Wielrennen

Discussies over alle andere sporten!
Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Bleum »

jacojans schreef:
harold schreef:Maar wie zijn dan de toppers? Kijk je dan naar klassementsrenners (Vino, Kloden, Pereiro, valverde, Sastre) of wordt er dan gekeken naar de sprintkanonnen die ook iedereen heeft (Boonen, Mc Ewen, Freire, Hushovd)? Maakt mij allemaal niks uit, ik win toch wel... :yes:





;)
:withstupid: want juist deze tour lijkt het dicht bij elkaar te liggen. ik denk dat daardoor juist verschillende lijstjes krijgt.
Nee het blijkt dan dat juist iedereen alle kanshebbers heeft. De verschillen in de lijstjes worden gemaakt door de laatste 5 renners. Daarom ben ik ook zeker niet voor inkrimpen van het aantal renners. ik denk dat het verstandig is om te gaan voor 25 renners zonder reserverenners. De renners die niet mogen zijn: Boonen, mc Ewen, Valverde, Vino en Kloden.Ook de witte, groene, bolletjes en gele trui moeten voorspelt worden.

of het definitief door gaat hangt van het volgende af: Ik zoek nog iemand die een beetje handig is met excell. Misschien dat die persoon een simpele versie kan maken van het bestand dat ik nu heb. Als dat het geval is, dan kan het doorgaan. Iedere avond alle lijsten 1 voor 1 doorspitten is teveel werk. het gaat erom dat er een excellbestand is waarbij ik punten kan zetten bij renners per etappe en dat dan automatisch ook te zien is hoeveel punten
iedere deelnemer heeft behaald per etappe en in totaal (tussenstand).

Begin maar vast met maken en invoeren van de lijstjes, mocht het doorgaan, dan kunnen we gelijk aan de slag. ik probeer het allemaal rond te krijgen voor zaterdag. Lijstjes via pm naar mij aub. Hieronder staat datgene wat ingevuld moet worden:


DE TOUR-TOTO

-Selecteer 25 renners uit de deelnemerslijst behalve Boonen, McEwen, Valverde, Vino en Kloden.
-Komt 1 van de 25 geselecteerde renners bij een etappe-uitslag voor in de top 10 dan krijg je punten:
1e 20 punten 6e 10 punten
2e 18 punten 7e 8 punten
3e 16 punten 8e 6 punten
4e 14 punten 9e 4 punten
5e 12 punten 10e 2 punten

-Ook moet je de winnaar voorspellen van de groene trui (beste sprinter), de witte trui (beste jonge renner), bolletjestrui (beste klimmer) en gele trui (winnaar algemeen klassement). Iedere goed voorspelde trui is 25 punten!
-LET OP: De proloog telt niet mee! Etappe 9 en 16 tellen dubbel!
-Deelnemen kost slechts €5 en uiteraard wordt er geen winst gemaakt en wordt 100% uitbetaald!
-50% gaat in de etappepot en 50% in de eindpot. De persoon die de meeste punten heeft behaald op 1 dag is de dagwinnaar. Hij krijgt de etappepot gedeeld door het aantal etappes (is 20). Bij een gelijk aantal punten wordt de dagprijs gedeeld. De andere helft is de eindpot. De persoon die aan het einde de meeste punten heeft krijgt 50% van de eindpot (een kwart dus van de totale inleg!). De nummer 2 krijgt 30% van de eindpot en de nummer 3 20% van de eindpot. Ook hier wordt weer gedeeld bij een gelijke stand. Stel 2 en 3 hebben hetzelfde aantal punten, dan krijgt ieder dus 25% van de eindpot. Alles wordt na afloop van de tour uitbetaald.
-In gevallen waarin dit reglement niet voorziet, beslist de organisatie :mrgreen:
-Bedenk een leuke naam voor je team! Inleveren moet voor 7 Juli om uiterlijk 20.00 uur!

NAAM DEELNEMER:……………………………………………….……………………….
TELEFOONNUMMER……………………………………………………………………….
EMAILADRES:……………………………………………......................................................
NAAM TEAM:……………………………………………………….......................................

1……………………………………………… 14…………………………………………

2……………………………………………… 15…………………………………………

3……………………………………………… 16…………………………………………

4……………………………………………… 17…………………………………………

5……………………………………………… 18…………………………………………

6……………………………………………… 19…………………………………………

7……………………………………………… 20…………………………………………

8……………………………………………… 21…………………………………………

9……………………………………………… 22…………………………………………

10……………………………………………..23…………………………………………

11.................................. 24................................

12.................................. 25................................

13..................................

WINNAAR GELE TRUI:…………………………………………………………………
WINNAAR WITTE TRUI:……………………………………………………………….
WINNAAR BOLLETJESTRUI:…………………………………………………………
WINNAAR GROENE TRUI:…………………………………………………………….
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Gurrie
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 16:46
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Gurrie »

Waren de streepjes op ?!? ;)

Mooi!! :tu:
Ga gelijk beginnen met een voorlopige selectie! Hopen dat de teamselecties snel bekend zijn..

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Fritske NEC »

Ik wacht zo lang mogelijk met het inleveren van de lijst want volgens mij gaan er weer wat mensen afvallen deze week...

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Jack_Sparrow »

Fritske NEC schreef:Ik wacht zo lang mogelijk met het inleveren van de lijst want volgens mij gaan er weer wat mensen afvallen deze week...
De definitieve selectie worden pas donderdag of vrijdag vrijgegeven met rugnummer ed
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door harold »

Bleum, even voor de duidelijkheid, we mogen dus geen Boonen, Mc Ewen, Vino, Kloden en Valverde selecteren voor de etapeuitslagen. Maar mogen wij deze heren wel een van de truien toe bedelen?? Dus zeg maar 25 andere namen selecteren plus Vino bijvoorbeeld in het geel???



Ps, ik heb geen ruk verstand van computerprogramma's, ik hoop dat je iemand kan vinden die jou hiermee kan helpen... :tu:

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Jack_Sparrow »

harold schreef:Bleum, even voor de duidelijkheid, we mogen dus geen Boonen, Mc Ewen, Vino, Kloden en Valverde selecteren voor de etapeuitslagen. Maar mogen wij deze heren wel een van de truien toe bedelen?? Dus zeg maar 25 andere namen selecteren plus Vino bijvoorbeeld in het geel???



Ps, ik heb geen ruk verstand van computerprogramma's, ik hoop dat je iemand kan vinden die jou hiermee kan helpen... :tu:
Ja ik denk het wel
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door harold »

Jack_Sparrow schreef:
harold schreef:Bleum, even voor de duidelijkheid, we mogen dus geen Boonen, Mc Ewen, Vino, Kloden en Valverde selecteren voor de etapeuitslagen. Maar mogen wij deze heren wel een van de truien toe bedelen?? Dus zeg maar 25 andere namen selecteren plus Vino bijvoorbeeld in het geel???



Ps, ik heb geen ruk verstand van computerprogramma's, ik hoop dat je iemand kan vinden die jou hiermee kan helpen... :tu:
Ja ik denk het wel
Ja maar ik vroeg het aan Bleum, want die organiseert het namelijk. Dus jouw reactie is weer volkomen zinloos...

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Bleum »

harold schreef:Bleum, even voor de duidelijkheid, we mogen dus geen Boonen, Mc Ewen, Vino, Kloden en Valverde selecteren voor de etapeuitslagen. Maar mogen wij deze heren wel een van de truien toe bedelen?? Dus zeg maar 25 andere namen selecteren plus Vino bijvoorbeeld in het geel???



Ps, ik heb geen ruk verstand van computerprogramma's, ik hoop dat je iemand kan vinden die jou hiermee kan helpen... :tu:
Je eerste zin klopt volledig! Wel invullen bij de truien, maar ze mogen niet in je wielerploeg zitten.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door harold »

Bleum schreef:
harold schreef:Bleum, even voor de duidelijkheid, we mogen dus geen Boonen, Mc Ewen, Vino, Kloden en Valverde selecteren voor de etapeuitslagen. Maar mogen wij deze heren wel een van de truien toe bedelen?? Dus zeg maar 25 andere namen selecteren plus Vino bijvoorbeeld in het geel???



Ps, ik heb geen ruk verstand van computerprogramma's, ik hoop dat je iemand kan vinden die jou hiermee kan helpen... :tu:
Je eerste zin klopt volledig! Wel invullen bij de truien, maar ze mogen niet in je wielerploeg zitten.
Mooi, dan ga ik maar eens ijverig aan de slag. Mocht jouw toto niet doorgaan dan adviseer ik iedereen om iig ook met De Gelderlander mee te doen. Ook altijd leuk...

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Daan »

harold schreef:
Bleum schreef:
harold schreef:Bleum, even voor de duidelijkheid, we mogen dus geen Boonen, Mc Ewen, Vino, Kloden en Valverde selecteren voor de etapeuitslagen. Maar mogen wij deze heren wel een van de truien toe bedelen?? Dus zeg maar 25 andere namen selecteren plus Vino bijvoorbeeld in het geel???



Ps, ik heb geen ruk verstand van computerprogramma's, ik hoop dat je iemand kan vinden die jou hiermee kan helpen... :tu:
Je eerste zin klopt volledig! Wel invullen bij de truien, maar ze mogen niet in je wielerploeg zitten.
Mooi, dan ga ik maar eens ijverig aan de slag. Mocht jouw toto niet doorgaan dan adviseer ik iedereen om iig ook met De Gelderlander mee te doen. Ook altijd leuk...
Is er anders niet ergens een site waar we een Forum-poule kunnen aanmaken?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door De Kletskop »

Daan schreef:
Is er anders niet ergens een site waar we een Forum-poule kunnen aanmaken?
http://www.tourmanager.nl , moet je meen ik wel dagelijks een team maken.

Gebruikersavatar
Gurrie
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 16:46
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Gurrie »

W.V.W.3 schreef:
Daan schreef:
Is er anders niet ergens een site waar we een Forum-poule kunnen aanmaken?
http://www.tourmanager.nl , moet je meen ik wel dagelijks een team maken.
Of op http://www.rondemaster.nl daar doe ik zelf ook al paar jaar aan mee.. Maar ook met dagelijks een team..

Gebruikersavatar
AvdS
Berichten: 401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door AvdS »

Eén dezer dagen vul ik de lijst even in. Ik ga er hierbij uiteraard van uit dat ik win.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Bleum »

DE FORUM TOUR-TOTO GAAT DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LIJSTJES KUNNEN VIA PM DOORGEGEVEN WORDEN

VANWEGE DE LATE START KUN JE JE LIJST UITERLIJK 23.59 UUR op 7 JULI INLEVEREN!!! DUS NA DE PROLOOG EN VOOR ETAPPE 1, WANT DIE TELT NATUURLIJK MEE.

GELD BETALEN KAN BIJ MIJ PERSOONLIJK BIJ NEC AMATEURS-NEC OF OVERMAKEN. BIJ OVERMAKEN GEEF DAT EVEN AAN DAT JE GELD OVERMAAKT DAN STUUR IK MIJN BANKGEGEVENS TERUG VIA PM!

VEEL SUCCES MET INVULLEN!!!!!!!!
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door harold »

:cheer: :cheer2: :tu:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door harold »

Zat net trouwens even links en rechts de ploegenlijsten door te nemen, maar ik kom nergens jongens als Kessler, Julich, Paolini en Casper tegen. Wel staat Zabel overal bij, terwijl ik juist dacht dat hij met zijn bekentenissen omtrend zijn dopinggebruik niet in de tour toegelaten zou worden.
Aangezien ik zaterdag de hele dag weg ben zal ik mijn lijst vrijdagavond zo laat mogelijk inleveren.

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Phoenix »

Ik zal hem zaterdag dan pas afhebben, prettig dat het ook na de proloog mag, want anders had ik bar weinig tijd, nu dus wat meer, want zat-middag na mijn werk heb ik wel even tijd :)

Ik ben benieuwd of we nu meer variatie krijgen in lijstjes zonder die 5, denk het wel, en dat is leuk :)

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Arjan van Hout »

Phoenix schreef:Ik zal hem zaterdag dan pas afhebben, prettig dat het ook na de proloog mag, want anders had ik bar weinig tijd, nu dus wat meer, want zat-middag na mijn werk heb ik wel even tijd :)

Ik ben benieuwd of we nu meer variatie krijgen in lijstjes zonder die 5, denk het wel, en dat is leuk :)
:???:
za. 7 juli, 17:00 uur
N.E.C. Amateurs - N.E.C.
Locatie: De Eendracht (bij stadion

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Phoenix »

Eniesee schreef:
Phoenix schreef:Ik zal hem zaterdag dan pas afhebben, prettig dat het ook na de proloog mag, want anders had ik bar weinig tijd, nu dus wat meer, want zat-middag na mijn werk heb ik wel even tijd :)

Ik ben benieuwd of we nu meer variatie krijgen in lijstjes zonder die 5, denk het wel, en dat is leuk :)
:???:
za. 7 juli, 17:00 uur
N.E.C. Amateurs - N.E.C.
Locatie: De Eendracht (bij stadion
Hmm, dacht dat dat om 15.00 was, en dan moet ik nog werken...

Nou jah, dan na de wedstrijd en voor 23.59 :P Alleen wordt dat ook weer krap..

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Bleum »

Vooorlopige startlijst nu te zien op teletekst vanaf pagina 867
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door De Kletskop »

Bleum schreef:DE FORUM TOUR-TOTO GAAT DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LIJSTJES KUNNEN VIA PM DOORGEGEVEN WORDEN

VANWEGE DE LATE START KUN JE JE LIJST UITERLIJK 23.59 UUR op 7 JULI INLEVEREN!!! DUS NA DE PROLOOG EN VOOR ETAPPE 1, WANT DIE TELT NATUURLIJK MEE.

GELD BETALEN KAN BIJ MIJ PERSOONLIJK BIJ NEC AMATEURS-NEC OF OVERMAKEN. BIJ OVERMAKEN GEEF DAT EVEN AAN DAT JE GELD OVERMAAKT DAN STUUR IK MIJN BANKGEGEVENS TERUG VIA PM!

VEEL SUCCES MET INVULLEN!!!!!!!!
:tu: geweldig. Ik zal hem pas zaterdag heel laat inleveren..
Ben dag en nacht aan het werk ivm verhuizing.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Bleum »

Zo het eerste rijtje is binnen van de ouwe doos (Ma Bleum dus). Standaard alle Nederlanders en de hele Raboploeg :mrgreen:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

VHAG

Re: Wielrennen

Bericht door VHAG »

Bleum schreef:Standaard alle Nederlanders en de hele Raboploeg :mrgreen:
Succes gegarandeerd!! :???:
:lol:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Bleum »

Beetje chauvinistisch he ;) En ze kan de oranje raboshirts goed zien op tv :jestera:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Bleum »

Wie is er bezig met lijstjes? Tis nog zo stil...
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten