend knap dit van die jongens.
We hebben het hier wel over het wereldkampioenschap waar óók de mlb-spelers bij zijn. Dus niet zomaar een amateurcupje...
einde van deze poging.....

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12425
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Curva »

honkbal? helaas niet mijn ding.....
:zzz:



wel altijd mooi als nederland wint natuurlijk
:cheer:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door burp »

Michael schreef:Geweldige prestatie :hail:
burp schreef:vast ook groot nieuws op de antillen waar 95% van de nl spelers vandaan komen. Hier uit de categorie: honkbal? Gaap, boeiend, next!
Goh, zeg je dat ook als suriname in oranje shirts presteert op een ek of wk? :tong:
als het honkbal is wel ja, maar ik geloof niet dat die zo goed konden honkballen :tong:

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Michael »

burp schreef:
Michael schreef:Geweldige prestatie :hail:
burp schreef:vast ook groot nieuws op de antillen waar 95% van de nl spelers vandaan komen. Hier uit de categorie: honkbal? Gaap, boeiend, next!
Goh, zeg je dat ook als suriname in oranje shirts presteert op een ek of wk? :tong:
als het honkbal is wel ja, maar ik geloof niet dat die zo goed konden honkballen :tong:
:mrgreen: Sorry, ik had duidelijker moeten zijn ;)

Gebruikersavatar
BL
Berichten: 72
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:20
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door BL »

burp schreef:vast ook groot nieuws op de antillen waar 95% van de nl spelers vandaan komen. Hier uit de categorie: honkbal? Gaap, boeiend, next!
Blijkbaar let je niet goed op want ook zeer veel jongens komen gewoon uit Nederland en spelen in de hoofdklasse. Dit is de World Baseball Classic waarbij bijna alleen maar Major League spelers meedoen. Andere landen bestaan ook bijna alleen maar uit spelers die in Amerika spelen.

Dit is een zeer goede prestatie. Op 28 en 29 zullen enkele spelers ook meedoen aan een toernooi in Nijmegen bij De Hazenkamp. :cheer:

Jammer dat je zo reageert in een Forum over Overige sporten.....

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13244
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Pol »

Honkballer Manny Ramirez (foto) kan voorlopig niet in actie komen in de MLB. De 36-jarige power-hitter van de Los Angeles Dodgers, die dit seizoen een slaggemiddelde van .348 en zes homeruns achter zijn naam heeft staan, is voor vijftig wedstrijden geschorst vanwege een positieve dopingtest.

Ramirez mag pas op 3 juli weer meespelen bij de Dodgers en moet 7,7 miljoen dollar overmaken vanwege zijn schorsing. De Amerikaan is niet van plan om in beroep te gaan tegen zijn straf. 'Ik heb onlangs een dokter geraadpleegd wegens een persoonlijk gezondheidsprobleem. Hij heeft me een medicijn voorgeschreven, geen anabole steroïde, waarvan hij dacht dat het in orde was,' aldus Ramirez in een verklaring. 'Het middel bleek helaas toch op de zwarte lijst te staan. Volgens de richtlijnen ben ik dan verantwoordelijk. Meer wil ik er niet over zeggen. Alleen dat ik de afgelopen vijf seizoenen probleemloos vijftien drugstests heb ondergaan.
Na Barry Bonds dus de volgende grootheid die van de troon val. Ook wel opmerkelijk dat het de ster van de Dodgers is, waarvan de fans zo'n grote mond hadden toen Bonds van rivaal Giants door het ijs zakte....
Overigens is die 7,7 miljoen dollar geen boete maar derving van salaris tussen nu en begin juli als hij weer in actie mag komen...

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door vak Oost »

http://www.nu.nl/algemeen/2041000/van-g ... caine.html

PAPENDAL - Yuri van Gelder is positief getest op het gebruik van cocaïne.
Dat maakte de atleet maandagmiddag zelf bekend op sportcomplex Papendal.
Alles komt goed !!

DR
Berichten: 4796
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door DR »

En iedereen maar denken dat het magnesium was wat hij op zijn handen wreef voordat hij de ringen in ging.....

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3811
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door BiT »

DR schreef:En iedereen maar denken dat het magnesium was wat hij op zijn handen wreef voordat hij de ringen in ging.....
:jestera:
Ronnie, Bus 6!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Don Corleone »

DR schreef:En iedereen maar denken dat het magnesium was wat hij op zijn handen wreef voordat hij de ringen in ging.....
:lol:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Socio »

Ik merk dat ik sporters die gewoon niet zeiken en toegeven gebruikt te hebben sympathieker vind dat notoire ontkenners.

Sanne
Berichten: 1485
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Sanne »

Symphatieker misschien wel, maar jezus hoe dom kun je zijn Yuri!
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Socio »

Hij ontkent trouwens verslaafd te zijn, maar ziet het gebruik wel als een gewoonte van hem. Dat wordt een afkickcursusje voor hem.....

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12453
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Stefannec »

Of gebruikt als maskering voor andere middelen die wel prestatie verhogend zijn.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door vak Oost »

Socio schreef:Hij ontkent trouwens verslaafd te zijn, maar ziet het gebruik wel als een gewoonte van hem. Dat wordt een afkickcursusje voor hem.....
http://frontpage.fok.nl/nieuws/114090/- ... -Yuri.html

tja yourie - dit soort berichten zal je nog lang blijven achtervolgen - misschien dat tom boonen goed bedoelde raad voor je heeft
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door LT »

Over krap half uurtje, finale 100 meter sprint. Bolt liep straks naar 9.89 zonder in te spannen...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten