Autosport

Discussies over alle andere sporten!
Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Autosport

Bericht door jacojans »

Lijkt me duidelijk

Necco
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Necco »

Om even een disucssie aan te zwengelen:

Moet je iets wel sport noemen waarbij het materiaal van zo een enorme invloed is op de mogelijkheden van een sporter?
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door jacojans »

Necco schreef:Om even een disucssie aan te zwengelen:

Moet je iets wel sport noemen waarbij het materiaal van zo een enorme invloed is op de mogelijkheden van een sporter?
Je moet er in ieder geval super fit voor zijn, dus wat mij betreft is het zeker sport.

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Jack_Sparrow »

Aardig wat crashes gister in de kwalificatie van de F1
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door BIESKE »

Jack_Sparrow schreef:Aardig wat crashes gister in de kwalificatie van de F1
Zal vandaag niet veel anders zijn denk ik. Als je ziet hoe dicht ze bij die muur komen, kan het bijna niet anders dan dat er straks ook verschillende coureurs hun wagen daar parkeren

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door BIESKE »

Ik weet niet of er iemand van jullie de formule1 nu zit te volgen, maar dit is weer een knotsgekke race. Als Albers slim was geweest, en alleen maar ervoor zou zorgen dat ie op de baan bleef, had ie punten gehaald. Wat een klapper van Kubica zeg. Zwarte vlaggen (zie je ook maar zelden) voor 2 coureurs, verschillende pace car situaties............graag meer van zulke wedstrijden.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door vak Oost »

BIESKE schreef: Als Albers slim was geweest, en alleen maar ervoor zou zorgen dat ie op de baan bleef, had ie punten gehaald.
tuuurlijk :bye:
Alles komt goed !!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door BIESKE »

vak Oost schreef:
BIESKE schreef: Als Albers slim was geweest, en alleen maar ervoor zou zorgen dat ie op de baan bleef, had ie punten gehaald.
tuuurlijk :bye:
Er zijn 11 wagens over de finish gekomen. De eerste 8 krijgen punten. Op het moment dat ie uitviel lagen er 2 wagens achter hem die 2 ronden achterstand hadden op Albers. Dus had het zomaar kunnen gebeuren. Maar jij zult jong Oranje wel hebben zitten kijken. :tong:

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door jacojans »

BIESKE schreef:Ik weet niet of er iemand van jullie de formule1 nu zit te volgen, maar dit is weer een knotsgekke race. Als Albers slim was geweest, en alleen maar ervoor zou zorgen dat ie op de baan bleef, had ie punten gehaald. Wat een klapper van Kubica zeg. Zwarte vlaggen (zie je ook maar zelden) voor 2 coureurs, verschillende pace car situaties............graag meer van zulke wedstrijden.
Ongelooflijk dat Kubica daar zo weinig blessures aan over gehouden heeft. Hamilton word volgens mij gewoon wereldkampioen.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door BIESKE »

jacojans schreef:
BIESKE schreef:Ik weet niet of er iemand van jullie de formule1 nu zit te volgen, maar dit is weer een knotsgekke race. Als Albers slim was geweest, en alleen maar ervoor zou zorgen dat ie op de baan bleef, had ie punten gehaald. Wat een klapper van Kubica zeg. Zwarte vlaggen (zie je ook maar zelden) voor 2 coureurs, verschillende pace car situaties............graag meer van zulke wedstrijden.
Ongelooflijk dat Kubica daar zo weinig blessures aan over gehouden heeft. Hamilton word volgens mij gewoon wereldkampioen.
Weinig........ gister was er nog sprake van een gebroken been....dan was ie er al heel genadig vanaf gekomen. Maar nu blijkt dat zelfs dat niet het geval is. Hij wil volgende week al weer meedoen in de USA. Over Hamilton.... als je als debutant na 6 wedstrijden al 6 keer op het podium gestaan hebt, en nu dus ook een overwinning, is dat toch wel hele grote klasse. Schumacher kan wel eens sneller vergeten zijn als we allemaal dachten.

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door jacojans »

Hamilton weer op pole, heeft Alonso weer te pakken. Die wordt volgens mij 'gewoon' wereldkampioen

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door BIESKE »

jacojans schreef:Hamilton weer op pole, heeft Alonso weer te pakken. Die wordt volgens mij 'gewoon' wereldkampioen
Als je afgaat op wat ie vorige week in Canada en nu in de USA weer laat zien, is het kampioenschap idd al vergeven. Het blijft echter wel een mechanische sport. Ook hoed af voor Mclaren, die hun zaakjes toch erg goed voor elkaar hebben.

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door jacojans »

BIESKE schreef:
jacojans schreef:Hamilton weer op pole, heeft Alonso weer te pakken. Die wordt volgens mij 'gewoon' wereldkampioen
Als je afgaat op wat ie vorige week in Canada en nu in de USA weer laat zien, is het kampioenschap idd al vergeven. Het blijft echter wel een mechanische sport. Ook hoed af voor Mclaren, die hun zaakjes toch erg goed voor elkaar hebben.
Het is ook wel te hopen dat het gauw beter gaat met Spyker/Albers.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Don Corleone »

Het is ook wel te hopen dat het gauw beter gaat met Spyker/Albers.
albers rijdt gewoon ruk, zijn teamgenoot is elke race sneller.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Jomano »

Don Corleone schreef:
Het is ook wel te hopen dat het gauw beter gaat met Spyker/Albers.
albers rijdt gewoon ruk, zijn teamgenoot is elke race sneller.
:withstupid: :bigcry:

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Jack_Sparrow »

AWC 9 schreef:
Don Corleone schreef:
Het is ook wel te hopen dat het gauw beter gaat met Spyker/Albers.
albers rijdt gewoon ruk, zijn teamgenoot is elke race sneller.
:withstupid: :bigcry:
Ik had ook meer verwacht van Spyker dit jaar met hun Ferrari motor
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Don Corleone »

Maar ook Albers is om te :bigcry:

di suttil :???: rijft bijna elke race met de kwalificatie 0.4 sec sneller.

waar is jos verstappen!! :nut:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door jacojans »

En maar roepen dat het met de nieuwe auto beter wordt, ik moet het nog zien

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4349
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Nummer 11 »

Volgend jaar wil Ferrari misschien hun complete auto verkopen, dus motor en chassis. Dan zal Spyker daar wel een emmer oranje verf overheen gooien.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door BIESKE »

Nummer 11 schreef:Volgend jaar wil Ferrari misschien hun complete auto verkopen, dus motor en chassis. Dan zal Spyker daar wel een emmer oranje verf overheen gooien.
Zou zo maar kunnen, alhoewel Spyker tot nu toe zegt, zelf een nieuwe auto te bouwen. Maar als dat gebeurt, rijden ze volgend jaar weer achteraan. Nu is er overigens wel sprake van competitievervalsing omdat Super Aguri en Torro Rosso beiden nu al in een complete auto rijden van respectievelijk Honda en Sauber. Daar ging ook de rechtszaak over die Spyker aangespannen heeft tegen S.A. Ik vind trouwens dat Spyker wel wat vooruitgang boekt........alleen Albers gaat van kwaad naar erger. Sutil doet het best wel goed...... ik zie Albers het seizoen niet afmaken. :bigcry:

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Don Corleone »

Nummer 11 schreef:Volgend jaar wil Ferrari misschien hun complete auto verkopen, dus motor en chassis. Dan zal Spyker daar wel een emmer oranje verf overheen gooien.
:nee:

als ik het goed begrepen heb, moet je als team zelf de auto ontwerpen en bouwen. dus dat zal volgens mij niet gaan.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4349
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Nummer 11 »

Don Corleone schreef:
Nummer 11 schreef:Volgend jaar wil Ferrari misschien hun complete auto verkopen, dus motor en chassis. Dan zal Spyker daar wel een emmer oranje verf overheen gooien.
:nee:

als ik het goed begrepen heb, moet je als team zelf de auto ontwerpen en bouwen. dus dat zal volgens mij niet gaan.
Vanaf volgend jaar worden de regels aangepast en mag het wel.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door BIESKE »

Nummer 11 schreef:
Don Corleone schreef:
Nummer 11 schreef:Volgend jaar wil Ferrari misschien hun complete auto verkopen, dus motor en chassis. Dan zal Spyker daar wel een emmer oranje verf overheen gooien.
:nee:

als ik het goed begrepen heb, moet je als team zelf de auto ontwerpen en bouwen. dus dat zal volgens mij niet gaan.
Vanaf volgend jaar worden de regels aangepast en mag het wel.
:withstupid: Dit jaar is het illegaal, maar wordt het doodleuk gedoogd.

Gebruikersavatar
Arjan
Berichten: 248
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 11:09
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Arjan »

BIESKE schreef:
Nummer 11 schreef:Volgend jaar wil Ferrari misschien hun complete auto verkopen, dus motor en chassis. Dan zal Spyker daar wel een emmer oranje verf overheen gooien.
Zou zo maar kunnen, alhoewel Spyker tot nu toe zegt, zelf een nieuwe auto te bouwen. Maar als dat gebeurt, rijden ze volgend jaar weer achteraan. Nu is er overigens wel sprake van competitievervalsing omdat Super Aguri en Torro Rosso beiden nu al in een complete auto rijden van respectievelijk Honda en Sauber. Daar ging ook de rechtszaak over die Spyker aangespannen heeft tegen S.A. Ik vind trouwens dat Spyker wel wat vooruitgang boekt........alleen Albers gaat van kwaad naar erger. Sutil doet het best wel goed...... ik zie Albers het seizoen niet afmaken. :bigcry:
:withstupid:
Met NEC kom je nog eens ergens in Europa!!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door BIESKE »

Zal het nu al gebeurt zijn met Albers. Pure frustratie als je het mij vraagt. Hij rijdt met tankinstallatie en al de baan op. Wat een zooitje bij Spycker zeg. Eerst allebei de coureurs in dezelfde ronde binnenhalen, en dan zoiets. Al is dat natuurlijk helemaal op het conto van Albers te schrijven. Zo jammer.........met een Nederlander is het toch leuker om te kijken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten