formule1/Max Verstappen

Discussies over alle andere sporten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

formule1/Max Verstappen

Bericht door keyser soze »

Wellicht een nieuw draadje waard.

Max Verstappen (zoon van Jos) heeft alles in karten gewonnen; europees kampioen, wereldkampioen, 49 van de 50 races gewonnen. Daarna stapt hij over naar de F3 en wint in een Van Amersfoort auto tot nu toe al 8 races...
Red Bull heeft hem getekend en komend jaar rijdt onze Max bij toro rosso.
De jongste F1 coureur ooit, en wat mij betreft het grootste talent sinds Senna.
Max heeft zijn eerste kilometers gereden in een oude torro Rosso F1 en verbaasde het team.
sjabbahnijmeguh op youtube.

NiMMA_024
Berichten: 6723
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door NiMMA_024 »

keyser soze schreef:Wellicht een nieuw draadje waard.

Max Verstappen (zoon van Jos) heeft alles in karten gewonnen; europees kampioen, wereldkampioen, 49 van de 50 races gewonnen. Daarna stapt hij over naar de F3 en wint in een Van Amersfoort auto tot nu toe al 8 races...
Red Bull heeft hem getekend en komend jaar rijdt onze Max bij toro rosso.
De jongste F1 coureur ooit, en wat mij betreft het grootste talent sinds Senna.
Max heeft zijn eerste kilometers gereden in een oude torro Rosso F1 en verbaasde het team.
Talent heeft ie zat, heeft het met de paplepel ingegoten gekregen.
Hoop dat hij het waar kan maken in de F1.
Altijd leuk een Nederlander in de F1.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12425
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door Curva »

hopelijk is ie niet zo'n "new kid" als z'n pa

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door keyser soze »

Curva schreef:hopelijk is ie niet zo'n "new kid" als z'n pa
Dat zie ik niet gebeuren. Vader Jos weet wat er fout is gegaan in zijn carriere en behoedt zijn zoon hiervoor. Max stapt in het junior team van red bull waar hij ( naar hun zeggen ) fouten mag maken. Toen Max vorig jaar de stap maakte naar F3 was er ook hoongelach, maar na een half seizoen had Max al aanbiedingen van Lotus, Mercedes, Ferrari en Red Bull op zak en aangezien Red Bull een junior team heeft waar Max meteen kon racen is deze keuze gemaakt. Om aan te geven hoegraag Red Bull onze Max wilde hebben... Ze betalen hem 3 maal het salaris wat normaal een startende F1 coureur zou krijgen. Aanleiding hiervoor was zijn prestatie op de Norisring waar hij op nat/droog het hele veld deklasseerde tot een stel rolstoelers.
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door bertje »

Eigenlijk bizar dat een jongen die nog niet eens zijn rijbewijs heeft straks start in de formule 1. Wel gaaf dat het eentje uit ons kleine kikkerlandje is..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door keyser soze »

bertje schreef:Eigenlijk bizar dat een jongen die nog niet eens zijn rijbewijs heeft straks start in de formule 1. Wel gaaf dat het eentje uit ons kleine kikkerlandje is..
Tja, nu is hij 16 en wint races en krijgt dan een fles champagne waar hij niet van mag drinken.
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13244
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door Pol »

keyser soze schreef:
bertje schreef:Eigenlijk bizar dat een jongen die nog niet eens zijn rijbewijs heeft straks start in de formule 1. Wel gaaf dat het eentje uit ons kleine kikkerlandje is..
Tja, nu is hij 16 en wint races en krijgt dan een fles champagne waar hij niet van mag drinken.
Ook niet over twee jaar hoor, want die auto zal toch ook naar de garage gereden moeten worden.

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door keyser soze »

Deze nacht om 3 uur het officieele debuut van Max Verstappen in de formule1! Fia heeft zijn superlicentie goedgekeurd en Max gaat zijn eerste, echte kilometers maken op Suzuka in een uurtje vrije training in een F1 auto.
Vader Jos, alsmede het team benadrukken dat dit slechts een test is om Max te laten wennen aan de hedendaagse formule1 auto.
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door vak Oost »

http://www.gelderlander.nl/algemeen/spo ... -1.4562234

De net 17-jarige Limburger zette in de eerste vrije training voor de Grote Prijs van Japan de 12e tijd neer.
Hij was ruim 2,6 seconden langzamer dan de snelste man op het circuit van Suzuka, de Duitser Nico Rosberg.
Verstappen gaf maar 0,4 seconden toe op regerend wereldkampioen Sebastian Vettel.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door Jackiegoal »

"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door Ramona »

Kon vanochtend helaas niet kijken...

Mooie foto

Afbeelding




Lees net op nu.nl dat Hakkinen hem te jong vindt voor de F1, wat vinden jullie?

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door keyser soze »

Ramona schreef:Kon vanochtend helaas niet kijken...

Mooie foto

Afbeelding




Lees net op nu.nl dat Hakkinen hem te jong vindt voor de F1, wat vinden jullie?
Max wordt gezien als een exceptioneel talent en de 3 grote teams ( ferrari, mercedes, red bull ) wilden hem koste wat kost hebben. Red bull won deze strijd omdat ze een junior team hebben. Betreffende zijn leeftijd is het nooit goed: Rijdt hij zichzelf het ziekenhuis in, dan had je nooit een puber in zo'n auto mogen zetten, maar daarentegen als hij de concurrentie het snot voor de ogen rijdt, wat stelt Formule1 dan voor? Ik blijf bij mijn standpunt: Max Verstappen is een supertalent! Zijn vader heeft 100+ gp's gereden, zijn moeder is een absoluut talent in de racerij. Max begon toen hij 4 jaar oud was op een kart en heeft in iedere klasse alles gewonnen tot en met nu.
Vanmorgen heeft hij zeer, maar dan ook zeer professioneel zijn eerste training afgelegd op een moeilijke baan. Wat mij betreft de eerste tekenen van Senna-achtige talenten!

Te jong... Wanneer laat je de duif met de meest bonte veren voor het eerst uitvliegen?
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door keyser soze »

Lekkere vrije training weer.
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door Tiel »

Volgend jaar wellicht leuk met Max Verstappen maar ik vind er nu werkelijk geen zak aan. Het is schaken met pitstops en treintje rijden. Heeft toch heel weinig met racen te maken.

Ik ga nog liever in Venraij kijken dan bij een formule 1 race.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door jbnmgn »

keyser soze schreef:
Ramona schreef:Kon vanochtend helaas niet kijken...

Mooie foto

Afbeelding




Lees net op nu.nl dat Hakkinen hem te jong vindt voor de F1, wat vinden jullie?
Max wordt gezien als een exceptioneel talent en de 3 grote teams ( ferrari, mercedes, red bull ) wilden hem koste wat kost hebben. Red bull won deze strijd omdat ze een junior team hebben. Betreffende zijn leeftijd is het nooit goed: Rijdt hij zichzelf het ziekenhuis in, dan had je nooit een puber in zo'n auto mogen zetten, maar daarentegen als hij de concurrentie het snot voor de ogen rijdt, wat stelt Formule1 dan voor? Ik blijf bij mijn standpunt: Max Verstappen is een supertalent! Zijn vader heeft 100+ gp's gereden, zijn moeder is een absoluut talent in de racerij. Max begon toen hij 4 jaar oud was op een kart en heeft in iedere klasse alles gewonnen tot en met nu.
Vanmorgen heeft hij zeer, maar dan ook zeer professioneel zijn eerste training afgelegd op een moeilijke baan. Wat mij betreft de eerste tekenen van Senna-achtige talenten!

Te jong... Wanneer laat je de duif met de meest bonte veren voor het eerst uitvliegen?
Zijn vader werd destijds ook als groot talent gezien, maar het enige dat Jos ooit heeft gezien is de grindbak (op een succesje na dan)
Ik snap niet waar het aan ligt dat bepaalde landen zoals Spanje en Brazilie enorme talenten weten voort te brengen en dat er hier een keer in de tig jaar een "talentje" opstaat.
Wat is er geworden van de schoonzoon van Boekhoorn? Ik hoop echt dat Max het ver gaat schoppen, want dan neemt mijn interesse in de F1 ook weer toe.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: formule1/Max Verstappen

Bericht door burp »

Jos Verstappen bij Benetton was best ok.
Daarna heeft ie alleen maar bij echte knake teams gezeten.

Giedo van der Garde, die het toch echt moet hebben van de zak geld van Boekhoorn, laat hieronder ook duidelijk zien hoe ziek de F1 is:
http://www.telegraaf.nl/telesport/autos ... cht__.html

Vond het gisteren een hele mooie start van Hamilton maar verder wel enorm saai.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten