Olympische Winterspelen 2014

Discussies over alle andere sporten!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Olympische Winterspelen 2014

Bericht door vak Oost »

MojoMojo schreef:
vak Oost schreef:
bertje schreef:3 maal goud erbij :tu:
help me even, nl heren 1x goud en de nl dames 1x goud ... waar is die 3de volgens jou
Blokhuizen, Kramer en Verweij = 3 Maar Bertje gaat de mist in.. want Wüst, Ter Mors, Leenstra en Van Beek = 4 :biggrin:
stelletje nitwits, het is team goud dus 1x heren en 1x dames anders zouden alle teamsporten duusend gouwe plakken hebben
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Olympische Winterspelen 2014

Bericht door bertje »

vak Oost schreef:
MojoMojo schreef:
vak Oost schreef:
bertje schreef:3 maal goud erbij :tu:
help me even, nl heren 1x goud en de nl dames 1x goud ... waar is die 3de volgens jou
Blokhuizen, Kramer en Verweij = 3 Maar Bertje gaat de mist in.. want Wüst, Ter Mors, Leenstra en Van Beek = 4 :biggrin:
stelletje nitwits, het is team goud dus 1x heren en 1x dames anders zouden alle teamsporten duusend gouwe plakken hebben
Afbeelding
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Olympische Winterspelen 2014

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:dat waren nog eens tijden Flame Guards kampioen aan de Heijendaalseweg
De uitoverwinning in Geleen (met de bewuste bommelding) was nog veel mooier.
Daar aangekomen is de wedstrijd volledig uitverkocht, mijn Pa naar de kassa en zegt tis toch wat, ik kom helemaal uit Rotterdam (tegenstander Geleen Halve finale) en nu kom ik voor niets. Ik zit er nog in het bestuur ook. Wacht maar even meneer en direct volgen er 4 kaarten :biggrin:
Seizoen erna Europacup in Esbjerg. Beste wedstrijd ooit op vrijdag, gelijk tegen Noren (Valerengen) en de dag erna het fiasco tegen Esbjerg.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Olympische Winterspelen 2014

Bericht door MojoMojo »

vak Oost schreef:
MojoMojo schreef:
vak Oost schreef:
bertje schreef:3 maal goud erbij :tu:
help me even, nl heren 1x goud en de nl dames 1x goud ... waar is die 3de volgens jou
Blokhuizen, Kramer en Verweij = 3 Maar Bertje gaat de mist in.. want Wüst, Ter Mors, Leenstra en Van Beek = 4 :biggrin:
stelletje nitwits, het is team goud dus 1x heren en 1x dames anders zouden alle teamsporten duusend gouwe plakken hebben
Serieus? :???: Maar ze kregen toch allemaal een medaille? :crazy:
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Olympische Winterspelen 2014

Bericht door Danish Dynamite »

tweety schreef:
Eniesee schreef:
Curva schreef:
mschr schreef:Jaja, maar als jullie de Puck kunnen zien, hebben jullie niet alleen haviksogen, maar liegen jullie bovendien. En verder komt dat stomme orgeltje de oren uit en een sport waarin het doel regelmatig alle kanten opvliegt, is niet serieus te nemen.
95% van de tijd weet ik precies waar die puck is. Bij schoten op doel gaan ze idd te snel maar dan kan je biathlon ook afschaffen want ik zie die kogels ook niet onderweg voordat het zwarte rondje wit wordt.
Anyway, vanavond maar eerst zelf wat powerplay laten zien of anders wel een short-handed goal tegen de gloeilampen.
weten waar die is is iets anders dan hem zien
Ik ben vroeger heel veel bij ijshockey geweest en je bouwt inderdaad een bepaald gevoel op waar de puck heengaat
:withstupid:

Spelinzicht noemen ze dat geloof ik... :biggrin:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten