Autosport

Discussies over alle andere sporten!
FransWorst
Berichten: 665
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door FransWorst »

jsentani schreef:
necnmgn schreef:Waanzinnig... Echt hoe hij dit wist vol te houden.
Hoe snoer je critici de mond? Zo dus!
Critici, welke critici, die russen die geklaagd hebben? Met russen heb ik geen medelijden.

Historisch kippenvel moment.
Ook mooi in Utrecht dat de supporters Max bezongen.
Laatste keer dat dit gebeurde was Zoetemelk toen die wereldkampioen werd en dit omgeroepen werd in de stadions.
Ik heb helemaal niks met benzinesporten. Slecht voor het milieu :biggrin:
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Mark Ariaans »

Wat een held :hail:

Jongste winnaar ooit en dat in een auto waar hij net een week of twee mee heeft kunnen oefenen. Ongekend dit. En Kvyat :jestera:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Tiel »

Mark Ariaans schreef:Wat een held :hail:

Jongste winnaar ooit en dat in een auto waar hij net een week of twee mee heeft kunnen oefenen. Ongekend dit. En Kvyat :jestera:
Kleine aanpassing hij had er 2 dagen ingezeten. In de Formule 1 mag je alleen rijden in GP weekenden of officiele testdagen, 2 weken geleden wist hij nog van niets.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32441
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door bertje »

Zieke kast onze max! :hail:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4359
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Autosport

Bericht door Nummer 11 »

On-ge-looflijk!!!! Geen woorden voor. Wat een megamegasuper talent. Wat nou aanpassen aan een nieuwe auto.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Mark Ariaans »

Afbeelding

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door mschr »

Klasseprestatie. Waardeloze (kijk)sport. Ik heb het vanmiddag een kwartiertje aangezien. Het was niet doorheen te komen.

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door NECAnGeL »

NECAnGeL schreef:Vandaag de dag dat Max het podium gaat halen, tenminste dat hoop ik :schater:
Mijn gevoel was dus goed maar P1 had ik niet al meteen verwacht.
Wat een race en dag kan het nog steeds niet geloven.

Geweldig.
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4359
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Autosport

Bericht door Nummer 11 »

mschr schreef:Klasseprestatie. Waardeloze (kijk)sport. Ik heb het vanmiddag een kwartiertje aangezien. Het was niet doorheen te komen.
:jestera:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Autosport

Bericht door Kanchelskis »

Ik vind helemaal mooi :tu:

pj
Berichten: 321
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 16:22
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door pj »

Kippenvel en tranen, man man wat een race....

Dit moet een van de spectaculairste races van de afgelopen jaren zijn geweest..

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door NECAnGeL »

zojuist voor de 3e keer de race bekeken en het blijft net zo mooi als de 1e keer.

Max bedankt voor dit moment waar ik al een jaar of 20 op heb gewacht na vele F1 bezoeken van je vader.
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3867
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door BasNijmegen »

jsentani schreef:
Critici, welke critici, die russen die geklaagd hebben? Met russen heb ik geen medelijden.

Historisch kippenvel moment.
Ook mooi in Utrecht dat de supporters Max bezongen.
Laatste keer dat dit gebeurde was Zoetemelk toen die wereldkampioen werd en dit omgeroepen werd in de stadions.
Ook oud coureurs en reporters (uit ik meen het Engelse kamp) hebben kritiek geuit. Het was te vroeg en not done om halverwege het seizoen te wisselen. Daarnaast zou Max er nog niet klaar voor zijn.
Mika Hakkinen was een van de oud coureurs die niet geloofde in (de hype) Max Verstappen. Hij zal inmiddels wel anders denken.

Echt heel gaaf van Max!
Ik kijk nu al uit naar de race in Monaco. Daar zijn weer podiumkansen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31649
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door vak Oost »

BasNijmegen schreef:
jsentani schreef:Critici, welke critici, die russen die geklaagd hebben? Met russen heb ik geen medelijden. Historisch kippenvel moment.
Ook mooi in Utrecht dat de supporters Max bezongen. Laatste keer dat dit gebeurde was Zoetemelk toen die wereldkampioen werd en dit omgeroepen werd in de stadions.
Ook oud coureurs en reporters (uit ik meen het Engelse kamp) hebben kritiek geuit. Het was te vroeg en not done om halverwege het seizoen te wisselen.
Daarnaast zou Max er nog niet klaar voor zijn.Mika Hakkinen was een van de oud coureurs die niet geloofde in (de hype) Max Verstappen. Hij zal inmiddels wel anders denken.
Echt heel gaaf van Max! Ik kijk nu al uit naar de race in Monaco. Daar zijn weer podiumkansen.
Waar mensen zijn daar zijn ook meningen - niet iedereen hoeft meteen de lofmars te trompeten omdat het een Nederlander betreft :wink: maarre over 2 weken Monaco ... spannund
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Mark Ariaans »

Ook een kanttekening daarbij. Bijvoorbeeld Jens Button zei niks over dat Max er niet klaar voor zou zijn, alleen dat hij het terugzetten van Kvyat vanwege een ongelukkige start en een fout nogal een zware sanctie vond. Maar goed, het is een harde sport en het is voor iedereen natuurlijk ook wel duidelijk dat dit puur een politiek spelletje was omdat Red Bull bang is Verstappen te verliezen aan bijvoorbeeld Ferrari als ze hem te lang bij Torro Rosso laten.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Arjan van Hout »

Ik wist overigens niet eens dat je halverwege het seizoen van stal mag veranderen, hoe zijn de regels hieromtrent?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door pjottr »

ik gok dat de regel is dat het wel mag.....

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Legendario »

pjottr schreef:ik gok dat de regel is dat het wel mag.....
Streng verboden!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Mark Ariaans »

Eniesee schreef:Ik wist overigens niet eens dat je halverwege het seizoen van stal mag veranderen, hoe zijn de regels hieromtrent?
Lijkt me duidelijk dat het mag, anders hadden ze het niet kunnen doen. Maar elk team mag op elk moment van rijder wisselen voor zover ik weet, ook rijders van buitenaf, dus waarom niet van andere ploegen? Fisichella ging een paar jaar terug halverwege het seizoen van Force India naar Ferrari. En Jarno Trulli is volgens mij ook een paar keer van stal gewisseld tijdens een seizoen. Dus het is niks nieuws.

En anders zal de FIA wel weer een aanpassing doen, net als ze deden nadat Max was toegelaten bij Toro Rosso door de minimumleeftijd van coureurs te verhogen naar 18 jaar.

jbnmgn

Re: Autosport

Bericht door jbnmgn »

Legendario schreef:
pjottr schreef:ik gok dat de regel is dat het wel mag.....
Streng verboden!
Doen ze bij voetbal toch ook?

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Mark Ariaans »

...

Afbeelding

Sarcasme, jbnmgn, sarcasme! :wink: Het is een taalvorm die hier erg veel gebezigd wordt.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door Mark Ariaans »

Om mezelf trouwens even op te volgen, Michael Schumacher is geloof ik ook tijdens zijn allereerste seizoen veranderd van stal. Werd hij niet na een paar races al weggekaapt door Benetton?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door De Kletskop »

jbnmgn schreef:
Legendario schreef:
pjottr schreef:ik gok dat de regel is dat het wel mag.....
Streng verboden!
Doen ze bij voetbal toch ook?
:party:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31649
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Autosport

Bericht door vak Oost »

Mark Ariaans schreef:Om mezelf trouwens even op te volgen, Michael Schumacher is geloof ik ook tijdens zijn allereerste seizoen veranderd van stal. Werd hij niet na een paar races al weggekaapt door Benetton?
:withstupid: volgens wikipedia: 1991 - van Jordan naar Benneton na 1 race bij Jordan [ Spa-Francorchamps ] te hebben gereden ter vervanging van fransman Gachot
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Autosport

Bericht door Arjan van Hout »

Mark Ariaans schreef:
Eniesee schreef:Ik wist overigens niet eens dat je halverwege het seizoen van stal mag veranderen, hoe zijn de regels hieromtrent?
Lijkt me duidelijk dat het mag, anders hadden ze het niet kunnen doen. Maar elk team mag op elk moment van rijder wisselen voor zover ik weet, ook rijders van buitenaf, dus waarom niet van andere ploegen? Fisichella ging een paar jaar terug halverwege het seizoen van Force India naar Ferrari. En Jarno Trulli is volgens mij ook een paar keer van stal gewisseld tijdens een seizoen. Dus het is niks nieuws.

En anders zal de FIA wel weer een aanpassing doen, net als ze deden nadat Max was toegelaten bij Toro Rosso door de minimumleeftijd van coureurs te verhogen naar 18 jaar.
Ik snap dat het mag, maar onder welke voorwaarden? Kun je een race voor het einde de beoogd kampioen overnemen ??

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten