Olympische spelen Londen 2012

Discussies over alle andere sporten!
Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door ronnyguitar »

MojoMojo schreef:
DR schreef:Hoe kunnen wij in godsnaam bij een eventuele olympische spelen soortgelijke ceremonien houden. Optredens van Marianne Weber, Niek en Simon en Koos Alberts?
Waarom zou Nederland ook met grote muziekoptredens moeten komen dan? Toevallig is muziek het nummer 1 export-product van Engeland. Heel de wereld kent de grote artiesten die Engeland heeft voortgebracht. Alleen de Verenigde Staten zouden dit eventueel kunnen evenaren (en die hebben daarnaast nog meer dingen, bijvoorbeeld acteurs etc.)

Ook ik betwijfel of Nederland een evenement van deze grootte kan organiseren, maar natuurlijk kunnen we niet concurreren met Engeland wat betreft muziek. Dat hoeft ook helemaal niet. Over 4 jaar gaan we naar Rio.. In de sluitingsceremonie kwam daar een of andere gladjakker optreden, die kende ook niemand. Zij hebben echter wel Pélé en het carnaval in Rio. Zo heeft elk land wel iets om trots op te zijn.
sorry hoor, maar de muziekwereld is voor 1000% in handen van de amerikanen en engelsen, dat ligt niet aan nederland wij hebben kwalitatief "gewoon" de betere daar kan ik je genoeg voorbeelden van geven dat bepaalde nederlandse artiesten niet voor de anglo-muziek markt niet "goed genoeg" zijn heeft andere redenen , een voorbeeld, de promotie van ilse delange is alleen maar afgeketst omdat ilse niet genoeg tiet wilde laten zien (geen tepels, geen blote tieten) en zo kan ik nog wel 20 voorbeelden geven.
de muziek bussiness is corrupt en wordt door sony/emi geregeerd vraag maar eens de earring bv of adam curry
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10403
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door TT »

ronnyguitar schreef:
MojoMojo schreef:
DR schreef:Hoe kunnen wij in godsnaam bij een eventuele olympische spelen soortgelijke ceremonien houden. Optredens van Marianne Weber, Niek en Simon en Koos Alberts?
Waarom zou Nederland ook met grote muziekoptredens moeten komen dan? Toevallig is muziek het nummer 1 export-product van Engeland. Heel de wereld kent de grote artiesten die Engeland heeft voortgebracht. Alleen de Verenigde Staten zouden dit eventueel kunnen evenaren (en die hebben daarnaast nog meer dingen, bijvoorbeeld acteurs etc.)

Ook ik betwijfel of Nederland een evenement van deze grootte kan organiseren, maar natuurlijk kunnen we niet concurreren met Engeland wat betreft muziek. Dat hoeft ook helemaal niet. Over 4 jaar gaan we naar Rio.. In de sluitingsceremonie kwam daar een of andere gladjakker optreden, die kende ook niemand. Zij hebben echter wel Pélé en het carnaval in Rio. Zo heeft elk land wel iets om trots op te zijn.
sorry hoor, maar de muziekwereld is voor 1000% in handen van de amerikanen en engelsen, dat ligt niet aan nederland wij hebben kwalitatief "gewoon" de betere daar kan ik je genoeg voorbeelden van geven dat bepaalde nederlandse artiesten niet voor de anglo-muziek markt niet "goed genoeg" zijn heeft andere redenen , een voorbeeld, de promotie van ilse delange is alleen maar afgeketst omdat ilse niet genoeg tiet wilde laten zien (geen tepels, geen blote tieten) en zo kan ik nog wel 20 voorbeelden geven.
de muziek bussiness is corrupt en wordt door sony/emi geregeerd vraag maar eens de earring bv of adam curry
Maar op het gebied van evenementenproductie (techniek bij concerten e.d. ook) loopt Nederland serieus voorop in de wereld. Geloof het of niet, maar mensen achter de concerten van bands als U2 en Coldplay, komen bijvoorbeeld bij concerten van Marco Borsato (de Wit Licht tour) kijken hoe die Nederlands het toch allemaal flikken. Dat is echt een geval van 'waar een klein land groot in kan zijn'.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door ronnyguitar »

dat kan ik uit eigen ervaring voor 100% bevestigen wat TT schrijft ook bij grote tourneen van wereldartiesten in europa azie en australie, zijn altijd wel nederlandse technici gevraagd, of het nou de monitormix, de eindmix of pietje paulus de gitaarsleutelaar is, er zijn altijd nederlanders betrokken muv alweer amerika want daar heeft de muziekmafia van sony iets tegen !
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Mark Ariaans »

ApophisEire schreef: Maar zoals ik zei, het idee vind ik wel prima
Ik vrees echter dat de uitvoering niet haalbaar zou zijn
En hoe overtuig je de mensen van een investering van miljarden terwijl iedereen moet inleveren momenteel?
Zie dat niet gebeuren
Alle problemen die je hier noemt had Londen ook, dus ik snap je argumenten niet. Londen vreesde voor gigantische verkeerschaos en overvolle tubes, maar dat viel uiteindelijk allemaal best mee. Veiligheid idem, ze zetten zelfs luchtafweerraketten bij mensen op het dak en 2/3e van het verwachte veiligheidspersoneel kwam niet opdagen waardoor men het leger moest inzetten. Niemand wilde ervoor betalen en Groot-Brittannie zit financieel nog veel zwaarder in de shit dan Nederland, maar de regering deed het toch en de grote vraag is nu ook of die 10 miljard pond ooit teruggezien wordt in toename van toerisme, sport en retail (niet dus). Draagvlak onder de bevolking was er ook nauwelijks, dat kwam pas op gang na de eerste medailles (dag 3-4 van de spelen) en nu is iedereen achteraf ineens dolenthousiast. Ik zie Nederland prima in staat om een OS te houden, en ik denk niet eens dat er zo ontzettend veel spreiding buiten Amsterdam nodig is. Denk sowieso dat je minder toeschouwers trekt (dat was echt belachelijk in Londen, volgens mij met grote afstand de best bezochte Spelen aller tijden), dus de stadions kunnen ook kleiner. Zorg gewoon voor grote schermen in de stadsparken, zodat je de massa spreidt.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door MojoMojo »

ronnyguitar schreef:sorry hoor, maar de muziekwereld is voor 1000% in handen van de amerikanen en engelsen, dat ligt niet aan nederland wij hebben kwalitatief "gewoon" de betere daar kan ik je genoeg voorbeelden van geven dat bepaalde nederlandse artiesten niet voor de anglo-muziek markt niet "goed genoeg" zijn heeft andere redenen , een voorbeeld, de promotie van ilse delange is alleen maar afgeketst omdat ilse niet genoeg tiet wilde laten zien (geen tepels, geen blote tieten) en zo kan ik nog wel 20 voorbeelden geven.
de muziek bussiness is corrupt en wordt door sony/emi geregeerd vraag maar eens de earring bv of adam curry
Ik zeg alleen dat wij niet kunnen tippen aan Engeland qua muziek.. Dat wil zeggen.. zet een George Michael, Spice Girls, The Whoo, Queen, Take That, etc.. tegenover Marco Borsato, Nick & Simon, VanVelzen, Ilse deLange.. Natuurlijk vinden wij Anouk en Ilse uitstekende artiesten.. maar buiten Nederland.. sorry dan lopen wij wel degelijk achter. Zoals ik echter in mijn verhaal schrijf gaat de OS niet om een verzameling van grote artiesten maar moet je gewoon zorgen voor een goede openings- en sluitingsceremonie. En dat kan met van alles zijn. En qua techniek doet Nederland het dan inderdaad goed.. Voor de 360 tour van U2 kwamen ze inderdaad bij Marco Borsato kijken.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5071
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door eniesee-elst »

MojoMojo schreef:
ronnyguitar schreef:sorry hoor, maar de muziekwereld is voor 1000% in handen van de amerikanen en engelsen, dat ligt niet aan nederland wij hebben kwalitatief "gewoon" de betere daar kan ik je genoeg voorbeelden van geven dat bepaalde nederlandse artiesten niet voor de anglo-muziek markt niet "goed genoeg" zijn heeft andere redenen , een voorbeeld, de promotie van ilse delange is alleen maar afgeketst omdat ilse niet genoeg tiet wilde laten zien (geen tepels, geen blote tieten) en zo kan ik nog wel 20 voorbeelden geven.
de muziek bussiness is corrupt en wordt door sony/emi geregeerd vraag maar eens de earring bv of adam curry
Ik zeg alleen dat wij niet kunnen tippen aan Engeland qua muziek.. Dat wil zeggen.. zet een George Michael, Spice Girls, The Whoo, Queen, Take That, etc.. tegenover Marco Borsato, Nick & Simon, VanVelzen, Ilse deLange.. Natuurlijk vinden wij Anouk en Ilse uitstekende artiesten.. maar buiten Nederland.. sorry dan lopen wij wel degelijk achter. Zoals ik echter in mijn verhaal schrijf gaat de OS niet om een verzameling van grote artiesten maar moet je gewoon zorgen voor een goede openings- en sluitingsceremonie. En dat kan met van alles zijn. En qua techniek doet Nederland het dan inderdaad goed.. Voor de 360 tour van U2 kwamen ze inderdaad bij Marco Borsato kijken.
Het is maar net welke voorbeelden je neemt, Tiesto, Armin van Buuren, Afrojack, Esmee Denters, Golden Earring etc. zijn wereldwijd bekende artiesten.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door MojoMojo »

eniesee-elst schreef:Het is maar net welke voorbeelden je neemt, Tiesto, Armin van Buuren, Afrojack, Esmee Denters, Golden Earring etc. zijn wereldwijd bekende artiesten.
Daar heb je gelijk in! :tu: Krijg je een prachtige Sensation-White feest.. Al betwijfel ik of ze Esmée Denters kennen na die 2 grote hits..
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5071
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door eniesee-elst »

MojoMojo schreef:
eniesee-elst schreef:Het is maar net welke voorbeelden je neemt, Tiesto, Armin van Buuren, Afrojack, Esmee Denters, Golden Earring etc. zijn wereldwijd bekende artiesten.
Daar heb je gelijk in! :tu: Krijg je een prachtige Sensation-White feest.. Al betwijfel ik of ze Esmée Denters kennen na die 2 grote hits..
Dat je daar niet van houdt dat kan maar 'de' dance-scene is hardstikke groot en het type muziek leent zich prima voor zo'n evenement volgens mij. Maargoed, het ging mij er om dat er genoeg Nederlandse artiesten zijn die wereldwijde bekendheid hebben voor zo'n evenement.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13252
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Pol »

Mark Ariaans schreef:
ApophisEire schreef: Maar zoals ik zei, het idee vind ik wel prima
Ik vrees echter dat de uitvoering niet haalbaar zou zijn
En hoe overtuig je de mensen van een investering van miljarden terwijl iedereen moet inleveren momenteel?
Zie dat niet gebeuren
Alle problemen die je hier noemt had Londen ook, dus ik snap je argumenten niet. Londen vreesde voor gigantische verkeerschaos en overvolle tubes, maar dat viel uiteindelijk allemaal best mee. Veiligheid idem, ze zetten zelfs luchtafweerraketten bij mensen op het dak en 2/3e van het verwachte veiligheidspersoneel kwam niet opdagen waardoor men het leger moest inzetten. Niemand wilde ervoor betalen en Groot-Brittannie zit financieel nog veel zwaarder in de shit dan Nederland, maar de regering deed het toch en de grote vraag is nu ook of die 10 miljard pond ooit teruggezien wordt in toename van toerisme, sport en retail (niet dus). Draagvlak onder de bevolking was er ook nauwelijks, dat kwam pas op gang na de eerste medailles (dag 3-4 van de spelen) en nu is iedereen achteraf ineens dolenthousiast. Ik zie Nederland prima in staat om een OS te houden, en ik denk niet eens dat er zo ontzettend veel spreiding buiten Amsterdam nodig is. Denk sowieso dat je minder toeschouwers trekt (dat was echt belachelijk in Londen, volgens mij met grote afstand de best bezochte Spelen aller tijden), dus de stadions kunnen ook kleiner. Zorg gewoon voor grote schermen in de stadsparken, zodat je de massa spreidt.
Uiteraard eens, maar ik twijfel of het wel verstandig zou zijn het allemaal in Amsterdam te doen. Denk namelijk dat Spelen in ons land ook enorm goed bezocht gaan worden en dus best wel grote stadions kunnen gebruiken. Ik kwam in Londen al erg veel Duitsers en Fransen tegen en dat zal in Nederland een veelvoud meer zijn.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16390
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Legendario »

eniesee-elst schreef:
MojoMojo schreef:
ronnyguitar schreef:sorry hoor, maar de muziekwereld is voor 1000% in handen van de amerikanen en engelsen, dat ligt niet aan nederland wij hebben kwalitatief "gewoon" de betere daar kan ik je genoeg voorbeelden van geven dat bepaalde nederlandse artiesten niet voor de anglo-muziek markt niet "goed genoeg" zijn heeft andere redenen , een voorbeeld, de promotie van ilse delange is alleen maar afgeketst omdat ilse niet genoeg tiet wilde laten zien (geen tepels, geen blote tieten) en zo kan ik nog wel 20 voorbeelden geven.
de muziek bussiness is corrupt en wordt door sony/emi geregeerd vraag maar eens de earring bv of adam curry
Ik zeg alleen dat wij niet kunnen tippen aan Engeland qua muziek.. Dat wil zeggen.. zet een George Michael, Spice Girls, The Whoo, Queen, Take That, etc.. tegenover Marco Borsato, Nick & Simon, VanVelzen, Ilse deLange.. Natuurlijk vinden wij Anouk en Ilse uitstekende artiesten.. maar buiten Nederland.. sorry dan lopen wij wel degelijk achter. Zoals ik echter in mijn verhaal schrijf gaat de OS niet om een verzameling van grote artiesten maar moet je gewoon zorgen voor een goede openings- en sluitingsceremonie. En dat kan met van alles zijn. En qua techniek doet Nederland het dan inderdaad goed.. Voor de 360 tour van U2 kwamen ze inderdaad bij Marco Borsato kijken.
Het is maar net welke voorbeelden je neemt, Tiesto, Armin van Buuren, Afrojack, Esmee Denters, Golden Earring etc. zijn wereldwijd bekende artiesten.
:director: SIENEKE!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Tiel »

Jongens wat is het probllem, welke bekende artiesten had peking?

Je hebt geen artiesten nodig om de OS te organiseren.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5071
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door eniesee-elst »

Tiel schreef:Jongens wat is het probllem, welke bekende artiesten had peking?

Je hebt geen artiesten nodig om de OS te organiseren.
Meer dan een lading euro's en een beetje organisatie heb je in principe niet nodig

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Mark Ariaans »

Pol schreef: Uiteraard eens, maar ik twijfel of het wel verstandig zou zijn het allemaal in Amsterdam te doen. Denk namelijk dat Spelen in ons land ook enorm goed bezocht gaan worden en dus best wel grote stadions kunnen gebruiken. Ik kwam in Londen al erg veel Duitsers en Fransen tegen en dat zal in Nederland een veelvoud meer zijn.
Aan de andere kant zie je dat veel 'normale' toeristen juist weg blijven. In Londen zag je een significante keldering van toeristen buiten de Stratford regio. Bovendien kun je dat soort zaken ook tot op zekere hoogte reguleren door de hoeveelheid toegangsbewijzen die je uitgeeft en, zoals ik eerder al zei, grote schermen te plaatsen in stadsparken voor die toeristen die zonder toegangskaartje komen en gewoon sfeer willen proeven.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Mark Ariaans »

Tiel schreef:Je hebt geen artiesten nodig om de OS te organiseren.
:withstupid:

Het is maar net welke insteek je kiest. Visueel spektakel kunnen we in Nederland echt wel.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door ronnyguitar »

jezus, wat een calimero gedoe hier bij sommigen ......


"ik ben klein en hij is groot" :bye:

what about jan de bont:

http://de.wikipedia.org/wiki/Jan_de_Bont

paul verhoeven :

http://de.wikipedia.org/wiki/Paul_Verho ... erlande%29

of de mol productions dat zijn vakmensen op wereldniveau, en dan de generatie die nu actueel is ??

on topic
voor een klein kikkerlandje met maar 16.000.000 liggen wij wel erg hoog in de os. ranking, dat is niet alleen met sport zo.........

ja ook een andre rieux kan wat betekenen op een os. in nederland (ik persoonlijk heb een hekel aan die muziek) , maar hij is een nederlander en een vakman door en door)

amerikanen zijn wat opleiding betreft sowieso een dom volkje, vraag eens een doorsnee amerikaan waar nederland ligt, de meesten wijzen op finland (kan de link niet vinden)
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13252
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Pol »

ronnyguitar schreef:amerikanen zijn wat opleiding betreft sowieso een dom volkje, vraag eens een doorsnee amerikaan waar nederland ligt, de meesten wijzen op finland (kan de link niet vinden)
vraag eens een doorsnee nederlander waar wisconsin ligt, de meesten wijzen op nevada.....maar euuh on topic....nr 1 in medailleklassement dus..

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door ronnyguitar »

MojoMojo schreef:
ronnyguitar schreef:sorry hoor, maar de muziekwereld is voor 1000% in handen van de amerikanen en engelsen, dat ligt niet aan nederland wij hebben kwalitatief "gewoon" de betere daar kan ik je genoeg voorbeelden van geven dat bepaalde nederlandse artiesten niet voor de anglo-muziek markt niet "goed genoeg" zijn heeft andere redenen , een voorbeeld, de promotie van ilse delange is alleen maar afgeketst omdat ilse niet genoeg tiet wilde laten zien (geen tepels, geen blote tieten) en zo kan ik nog wel 20 voorbeelden geven.
de muziek bussiness is corrupt en wordt door sony/emi geregeerd vraag maar eens de earring bv of adam curry
Ik zeg alleen dat wij niet kunnen tippen aan Engeland qua muziek.. Dat wil zeggen.. zet een George Michael, Spice Girls, The Whoo, Queen, Take That, etc.. tegenover Marco Borsato, Nick & Simon, VanVelzen, Ilse deLange.. Natuurlijk vinden wij Anouk en Ilse uitstekende artiesten.. maar buiten Nederland.. sorry dan lopen wij wel degelijk achter. Zoals ik echter in mijn verhaal schrijf gaat de OS niet om een verzameling van grote artiesten maar moet je gewoon zorgen voor een goede openings- en sluitingsceremonie. En dat kan met van alles zijn. En qua techniek doet Nederland het dan inderdaad goed.. Voor de 360 tour van U2 kwamen ze inderdaad bij Marco Borsato kijken.
lees eens effe wat je zelf schrijft mr. calimero

wij kunnen niet tippen aan england qua muziek, lol, :schater: :schater:
en dan kom je met een paar namen die kunstmatig gepushd zijn, en ons voorgekauwd worden door oa hilveersum (in opdracht van sony - lees geld)
nee het is juist england (BMI, MTV) en sony (amerika) die hier de jeugd met hun acoustische hersenpoelingen vertellen (lees laten horen) wat wij mooi moeten vinden........
de meeste engelse muzikanten (zelfs mijn voorbeelden) hebben pas geleerd hun eigen instrumenten te stemmen toen ze al beroemd waren ............

wake up
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door ronnyguitar »

Pol schreef:
ronnyguitar schreef:amerikanen zijn wat opleiding betreft sowieso een dom volkje, vraag eens een doorsnee amerikaan waar nederland ligt, de meesten wijzen op finland (kan de link niet vinden)
vraag eens een doorsnee nederlander waar wisconsin ligt, de meesten wijzen op nevada.....maar euuh on topic....nr 1 in medailleklassement dus..
dat met nederland en finland was maar een (waar) voorbeeld, ik ken ook nog andere voorbeelden zoals de paus, onderwijs,culinair,demografie of sport..............ga zo maar door
ik blijf bij mijn stelling dat een doornsnee "jaen avec le chapeau" amerikaan niet verder kan kijken dan zijn eigen kookpot , herstel ze koken niet ze bestellen.......
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Mark Ariaans »

ronnyguitar schreef: dat met nederland en finland was maar een (waar) voorbeeld, ik ken ook nog andere voorbeelden zoals de paus, onderwijs,culinair,demografie of sport..............ga zo maar door
ik blijf bij mijn stelling dat een doornsnee "jaen avec le chapeau" amerikaan niet verder kan kijken dan zijn eigen kookpot , herstel ze koken niet ze bestellen.......
Durf ik ook gerust te zeggen over de doorsnee Nederlander, eerlijk gezegd. Denk dat je hier toch een zeer groot aantal Amerikanen zwaar tekort mee doet. Het zijn niet allemaal Palin's en Bush Jrs, he.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door MojoMojo »

ronnyguitar schreef:lees eens effe wat je zelf schrijft mr. calimero
Je bent wel trots op je Calimero-opmerking of niet? 2x al! :tu:

Het was nooit mijn intentie om een discussie op gang te zetten welke artiesten nu wel of niet goed zijn of wereldberoemd zijn..
Tiel schreef:Jongens wat is het probllem, welke bekende artiesten had peking?

Je hebt geen artiesten nodig om de OS te organiseren.
Dat was wat ik wilde zeggen.. Anyway, ik ben benieuwd naar de Paralympics. Volgens mij, zeer onterecht overigens, best een ondergesneeuwd kindje. Ik denk echter dat we daar ook wel een aantal medailles kunnen verzamelen!
The name's so nice, you say it twice..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten