En dan nog het gedoe wat daarna volgt? Mercedes laat het er niet bij zitten. En als het wordt teruggedraaid zit ik dadelijk met een kampioenshoodie (besteld) die niet klopt
Wordt een collectors item! Mercedes zal wel in beroep blijven gaan tot het niet meer kan.
Dan is mijn hoodie misschien al verwassen. Maar hopelijk komt er snel duidelijkheid. Dit is een wonderbaarlijk slot wat nu anders overgaat in een vies juridisch spel. Zou wat zijn als bij voetbal na de wedstrijd nog in den treure beslissing aangevochten worden.
Ze hebben mischien niet de regels gehanteerd maar dan kun je dit toch noet meer terug draaien?
Dan kunnen we allemaal we gaan procederen als bv de VAR geen juiste beslissing neemt of een scheidsrechter bij elke ander sport zodanig een "verkeerde" beslissing neemt.
Wat ik net las is dat Masi als wedstrijdleider bepaalde dingen zelf mag bepalen zoals het saftycar moment waar Mercedes kwaad om is
En dan nog het gedoe wat daarna volgt? Mercedes laat het er niet bij zitten. En als het wordt teruggedraaid zit ik dadelijk met een kampioenshoodie (besteld) die niet klopt
Wordt een collectors item! Mercedes zal wel in beroep blijven gaan tot het niet meer kan.
Dan is mijn hoodie misschien al verwassen. Maar hopelijk komt er snel duidelijkheid. Dit is een wonderbaarlijk slot wat nu anders overgaat in een vies juridisch spel. Zou wat zijn als bij voetbal na de wedstrijd nog in den treure beslissing aangevochten worden.
Ze hebben mischien niet de regels gehanteerd maar dan kun je dit toch noet meer terug draaien?
Dan kunnen we allemaal we gaan procederen als bv de VAR geen juiste beslissing neemt of een scheidsrechter bij elke ander sport zodanig een "verkeerde" beslissing neemt.
Wat ik net las is dat Masi als wedstrijdleider bepaalde dingen zelf mag bepalen zoals het saftycar moment waar Mercedes kwaad om is
Moet natuurlijk niet kunnen zou je zeggen, maar bij veel sporten is het niet anders. Het wordt alleen dit seizoen extreem benadrukt bij de F1.
Die jongen van de stream heeft wel gelijk. Resultaat niet wijzigen, wedstrijdleiding ontslaan.
Tja, en het heeft geen invloed op de uitslag want enkele coureurs hadden nog wel stuivertje kunnen wisselen. Zo kun je dus blijven discussiëren over een grijs gebied. Ook dat "any" en niet "all".
Die jongen van de stream heeft wel gelijk. Resultaat niet wijzigen, wedstrijdleiding ontslaan.
Tja, en het heeft geen invloed op de uitslag want enkele coureurs hadden nog wel stuivertje kunnen wisselen. Zo kun je dus blijven discussiëren over een grijs gebied. Ook dat "any" en niet "all".
Klopt. Maar dat is net zo krom als Hamilton die buiten de baan gaat en de plek niet aan verstappen hoeft te geven 'omdat hij de tijd later die ronde teruggaf'. Dat is nog nooit zo gedaan en nu ineens wel.
Die jongen van de stream heeft wel gelijk. Resultaat niet wijzigen, wedstrijdleiding ontslaan.
Tja, en het heeft geen invloed op de uitslag want enkele coureurs hadden nog wel stuivertje kunnen wisselen. Zo kun je dus blijven discussiëren over een grijs gebied. Ook dat "any" en niet "all".
Klopt. Maar dat is net zo krom als Hamilton die buiten de baan gaat en de plek niet aan verstappen hoeft te geven 'omdat hij de tijd later die ronde teruggaf'. Dat is nog nooit zo gedaan en nu ineens wel.
Daarom kun je in den treuren blijven discussiëren. En ik begrijp Mercedes. Maar vaak zat viel het kwartje hun kant op. Nu hebben ze een keer de pech en viel alles vandaag goed voor Max.
Het protest van Mercedes was nog niet afgewezen, of het volgende kwam er al weer aan.
Tenminste, het team van Hamilton heeft aangegeven de intentie te hebben om in protest te gaan.
Ze zijn het er niet mee eens dat het eerdere protest is afgewezen, dus willen het hogerop zoeken.
Ze hebben nu de klok gestart en moeten binnen 72 uur aangeven of ze daadwerkelijk in protest gaan.
Het worden nog een paar boeiende dagen, weken en misschien wel maanden...
Die jongen van de stream heeft wel gelijk. Resultaat niet wijzigen, wedstrijdleiding ontslaan.
Tja, en het heeft geen invloed op de uitslag want enkele coureurs hadden nog wel stuivertje kunnen wisselen. Zo kun je dus blijven discussiëren over een grijs gebied. Ook dat "any" en niet "all".
Klopt. Maar dat is net zo krom als Hamilton die buiten de baan gaat en de plek niet aan verstappen hoeft te geven 'omdat hij de tijd later die ronde teruggaf'. Dat is nog nooit zo gedaan en nu ineens wel.
Daarom kun je in den treuren blijven discussiëren. En ik begrijp Mercedes. Maar vaak zat viel het kwartje hun kant op. Nu hebben ze een keer de pech en viel alles vandaag goed voor Max.
Ik begrijp Mercedes niet, heel het seizoen vallen alle beslissingen, vaak discutabel, hun kant uit. Dan moet je nu je waffel houden en je een waardig verliezer tonen. Die toto is verliezen niet meer gewend en denkt op een voetstuk te staan.