Wielrennen
- Ron Delgado
- Contacteer:
Re: Wielrennen
Ik verkoos een bezoek aan Hoogerheide boven de Adelaarshorst. Wat een goede inval was dat!
Get up! Stay on the scene.
- De Kletskop
- Contacteer:
Jaloers!Ron Delgado schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:36Ik verkoos een bezoek aan Hoogerheide boven de Adelaarshorst. Wat een goede inval was dat!
- Vak-O-Side
- Contacteer:
Lachen RonRon Delgado schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:36Ik verkoos een bezoek aan Hoogerheide boven de Adelaarshorst. Wat een goede inval was dat!

Is dat nog steeds die oranjehaat bij koersen? Mathieu is toch wel geliefd hè. Net een Belg

Initiatiefnemer biersmilie 

Vak-O-Side! Daar is 'ie weer! Welkom terug.....Vak-O-Side schreef: ↑vr 10 feb 2023, 11:18Lachen RonRon Delgado schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:36Ik verkoos een bezoek aan Hoogerheide boven de Adelaarshorst. Wat een goede inval was dat!de laatste keer dat ik naar een veldrij koers ben geweest toen vochten Groenedaal, Nijs, Van der Poel en ik geloof De Clerq een episch gevecht uit waarbij Groenedaal won. Die wedstrijd was in België en ik herinner me nog de Nederlanderhaat als die 2 jongens van ons voorbij kwamen. Heb tegen een Belg zijn broekspijp gezeken zonder dat hij het door had
maar onze jongens kregen bidons vol met pis over zich heen.
Is dat nog steeds die oranjehaat bij koersen? Mathieu is toch wel geliefd hè. Net een Belg![]()
- Vak-O-Side
- Contacteer:
TT schreef: ↑vr 10 feb 2023, 11:52Vak-O-Side! Daar is 'ie weer! Welkom terug.....Vak-O-Side schreef: ↑vr 10 feb 2023, 11:18Lachen RonRon Delgado schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:36Ik verkoos een bezoek aan Hoogerheide boven de Adelaarshorst. Wat een goede inval was dat!de laatste keer dat ik naar een veldrij koers ben geweest toen vochten Groenedaal, Nijs, Van der Poel en ik geloof De Clerq een episch gevecht uit waarbij Groenedaal won. Die wedstrijd was in België en ik herinner me nog de Nederlanderhaat als die 2 jongens van ons voorbij kwamen. Heb tegen een Belg zijn broekspijp gezeken zonder dat hij het door had
Is dat nog steeds die oranjehaat bij koersen? Mathieu is toch wel geliefd hè. Net een Belg![]()

Initiatiefnemer biersmilie 

Top Vic! Hoe is het met je, beetje tot rust gekomen afgelopen jaren?Vak-O-Side schreef: ↑vr 10 feb 2023, 14:55TT schreef: ↑vr 10 feb 2023, 11:52Vak-O-Side! Daar is 'ie weer! Welkom terug.....Vak-O-Side schreef: ↑vr 10 feb 2023, 11:18Lachen RonRon Delgado schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:36Ik verkoos een bezoek aan Hoogerheide boven de Adelaarshorst. Wat een goede inval was dat!de laatste keer dat ik naar een veldrij koers ben geweest toen vochten Groenedaal, Nijs, Van der Poel en ik geloof De Clerq een episch gevecht uit waarbij Groenedaal won. Die wedstrijd was in België en ik herinner me nog de Nederlanderhaat als die 2 jongens van ons voorbij kwamen. Heb tegen een Belg zijn broekspijp gezeken zonder dat hij het door had
bedanktjewel TT ik pak het rustigjes aan weer op, paar posts per dag maximaal om te beginnen
ik lees al heel lang weer mee
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- De Kletskop
- Contacteer:
bertje schreef: ↑vr 10 feb 2023, 14:58Top Vic! Hoe is het met je, beetje tot rust gekomen afgelopen jaren?Vak-O-Side schreef: ↑vr 10 feb 2023, 14:55TT schreef: ↑vr 10 feb 2023, 11:52Vak-O-Side! Daar is 'ie weer! Welkom terug.....Vak-O-Side schreef: ↑vr 10 feb 2023, 11:18Lachen RonRon Delgado schreef: ↑ma 06 feb 2023, 09:36Ik verkoos een bezoek aan Hoogerheide boven de Adelaarshorst. Wat een goede inval was dat!de laatste keer dat ik naar een veldrij koers ben geweest toen vochten Groenedaal, Nijs, Van der Poel en ik geloof De Clerq een episch gevecht uit waarbij Groenedaal won. Die wedstrijd was in België en ik herinner me nog de Nederlanderhaat als die 2 jongens van ons voorbij kwamen. Heb tegen een Belg zijn broekspijp gezeken zonder dat hij het door had
bedanktjewel TT ik pak het rustigjes aan weer op, paar posts per dag maximaal om te beginnen
ik lees al heel lang weer mee

- De Kletskop
- Contacteer:
Ja was in de afdaling. Maar wat een baas!
Mooi Vlaamse hoogmis gezien. Nu maar hopen dat MVDP nog dezelfde benen heeft in Roubaix.
- De Kletskop
- Contacteer:
Fantastische koers, op het puntje van mijn stoel gezeten.
Dit was de eerste keer in Matthieu zijn leven dat iemand sterker is dan hem, terwijl hij in absolute topvorm is. Dat zegt wat over Pogacar.
Heerlijk dat er nu een aantal mannen aan elkaar gewaagd zijn en niet naar elkaar gaan zitten kijken. Heerlijk...De Kletskop schreef: ↑ma 03 apr 2023, 08:18Fantastische koers, op het puntje van mijn stoel gezeten.
Dit was de eerste keer in Matthieu zijn leven dat iemand sterker is dan hem, terwijl hij in absolute topvorm is. Dat zegt wat over Pogacar.
Jammer dat de tour nooit zo is
En dan is corona ineens weer een spelbreker. Klote voor Evenepoel, maar de tour wordt nu nog interessanter.
- De Kletskop
- Contacteer:
Toch wel. Die Noor fietst wel gewoon door.
- De Kletskop
- Contacteer:
R.I.P. Gino Mäder 

- De Kletskop
- Contacteer:
Bleum kan ik alvast aan mijn formatie gaan beginnen? 

ALs je maar afblijft van Martin Pluto. Die is van mij.
- De Kletskop
- Contacteer:
Begin maar vast, nu pokkedruk op werk, hoop er binnenkort effe tijd voor te hebben
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!