De hotels waar de wielrenners ingepropt worden is ook niet van deze tijd, huur gewoon een kleine accomodatie helemaal af.
Zijn eigen schuld dat hij niet kon rijden en wat er gebeurd is. Dat is iets anders dan dat hij een strafbaar feit heeft begaan. Lees wat je wilt lezen. Zijn gedrag is topsport onwaardig. Dat wel.
Jij zal het allemaal wel beter weten dan zijn team en Matthieu zelf.
Nee. Dat zegt hij zelf en ook zijn team. Evenals de bondscoach.E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:37Jij zal het allemaal wel beter weten dan zijn team en Matthieu zelf.
Hij heeft het hotel zelf niet geboekt, dat is voor hem gedaan. Hij zat er niet alleen, maar de rest van het Nederlands team idem. Dat hij boos werd op klierende kinderen is een vrij normale reactie. Dat het zo uitpakt is vervelend voor hem, maar we weten niet wie de waarheid spreekt en of hij terecht op het bureau zat. Alleen beelden kunnen dat uitsluiten. Gewoon vervelende omstandigheden, waarvan we niet precies weten hoe en wat. Maar jij wijst liever meteen met het vingertje.Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:39Nee. Dat zegt hij zelf en ook zijn team. Evenals de bondscoach.E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:37Jij zal het allemaal wel beter weten dan zijn team en Matthieu zelf.
E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:52Hij heeft het hotel zelf niet geboekt, dat is voor hem gedaan. Hij zat er niet alleen, maar de rest van het Nederlands team idem. Dat hij boos werd op klierende kinderen is een vrij normale reactie. Dat het zo uitpakt is vervelend voor hem, maar we weten niet wie de waarheid spreekt en of hij terecht op het bureau zat. Alleen beelden kunnen dat uitsluiten. Gewoon vervelende omstandigheden, waarvan we niet precies weten hoe en wat. Maar jij wijst liever meteen met het vingertje.Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:39Nee. Dat zegt hij zelf en ook zijn team. Evenals de bondscoach.E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:37Jij zal het allemaal wel beter weten dan zijn team en Matthieu zelf.
Hij had ook een eigen kamer kunnen hebben afgeschermd bij de rest. Maar op eigen verzoek lag hij op een andere verdieping bij zijn vriendin. Ik heb de indruk dat jullie of niet gekeken hebben of direct na de finish dd tv hebben uitgezet. Wat ik zeg is gewoon wat de direct betrokkenen op tv zeiden. Ik verzin het niet hoor. Toen er onrust was heeft hij niet de ploeg benaderd maar is hij zelf naar buiten gegaan. Pas na het voorval en het bellen van de politie stuurde hij de bondscoach een bericht. Ook die hoorde smorgens pas dat hij om 4 uur terug was.Justian schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:56E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:52Hij heeft het hotel zelf niet geboekt, dat is voor hem gedaan. Hij zat er niet alleen, maar de rest van het Nederlands team idem. Dat hij boos werd op klierende kinderen is een vrij normale reactie. Dat het zo uitpakt is vervelend voor hem, maar we weten niet wie de waarheid spreekt en of hij terecht op het bureau zat. Alleen beelden kunnen dat uitsluiten. Gewoon vervelende omstandigheden, waarvan we niet precies weten hoe en wat. Maar jij wijst liever meteen met het vingertje.Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:39Nee. Dat zegt hij zelf en ook zijn team. Evenals de bondscoach.E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:37Jij zal het allemaal wel beter weten dan zijn team en Matthieu zelf.![]()
Tiel is niet zo van het hoor en wederhoor principe.
Ik heb Van der Poel, Roodhooft en Van Veen onder andere gehoord. Van Veen zei notabene dat ze in een prima hotel en verdieping zaten waar het superstil was maar achteraf blijkbaar meer rumoer hoorbaar was (vernomen van anderen).Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:10Hij had ook een eigen kamer kunnen hebben afgeschermd bij de rest. Maar op eigen verzoek lag hij op een andere verdieping bij zijn vriendin. Ik heb de indruk dat jullie of niet gekeken hebben of direct na de finish dd tv hebben uitgezet. Wat ik zeg is gewoon wat de direct betrokkenen op tv zeiden. Ik verzin het niet hoor. Toen er onrust was heeft hij niet de ploeg benaderd maar is hij zelf naar buiten gegaan. Pas na het voorval en het bellen van de politie stuurde hij de bondscoach een bericht. Ook die hoorde smorgens pas dat hij om 4 uur terug was.Justian schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:56E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:52Hij heeft het hotel zelf niet geboekt, dat is voor hem gedaan. Hij zat er niet alleen, maar de rest van het Nederlands team idem. Dat hij boos werd op klierende kinderen is een vrij normale reactie. Dat het zo uitpakt is vervelend voor hem, maar we weten niet wie de waarheid spreekt en of hij terecht op het bureau zat. Alleen beelden kunnen dat uitsluiten. Gewoon vervelende omstandigheden, waarvan we niet precies weten hoe en wat. Maar jij wijst liever meteen met het vingertje.![]()
Klopt alleen op de verdieping van vd Poel waren de kinderen aan het spelen en op de deuren aan het kloppen. Niemand anders heeft iets gemerkt. MvdP zat ook gewoon in hetzelfde hotel als de anderen. Maar wat wil je nu zeggen daarmee?E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:23Ik heb Van der Poel, Roodhooft en Van Veen onder andere gehoord. Van Veen zei notabene dat ze in een prima hotel en verdieping zaten waar het superstil was maar achteraf blijkbaar meer rumoer hoorbaar was (vernomen van anderen).Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:10Hij had ook een eigen kamer kunnen hebben afgeschermd bij de rest. Maar op eigen verzoek lag hij op een andere verdieping bij zijn vriendin. Ik heb de indruk dat jullie of niet gekeken hebben of direct na de finish dd tv hebben uitgezet. Wat ik zeg is gewoon wat de direct betrokkenen op tv zeiden. Ik verzin het niet hoor. Toen er onrust was heeft hij niet de ploeg benaderd maar is hij zelf naar buiten gegaan. Pas na het voorval en het bellen van de politie stuurde hij de bondscoach een bericht. Ook die hoorde smorgens pas dat hij om 4 uur terug was.Justian schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:56E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:52Hij heeft het hotel zelf niet geboekt, dat is voor hem gedaan. Hij zat er niet alleen, maar de rest van het Nederlands team idem. Dat hij boos werd op klierende kinderen is een vrij normale reactie. Dat het zo uitpakt is vervelend voor hem, maar we weten niet wie de waarheid spreekt en of hij terecht op het bureau zat. Alleen beelden kunnen dat uitsluiten. Gewoon vervelende omstandigheden, waarvan we niet precies weten hoe en wat. Maar jij wijst liever meteen met het vingertje.![]()
Dat er uiteenlopende ervaringen zijn van wat er is gebeurd bij diverse partijen. Maar jij die er niet was blijkbaar het beste weet hoe en wat.Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:26Klopt alleen op de verdieping van vd Poel waren de kinderen aan het spelen en op de deuren aan het kloppen. Niemand anders heeft iets gemerkt. MvdP zat ook gewoon in hetzelfde hotel als de anderen. Maar wat wil je nu zeggen daarmee?E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:23Ik heb Van der Poel, Roodhooft en Van Veen onder andere gehoord. Van Veen zei notabene dat ze in een prima hotel en verdieping zaten waar het superstil was maar achteraf blijkbaar meer rumoer hoorbaar was (vernomen van anderen).Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:10Hij had ook een eigen kamer kunnen hebben afgeschermd bij de rest. Maar op eigen verzoek lag hij op een andere verdieping bij zijn vriendin. Ik heb de indruk dat jullie of niet gekeken hebben of direct na de finish dd tv hebben uitgezet. Wat ik zeg is gewoon wat de direct betrokkenen op tv zeiden. Ik verzin het niet hoor. Toen er onrust was heeft hij niet de ploeg benaderd maar is hij zelf naar buiten gegaan. Pas na het voorval en het bellen van de politie stuurde hij de bondscoach een bericht. Ook die hoorde smorgens pas dat hij om 4 uur terug was.Justian schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:56E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:52Hij heeft het hotel zelf niet geboekt, dat is voor hem gedaan. Hij zat er niet alleen, maar de rest van het Nederlands team idem. Dat hij boos werd op klierende kinderen is een vrij normale reactie. Dat het zo uitpakt is vervelend voor hem, maar we weten niet wie de waarheid spreekt en of hij terecht op het bureau zat. Alleen beelden kunnen dat uitsluiten. Gewoon vervelende omstandigheden, waarvan we niet precies weten hoe en wat. Maar jij wijst liever meteen met het vingertje.![]()
Ik zeg nergens dat het fout is of onbegrijpelijk. Ik zeg dat het voorkomen had kunnen worden. Hij had het ook anders of beter nog door iemand anders kunnen oplossen. Hij heeft helemaal zelf gehandeld. Dat is wat ik zeg. De KNWU heeft niet eens de kans gehad in te grijpen of hem te helpen. Het is van 21 tot 00.00 uur bezig geweest he. Fijne dag. Zonde van mijn tijd.E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:31Dat er uiteenlopende ervaringen zijn van wat er is gebeurd bij diverse partijen. Maar jij die er niet was blijkbaar het beste weet hoe en wat.Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:26Klopt alleen op de verdieping van vd Poel waren de kinderen aan het spelen en op de deuren aan het kloppen. Niemand anders heeft iets gemerkt. MvdP zat ook gewoon in hetzelfde hotel als de anderen. Maar wat wil je nu zeggen daarmee?E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:23Ik heb Van der Poel, Roodhooft en Van Veen onder andere gehoord. Van Veen zei notabene dat ze in een prima hotel en verdieping zaten waar het superstil was maar achteraf blijkbaar meer rumoer hoorbaar was (vernomen van anderen).Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:10Hij had ook een eigen kamer kunnen hebben afgeschermd bij de rest. Maar op eigen verzoek lag hij op een andere verdieping bij zijn vriendin. Ik heb de indruk dat jullie of niet gekeken hebben of direct na de finish dd tv hebben uitgezet. Wat ik zeg is gewoon wat de direct betrokkenen op tv zeiden. Ik verzin het niet hoor. Toen er onrust was heeft hij niet de ploeg benaderd maar is hij zelf naar buiten gegaan. Pas na het voorval en het bellen van de politie stuurde hij de bondscoach een bericht. Ook die hoorde smorgens pas dat hij om 4 uur terug was.Justian schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:56E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:52
Hij heeft het hotel zelf niet geboekt, dat is voor hem gedaan. Hij zat er niet alleen, maar de rest van het Nederlands team idem. Dat hij boos werd op klierende kinderen is een vrij normale reactie. Dat het zo uitpakt is vervelend voor hem, maar we weten niet wie de waarheid spreekt en of hij terecht op het bureau zat. Alleen beelden kunnen dat uitsluiten. Gewoon vervelende omstandigheden, waarvan we niet precies weten hoe en wat. Maar jij wijst liever meteen met het vingertje.![]()
Maar gister sprak je over zogenaamd gelijk hebben. Waarom moet altijd iemand bij jou "het fout doen". Situatie is al vervelend zat voor betrokkenen. Dat begrijpen ze zelf, inclusief Matthieu, ook.
Dacht je dat ook maar van de "Who cares" die je hebt geplaatst. Fijne zondag ook, ik ga lekker fietsenTiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:37Ik zeg nergens dat het fout is of onbegrijpelijk. Ik zeg dat het voorkomen had kunnen worden. Hij had het ook anders of beter nog door iemand anders kunnen oplossen. Hij heeft helemaal zelf gehandeld. Dat is wat ik zeg. De KNWU heeft niet eens de kans gehad in te grijpen of hem te helpen. Het is van 21 tot 00.00 uur bezig geweest he. Fijne dag. Zonde van mijn tijd.E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:31Dat er uiteenlopende ervaringen zijn van wat er is gebeurd bij diverse partijen. Maar jij die er niet was blijkbaar het beste weet hoe en wat.Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:26Klopt alleen op de verdieping van vd Poel waren de kinderen aan het spelen en op de deuren aan het kloppen. Niemand anders heeft iets gemerkt. MvdP zat ook gewoon in hetzelfde hotel als de anderen. Maar wat wil je nu zeggen daarmee?E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:23Ik heb Van der Poel, Roodhooft en Van Veen onder andere gehoord. Van Veen zei notabene dat ze in een prima hotel en verdieping zaten waar het superstil was maar achteraf blijkbaar meer rumoer hoorbaar was (vernomen van anderen).Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:10Hij had ook een eigen kamer kunnen hebben afgeschermd bij de rest. Maar op eigen verzoek lag hij op een andere verdieping bij zijn vriendin. Ik heb de indruk dat jullie of niet gekeken hebben of direct na de finish dd tv hebben uitgezet. Wat ik zeg is gewoon wat de direct betrokkenen op tv zeiden. Ik verzin het niet hoor. Toen er onrust was heeft hij niet de ploeg benaderd maar is hij zelf naar buiten gegaan. Pas na het voorval en het bellen van de politie stuurde hij de bondscoach een bericht. Ook die hoorde smorgens pas dat hij om 4 uur terug was.
Maar gister sprak je over zogenaamd gelijk hebben. Waarom moet altijd iemand bij jou "het fout doen". Situatie is al vervelend zat voor betrokkenen. Dat begrijpen ze zelf, inclusief Matthieu, ook.
Justian schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:56E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:52Hij heeft het hotel zelf niet geboekt, dat is voor hem gedaan. Hij zat er niet alleen, maar de rest van het Nederlands team idem. Dat hij boos werd op klierende kinderen is een vrij normale reactie. Dat het zo uitpakt is vervelend voor hem, maar we weten niet wie de waarheid spreekt en of hij terecht op het bureau zat. Alleen beelden kunnen dat uitsluiten. Gewoon vervelende omstandigheden, waarvan we niet precies weten hoe en wat. Maar jij wijst liever meteen met het vingertje.Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:39Nee. Dat zegt hij zelf en ook zijn team. Evenals de bondscoach.E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 09:37Jij zal het allemaal wel beter weten dan zijn team en Matthieu zelf.![]()
Het is altijd haantje de voorste om in elke discussie de boel op te naaien en iedereen tegen elkaar uit te spelen , Tiel heeft het ophitsen tot een kunst en levenswerk verheven, niet te geloven!!E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:47Dacht je dat ook maar van de "Who cares" die je hebt geplaatst. Fijne zondag ook, ik ga lekker fietsenTiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:37Ik zeg nergens dat het fout is of onbegrijpelijk. Ik zeg dat het voorkomen had kunnen worden. Hij had het ook anders of beter nog door iemand anders kunnen oplossen. Hij heeft helemaal zelf gehandeld. Dat is wat ik zeg. De KNWU heeft niet eens de kans gehad in te grijpen of hem te helpen. Het is van 21 tot 00.00 uur bezig geweest he. Fijne dag. Zonde van mijn tijd.E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:31Dat er uiteenlopende ervaringen zijn van wat er is gebeurd bij diverse partijen. Maar jij die er niet was blijkbaar het beste weet hoe en wat.Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:26Klopt alleen op de verdieping van vd Poel waren de kinderen aan het spelen en op de deuren aan het kloppen. Niemand anders heeft iets gemerkt. MvdP zat ook gewoon in hetzelfde hotel als de anderen. Maar wat wil je nu zeggen daarmee?E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:23Ik heb Van der Poel, Roodhooft en Van Veen onder andere gehoord. Van Veen zei notabene dat ze in een prima hotel en verdieping zaten waar het superstil was maar achteraf blijkbaar meer rumoer hoorbaar was (vernomen van anderen).Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:10
Hij had ook een eigen kamer kunnen hebben afgeschermd bij de rest. Maar op eigen verzoek lag hij op een andere verdieping bij zijn vriendin. Ik heb de indruk dat jullie of niet gekeken hebben of direct na de finish dd tv hebben uitgezet. Wat ik zeg is gewoon wat de direct betrokkenen op tv zeiden. Ik verzin het niet hoor. Toen er onrust was heeft hij niet de ploeg benaderd maar is hij zelf naar buiten gegaan. Pas na het voorval en het bellen van de politie stuurde hij de bondscoach een bericht. Ook die hoorde smorgens pas dat hij om 4 uur terug was.
Maar gister sprak je over zogenaamd gelijk hebben. Waarom moet altijd iemand bij jou "het fout doen". Situatie is al vervelend zat voor betrokkenen. Dat begrijpen ze zelf, inclusief Matthieu, ook.![]()
Who cares? Broertje Verdonk heeft trouwens gewonnen je zou trots op deze Nederlander moeten zijn die van een door jou altijd en meestal ten onrechte medelander uit een bepaalde bevolkingsgroep heeft gewonnen.flipsen schreef: ↑zo 25 sep 2022, 11:46Het is altijd haantje de voorste om in elke discussie de boel op te naaien en iedereen tegen elkaar uit te spelen , Tiel heeft het ophitsen tot een kunst en levenswerk verheven, niet te geloven!!E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:47Dacht je dat ook maar van de "Who cares" die je hebt geplaatst. Fijne zondag ook, ik ga lekker fietsenTiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:37Ik zeg nergens dat het fout is of onbegrijpelijk. Ik zeg dat het voorkomen had kunnen worden. Hij had het ook anders of beter nog door iemand anders kunnen oplossen. Hij heeft helemaal zelf gehandeld. Dat is wat ik zeg. De KNWU heeft niet eens de kans gehad in te grijpen of hem te helpen. Het is van 21 tot 00.00 uur bezig geweest he. Fijne dag. Zonde van mijn tijd.E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:31Dat er uiteenlopende ervaringen zijn van wat er is gebeurd bij diverse partijen. Maar jij die er niet was blijkbaar het beste weet hoe en wat.
Maar gister sprak je over zogenaamd gelijk hebben. Waarom moet altijd iemand bij jou "het fout doen". Situatie is al vervelend zat voor betrokkenen. Dat begrijpen ze zelf, inclusief Matthieu, ook.![]()
ClownTiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 11:49Who cares?flipsen schreef: ↑zo 25 sep 2022, 11:46Het is altijd haantje de voorste om in elke discussie de boel op te naaien en iedereen tegen elkaar uit te spelen , Tiel heeft het ophitsen tot een kunst en levenswerk verheven, niet te geloven!!E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:47Dacht je dat ook maar van de "Who cares" die je hebt geplaatst. Fijne zondag ook, ik ga lekker fietsenTiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:37Ik zeg nergens dat het fout is of onbegrijpelijk. Ik zeg dat het voorkomen had kunnen worden. Hij had het ook anders of beter nog door iemand anders kunnen oplossen. Hij heeft helemaal zelf gehandeld. Dat is wat ik zeg. De KNWU heeft niet eens de kans gehad in te grijpen of hem te helpen. Het is van 21 tot 00.00 uur bezig geweest he. Fijne dag. Zonde van mijn tijd.E.B schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:31Dat er uiteenlopende ervaringen zijn van wat er is gebeurd bij diverse partijen. Maar jij die er niet was blijkbaar het beste weet hoe en wat.
Tiel schreef: ↑zo 25 sep 2022, 10:37Ik zeg nergens dat het fout is of onbegrijpelijk. Ik zeg dat het voorkomen had kunnen worden. Hij had het ook anders of beter nog door iemand anders kunnen oplossen. Hij heeft helemaal zelf gehandeld. Dat is wat ik zeg. De KNWU heeft niet eens de kans gehad in te grijpen of hem te helpen. Het is van 21 tot 00.00 uur bezig geweest he. Fijne dag. Zonde van mijn tijd.
Sorry Tiel, deze kon ik even niet laten lopen…
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast