Overige sporten & bijzonderheden

Discussies over alle andere sporten!
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door De Kletskop »

ernie schreef:Zondag naar de Flex Cup in Veldhoven. Een evenement voor beginnende bodybuilders, powerlifters en strongman wedstrijden/demo's, al zijn veel van die gasten fuck-ing huge. Ook natuurlijk voor iedereen die geïnteresseerd is (ik dus :wink: )
Eerste keer dat ik naar zo'n evenement ga. Natuurlijk zal het een beetje over de top zijn, maar ik heb er wel veel zin in!
Ga waarschijnlijk ook, maat van me doet mee met de bankwedstrijden.

ernie

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door ernie »

De Kletskop schreef:
ernie schreef:Zondag naar de Flex Cup in Veldhoven. Een evenement voor beginnende bodybuilders, powerlifters en strongman wedstrijden/demo's, al zijn veel van die gasten fuck-ing huge. Ook natuurlijk voor iedereen die geïnteresseerd is (ik dus :wink: )
Eerste keer dat ik naar zo'n evenement ga. Natuurlijk zal het een beetje over de top zijn, maar ik heb er wel veel zin in!
Ga waarschijnlijk ook, maat van me doet mee met de bankwedstrijden.
Nice man! Powerliften en strongman is toch wel wat mij het meeste trekt. Ik train zelf ook met een gast die wat ouder is dan ik (hij is 31 en ik ben 22). Hij is ook een echte powerlifter. Moeilijk sterk. Kan je wel echt super veel van leren qua technieken.

Ik kijk mijn ogen uit daar waarschijnlijk. Al vaker naar dat soort evenementen geweest?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door De Kletskop »

ernie schreef:
De Kletskop schreef:
ernie schreef:Zondag naar de Flex Cup in Veldhoven. Een evenement voor beginnende bodybuilders, powerlifters en strongman wedstrijden/demo's, al zijn veel van die gasten fuck-ing huge. Ook natuurlijk voor iedereen die geïnteresseerd is (ik dus :wink: )
Eerste keer dat ik naar zo'n evenement ga. Natuurlijk zal het een beetje over de top zijn, maar ik heb er wel veel zin in!
Ga waarschijnlijk ook, maat van me doet mee met de bankwedstrijden.
Nice man! Powerliften en strongman is toch wel wat mij het meeste trekt. Ik train zelf ook met een gast die wat ouder is dan ik (hij is 31 en ik ben 22). Hij is ook een echte powerlifter. Moeilijk sterk. Kan je wel echt super veel van leren qua technieken.

Ik kijk mijn ogen uit daar waarschijnlijk. Al vaker naar dat soort evenementen geweest?
Ben vooral benieuwd naar het Powerliften, en de Raw-bank wedstrijden...

Bij mij is het fanatisme er sinds de geboorte van mijn zoon een beetje vanaf, maar maat van me waar ik zondag's altijd de benen mee deed doet mee met een wedstrijdje daar, dus wellicht dat ik daarom ff ga kijken.
Ben nooit naar dit soort evenementen geweest, alleen het NK banken in de Jan Massinkhal vorig jaar wezen kijken.... daar kijk je je ogen ook echt uit :crazy:

ernie

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door ernie »

De Kletskop schreef:
ernie schreef:
De Kletskop schreef:
ernie schreef:Zondag naar de Flex Cup in Veldhoven. Een evenement voor beginnende bodybuilders, powerlifters en strongman wedstrijden/demo's, al zijn veel van die gasten fuck-ing huge. Ook natuurlijk voor iedereen die geïnteresseerd is (ik dus :wink: )
Eerste keer dat ik naar zo'n evenement ga. Natuurlijk zal het een beetje over de top zijn, maar ik heb er wel veel zin in!
Ga waarschijnlijk ook, maat van me doet mee met de bankwedstrijden.
Nice man! Powerliften en strongman is toch wel wat mij het meeste trekt. Ik train zelf ook met een gast die wat ouder is dan ik (hij is 31 en ik ben 22). Hij is ook een echte powerlifter. Moeilijk sterk. Kan je wel echt super veel van leren qua technieken.

Ik kijk mijn ogen uit daar waarschijnlijk. Al vaker naar dat soort evenementen geweest?
Ben vooral benieuwd naar het Powerliften, en de Raw-bank wedstrijden...

Bij mij is het fanatisme er sinds de geboorte van mijn zoon een beetje vanaf, maar maat van me waar ik zondag's altijd de benen mee deed doet mee met een wedstrijdje daar, dus wellicht dat ik daarom ff ga kijken.
Ben nooit naar dit soort evenementen geweest, alleen het NK banken in de Jan Massinkhal vorig jaar wezen kijken.... daar kijk je je ogen ook echt uit :crazy:
Oké tof man! Spreek ik je wel naar afloop hier. Veel plezier in ieder geval.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door De Kletskop »

ernie schreef:
De Kletskop schreef:
ernie schreef:
De Kletskop schreef:
ernie schreef:Zondag naar de Flex Cup in Veldhoven. Een evenement voor beginnende bodybuilders, powerlifters en strongman wedstrijden/demo's, al zijn veel van die gasten fuck-ing huge. Ook natuurlijk voor iedereen die geïnteresseerd is (ik dus :wink: )
Eerste keer dat ik naar zo'n evenement ga. Natuurlijk zal het een beetje over de top zijn, maar ik heb er wel veel zin in!
Ga waarschijnlijk ook, maat van me doet mee met de bankwedstrijden.
Nice man! Powerliften en strongman is toch wel wat mij het meeste trekt. Ik train zelf ook met een gast die wat ouder is dan ik (hij is 31 en ik ben 22). Hij is ook een echte powerlifter. Moeilijk sterk. Kan je wel echt super veel van leren qua technieken.

Ik kijk mijn ogen uit daar waarschijnlijk. Al vaker naar dat soort evenementen geweest?
Ben vooral benieuwd naar het Powerliften, en de Raw-bank wedstrijden...

Bij mij is het fanatisme er sinds de geboorte van mijn zoon een beetje vanaf, maar maat van me waar ik zondag's altijd de benen mee deed doet mee met een wedstrijdje daar, dus wellicht dat ik daarom ff ga kijken.
Ben nooit naar dit soort evenementen geweest, alleen het NK banken in de Jan Massinkhal vorig jaar wezen kijken.... daar kijk je je ogen ook echt uit :crazy:
Oké tof man! Spreek ik je wel naar afloop hier. Veel plezier in ieder geval.
Ik ben afgehaakt. Vannacht met de fiets gevallen, heb wat deuken opgelopen...pak vanavond de wedstrijd dus mee.

Laat ff weten hoe het was!

ernie

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door ernie »

:tu:

Teveel gezopen?!

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Super-Simr »

Ik ga ook vaak met de lift... De lift van de V&D is kut hè?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door De Kletskop »

ernie schreef::tu:

Teveel gezopen?!
Nou nee, ging juist eerder weg omdat ik vanmorgen vroeg op moest :eek:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door De Kletskop »

hoe was het ernie?

ernie

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door ernie »

Super vet man! Sterkste man was echt leuk om te kijken. Bij het powerliften zaten sterke gasten, maar sommige vielen ook tegen. Ik doe het zelf niet na hoor, maar sommige gasten 'struggelden' bij 120 kilo al bij het banken. Ook squatten viel wel mee. Er waren wel wat beesten die 250 kilo hadden gesquat, maar voor de rest bleef iedereen een beetje rond de 170 kilo hangen. Dat was wel jammer, want ik heb vrienden die 170 kilo een paar keer reppen zelfs. Dus dat was niet super interessant. Zelfs ik zit na 1 jaar serieus trainen op de 110 kilo met mijn miezerige 68 kilo. all-in-all wel vet om te zien toch! Deadliften heb ik niet gezien.

Bodybuilden was wel cool, maar helaas was de zwaarste klasse die ik gezien heb tot 80 kilo, maar daar zaten wel een paar goede bij al. De klasse tot 70 kilo was een beetje wazig om eerlijk te zijn. Een paar super 'lanky' gasten die echt super dun waren (alsof ze nooit in de sportschool hebben gezeten), maar dan wel helemaal kaal en ingesmeerd. Natuurlijk wel respect voor die gasten dat ze op het podium gaan staan in een volle zaal, want ik zal het niet zo snel doen.

Bij die stands liepen een paar ZIEKE beesten rond dus die maakte qua bodybuilding wel een heleboel goed. Ik ben op zoek gegaan naar een van de meest grote negers die ik kon vinden en die deel ik bij deze:

Afbeelding

Leuke dag dus! Volgend jaar de fibo pakken.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door De Kletskop »

ernie schreef:Super vet man! Sterkste man was echt leuk om te kijken. Bij het powerliften zaten sterke gasten, maar sommige vielen ook tegen. Ik doe het zelf niet na hoor, maar sommige gasten 'struggelden' bij 120 kilo al bij het banken.
.
Heb ik bij het NK ook al eens gezien, dat er een paar bij waren die zelfs bij 90 KG al aan het klooien waren.
ernie schreef: Ook squatten viel wel mee. Er waren wel wat beesten die 250 kilo hadden gesquat, maar voor de rest bleef iedereen een beetje rond de 170 kilo hangen. Dat was wel jammer, want ik heb vrienden die 170 kilo een paar keer reppen zelfs. Dus dat was niet super interessant. .
Dat is inderdaad erg mager, had verwacht dat ze daar wel richting de 300KG zouden gaan.
Heb zelf 160KG top gesquat ooit.
ernie schreef:
. Ik ben op zoek gegaan naar een van de meest grote negers die ik kon vinden en die deel ik bij deze:

Afbeelding

Leuke dag dus! Volgend jaar de fibo pakken.
Wat een kleine erwt :crazy:
Mocht het fanatisme er bij mij tegen die tijd weer inzitten pak ik de Fibo ook mee...maar ben bang dat tijdsgebrek voorlopig nog ff blijft ivm mijn zoontje.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Curva »

voor de tafeltennisliefhebbers....

http://www.liveleak.com/view?i=ca7_1390544247

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Tim Janssen »

Peter r de vries spelers makelaar wat een grap :jestera:

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Bernd »

Jeroen Dubbeldam wereldkampioen. Beetje een rijkeboerenzonensport, maar op zich aardig mondiaal. Ooit was-ie ook al Olympisch kampioen. Grote meneer in zijn sport hoor.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door nec4n »

In de strijd tegen discriminatie in de sportwereld is een nieuwe stap gezet door het Internationaal Olympisch Comité (IOC). Vanaf 2022 is discriminatie op bijvoorbeeld het gebied van geaardheid, afkomst en huidskleur officieel verboden. Dat heeft het IOC in een brief aan de kandidaatsteden voor het evenement over 8 jaar bekendgemaakt.
Almaty, Oslo en Peking zijn in de race voor de Winterspelen van 2022. De stad die het toernooi krijgt toegewezen krijgt een contract te ondertekenen met een een clausule waarin de organisatie verzekert dat er niet zal worden gediscrimineerd.

De clausule is gebaseerd op de zogeheten Principle Six, een onderdeel van de regels die het IOC heeft opgesteld. Daarin staat onder meer dat 'iedere vorm van discriminatie van een land of persoon op basis van ras, religie, politieke voorkeur, geslacht of andere kenmerken in strijd is met de Olympische gedachte.'

Volgens een official van het IOC is het besluit voortgekomen uit 'de ervaringen die door het IOC zijn opgedaan bij eerdere edities van de Olympische Spelen'. Hoewel het comité niet aangaf of en welke misstanden er in het verleden zijn geweest, lijkt het IOC te verwijzen naar de laatste Spelen, die van dit jaar in Sotsji. Na de toewijzing van het evenement aan de Russische stad brak veel tumult los, met name toen in Rusland de wet werd aangenomen die 'homopropaganda' verbood.

:withstupid:
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Gijscoman »

nec4n schreef:
In de strijd tegen discriminatie in de sportwereld is een nieuwe stap gezet door het Internationaal Olympisch Comité (IOC). Vanaf 2022 is discriminatie op bijvoorbeeld het gebied van geaardheid, afkomst en huidskleur officieel verboden. Dat heeft het IOC in een brief aan de kandidaatsteden voor het evenement over 8 jaar bekendgemaakt.
Almaty, Oslo en Peking zijn in de race voor de Winterspelen van 2022. De stad die het toernooi krijgt toegewezen krijgt een contract te ondertekenen met een een clausule waarin de organisatie verzekert dat er niet zal worden gediscrimineerd.

De clausule is gebaseerd op de zogeheten Principle Six, een onderdeel van de regels die het IOC heeft opgesteld. Daarin staat onder meer dat 'iedere vorm van discriminatie van een land of persoon op basis van ras, religie, politieke voorkeur, geslacht of andere kenmerken in strijd is met de Olympische gedachte.'

Volgens een official van het IOC is het besluit voortgekomen uit 'de ervaringen die door het IOC zijn opgedaan bij eerdere edities van de Olympische Spelen'. Hoewel het comité niet aangaf of en welke misstanden er in het verleden zijn geweest, lijkt het IOC te verwijzen naar de laatste Spelen, die van dit jaar in Sotsji. Na de toewijzing van het evenement aan de Russische stad brak veel tumult los, met name toen in Rusland de wet werd aangenomen die 'homopropaganda' verbood.

:withstupid:
Dus de Winterspelen worden gehouden in Oslo.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door vak Oost »

Epke Zonderland heeft zondag zijn wereldtitel op de rekstok geprolongeerd bij de WK turnen in het Chinese Nanning.

http://nos.nl/artikel/709041-wereldtite ... rland.html

Dat gaat in december nog leuk worden met de sport verkiezingen :tu:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door burp »

mooie superbowl wedstrijd dit keer.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door vak Oost »

burp schreef:mooie superbowl wedstrijd dit keer.
raar spelletje dat amerikaanse rugby, de tijd staat om een poep en een scheet stil, er mag gewisseld worden bij de vleet en scheidsrechters zijn verkleed als zebra's ... en tijdens de rust een of andere playpackende tuthola
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door necmaniacs »

burp schreef:mooie superbowl wedstrijd dit keer.
zeker, spannend tot het einde en hoog niveau. Maar wat een play call aan het einde van de Seahawks :crazy: en dat terwijl je beastmode in je team hebt...

http://www.volkskrant.nl/media/super-bo ... ~a3842676/

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Pol »

necmaniacs schreef:
burp schreef:mooie superbowl wedstrijd dit keer.
zeker, spannend tot het einde en hoog niveau. Maar wat een play call aan het einde van de Seahawks :crazy: en dat terwijl je beastmode in je team hebt...

http://www.volkskrant.nl/media/super-bo ... ~a3842676/
Gerechtigheid zullen we maar zeggen. Die catch vlak daarvoor was veel meer geluk dan wijsheid. Bovendien wel mooi dat Brady nu echt tussen de allergrootsten staat. Liever hem dan zo'n Lynch die weigert normale antwoorden te geven tijdens de persconferentie.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Stefannec »

Leuk dat waterpolo.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door jackkreta »

Stefannec schreef:Leuk dat waterpolo.
Verheug me nu al op de finale tegen de VS vrijdag.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door vak Oost »

rond de klok van 15.30 zal Dafne Schippers een gooi doen naar de wereldtitel op de 100 sprint
Alles komt goed !!

Nimma1
Berichten: 2361
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Overige sporten & bijzonderheden

Bericht door Nimma1 »

Wat een fenomeen! Ze kan zo maar voor het goud gaan.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten