Wielrennen

Discussies over alle andere sporten!
Necco
Berichten: 1664
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Necco »

Danish Dynamite schreef:Mooi interview met Nelissen, en zeker ook de discussie daar achteraan. :tu:
Veel hoger niveau dan de Armstrong show. Je kunt over Genee zeggen wat je wilt, maar hij vroeg door en durfde Danny ook te sarren en aan te pakken.


Pijnlijk vond ik echter dat Nelissen zijn aanval op journalisten (ik pis over je graf) die hadden gezegd dat hij testostoron zou hebben gebruikt, heeft goed gepraat door te zeggen dat ze toch echt ongelijk hadden, want het was Epo, en geen testostoron.... Dan snap je het volgens mij nog niet helemaal.


Vast staat iig wel dat Boogerd ook heeft gebruikt
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door harold »

Slagter is lekker bezig in Australië... :tu:

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door BiT »

harold schreef:Slagter is lekker bezig in Australië... :tu:
Flink aan de epo ja?
Ronnie, Bus 6!

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Chuckie »

Gewoon een nep topsport dat fietsen....!! Gelijk schrappen als olympische sport!
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12598
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Curva »

....een neptopsport? er is bijna geen fysiek zwaardere sport te bedenken als wielrennen. Zeker nog nooit een echte berg opgefietst? dan zou je wel anders praten. Waarschijnlijk zo zwaar dat dat mede een reden is van het vele gebruik. (en nee, dat is geen excuus)
Vergeleken met wielrennen zijn voetballers complete homos met hun gerol. Met hechtingen, gebroken sleutelbenen en dijbenen gewoon weer op de fiets stappen ipv bij een zuchtje wind de stervende zwaan uithangen.
Ik heb het niet gehad met de sport voetballen maar wel met die over het paard getilde miljonairs die janken om een scheet.

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Chuckie »

Ik wil best toegeven dat een berg opfietsen zwaar is ...... persoonlijk vind ik de Nijmeegsebaan richting Groesbeek al een hel...... maar een sport die bol staat van de gebruikers noem ik geen topsport meer!!
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door De Kletskop »

Chuckie schreef:Ik wil best toegeven dat een berg opfietsen zwaar is ...... persoonlijk vind ik de Nijmeegsebaan richting Groesbeek al een hel...... maar een sport die bol staat van de gebruikers noem ik geen topsport meer!!
Dan moet jij atletiek,zwemmen etc ook bagger vinden. Of denk jij dat die sporten altijd schoon geweest zijn?

Gebruikersavatar
fr@nk
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:06
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door fr@nk »

Bij het schaatsen schijnt er ook doping gebruikt te zijn. Dan denk ik meteen aan Ritsma en de duitse dames.
Wielrennen is een prachtige sport. Jammer van het doping gebruik maar dat doet in principe niks af aan de sport zelf.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12598
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Curva »

Chuckie schreef:Ik wil best toegeven dat een berg opfietsen zwaar is ...... persoonlijk vind ik de Nijmeegsebaan richting Groesbeek al een hel...... maar een sport die bol staat van de gebruikers noem ik geen topsport meer!!
Nijmeegse baan is dan ook buitencategorie! :biggrin:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:
Chuckie schreef:Ik wil best toegeven dat een berg opfietsen zwaar is ...... persoonlijk vind ik de Nijmeegsebaan richting Groesbeek al een hel...... maar een sport die bol staat van de gebruikers noem ik geen topsport meer!!
Dan moet jij atletiek,zwemmen etc ook bagger vinden. Of denk jij dat die sporten altijd schoon geweest zijn?
Dat is geen een sport, maar de mate waarin is bij wielrennen wel erg uit de hand gelopen.

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Chuckie »

Curva schreef:
Chuckie schreef:Ik wil best toegeven dat een berg opfietsen zwaar is ...... persoonlijk vind ik de Nijmeegsebaan richting Groesbeek al een hel...... maar een sport die bol staat van de gebruikers noem ik geen topsport meer!!
Nijmeegse baan is dan ook buitencategorie! :biggrin:
Ooit in een ver ver verleden samen met Bleum opgefietst ........nadat we eerst de Sionshofheuvel beklommen hadden, moest ik mijn meerdere erkennen in Bleum die de bolletjestrui verdiende die dag...
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door harold »

Leuk die bekentenis van Rasmussen, maar ik wacht op een bekentenis van die huichelaar van een Boogerd!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Stefannec »

Pfff ja wielrennen staat nu in een kwaad daglicht maar ja weet zeker dat het in ander sporten ook net zo erg gebeurt is.
Denk bijv maar aan Stam die gepakt is zal echt niet de enige zijn die toen daar aan zat.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12598
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Curva »

harold schreef:Leuk die bekentenis van Rasmussen, maar ik wacht op een bekentenis van die huichelaar van een Boogerd!
Boogerd heeft toch al min of meer bekent door te zeggen dat hij niet 'als eerste uit de kast wilt komen"

Ik denk dat Michael nog echt denkt dat er mensen zijn die geloven dat hij op la Plagne kon winnen met een isostar gelletje en een powerbar.
Tuurlijk was deze prestatie klasse aangezien ie op la Plagne achtervolgd werd door de nog verder doorgespoten en gesnoven Armstrong maar toch voor wist te blijven.

Het sneue aan dit dopingverhaal is de groep (al zal die niet heel groot zijn) niet-gebruikers. Welke resultaten hadden die neer kunnen zetten als iedereen zich aan de regels had gehouden.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door LT »

Curva schreef:
harold schreef:Leuk die bekentenis van Rasmussen, maar ik wacht op een bekentenis van die huichelaar van een Boogerd!
Boogerd heeft toch al min of meer bekent door te zeggen dat hij niet 'als eerste uit de kast wilt komen"

Ik denk dat Michael nog echt denkt dat er mensen zijn die geloven dat hij op la Plagne kon winnen met een isostar gelletje en een powerbar.
Tuurlijk was deze prestatie klasse aangezien ie op la Plagne achtervolgd werd door de nog verder doorgespoten en gesnoven Armstrong maar toch voor wist te blijven.

Het sneue aan dit dopingverhaal is de groep (al zal die niet heel groot zijn) niet-gebruikers. Welke resultaten hadden die neer kunnen zetten als iedereen zich aan de regels had gehouden.
Had hij toen niet Sastre zo kort achter zich?

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12598
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Curva »

LT schreef:
Curva schreef:
harold schreef:Leuk die bekentenis van Rasmussen, maar ik wacht op een bekentenis van die huichelaar van een Boogerd!
Boogerd heeft toch al min of meer bekent door te zeggen dat hij niet 'als eerste uit de kast wilt komen"

Ik denk dat Michael nog echt denkt dat er mensen zijn die geloven dat hij op la Plagne kon winnen met een isostar gelletje en een powerbar.
Tuurlijk was deze prestatie klasse aangezien ie op la Plagne achtervolgd werd door de nog verder doorgespoten en gesnoven Armstrong maar toch voor wist te blijven.

Het sneue aan dit dopingverhaal is de groep (al zal die niet heel groot zijn) niet-gebruikers. Welke resultaten hadden die neer kunnen zetten als iedereen zich aan de regels had gehouden.
Had hij toen niet Sastre zo kort achter zich?
klopt maar achter sastre ging armstrong er uit de groep achtervolgers vandoor op jacht naar zowel sastre als boogerd. Kortom sastre heeft ook gebruikt :biggrin:

wel gunstig voor boogerd was dat la plagne dat de laatste zes km niet echt steil meer is....

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17935
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Demtsjenko »

Curva schreef:
harold schreef:Leuk die bekentenis van Rasmussen, maar ik wacht op een bekentenis van die huichelaar van een Boogerd!
Boogerd heeft toch al min of meer bekent door te zeggen dat hij niet 'als eerste uit de kast wilt komen"

Ik denk dat Michael nog echt denkt dat er mensen zijn die geloven dat hij op la Plagne kon winnen met een isostar gelletje en een powerbar.
Tuurlijk was deze prestatie klasse aangezien ie op la Plagne achtervolgd werd door de nog verder doorgespoten en gesnoven Armstrong maar toch voor wist te blijven.

Het sneue aan dit dopingverhaal is de groep (al zal die niet heel groot zijn) niet-gebruikers. Welke resultaten hadden die neer kunnen zetten als iedereen zich aan de regels had gehouden.
zou kenny van hummel gebruiken? :biggrin: die komt altijd zo sneu als laatste helemaal kapot binnen..

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17935
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Demtsjenko »

harold schreef:Leuk die bekentenis van Rasmussen, maar ik wacht op een bekentenis van die huichelaar van een Boogerd!
pfff... hij zet alleen zichzelf voor schut door het niet te bekennen, maar erop wachten... heb wielrennen nooit leuk gevonden, maar het is wel zo'n beetje de rotste sport van alle sporten waar het doping betreft...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Tiel »

Demtsjenko schreef:
harold schreef:Leuk die bekentenis van Rasmussen, maar ik wacht op een bekentenis van die huichelaar van een Boogerd!
pfff... hij zet alleen zichzelf voor schut door het niet te bekennen, maar erop wachten... heb wielrennen nooit leuk gevonden, maar het is wel zo'n beetje de rotste sport van alle sporten waar het doping betreft...
En al die andere renners van andere teams wat doen die dan?
Of gebruikte men alleen bij Rabo en Discovery?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17935
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Demtsjenko »

hetzelfde... daarom zeg ik dat wielrennen zo'n beetje de rotste sport is op dat vlak... hoewel langlaufers en biathleten ook flink schijnen te gebruiken...

Gebruikersavatar
Larry NEC
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:22
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Larry NEC »

Demtsjenko schreef:
harold schreef:Leuk die bekentenis van Rasmussen, maar ik wacht op een bekentenis van die huichelaar van een Boogerd!
pfff... hij zet alleen zichzelf voor schut door het niet te bekennen, maar erop wachten... heb wielrennen nooit leuk gevonden, maar het is wel zo'n beetje de rotste sport van alle sporten waar het doping betreft...
Dat weet je niet en dat kun je ook niet beweren. Natuurlijk komen er in de wielerwereld niet alle verhalen naar boven maar er is dan ook geen sport waar zo een immense jacht wordt gehouden op doping (waar ik het overigens helemaal mee eens ben) als in het wielrennen. Maar je vergeet nu voor het gemak de hele atletiekwereld, het zwemmen, het gewichtheffen en andere krachtsporten én het voetbal. Niet voor niets heeft Fuentes gezegd en ik quote: "als ik mijn mond open trek dan is Spanje zijn drie titels kwijt".
Het is heel gemakkelijk om het wielrennen te beschuldigen als "rotste sport van allemaal" maar eigenlijk zou je dit juist moeten toejuichen. In het wielrennen is een revolutie gaande, iets waar ander sporten alleen maar op mogen hopen. Topsport is verrot met valsspelers en die moet je eruit zien te filteren, dit gebeurd nu gelukkig eindelijk bij het wielrennen.
Het is dan ook schandalig dat de zaak Fuentes/Operacion Puerto alleen maar over wielrenners gaat en het voetbal buiten beschouwing laat, iets waar het WADA ook grote kritiek op heeft.

Hiermee praat ik niet goed wat er in het wielrennen is gebeurd, mocht je het zo interpreteren, ik voordeel het ten zeerste.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17935
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Demtsjenko »

ik vergeet andere sporten niet, maar hier gaat het over wielrennen en daar wordt in ieder geval massaal gebruikt... of dat in de andere sporten ook zo is weet ik niet... en natuurlijk juich ik dit toe..

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Stefannec »

Demtsjenko schreef:hetzelfde... daarom zeg ik dat wielrennen zo'n beetje de rotste sport is op dat vlak... hoewel langlaufers en biathleten ook flink schijnen te gebruiken...
Voetballers aletiek honkbal schaatsten enz enz, jij leeft echt in een sprookjes wereld als je denkt dat er in geen topsport prestatie verhogende middelen worden gebruikt. Of anders op een andere manier word vals gespeeld.
Ik blijf het een mooie sport vinden maar helaas wordt er in vals gespeeld aan de andere kant zie ik wel liever Tours waar in word aangevallen in tegenstelling van de Tours van de laatste jaren zolang mogelijk bij elkaar in het wiel hangen om dan op het eind seconden te pakken.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Stefannec »

Demtsjenko schreef:ik vergeet andere sporten niet, maar hier gaat het over wielrennen en daar wordt in ieder geval massaal gebruikt... of dat in de andere sporten ook zo is weet ik niet... en natuurlijk juich ik dit toe..
Dan zit je mer oogkleppen op ook in andere sporten wordt volop vals gespeeld.
Lees dit maar eens dan weet je ook gelijk waarom er zoveel wielrenners betrapt worden en bijv. niet voetballers. Heeft puur met de hoeveelheid controles te maken.
Geen voetballer wordt om 6 uur smorgens van zijn bed gelicht.

http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... arters.xml
Laatst gewijzigd door Stefannec op vr 01 feb 2013, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17935
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Demtsjenko »

Stefannec schreef:
Demtsjenko schreef:hetzelfde... daarom zeg ik dat wielrennen zo'n beetje de rotste sport is op dat vlak... hoewel langlaufers en biathleten ook flink schijnen te gebruiken...
Voetballers aletiek honkbal schaatsten enz enz, jij leeft echt in een sprookjes wereld als je denkt dat er in geen topsport prestatie verhogende middelen worden gebruikt. Of anders op een andere manier word vals gespeeld.
Ik blijf het een mooie sport vinden maar helaas wordt er in vals gespeeld aan de andere kant zie ik wel liever Tours waar in word aangevallen in tegenstelling van de Tours van de laatste jaren zolang mogelijk bij elkaar in het wiel hangen om dan op het eind seconden te pakken.
dat zeg ik niet... ik zeg dat in het wielrennen massaal wordt gebruikt... ik weet niet of dat in andere sporten ook zo is... dat er overal gebruikers zijn lijkt me evident... heb alleen geen enkele kijk op de omvang ervan... en jij ook niet...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten