Wielrennen

Discussies over alle andere sporten!
Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Wielrennen

Bericht door Kanchelskis »

Mschr..De avondetappe gaat toch door. Ik neem aan dat jij al in onderhandeling bent met de NOS? Wat een kenner :tu:

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Socio »

24 punten voor op de nummer 4, maar geen truien goed, dat wordt de vierde plaats voor mij.
Ach ja, in ieder geval mschr voor gebleven...


Curva gefeliciteerd!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door mschr »

Kanchelskis schreef:Mschr..De avondetappe gaat toch door. Ik neem aan dat jij al in onderhandeling bent met de NOS? Wat een kenner :tu:
Zeg dat wel! Ik heb de groene-truiwinnaar goed.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Bleum »

Hier de einduitslag van de tour forum-pool! Curva is de winnaar en ook WVW 3 en socio vallen in de prijzen. Gefeliciteerd! :sjaal: :sjaal: :sjaal:

Onder de einduitslag staat de prijzenpot. Ook dit jaar kun je weer (een deel van je) prijzengeld doneren aan stichting FC robinstijn. Een stichting die voetbalwensen in vervulling laat gaan voor kinderen die door hun thuissituatie of gezondheid wel eens zoiets verdienen. Uiteraard bepaal je dit helemaal zelf en absoluut no hard feelings als je gewoon je prijzengeld wil hebben. Het is niet meer dan een suggestie.

GRAAG ONTVANG IK VAN ALLE PRIJSWINNAARS EEN PM. VERMELD EVEN IN JE PM JE REKENINGNUMMER, JE NAAM EN DE PLAATS VAN JE BANK, DAN MAAK IK HET GELD ZSM OVER!!

Allemaal bedankt voor het meedoen!!!

1
Curva Jack the Vulture 1279

2
WVW 3 Zadelpijn United 1259

3
Socio Renners zonder grenzen 1236

4
n1vg Tour zonder fietstas 1212

5
Menjoker Menjoker 1201

6
Strooper De pedaalemmertjes 1195

7
Hanneke Team Hanneke 1194

8
AvdS Actief en Team 1183

9
Harold Haroldploeg 1167

10
LT Forza Italia 1164

11
Bleum Vacansobleum 1156

12
B2 Team B2 1138

13
necnmgn De Raddraaiers 1116

14
Toopmeister Oerdegelijk 1095

15
Hans S. blaauwe jungskes 1083

16
Kale Bold bastards 1075

17
Risord Cycling for Dutch 1072

18
Jacojans De berggeiten 996

19
Mschr v Wanrooy vooruit 351


Prijzenpot:

Curva 5,50 + 23.75= 29.25
WVW 3 5,50 + 14.25= 19.75
n1vg 4,75
B2 4,30
Menjoker 3,83
necnmgn 3,83
Kale 2,97
Risord 2,38
Toopmeister 2,38
AvdS 2,24
LT 1,64
Socio 1,59 + 9.50= 11.09
Jacojans 1,59
Hanneke 1,33
Bleum 1,33
Strooper 0,99
Hans S. 0,79
Harold 0,59
Laatst gewijzigd door Bleum op zo 24 jul 2011, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Strooper »

Mijn geld mag naar de stichting.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
Kanchelskis schreef:Mschr..De avondetappe gaat toch door.
Ik neem aan dat jij al in onderhandeling bent met de NOS? Wat een kenner :tu:
Zeg dat wel! Ik heb de groene-truiwinnaar goed.
en plus wederom de Afbeelding
Alles komt goed !!

n1vg
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 08 apr 2011, 23:51
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door n1vg »

Strooper schreef:Mijn geld mag naar de stichting.

Heel goed plan!!

Mijn geld mag daar dus ook naar toe

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12268
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door harold »

Even over de toekomst van het nederlandse wielrennen. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe Gesink zich verder gaat ontwikkelen. Hij zit nog lang niet op zijn top (deze tour even buiten beschouwing gelaten). Maar kan hij ooit een podium halen? Ik zou het echt niet weten.
Dan hebben we Kruiswijk. Deed het fantastisch in de Giro en ook in de ronde van Zwitserland liet hij mooie dingen zien. Maar ik word nu weer een beetje moe van al die prominenten die roepen dat hij een podiumkandidaat gaat worden voor de tour. Alsof die 2 uitstekende rondes (Italie en Zwitserland) alles zeggen... Bauke Mollema reed bijvoorbeeld vorig jaar ook een uitstekende Giro en viel deze tour toch behoorlijk door het ijs, dus wat zegt het?
En dan Rob Ruijgh, hij hoort zichzelf net iets te graag praten. Ik stoor me daar een beetje aan. Vandaag vertelde hij: ''Ik zeg niet dat ik de tour ga winnen in de toekomst, maar uitsluiten doe ik het niet''. Tja...

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12640
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Curva »

yo Bleum,

vergeet m'n meeltje, mijn centen mogen naar de stichting.


Nogmaals dank voor de organisatie en snelle uitslagverwerking! Klasse

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Stefannec »

harold schreef:Even over de toekomst van het nederlandse wielrennen. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe Gesink zich verder gaat ontwikkelen. Hij zit nog lang niet op zijn top (deze tour even buiten beschouwing gelaten). Maar kan hij ooit een podium halen? Ik zou het echt niet weten.
Dan hebben we Kruiswijk. Deed het fantastisch in de Giro en ook in de ronde van Zwitserland liet hij mooie dingen zien. Maar ik word nu weer een beetje moe van al die prominenten die roepen dat hij een podiumkandidaat gaat worden voor de tour. Alsof die 2 uitstekende rondes (Italie en Zwitserland) alles zeggen... Bauke Mollema reed bijvoorbeeld vorig jaar ook een uitstekende Giro en viel deze tour toch behoorlijk door het ijs, dus wat zegt het?
En dan Rob Ruijgh, hij hoort zichzelf net iets te graag praten. Ik stoor me daar een beetje aan. Vandaag vertelde hij: ''Ik zeg niet dat ik de tour ga winnen in de toekomst, maar uitsluiten doe ik het niet''. Tja...
We hebben op verschillende vlakken grote talenten, Gesink, Kruiswijk, Mollemaal, Ruijgh en Dekker die weer mag fietsten zijn voor de rondes mensen die veel kunnen beteken naar de toekomst.
Boom en Langeveld voor de eendags koersen dus voor de toekomst van Nederlands wielrennen zit het wel goed.
Dag successen in de toer is ook wel goed met Hoogerland Poels en bijv. Terpstra, dus het klagen over het niveau wat niet goed genoeg is slaat nergens op.
Het is afwachten of ze zich echt door ontwikkelen maar dat komt wel goed denk ik.

De kritiek op Gesink vind ik totaal niet terecht als je ziet wat die jonge op jonge leeftijd heeft bereikt is gewoon al goed, een vergelijk met Cadel Evans werd laatste 2tours voor de laatste tour werd hij 30 en 26ste dus dat het een jaar dat het minder is zegt niks.
Gewoon deels pech en deels slechte voorbereiding denk ik.
Jippiekajee motherfucker!!!

n1vg
Berichten: 35
Lid geworden op: vr 08 apr 2011, 23:51
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door n1vg »

Curva schreef:yo Bleum,

vergeet m'n meeltje, mijn centen mogen naar de stichting.

:tu: netjes hoor!!


Nogmaals dank voor de organisatie en snelle uitslagverwerking! Klasse
:withstupid:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door vak Oost »

harold schreef:Maar ik word nu weer een beetje moe van al die prominenten die roepen dat hij een podiumkandidaat gaat worden voor de tour.
is het zelfde met het voetbal en de media: wij nederland maken kans op een titel bij het begin van een toernooi ... maar daadwerkelijk succesvol zijn ...
Alles komt goed !!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Wielrennen

Bericht door Kanchelskis »

harold schreef:Maar ik word nu weer een beetje moe van al die prominenten die roepen dat hij een podiumkandidaat gaat worden voor de tour.
Maar goed dat Ted van Leeuwen niet aanschuift bij De Avondettape of nog beter..geen rol van betekenis heeft bij een wielerploeg. Anders zouden elk jaar de truien en podiumplaatsen naar dezelfde ploeg aan..

Gebruikersavatar
Steev
Berichten: 1309
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 11:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Steev »

Nederlanders zijn gewoon net niet top. Bos, geen topsprinter. Gesink, goede klimmer maar geen top ronderenner. Geen top tijdrijders. Wel een leuke middenmoot, maar daarmee win je in de Tour geen etappes, laat staan een podium. Aangezien de Tour het sterkste veld heeft, misschien een idee voor Gesink-Ruigh de pijlen richten op een klassement Giro of Vuelta? Daar komen de b-renners beter uit de verf, omdat de Tour top daar minder actief is. Ik bedoel, een giro en Vuelta winnen is ook knap. Dit jaar gaat voor Nederland op dit moment de boeken in als de non-prestatie van Gesink, de val van Jhonny, en het roze van Weening.

Gebruikersavatar
AvdS
Berichten: 401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door AvdS »

Strooper schreef:Mijn geld mag naar de stichting.
:withstupid:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door necnmgn »

AvdS schreef:
Strooper schreef:Mijn geld mag naar de stichting.
:withstupid:
Bleum, ook mijn geld mag naar de stichting.. Bedankt voor de organisatie! En voor de snelle uitslagen elke dag...

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door BIESKE »

Een ongekend mooie TdF gezien. Wat me vooral deugd doet is, dat het lijkt alsof het tot de meeste renners (ploegen?) is doorgedrongen dat de doping nu echt uit het peloton moet. Want ik heb toppers kapot zien gaan, wat ik in jaren niet gezien heb. Ik zeg meeste, omdat ik bij een enkeling nog steeds wantrouwen voel. Voor Nederland een tegenvallende TdF, wat ook de redenen daarvoor mogen zijn. Maar de aanvallen van Schleck en Contador, de indrukwekkende Evans, Hushovd, en de onklopbare HTC-trein, hebben dat meer dan goed gemaakt. :tu:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Stefannec »

Steev schreef:Nederlanders zijn gewoon net niet top. Bos, geen topsprinter. Gesink, goede klimmer maar geen top ronderenner. Geen top tijdrijders. Wel een leuke middenmoot, maar daarmee win je in de Tour geen etappes, laat staan een podium. Aangezien de Tour het sterkste veld heeft, misschien een idee voor Gesink-Ruigh de pijlen richten op een klassement Giro of Vuelta? Daar komen de b-renners beter uit de verf, omdat de Tour top daar minder actief is. Ik bedoel, een giro en Vuelta winnen is ook knap. Dit jaar gaat voor Nederland op dit moment de boeken in als de non-prestatie van Gesink, de val van Jhonny, en het roze van Weening.
Sorry hoor maar dit is gewoon onzin wat is A. Schlek of F Schleck dan ook geen top winnen ook nooit de tour.
Gesink is echt wel wereldtop maar omdat het er een jaar niet uitkomt is het gelijk niks sorry maar ik vind dat echt nergens op slaan.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door necmaniacs »

BIESKE schreef:Een ongekend mooie TdF gezien. Wat me vooral deugd doet is, dat het lijkt alsof het tot de meeste renners (ploegen?) is doorgedrongen dat de doping nu echt uit het peloton moet. Want ik heb toppers kapot zien gaan, wat ik in jaren niet gezien heb. Ik zeg meeste, omdat ik bij een enkeling nog steeds wantrouwen voel. Voor Nederland een tegenvallende TdF, wat ook de redenen daarvoor mogen zijn. Maar de aanvallen van Schleck en Contador, de indrukwekkende Evans, Hushovd, en de onklopbare HTC-trein, hebben dat meer dan goed gemaakt. :tu:
:withstupid:

Super tour gezien, met hoogtepunt de koninginnerit in de alpen afgelopen donderdag!

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door necmaniacs »

Stefannec schreef:
harold schreef:Even over de toekomst van het nederlandse wielrennen. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe Gesink zich verder gaat ontwikkelen. Hij zit nog lang niet op zijn top (deze tour even buiten beschouwing gelaten). Maar kan hij ooit een podium halen? Ik zou het echt niet weten.
Dan hebben we Kruiswijk. Deed het fantastisch in de Giro en ook in de ronde van Zwitserland liet hij mooie dingen zien. Maar ik word nu weer een beetje moe van al die prominenten die roepen dat hij een podiumkandidaat gaat worden voor de tour. Alsof die 2 uitstekende rondes (Italie en Zwitserland) alles zeggen... Bauke Mollema reed bijvoorbeeld vorig jaar ook een uitstekende Giro en viel deze tour toch behoorlijk door het ijs, dus wat zegt het?
En dan Rob Ruijgh, hij hoort zichzelf net iets te graag praten. Ik stoor me daar een beetje aan. Vandaag vertelde hij: ''Ik zeg niet dat ik de tour ga winnen in de toekomst, maar uitsluiten doe ik het niet''. Tja...
We hebben op verschillende vlakken grote talenten, Gesink, Kruiswijk, Mollemaal, Ruijgh en Dekker die weer mag fietsten zijn voor de rondes mensen die veel kunnen beteken naar de toekomst.
Boom en Langeveld voor de eendags koersen dus voor de toekomst van Nederlands wielrennen zit het wel goed.
Dag successen in de toer is ook wel goed met Hoogerland Poels en bijv. Terpstra, dus het klagen over het niveau wat niet goed genoeg is slaat nergens op.
Het is afwachten of ze zich echt door ontwikkelen maar dat komt wel goed denk ik.

De kritiek op Gesink vind ik totaal niet terecht als je ziet wat die jonge op jonge leeftijd heeft bereikt is gewoon al goed, een vergelijk met Cadel Evans werd laatste 2tours voor de laatste tour werd hij 30 en 26ste dus dat het een jaar dat het minder is zegt niks.
Gewoon deels pech en deels slechte voorbereiding denk ik.
Wat me opvalt is dat we veel talent hebben (een goede opleidingsstructuur) maar het doorstoten naar de top (of topprestatie) wil al jaren niet lukken, laatste tour overwinning, laatste (semi)klassieker, we zijn tegenwoordig blij als iemand het goed doet in een ronde, zonder een echt resultaat neer te zetten. Wellicht dat het met nog een NL world tour ploeg Vacansoleil beter zal gaan!

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door jacojans »

Ook mijn prijzengeld mag je overmaken naar het goede doel, Bleum

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26934
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door De Kletskop »

Bleum schreef: WVW 3 5,50 + 14.25= 19.75
Voor de stichting , en bleum wederom bedankt :tu:


SAbatini trouwens lekkere tour gereden :tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door mschr »

Zekers! Sabatini's naam werd meermalen door Ducrot genoemd. En Lars Bak reed weer een puike slotetappe.

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door DB »

Stefannec schreef:
Steev schreef:Nederlanders zijn gewoon net niet top. Bos, geen topsprinter. Gesink, goede klimmer maar geen top ronderenner. Geen top tijdrijders. Wel een leuke middenmoot, maar daarmee win je in de Tour geen etappes, laat staan een podium. Aangezien de Tour het sterkste veld heeft, misschien een idee voor Gesink-Ruigh de pijlen richten op een klassement Giro of Vuelta? Daar komen de b-renners beter uit de verf, omdat de Tour top daar minder actief is. Ik bedoel, een giro en Vuelta winnen is ook knap. Dit jaar gaat voor Nederland op dit moment de boeken in als de non-prestatie van Gesink, de val van Jhonny, en het roze van Weening.
Sorry hoor maar dit is gewoon onzin wat is A. Schlek of F Schleck dan ook geen top winnen ook nooit de tour.
Gesink is echt wel wereldtop maar omdat het er een jaar niet uitkomt is het gelijk niks sorry maar ik vind dat echt nergens op slaan.
Gesink heeft de potentie ook niet om de Tour te winnen.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Wielrennen

Bericht door Stefannec »

DB schreef:
Stefannec schreef:
Steev schreef:Nederlanders zijn gewoon net niet top. Bos, geen topsprinter. Gesink, goede klimmer maar geen top ronderenner. Geen top tijdrijders. Wel een leuke middenmoot, maar daarmee win je in de Tour geen etappes, laat staan een podium. Aangezien de Tour het sterkste veld heeft, misschien een idee voor Gesink-Ruigh de pijlen richten op een klassement Giro of Vuelta? Daar komen de b-renners beter uit de verf, omdat de Tour top daar minder actief is. Ik bedoel, een giro en Vuelta winnen is ook knap. Dit jaar gaat voor Nederland op dit moment de boeken in als de non-prestatie van Gesink, de val van Jhonny, en het roze van Weening.
Sorry hoor maar dit is gewoon onzin wat is A. Schlek of F Schleck dan ook geen top winnen ook nooit de tour.
Gesink is echt wel wereldtop maar omdat het er een jaar niet uitkomt is het gelijk niks sorry maar ik vind dat echt nergens op slaan.
Gesink heeft de potentie ook niet om de Tour te winnen.
Daar ben ik het niet mee eens die potentie heeft hij wel de vraag is alleen of het eruit gaat komen.
Ik vind dat mensen hem te vroeg afschrijven zelfde geld o.a. ook voor een Mollema en een Dekker.
Jippiekajee motherfucker!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast