Olympische spelen Londen 2012

Discussies over alle andere sporten!
Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Strooper »

Geruchten gaan dat Vino Uran een meet & greet met Borat aanbood in ruil voor de overwinning.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door BIESKE »

Stefannec schreef:
BIESKE schreef:
Stefannec schreef:
BIESKE schreef:
Stefannec schreef:Boom wordt de eerste medaille op de OS voor Nederland let maar op.
Ik heb opgelet. Alweer geen gelijk :wink:
Tja had meer verwacht valt me tegen blijkbaar niet genoeg over.
Maar wel 2 Nederlanders prominent aanwezig in de kop van de wedstrijd.
En niet de Nederlander die iedereen verwacht die is kleurloos mee gereden.
Je doelt op Terpstra? Die heeft gereden hoe hij moest rijden. Geen trap te veel doen en als de Sky trein de kopgroep hadden gepakt, was Terpstra er als een speer vandoor gegaan. Dus niks kleurloos..........gewoon volgens plan gereden.
Wel kleurloos, want Terpstra had veel eerder moeten aanvallen wachten totdat sky de boel dicht reed en dan weg gaan was kansloos.
Op het moment dat het gat dicht was geweest zou er niemand meer weg komen dan hadden de Duitsers en Engelse dat gat dicht gehouden.
Hij had zich door Gesink naar voren moeten laten rijden, Gesink sloot mooi aan had hij daar bij gezeten was het goed geweest.
Ok, jij je zin. :tu:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Stefannec »

BIESKE schreef:
Stefannec schreef:
BIESKE schreef:
Stefannec schreef:
BIESKE schreef:
Stefannec schreef:Boom wordt de eerste medaille op de OS voor Nederland let maar op.
Ik heb opgelet. Alweer geen gelijk :wink:
Tja had meer verwacht valt me tegen blijkbaar niet genoeg over.
Maar wel 2 Nederlanders prominent aanwezig in de kop van de wedstrijd.
En niet de Nederlander die iedereen verwacht die is kleurloos mee gereden.
Je doelt op Terpstra? Die heeft gereden hoe hij moest rijden. Geen trap te veel doen en als de Sky trein de kopgroep hadden gepakt, was Terpstra er als een speer vandoor gegaan. Dus niks kleurloos..........gewoon volgens plan gereden.
Wel kleurloos, want Terpstra had veel eerder moeten aanvallen wachten totdat sky de boel dicht reed en dan weg gaan was kansloos.
Op het moment dat het gat dicht was geweest zou er niemand meer weg komen dan hadden de Duitsers en Engelse dat gat dicht gehouden.
Hij had zich door Gesink naar voren moeten laten rijden, Gesink sloot mooi aan had hij daar bij gezeten was het goed geweest.
Ok, jij je zin. :tu:
Hoef me zin niet te hebben is mijn mening, of jij denkt wel dat Terpstra een kans had gehad als het gat dicht was?
Zegt in mijn ogen genoeg dat L L Shanchez en Cancellara niet in het peleton bleven.
Zijn ook mannen die het van zo'n aanval moeten hebben.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Mark Ariaans »

Ik snap echt niet wat die Duitsers aan het doen waren. Laten de Britten zowat al het werk in het peloton opknappen, terwijl ze zelf volledig leunen op Greipel. Onbegrijpelijk.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door BIESKE »

Mark Ariaans schreef:Ik snap echt niet wat die Duitsers aan het doen waren. Laten de Britten zowat al het werk in het peloton opknappen, terwijl ze zelf volledig leunen op Greipel. Onbegrijpelijk.
:withstupid:

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Chuckie »

Nog even terug naar de opening van gisterenavond ..... Vond hem echt geweldig mooi!!
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Mark Ariaans »

Chuckie schreef:Nog even terug naar de opening van gisterenavond ..... Vond hem echt geweldig mooi!!
:withstupid: Danny Boyle is een held.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Tiel »

BIESKE schreef:
Mark Ariaans schreef:Ik snap echt niet wat die Duitsers aan het doen waren. Laten de Britten zowat al het werk in het peloton opknappen, terwijl ze zelf volledig leunen op Greipel. Onbegrijpelijk.
:withstupid:
De hele ploeg op kop zetten voor een zekere 2e plaats?
Een rondje met een heuveltje wat hij aan kan. Speciaal het heuveltje opnieuw asfalteren om het nog makkelijker te maken. Nee, ik ben blij dat het wielrennen een keer gewonnen heeft. Als iedereen zou koersen als Sky is er werkelijk geen zak meer aan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Mark Ariaans »

Tiel schreef: De hele ploeg op kop zetten voor een zekere 2e plaats?
Een rondje met een heuveltje wat hij aan kan. Speciaal het heuveltje opnieuw asfalteren om het nog makkelijker te maken. Nee, ik ben blij dat het wielrennen een keer gewonnen heeft. Als iedereen zou koersen als Sky is er werkelijk geen zak meer aan.
Je beantwoordt een vraag die nergens gesteld is. Het ging er niet om wat wel of geen leuk kijkspektakel is. Duitsland, en in mindere mate bijvoorbeeld ook Australie, leunden zeer zwaar op hun sprinters voor een medaille-kans. Dan is het in mijn ogen onbegrijpelijk dat ze helemaal niks doen als ze zien dat een massasprint met de minuut onwaarschijnlijker wordt. Je komt toch zeker naar een OS om medailles te halen, niet om gezellig een ochtendje door Zuid-Engeland te peddelen? Maakt geen zak uit of Greipel nu wel of niet van Cavendish kon winnen (de Tour toonde aan dat dat goed mogelijk was), het punt is dat ze niet eens een poging deden.

thijs024
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 28 mei 2012, 20:48
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door thijs024 »

Ik kon helaas niet kijken maar ik gun het Vino de dopingzondaar absoluut niet!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door vak Oost »

Stefannec schreef:Boom wordt de eerste medaille op de OS voor Nederland let maar op.
ik denk dat de zwemmende dames vanavond meer kans maken op een medaille
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Stefannec »

Mark Ariaans schreef:
Tiel schreef: De hele ploeg op kop zetten voor een zekere 2e plaats?
Een rondje met een heuveltje wat hij aan kan. Speciaal het heuveltje opnieuw asfalteren om het nog makkelijker te maken. Nee, ik ben blij dat het wielrennen een keer gewonnen heeft. Als iedereen zou koersen als Sky is er werkelijk geen zak meer aan.
Je beantwoordt een vraag die nergens gesteld is. Het ging er niet om wat wel of geen leuk kijkspektakel is. Duitsland, en in mindere mate bijvoorbeeld ook Australie, leunden zeer zwaar op hun sprinters voor een medaille-kans. Dan is het in mijn ogen onbegrijpelijk dat ze helemaal niks doen als ze zien dat een massasprint met de minuut onwaarschijnlijker wordt. Je komt toch zeker naar een OS om medailles te halen, niet om gezellig een ochtendje door Zuid-Engeland te peddelen? Maakt geen zak uit of Greipel nu wel of niet van Cavendish kon winnen (de Tour toonde aan dat dat goed mogelijk was), het punt is dat ze niet eens een poging deden.
Idd je hebt pas gewonnen of verloren als je over de streep komt.
Had wel verwacht dat het geen sprint zou worden waren te veel ploegen die belang hadden bij geen sprint.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Pol »

Mark Ariaans schreef:
Chuckie schreef:Nog even terug naar de opening van gisterenavond ..... Vond hem echt geweldig mooi!!
:withstupid: Danny Boyle is een held.
:withstupid: Ondanks late tijdstip aan de buis gekluisterd gezeten en me geen moment verveeld. Als je vantevoren aangeeft dat het spektakel van Beijing niet te overtreffen is en je ook geen poging gaat doen daartoe, dan is dit wel de manier. Alleen euhh...lag het aan mij of is die Paul McCartney niet meer at het geweest is?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door vak Oost »

de eerste plak is binnen, de dames scoren zilver
Alles komt goed !!

Henkiepenkie
Berichten: 6993
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Henkiepenkie »

Echt indrukwekkend hoe Kromowidjojo zwom, haar tijd was sneller dat het huidige wereldrecord. Belooft veel goeds.
Laatst gewijzigd door Henkiepenkie op za 28 jul 2012, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door CHEF »

Pol schreef:
Mark Ariaans schreef:
Chuckie schreef:Nog even terug naar de opening van gisterenavond ..... Vond hem echt geweldig mooi!!
:withstupid: Danny Boyle is een held.
:withstupid: Ondanks late tijdstip aan de buis gekluisterd gezeten en me geen moment verveeld. Als je vantevoren aangeeft dat het spektakel van Beijing niet te overtreffen is en je ook geen poging gaat doen daartoe, dan is dit wel de manier. Alleen euhh...lag het aan mij of is die Paul McCartney niet meer at het geweest is?
Ligt niet aan jou, vond ik ook.

jbnmgn

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door jbnmgn »

Henkiepenkie schreef:Echt indrukwekkend hoe Kromowidjojo zwom, haar tijd was sneller dat het huidige wereldrecord. Belooft veel goeds.
Jammer dat de andere 3 net onder hun kunnen presteerden. Maar laten we wel wezen: voor zo'n klein landje als dat van ons is het een wereldprestatie om 2e te worden, ook al hadden we het graag anders gezien.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door vak Oost »

jbnmgn schreef:
Henkiepenkie schreef:Echt indrukwekkend hoe Kromowidjojo zwom, haar tijd was sneller dat het huidige wereldrecord. Belooft veel goeds.
Jammer dat de andere 3 net onder hun kunnen presteerden. Maar laten we wel wezen:
voor zo'n klein landje als dat van ons is het een wereldprestatie om 2e te worden, ook al hadden we het graag anders gezien.
:withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Steev
Berichten: 1309
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 11:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Steev »

vak Oost schreef:
jbnmgn schreef:
Henkiepenkie schreef:Echt indrukwekkend hoe Kromowidjojo zwom, haar tijd was sneller dat het huidige wereldrecord. Belooft veel goeds.
Jammer dat de andere 3 net onder hun kunnen presteerden. Maar laten we wel wezen:
voor zo'n klein landje als dat van ons is het een wereldprestatie om 2e te worden, ook al hadden we het graag anders gezien.
:withstupid:
Uiteraard. Maar als je vier lang niet verloren hebt op deze afstand, heb je eigenlijk gewoon goud verloren..

Wat ik trouwens raar vind is dat teams kunnen wisselen van samenstelling. Die kromowidjojo komt er in de finale pas bij, krijgt die vijfde die de series zwom ook een medaille??
Australië had drie "nieuwe" zwemsters in t water liggen...

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Samnec »

jbnmgn schreef:
Henkiepenkie schreef:Echt indrukwekkend hoe Kromowidjojo zwom, haar tijd was sneller dat het huidige wereldrecord. Belooft veel goeds.
Jammer dat de andere 3 net onder hun kunnen presteerden. Maar laten we wel wezen: voor zo'n klein landje als dat van ons is het een wereldprestatie om 2e te worden, ook al hadden we het graag anders gezien.
Onzin! Als je al 4 jaar de beste bent, alle records al hebt verbroken en de hele wereld verwacht goud, dan heb je gewoon goud verloren. Hoe klein wij als Nederland ook zijn! Altijd dat excuus van ja jammer, maar.... We zijn zo een klein land.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Samnec »

Chuckie schreef:Nog even terug naar de opening van gisterenavond ..... Vond hem echt geweldig mooi!!
:withstupid: Mee eens! Alleen waar ik me echt aan stoorde is dat ze alles eerst in het Frans deden en daarna in het Engels. Waarom was dat? Kan iemand me dat uitleggen?!

Undici
Berichten: 587
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Undici »

Samnec schreef:
jbnmgn schreef:
Henkiepenkie schreef:Echt indrukwekkend hoe Kromowidjojo zwom, haar tijd was sneller dat het huidige wereldrecord. Belooft veel goeds.
Jammer dat de andere 3 net onder hun kunnen presteerden. Maar laten we wel wezen: voor zo'n klein landje als dat van ons is het een wereldprestatie om 2e te worden, ook al hadden we het graag anders gezien.
Onzin! Als je al 4 jaar de beste bent, alle records al hebt verbroken en de hele wereld verwacht goud, dan heb je gewoon goud verloren. Hoe klein wij als Nederland ook zijn! Altijd dat excuus van ja jammer, maar.... We zijn zo een klein land.
:withstupid: heeft er helemaal niks mee te maken nee, tuurlijk is het knap, maar dan hoeven we nooit meer teleurgesteld zijn en moeten we iedere prestatie maar goed vinden. Dan hoeven we voortaan ook niet meer teleurgesteld zijn over een slecht ek, want ja zijn toch maar een klein landje...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Tiel »

Samnec schreef:
Chuckie schreef:Nog even terug naar de opening van gisterenavond ..... Vond hem echt geweldig mooi!!
:withstupid: Mee eens! Alleen waar ik me echt aan stoorde is dat ze alles eerst in het Frans deden en daarna in het Engels. Waarom was dat? Kan iemand me dat uitleggen?!
Dat is meerdere malen gezegd in de uitzending.

Pierre de Coubertin diegene die met de moderne olympische spelen is begonnen is een Fransman, daarom dus.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door Samnec »

Tiel schreef:
Samnec schreef:
Chuckie schreef:Nog even terug naar de opening van gisterenavond ..... Vond hem echt geweldig mooi!!
:withstupid: Mee eens! Alleen waar ik me echt aan stoorde is dat ze alles eerst in het Frans deden en daarna in het Engels. Waarom was dat? Kan iemand me dat uitleggen?!
Dat is meerdere malen gezegd in de uitzending.

Pierre de Coubertin diegene die met de moderne olympische spelen is begonnen is een Fransman, daarom dus.
Meerdere malen gezegd? Ik heb toch redelijk lang gekeken, maar dat heb ik echt niet voorbij horen komen!
Toch bedankt!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Olympische spelen Londen 2012

Bericht door CHEF »

Samnec schreef:
Tiel schreef:
Samnec schreef:
Chuckie schreef:Nog even terug naar de opening van gisterenavond ..... Vond hem echt geweldig mooi!!
:withstupid: Mee eens! Alleen waar ik me echt aan stoorde is dat ze alles eerst in het Frans deden en daarna in het Engels. Waarom was dat? Kan iemand me dat uitleggen?!
Dat is meerdere malen gezegd in de uitzending.

Pierre de Coubertin diegene die met de moderne olympische spelen is begonnen is een Fransman, daarom dus.
Meerdere malen gezegd? Ik heb toch redelijk lang gekeken, maar dat heb ik echt niet voorbij horen komen!
Toch bedankt!
Meerdere malen is ook overdreven,maar gezegd is het wel.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten